quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Re het volgende:
behalve van een warm "overwinningsgevoel" met een lekker gevoel voor een ruime verbetering
Of doe je niet aan rollenspellen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Een dievegge waar je achteraan moest rennen?
Ze noemde je verkapt "strong & handsome"quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef DaMart het volgende:
Nee, eenstagiaire in de sportschool, die me heel lief aankeek en zei dat ik best wat meer gewichten kon gebruiken bij het trainen en dat zij me daar wel bij zou helpen... toen wilde ik me natuurlijk niet laten kennen he
Zou het sporten dan toch zijn vruchten af gaan werpen voor me?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze noemde je verkapt "strong & handsome"![]()
Een vrouw was een keer de aanstichter van mijn soaquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb spierpijn... en een vrouw in de aanstichter ervan geweest
Komt van dat pubquizenquote:
Dat zijn praktisch onmogelijke tijden!quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ].
Alsof ik niks te doen heb...
ahhh i dacht dat dat omgekeerd evenredig wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Komt van dat pubquizenJullie zijn mentaal gesloopt na alle inspanning die nodig was om die 11de plek te behalen. Pak die rustmomenten Re
En niet vergeten morgenochtend drie rauwe eieren 14.gif En daarna veel internet, maar niet met de laptop op schoot. Dan verschroei je je ballen en dat vermindert de hersencapaciteit.
Jaaaquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:30 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh i dacht dat dat omgekeerd evenredig was [afbeelding]
ik ga zo lekker mijn rustmomentje pakken.... heroes op bed [afbeelding]
You suck.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik ga in bed nog effe wat chicklit lezen
Ik was ook naar de sneakquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Was leuk vandaag
Earth, prachtige film
En bee Movie in de sneak
quote:
....in hellquote:
Klopt het dat, op de sporadische momenten dat je een vrouw langer dan dat ene nachtje aan je weet te binden, jij dan complett pussywhipped bent?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Toen ik haar stukjes op haar site las dacht ik "wat hebben wij toch verdomd veel gemeen"
Ik ben trouw, dat is wat anders dan pussywhippedquote:Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef Zhenar het volgende:
Klopt het dat, op de sporadische momenten dat je een vrouw langer dan dat ene nachtje aan je weet te binden, jij dan complett pussywhipped bent?
Blijf dat maar tegen jezelf zeggenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:33 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben trouw, dat is wat anders dan pussywhipped
Uhm, we hebben gisteren t/m 5 gekeken geloof ik. Of 6.quote:
Nee het wordt juist toffer!!! De eerste 5 afleveringen vond ik zo standaard en bleeh... daarna werd ik fanquote:Op woensdag 5 december 2007 14:46 schreef MissBliss het volgende:
En nou niet zeggen dat het daarna alleen maar minder wordt!
Anders had ik je toch wel aangesprokenquote:
Wat kan ik zeggen, I'm a fiend for pussyquote:
Sinterklaasquote:Op woensdag 5 december 2007 21:05 schreef Dizer het volgende:
Is iedereensinterklaas
aan het vieren of zo?
Leuk!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel erg leuk vandaag:
Had allemaal kleine cadeautjes gekocht voor m'n collegae, met gedichtje erbij. Gisteravond laat op het werk neergelegd, wat pepernoten naar binnen gegooid en vanochtend naar het werk gegaan en de vermoorde onschuld gespeeld
Vervolgens een uur genoten van alle speculaties, complottheorieën en wat al niet meer zij. Geweldig
Uiteindelijk hadden ze wel in de smiezen dat ik het was geweest, nadat ze 2 collega's thuis hadden gebeld of die het niet waren geweest
.
Erg leuk
Stille wateren Giechelquote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Wat leuk
Ik had dit soort hartverwarmende acties niet achter jou gezocht.
Stinken?quote:
Ik durf niks te belovenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
G_H, maandag weer present?
Nee, morgen gewoon werken. Maar, het weekeinde is het Groote Feeschtquote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Maar eh, nog iets leuks met vriendlief gedaan vanavond (leuk als in gezellig, zonder stijve bloedlul met blauwe ader)? Het is tenslotte jouw favoriete feestdag
Sinterklaas na 5 december vieren?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, morgen gewoon werken. Maar, het weekeinde is het Groote Feescht.
Waarom zonder? Het gaat toch om de staf en zo?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Maar eh, nog iets leuks met vriendlief gedaan vanavond (leuk als in gezellig, zonder stijve bloedlul met blauwe ader)? Het is tenslotte jouw favoriete feestdag
Ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Sinterklaas na 5 december vieren?
Oeh spannend!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik durf niks te belovenMoet nog even kijken of iets zijn vervolg gaat krijgen op die maandag. Ik laat het jullie dit weekend weten
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel erg leuk vandaag:
Had allemaal kleine cadeautjes gekocht voor m'n collegae, met gedichtje erbij. Gisteravond laat op het werk neergelegd, wat pepernoten naar binnen gegooid en vanochtend naar het werk gegaan en de vermoorde onschuld gespeeld
Vervolgens een uur genoten van alle speculaties, complottheorieën en wat al niet meer zij. Geweldig
Uiteindelijk hadden ze wel in de smiezen dat ik het was geweest, nadat ze 2 collega's thuis hadden gebeld of die het niet waren geweest
.
Erg leuk
Deze link maakte ik dus ookquote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef Duvel het volgende:
Waarom zonder? Het gaat toch om de staf en zo?
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja.
Dat heb je wel eens als je beide een 40 urige werkweek hebt
Toen zaten we in Frankrijk, kuttekop.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Dan vier je het dus afgelopen weekend, kut![]()
Tof, posten, dit is toch geen pedotopic, dus het kan.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Deze link maakte ik dus ookEen week geleden stond er in Trouw een artikel over dat asielzoekers ook zo genieten van Sinterklaas. De foto die erbij stond deed mij tot deze ondertitel komen: Sint krijgt kleuters aan het paaldansen.
Maar echt had je veel mee gekund met die foto. Ik vind het alleen niet kunnen als ik die foto met zo'n ondertitel verspreid. Vind ik zielig voor dat meiske en walg nu al van alle pedo's die dat plaatje gebruiken
![]()
Maar ik en wat mensen die ik m live liet zien vonden m dus grappig
Hebben jullie niets aan, ik weet het.
Ideaalquote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef Duvel het volgende:
Toen zaten we in Frankrijk, kuttekop.
Mijn ouders vonden het iets te ver rijden voor een Sinterklaas-vieringquote:
Ik zet dat plaatje niet onlinequote:Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tof, posten, dit is toch geen pedotopic, dus het kan.
Dat. Ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarnaast zit ik niet op mijn ouders te wachten tijdens een weekeindje weg
Jij met je familie en je kutafstandenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het iets te ver rijden voor een Sinterklaas-viering.
Daarnaast zit ik niet op mijn ouders te wachten tijdens een weekeindje weg
Enigs kind hequote:Op woensdag 5 december 2007 21:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij met je familie en je kutafstanden![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:01 schreef Sanne het volgende:
Laptop + computer + computer + PDA.
soms is het gewoon jammer dat ik niet met mezelf kan chatten.
Dat geloof ik ook welquote:
ja nog steedsquote:Op donderdag 6 december 2007 00:07 schreef rena het volgende:
Nog steeds? Je hebt verder geen uitdagingen in je leven?
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:15 schreef Re het volgende:
[..]
ja nog steeds, maar het is alweer bijna maandag
en waarom nog meer uitdagingen?... lekker rustig zo
Zquote:Op donderdag 6 december 2007 00:32 schreef Zhenar het volgende:
HOI!
Nog steeds op msn dusquote:Op donderdag 6 december 2007 00:30 schreef Dizer het volgende:
Ik wil naar bed, maar heb een te leuke gesprek op msn
Zullen we dat dan samen zijn?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
zieekkkk
Rrrrrr, met zweet, hoesten enquote:
Nee iets anders...quote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Rrrrrr, met zweet, hoesten enbraaksel
enzo?!
quote:
Welnee, sterker nog.. ik ben aan het werk nuquote:
niemand is onvervangbaar als het op werk aankomtquote:Op donderdag 6 december 2007 12:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee, sterker nog.. ik ben aan het werk nu.
Want ik heb een deadline... en die moet afEn ik ben de enige die dat kan
Truequote:Op donderdag 6 december 2007 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
niemand is onvervangbaar als het op werk aankomt
OMG!quote:
Maar als het nou een briljant autistisch iemand is alá Rainman, die heel snel van alles kan berekenen?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
niemand is onvervangbaar als het op werk aankomt
Voor hem zo 10 andere autistenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar als het nou een briljant autistisch iemand is alá Rainman, die heel snel van alles kan berekenen?
Oh, ik dacht dat hij uniek was...quote:
Het broertje van een vriend van mij kan het ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij uniek was...
Zo vaak zal het iig niet voorkomen.
Stoerquote:Op donderdag 6 december 2007 13:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het broertje van een vriend van mij kan het ook.
Jaquote:
Wat gaafquote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja![]()
Altijd als ik hem weer zie, vertelt hij mij op welke datum we elkaar voor het laatst hadden gezien, wat ik toen aanhad, waar ik vandaag kwam, waar ik mee bezig was, enz... Echt bizar!
Ja, duhh, welk normaal persoon onthoudt zoveel details?quote:
Hm... het woord "normaal" staat hier wat gemeenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, duhh, welk normaal persoon onthoudt zoveel details?
Ja, weet ik veelquote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, duhh, welk normaal persoon onthoudt zoveel details?
Hoe is het leven?quote:
Ah, gelukkig maarquote:
Zie hoeveel toffer het leven is met Engelse frasenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Whehe, boy got mad skills yoTimmeeeeeeeehhhhh
Ziek zijn is voor jou als een schone onderbroek aantrekken toch, of heb ik het misquote:
Je hebt het mis.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ziek zijn is voor jou als een schone onderbroek aantrekken toch, of heb ik het mis?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Sanne het volgende:
Certificaat ontvangen!
4,3 EVC punten binnen!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen nieuwe trui.
Best wel. Op de hartaanvalmomenten naquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
American Gangster, toffe film
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen nieuwe trui.
Ok, verklaringquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb de verbouwer beneden even toegesproken dat hij toch echt niet zo vroeg moet gaan boren ...
Kun je de wind ook even toespreken dat hij wel mag gaan liggen?quote:
Nee, en dan ook echt een uurtjequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb de verbouwer beneden even toegesproken dat hij toch echt niet zo vroeg moet gaan boren ...
foei woei!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kun je de wind ook even toespreken dat hij wel mag gaan liggen?
Nee, ik was daarvoor al wakker... zomaarquote:
Ik denk dat ik er zo nog 1 neemquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
MB & D_A Hot Chocolat
[afbeelding]
Lekker vrij?quote:
Hehe, maar goed dat ik die meegenomen had danquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zo nog 1 neem [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, maar goed dat ik die meegenomen had dan [afbeelding]
Thank God it's friday.quote:
Wat is daar zo grappig aan, en waarom gebruiken jullie die lelijke smiliequote:
Alsof ik dat niet al lang gevraagd hadquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:48 schreef Zhenar het volgende:
Wat is er up met dat halfbakken hartje?
Nou omdat dat door mij isquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan, en waarom gebruiken jullie die lelijke smilie?
Jouw interpretatie van de woorden "al lang" is wel érg ruim!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet al lang gevraagd had.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou omdat dat door mij is [ afbeelding ]
Da's incrowd.quote:
Dat is het inderdaadquote:
OMG, hoe tofquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik was daarvoor al wakker... zomaar
We waren goed maandag he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef MissBliss het volgende:
Dizeroonie!
Is ook niks voor jou.. hoewel... bier en sigaretten en moeilijke vragen beantwoorden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef Svensational het volgende:
Ik begin een lichte afkeer voor de pub-quiz te ontwikkelen.
quote:
Ik bedoelde eigenlijk meer het gepraat erover hier, het gaat nergens anders meer overquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ook niks voor jou.. hoewel... bier en sigaretten en moeilijke vragen beantwoorden...
Hopelijk ben ik dan wel wat beterquote:
Iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer het gepraat erover hier, het gaat nergens anders meer over!
Ik hoop dat ie met kerst weer terug magquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik mis de oude Buup hier.
Nee, het is voor de grap dat ie niet meer post.quote:
Sorry dat ik zo brutaal ben, Zhenarquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is voor de grap dat ie niet meer post.
Spuitin 11quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:19 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik wist ook niet dat Buup geband wasWat had ie gedaan?
Ja, zeg het dan!quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waar het over ging.
Mijn modpowers zijn verzwakt! Ik heb mijn zwaard nodig om ze weer op te chargen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Use your modpowers! Zoek het op!
Nou, laat maar dan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn modpowers zijn verzwakt! Ik heb mijn zwaard nodig om ze weer op te chargen!
Ik heb het je nog verteldquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waar het over ging.
I know, dus dit is een uitgelezen kans om te pimpen met ons kleurtje en dat wij het wel wetenquote:
Ik dacht dat hij ShowChat gewoon niet meer leuk vond!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is voor de grap dat ie niet meer post.
Oh ja. *pimpt*quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
I know, dus dit is een uitgelezen kans om te pimpen met ons kleurtje en dat wij het wel weten.
Pm het me gewoonquote:
Gebruik je kloonquote:
Ik zou nooit mod willen zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef Svensational het volgende:
Modje gevraagd op V&A! Zhenar, dit is dé kans om ook populair te worden
!
Negatieve aandacht is ook aandacht toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:01 schreef Zhenar het volgende:
Hey Svensational! is dit de vermeende populariteit waar je op doelt?
Maar je zou het wél willen wordenquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht toch?
Nee, ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je zou het wél willen worden!
Bedankt nog!quote:
Hans Zimmer is tha man iddquote:
Ohhh zo even doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hans Zimmer is tha man idd![]()
Je moet ook zijn muziek van Children of Dune luisteren; prachtig!
Het is de muziek die ze ook voor Peking Express gebruikt hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohhh zo even doen
Eerst even Pirates afluisteren en daarna Pan's Labyrinth
En de oude Expeditie Robinson?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is de muziek die ze ook voor Peking Express gebruikt hebben
Nee, da's de muziek van Gladiatorquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En de oude Expeditie Robinson?
Ohja!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, da's de muziek van GladiatorOok van Hans Zimmer.
Pm me de inlog even dan.quote:
Zeg wil jij toevallig heel Seizoen 2 van Heroes over de Divx krijgen?quote:
Ja, dat wil ik welquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg wil jij toevallig heel Seizoen 2 van Heroes over de Divx krijgen?
Dan ga ik de download even aanslingerenquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ga ik de download even aanslingeren
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hij heeft besloten dienst te weigeren op het moment
Blij maken met een dooie mugquote:
Heb je die nog niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blij maken met een dooie mug
Ohja! Zal ik jullie nog even een dvd'tje geven voor mijn originele foto's?
Neen, en mijn ma wilt graag voor de oom en tante nog even aan de gang met die bijzonder fraaie foto'squote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je die nog niet?![]()
Ik zal ze branden en maandag meenemen
Aan de gang?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, en mijn ma wilt graag voor de oom en tante nog even aan de gang met die bijzonder fraaie foto's
Ja, foto's inlijsten, bewerken met scrappen etc. Dat ze ze kan afdrukken op wat voor formaat ze maar wiltquote:
Oh ja, scrappen! Leukquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, foto's inlijsten, bewerken met scrappen etc. Dat ze ze kan afdrukken op wat voor formaat ze maar wilt
Bij dat werk waar je eigenlijk weg wilde omdat het onder je niveau lag?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen
Wat voor trui?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hallo!!Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen
En ik heb een nieuwe trui!!!!
gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hallo!!Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen
En ik heb een nieuwe trui!!!!
Normaal heb ik het niet zo op hem, maar in die film is ie echt geweldig! Want zo moet hij ook echt overkomen!!!quote:
En een klote-einde.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:22 schreef Dizer het volgende:
. Goed, grappig en ontroerend!!
En een mooie einde! Hoe wil je anders zo een film eindigen???quote:
Op een goeie manier. En niet op een klote-manier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef Dizer het volgende:
Hoe wil je anders zo een film eindigen???
Wat is een goede manier dan?? Vertel het maaar aan ome Dizer in spoilersquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op een goeie manier. En niet op een klote-manier.
Leuke film. Voor één keer...quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tenacious D - The Pick of Destiny![]()
Twee keer: eerste keer nuchter, tweede keer stonedquote:
Klinkt als een romantische komediequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:30 schreef Dizer het volgende:
After The Wedding
Eerder een zeer serieuze drama film. Met Mads Mikkelsonquote:
Earth lijkt me inderdaad ook een mooie film. Eens kijken of ik daar een keer een avondje voor kan vrijmakenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
American Gangster, must see.
Earth ook trouwens.
Hehe, middagje trailers kijken met MB helptquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:44 schreef Re het volgende:
't is een documantaire toch?
I am legend lijkt me tof, Gloverfield of hoe die ook heet en nog eentje.. ahh The Mist
Ik moet zeggen, hoe vaker ik de trailer zie. Hoe meer hij mij begint tegen te vallenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:52 schreef Zhenar het volgende:
Cloverfield wordt gruwelijk vet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |