Via de nieuwe Winamp is het ook heel makkelijk !quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Klonk lukte het en ik probeer het straks zodra ik terug ben, met de tips van Klonk om eerst ff usb/dvd er in te doen.
Zag je al online en offline komen iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn neefje was strax op de 360 maar bij mij laad hij die menu's nu meer in ofzo? alleen de laatste paarse blade laad die wel :S
WTF is dat
Ja... bij mij net ook al..quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn neefje was strax op de 360 maar bij mij laad hij die menu's nu meer in ofzo? alleen de laatste paarse blade laad die wel :S
WTF is dat
Ik noem hem altijd Cybquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zag je al online en offline komen idd
Maar dat is dus een klap op je neefje
Hmm, inderdaad. Inloggen met 'amerikaans'(antilliaans) account laat een ander menu zien. Dan heb je wèl inside xbox met oa, kort filmpje van Major Nelson en een uitgebreide video bibliotheek in market place.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:33 schreef Reintji het volgende:
In dat youtube filmpje over die Fall update laten ze een "inside xbox" button zien op de eerste pagina van het xbox menu. Friends & Messages is dan één regel. Dit is alleen voor amerikaanse 360s? Heb iig na de update geen "inside xbox" optie.
Heb ik nu ook ff last van dat het vrij lang duurt voordat die de blade's heeft geladen. Denk gewoon even afwachten jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:12 schreef Rossdale het volgende:
Shit, mijn xbox blijft steeds vaker hangen in menuschermen (zowel in de dashboard als in-game) en ook het menutje wanneer je in een game op de guide button drukt. Ook begint hij af en toe helemaal vast te lopen... Zal ik morgenochtend de helpdesk maar alweer bellen?
Bij mij werkt de boel ook nog steeds niet helaasquote:Op woensdag 5 december 2007 00:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik krijg die H264 bestanden niet geopend op mijn 360 helaas
tja idd leuk , maar ik heb een vga kabel van mijn pc naar mijn HDtv lopen dus heb die hele xbox nooit nodig gehadquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net ff een stukje van een HDWMV van een aflevering van Heroes Seizoen 2 gekeken. Godsamme wat een geil beeld![]()
Komt natuurlijk vooral doordat m'n Monster HDMI kabel vanuit m'n Xbox 360 de beeldkwaliteit 720p maakt op m'n LCD TV
Live heeft problemen op et moment, het is idd net zo sloom als fok door een trechterquote:Op woensdag 5 december 2007 01:30 schreef gijsje79 het volgende:
Lijkt wel of alles veel trager werkt na die update.
Moeilijk bij vrienden komen, lijkt net of ie vast loopt, wacht je ff kom je er uiteindelijk er wel terecht.
Hopen dat ze dit gaan fixen.
Zo doe ik het ook inderdaad, alleen ik heb geen afstandsbediening of wat dan ook voor mijn pc.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja idd leuk , maar ik heb een vga kabel van mijn pc naar mijn HDtv lopen dus heb die hele xbox nooit nodig gehad![]()
en ik download heroes altijd in 720p ik wil het niet anders zien
Bel M$ op en zeg dat je geëmigreerd bent naar NL.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef Wouter2006 het volgende:
mooi klote, me windows live ID veranderd, maar dan onthoud die nog de billing information en die staat bij mij op USA, terwijl me nieuwe windows live ID op nederland staat.
Blijkbaar verandert die dus niet de billing information, fuckers
ja dat had ik ook al ergens gelezen ja, ga het gewoon eens proberenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Bel M$ op en zeg dat je geëmigreerd bent naar NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |