Ohhh zo even doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hans Zimmer is tha man idd![]()
Je moet ook zijn muziek van Children of Dune luisteren; prachtig!
Het is de muziek die ze ook voor Peking Express gebruikt hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohhh zo even doen
Eerst even Pirates afluisteren en daarna Pan's Labyrinth
En de oude Expeditie Robinson?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is de muziek die ze ook voor Peking Express gebruikt hebben
Nee, da's de muziek van Gladiatorquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En de oude Expeditie Robinson?
Ohja!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, da's de muziek van GladiatorOok van Hans Zimmer.
Pm me de inlog even dan.quote:
Zeg wil jij toevallig heel Seizoen 2 van Heroes over de Divx krijgen?quote:
Ja, dat wil ik welquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg wil jij toevallig heel Seizoen 2 van Heroes over de Divx krijgen?
Dan ga ik de download even aanslingerenquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ga ik de download even aanslingeren
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hij heeft besloten dienst te weigeren op het moment
Blij maken met een dooie mugquote:
Heb je die nog niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blij maken met een dooie mug
Ohja! Zal ik jullie nog even een dvd'tje geven voor mijn originele foto's?
Neen, en mijn ma wilt graag voor de oom en tante nog even aan de gang met die bijzonder fraaie foto'squote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je die nog niet?![]()
Ik zal ze branden en maandag meenemen
Aan de gang?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, en mijn ma wilt graag voor de oom en tante nog even aan de gang met die bijzonder fraaie foto's
Ja, foto's inlijsten, bewerken met scrappen etc. Dat ze ze kan afdrukken op wat voor formaat ze maar wiltquote:
Oh ja, scrappen! Leukquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, foto's inlijsten, bewerken met scrappen etc. Dat ze ze kan afdrukken op wat voor formaat ze maar wilt
Bij dat werk waar je eigenlijk weg wilde omdat het onder je niveau lag?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen
Wat voor trui?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hallo!!Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen
En ik heb een nieuwe trui!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |