Dan zitten dalijk de 2 grootste braziliaanse keeperstalenten in de Eredivisie. Als 23 jaar tenminste voor een keeper nog als talent telt.quote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren hier al posten dat Ajax maar eens moet gaan shoppen bij Corinthians vanwege de degradatie.
quote:Roep om nieuw stadion steeds luider
Yves Gijrath is bedenker van succesvolle bladen als Joods Journaal, Jackie en Miljonair. Ook is hij de organisator van de Miljonair Fair. Hoewel niet onze favoriete bladen en zeker niet onze favoriete beurs, zegt het veel over de kunde en economische visie van deze man. Laat hij nou ook nog Ajacied zijn. Zaterdag stond er een interview met hem in het Parool. Ons advies aan Uri Coronel en de ja-knikkende Ledenraad: Durf eens serieus naar kritiek te luisteren. Het is toch onmogelijk om zijn punt af te doen als dom supportersgeblaat. Toon voor een keer die beroemde Ajax-lef en vraag deze man voor jullie onderzoekscommissie. Veel succes!
Het stukje uit het Parool:
“Als kind liep ik hand in hand met mijn vader naar De Meer. Het was een lelijk stadion, maar zo mooi met zoveel historie. Het was echt, de geur van de kroketten, de worstjes. De Arena is verschrikkelijk. Het is geen voetbalstadion, maar een evenementenhal. Ajax gaat niet presteren in de Arena. Dat heeft te maken met emotie, de magie ontbreekt en de tradities zijn van ons afgenomen. Ik zeg: afbreken en ergens anders opnieuw beginnen. In een stadion dat bij Ajax past“.
sarcasme ken je niet............?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom een foto van de ArenA ten tijde van een U2 concert posten?
Het is niet alleen de historie, de Amsterdam ArenA is gewoon ongeschikt als sfeervol voetbal staion. Als je ziet hoever de F-side/Zuid van het veld afzit, gewoon belachelijk. Een voetbal stadion moet sfeer uitademen, tegenstanders moeten geïntimideerd raken, maar in de Amsterdam Arena gebeurt dit niet. We spelen nu in een betonnen bak, een mislukte evenementenhal.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig zal in een nieuw te bouwen stadion wel al gelijk historie aanwezig zijn!
Dat is gewoon een onzinargument en dat weet je best. De sfeer in het Olympisch Stadion was fantastisch en daar had je naast een sintelbaan ook nog eens een wielrenbaan omheen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Het is niet alleen de historie, de Amsterdam ArenA is gewoon ongeschikt als sfeervol voetbal staion. Als je ziet hoever de F-side/Zuid van het veld afzit, gewoon belachelijk. Een voetbal stadion moet sfeer uitademen, tegenstanders moeten geïntimideerd raken, maar in de Amsterdam Arena gebeurt dit niet. We spelen nu in een betonnen bak, een mislukte evenementenhal.
Ja we gaan nog een stadion bouwen in Amsterdam! Lekker realistisch ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Amsterdam ArenA verlaten en zelf een nieuw stadion bouwen, liefst een kopie van het City of Manchester Stadium, maar dan natuurlijk met stoeltjes in de Amsterdamse/Ajax kleuren.
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de mentaliteit, maar ook echt wel aan het stadion. Tijdens uitwedstrijden kijk ik altijd jaloers naar al die andere stadions, waar men wél dicht op het veld zit, dat is echt een gemis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is gewoon een onzinargument en dat weet je best. De sfeer in het Olympisch Stadion was fantastisch en daar had je naast een sintelbaan ook nog eens een wielrenbaan omheen.
Er zijn ongetwijfeld zat stadions in Europa waar de supporters net zo ver of verder van het veld af zitten als in de ArenA. En als de 50.000 die er in de ArenA zitten in het City of Manchester Stadium zitten, gaan ze daar echt niet harder door tekeer hoor...
Het ligt simpelweg aan de mentaliteit van degenen die in het stadion zitten. Maar dat mag ik als dagjesvolk waarschijnlijk wel weer niet zeggen.
Mwoah. De Nederlandse stadions ben ik niet zo jaloers op.. Het zijn allemaal van die schoenendozen met die achterlijke trappetjes en opgehoogde tribunes. Ik kijk meer met jaloezie naar de Engelse stadions.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de mentaliteit, maar ook echt wel aan het stadion. Tijdens uitwedstrijden kijk ik altijd jaloers naar al die andere stadions, waar men wél dicht op het veld zit, dat is echt een gemis.
Ik dacht al dat jij dat was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:14 schreef denthemen het volgende:
Zat ik gister alleen met een vriend op het platform
Wat een pannenkoek hé dat knulletje van Feyenoord met zijn provocerende gedrag, schot door de knie
Zeker, maar vergeleken met de Amsterdam ArenA is ieder voetbal stadion beter, Van de Kuip tot de Vijverberg, van Nieuw Galgenwaard tot Euroborg en van het DSB-stadion tot het Arke Stadion.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Mwoah. De Nederlandse stadions ben ik niet zo jaloers op.. Het zijn allemaal van die schoenendozen met die achterlijke trappetjes en opgehoogde tribunes. Ik kijk meer met jaloezie naar de Engelse stadions.
http://www.corinthians.com.br/futebol/elenco.aspquote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren hier al posten dat Ajax maar eens moet gaan shoppen bij Corinthians vanwege de degradatie.
Ik was ook gekomenquote:Op maandag 3 december 2007 22:13 schreef Silenus het volgende:
Jong Ajax uit de beker met dank aan Krohn-Dehli, dankjewel voor deze gigantische blunder jongeman.
En dan met tien man in de verlenging nog een klasse beter zijn dan Feyenoord. Onterecht verloren.
Toch nog zeker 3500 man op afgekomen trouwens.
Lulinhaquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.corinthians.com.br/futebol/elenco.asp
Staat er naast Lulinha nog iets leuk tussen?
Ben het met montana eens. Zeker tijdens feyenoord-Ajax.. Hun fanatieke gedeelte zit bovenop het veld en was erg vijandig.. met name vd Wiel en Vertongen hadden daar in het begin last van.. In de Arena zit je veel te ver weg óm zo'n sfeer te creeren. Het wordt ook niks meet met Ajax en de Arena.. dat onoverwinnelijke meer en olympisch gevoel.. dat heb je hier toch helemaal nooit gehad...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de mentaliteit, maar ook echt wel aan het stadion. Tijdens uitwedstrijden kijk ik altijd jaloers naar al die andere stadions, waar men wél dicht op het veld zit, dat is echt een gemis.
Omdat ie bij FM2008 goed is?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lulinha [afbeelding] Meteen kopen Ajax!
Nou om eerlijk te zijn wel ja alleen dan bij fifa 08quote:
Was het nog niet tegengekomenquote:Twee eredivisieduels omgewisseld
11:33 04 December 2007
De KNVB heeft de duels Ajax-Sparta en De Graafschap-NAC omgewisseld.
De Graafschap-NAC stond gepland voor 15 februari. Dat duel is verschoven naar 17 februari. Ajax-Sparta, oorspronkelijk op 17 februari, wordt nu twee dagen eerder gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |