quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef Houniet het volgende:
nieuwe video op vi.nl
'Ajax gaat absoluut werk maken van Aissati'
Koster--> jong oranje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:05 schreef Madine het volgende:
Rijkaard -> Ajax
De Haan -> Oranje
Van Basten -> Heerenveen
Verbeek -> Barcelona
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_jaapie_stam_.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft humor, maar verder ook van een laag niveau dat hij serieus aan het werk gaat als een look-a-like.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen hij te gast was bij FC Godenzonen zei hij dat hij kon worden ingehuurd voor op feestjes. Verder smeekte hij bijna om een uitnodiging voor de afscheidswedstrijd van de echte Stam.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijft humor, maar verder ook van een laag niveau dat hij serieus aan het werk gaat als een look-a-like.
Adriaansequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
Trainer voor volgend seizoen is iig al bekend..
Denk dat ik ook wel gezellig een biertje kom drinken, spelen de dames thuis?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ook aanwezigff hockey kijken smiddags.
Daar ga ik nu ook vanuit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:30 schreef Chadi het volgende:
Kut van Basten naar Ajax denk ik
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:
De voordelen van Marco van Basten:
- Weet alles van het Ajax systeem (hoewel ik voor 4-4-2 ben maargoed)
- Heeft Jong Ajax prima aan het voetballen gekregen
- Dagelijks werken met een 11-tal niet te vergelijken met Oranje
- Heeft een grote naam
- Iedereen heeft een hekel aan hem, Ajax wordt weer als vanouds
Whehe, duck-outquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:08 schreef Ordinair het volgende:
Leuk zit die lamlul straks bij Ajax in de duck-out.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:
quote:- Heeft Jong Ajax prima aan het voetballen gekregen
quote:- Dagelijks werken met een 11-tal niet te vergelijken met Oranje
Als voetballer, niet als trainer/coach.quote:- Heeft een grote naam
Zelfs veel Ajacieden, waaronder ik, zien hem niet graag komen.quote:- Iedereen heeft een hekel aan hem, Ajax wordt weer als vanouds
Zullen nog steeds genoeg mongolen zijn die het niet zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Die nep Jaap heeft zichzelf nu wel verraden.
You know Zlatan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef Cheiron het volgende:
Zo heb ik eens op cursus gezeten met een kerel die echt spre-kend op Zlatan leek... kreeg hij blijkbaar ook erg vaak te horen
Nog een voordeel je weet dat zeker dat je niet naar zo'n wedstrijd hoeft te kijken als je mooi voetbal wil zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:
- Heeft een grote naam
quote:4/12/2007 - VI: Ajax tegen Inter in Dubai
(Gepost door RvN)
BRON: VI.nl
De Ajax-watcher van VI meldt dat Ajax vanuit Dubai te horen heeft gekregen dat het in het toernooi moet spelen tegen Inter voor een plaats in de finale. Er zou niet geloot zijn, maar de organisatoren wilden verzekerd zijn van een aansprekende naam in de finale en laten daardoor Ajax tegen Inter spelen. In de andere wedstrijd speelt VFB Stuttgart tegen Internacional uit Brazilië. Omdat er een miljoen dollar klaarligt voor de winnaar, komt het Ajax niet goed uit dat het direct tegen Inter moet. [reageer]
http://ajax.netwerk.to
Ik baal serieus dat ik geen foto heb gemaakt toen, echt 100%. Ook zelfde postuur, maar vooral die kop en die grote neus. Alleen geen topvoetballer maar een ambtenaar in Zaandam ofzo..quote:
quote:
Bij betaald? Maduro heeft nog een half jaar een contract, lijkt mij niet dus.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Op Netwerk hebben ze het over een ruil met Maduro, waarbij psv nog 3.5 miljoen bij betaald
Als Maduro zijn huidige vorm vasthoudt zie ik hem ook veel liever dan Aissati.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro is momenteel meer waard dan Aisatti hoor.
Jij ligt wel overal Aissati af te wijzen, maar nergens beargumenteer je je mening.quote:
8.5 miljoen voor een half jaar contract?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro is momenteel meer waard dan Aisatti hoor.
Ik heb er ook best wel vertrouwen in, mocht ie komen (wat nu wel heel erg waarschijnlijk lijkt)quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:
- Heeft een grote naam
Hij speelt nooit, en als 'ie al speelt dan scoort 'ie nooit en assists zijn ook al heel schaars.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij ligt wel overal Aissati af te wijzen, maar nergens beargumenteer je je mening.
Drie doelpunten en één assist (Maduro) tegenover nul doelpunten en nul assists (Aissati).quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij speelt nooit, en als 'ie al speelt dan scoort 'ie nooit en assists zijn ook al heel schaars.
Niets aan toe te voegen, hij heeft nog niets gepresteerd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Speelt 4-3-3 zónder tien.
[..]
![]()
Niet vergelijkbaar met rol van trainer/coach van Ajax 1.
[..]
Klopt, maar heeft daar totaal geen ervaring in, waarom dan opdoen bij Ajax?
Waarom niet bij een kleine(re) club?
[..]
Als voetballer, niet als trainer/coach.
[..]
Zelfs veel Ajacieden, waaronder ik, zien hem niet graag komen.
Er zijn honderden betere opties, waarom Bassie?
Ach hij heeft vorig jaar bewezen goed te kunnen voetballen, scoren tegen inter, Standhouden in de CL tegen Arsenal etc. Genoeg om voor mij om hem welkom te heten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij speelt nooit, en als 'ie al speelt dan scoort 'ie nooit en assists zijn ook al heel schaars.
Verder is meer dan vijf miljoen voor een speler met nog minder dan één jaar contract ook al een reden om het niet te doen.
De afgelopen tien jaar, eigenlijk na het vertrek van Louis van Gaal, waren heel rommelig qua trainer/coaches bij Ajax. We hebben veel gegokt, vaak zonder succes. Waarom nu opnieuw gokken? Waarom iemand aanstellen die nog nooit trainer/coach is geweest bij een club, laat staan een topclub? Puur op basis van zijn verleden als topspits? Of omdat hij zo overtuigde als bondscoach? De keuze voor Marco van Basten zal vooral de gemakkelijkste keuze zijn, meer niet. Ajax moet op zoek naar een andere kandidaat, alsjeblieft géén Van Basten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen, hij heeft nog niets gepresteerd.
Waarom mag hij Ajax proberen? Moeten jullie niet een trainer hebben die ervaring heeft, iemand die zelf durft zonder te wachten op goedkeuring van Johan Cruijff...
Rijkaard, Adriaanse, van Gaal, Hiddink en dat soort leden. Mannen die aanzien hebben, waarvoor een speler extra zijn best doet om daadwerkelijk beter te worden onder hem. Niet iemand die komt en gaat proberen om het zaakje weer op de rails te zetten...
Maar das mijn mening
Radegast is juist tegen de komst van Ismaïl Aissati, dus die statistieken zijn niet eens nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Drie doelpunten en één assist (Maduro) tegenover nul doelpunten en nul assists (Aissati).
whehe dat beest van rommedahlquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)lderles__.html?p=3,1
Caramba..
Danny Blind is een goed voorbeeld, (tis een topvent) maar die mocht het ook proberen bij Ajax... en iedereen weet wat daarvan de consequenties waren... Werd in het diepe geflikkerd en zie maar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De afgelopen tien jaar, eigenlijk na het vertrek van Louis van Gaal, waren heel rommelig qua trainer/coaches bij Ajax. We hebben veel gegokt, vaak zonder succes. Waarom nu opnieuw gokken? Waarom iemand aanstellen die nog nooit trainer/coach is geweest bij een club, laat staan een topclub? Puur op basis van zijn verleden als topspits? Of omdat hij zo overtuigde als bondscoach? De keuze voor Marco van Basten zal vooral de gemakkelijkste keuze zijn, meer niet. Ajax moet op zoek naar een andere kandidaat, alsjeblieft géén Van Basten!
Die stem van Rommedahl is echt briljantquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Caramba..
ik las de duck out (voor de noobs: voetbaltijdschrift van donald duckquote:
Om 11.30 spelen de meisje b2 thuisquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat ik ook wel gezellig een biertje kom drinken, spelen de dames thuis?
Staat er een het logo van Barca te schilderenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Caramba..
Om 1 uur de laatste wedstrijden, schiet lekker op zo. Lange middagquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Om 11.30 spelen de meisje b2 thuishehe
Gabriquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Staat er een het logo van Barca te schilderen.
Er waren ergens ooit geruchten dat Hiddink misschien nog eens een keer 'iets' bij Ajax wilde gaan doen, omdat 'ie al een huis had in Amsterdam. Nogal vaag dus.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Een of andere 'deskundige' had het bij het sportjournaal net over een flirt van Hiddink met Ajax? Ging over opvolgers van Basten.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Staat er een het logo van Barca te schilderen.
Die om 1 uur zijn uitquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Om 1 uur de laatste wedstrijden, schiet lekker op zo. Lange middag.
De beste bondscoach sinds tijden toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen, hij heeft nog niets gepresteerd.
Nee, ervaring zegt weinig tot niets vooraf hoor. Kijk naar Ten Cate en Koster.quote:Waarom mag hij Ajax proberen? Moeten jullie niet een trainer hebben die ervaring heeft, iemand die zelf durft zonder te wachten op goedkeuring van Johan Cruijff...
Rijkaard, Adriaanse, van Gaal, Hiddink en dat soort leden. Mannen die aanzien hebben, waarvoor een speler extra zijn best doet om daadwerkelijk beter te worden onder hem. Niet iemand die komt en gaat proberen om het zaakje weer op de rails te zetten...
Maar das mijn mening
Hoezo kunnen we dat stellen?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu we ongeveer met 99% zekerheid kunnen stellen dat Marco onze nieuwe coach wordt,
Wat heeft hij gewonnen dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
De beste bondscoach sinds tijden toch?
Maar waarom zou je gokken op iemand zonder ervaring, terwijl je ook iemand kan halen met ervaring?quote:[..]
Nee, ervaring zegt weinig tot niets vooraf hoor. Kijk naar Ten Cate en Koster.
Het enige nadeel idd, vind ik ook dat Cruijff er achter hangt, maar waarom zou Van Basten het alleen maar slecht kunnen doen bij Ajax.
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezond verstand, optelsommetje, eerdere geruchten etc etc etc.
Veel ervaring dus.quote:,,Wat moet het profiel zijn van de nieuwe coach?”, werd Martin van Geel gevraagd. De technisch directeur gaf een duidelijk antwoord. ,,Een Ajax-coach moet veel ervaring hebben en voorstander zijn van aanvallend voetbal. Het moet een manager zijn, een autoriteit en iemand die spelers beter kan maken.” De club gaat waarschijnlijk niet op zoek naar een buitenlandse coach. ,,Iemand die Nederlands spreekt, geniet de voorkeur.”
Jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase?quote:
Er staat niet als clubtrainer...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Veel ervaring dus.
Marco van Basten heeft totaal géén ervaring als clubtrainer, lijkt me uitgesloten.
Niets gewonnen inderdaad. Maarja zoveel prijzen heeft ie niet kunnen pakken natuurlijk. Gaat wat moeilijk als bondscoach zijnde.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heeft hij gewonnen dan?
De twee beste kwalificaties, prima. Maar wel met veel geluk en weinig tegenstand, imponeren deed hij niet.
Integendeel.
Hoezo is het een gok? Louis van Gaal had toch ook geen tot weinig ervaring toen ie bij Ajax begon? Voor mij zegt ervaring als trainer van Ajax echt geen ruk hoor. Ten Cate won de CL, en vloog er met een niet eens zo slechte Ajaxgroep 2 keer uit.quote:Maar waarom zou je gokken op iemand zonder ervaring, terwijl je ook iemand kan halen met ervaring?
Waarom nu weer die gok, terwijl het sinds het vertrek van Louis van Gaal al zo kut gaat qua trainer/coaches?
Waarom in godsnaam Marco van Basten?
Als men bij Ajax echt zo stom is om Marco van Basten aan te stellen als nieuwe trainer/coach, gaat de club helemaal kapot. De afgelopen tien jaar (vanaf vertrek Louis van Gaal/opening Amsterdam ArenA) is Ajax een parodie op een topclub en alleen een kundige trainer/coach zou Ajax weer kunnen helpen, maar waar komt men bij Ajax mee aan? Van Basten, de gemakkelijkste oplossing en tevens naar tevredenheid van Johan Cruijff.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat niet als clubtrainer...
Wouters en Blind hadden 0 ervaring, dan is 4 jaar als bondscoach (en 2 grote toernooien) al gauw een bak aan ervaring..
Gefeliciteerd, PyTh. Het is nu zes uit acht, met Marco van Basten als trainer/coach van Ajax wordt het één uit één, twee uit twee, drie uit drie, vier uit vier etc.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase?
Waarom is het dan de beste bondscoach aller tijden?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niets gewonnen inderdaad. Maarja zoveel prijzen heeft ie niet kunnen pakken natuurlijk. Gaat wat moeilijk als bondscoach zijnde.
Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, het is al ruim tien jaar huilen met de pet op qua trainer/coaches bij Ajax. Er is meerdere malen gegokt en verloren, waarom nu weer gokken? Waarom niet eens kiezen voor wat meer zekerheid? Is het dan zo vreemd dat ik iemand wil hebben met ERVARING als clubcoach? Om trainer/coach bij Ajax te worden, moet je dat verdienen, afdwingen, alleen de allebest mogelijke optie is voor Ajax interessant. Men moet niet iemand aanstellen omdat het in potentie misschien weleens een goede clubcoach kan worden, maar omdat hij als voetballer zo goed was en omdat Johan Cruijff achter zijn aanstelling staat, kiest Ajax voor deze makkelijkste oplossing.quote:[..]
Hoezo is het een gok? Louis van Gaal had toch ook geen tot weinig ervaring toen ie bij Ajax begon? Voor mij zegt ervaring als trainer van Ajax echt geen ruk hoor. Ten Cate won de CL, en vloog er met een niet eens zo slechte Ajaxgroep 2 keer uit.
Dat vind ik wel jammer ja, dat die clown er zich dan nog steeds mee blijft bemoeien.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
en tevens naar tevredenheid van Johan Cruijff.
Ik had het over de beste bondscoach sinds tijden.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom is het dan de beste bondscoach aller tijden?
Ervaring is geen zekerheid.quote:Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, het is al ruim tien jaar huilen met de pet op qua trainer/coaches bij Ajax. Er is meerdere malen gegokt en verloren, waarom nu weer gokken? Waarom niet eens kiezen voor wat meer zekerheid? Is het dan zo vreemd dat ik iemand wil hebben met ERVARING als clubcoach? Om trainer/coach bij Ajax te worden, moet je dat verdienen, afdwingen, alleen de allebest mogelijke optie is voor Ajax interessant. Men moet niet iemand aanstellen omdat het in potentie misschien weleens een goede clubcoach kan worden, maar omdat hij als voetballer zo goed was en omdat Johan Cruijff achter zijn aanstelling staat, kiest Ajax voor deze makkelijkste oplossing.
Klopt ja.. Gomes zinspeelt niet op een vertrek, maar eist wel dat er iets veranderd binnen de club.. hahaha briljant!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:37 schreef Wooldoor het volgende:
Ik hoop dat dat gerucht van Maduro gelul is. Die jongen moet bij Ajax blijven en Aissati moet er gewoon bij gekocht worden. Reker moet niet ouwehoeren want als Ajax definitief 5 miljoen voor hem klaar legt gaat hij toch echt wel naar Ajax. Ik zie Aissati echt niet meer verlengen als hij nooit speelt. Nu hebben ze ook al gezeik met Gomez [afbeelding]
Wat versta je onder goed? Die twee kwalificatiereeksen? Het WK? Het spel?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik had het over de beste bondscoach sinds tijden.
Marco van Basten aanstellen wel? Ajax wordt zijn eerste baan als trainer/coach in het clubvoetbal, waarom?quote:[..]
Ervaring is geen zekerheid.
Niks is een zekerheid. We dachten met Ten Cate een zekerheid te hebben, nou, dat is gebleken...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten aanstellen wel?
OK, we zijn het erover eens, geen enkele trainer/coach is een zekerheid.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niks is een zekerheid. We dachten met Ten Cate een zekerheid te hebben, nou, dat is gebleken...
De resultaten zijn toch sinds tijden niet zo goed geweest?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat versta je onder goed? Die twee kwalificatiereeksen? Het WK? Het spel?
Ik weet niet of het slechter is dan onder Advocaat. Mijn inziens had die man totaal geen idee waar ie mee bezig was bij Oranje en probeerde maar wat aan met zijn beperkte trainerskwaliteiten. En ik vind dat Van Basten nog wel het een en ander uitprobeert. Dat het niet loopt ligt voor een deel aan hem, maar ook aan die verwende spelersgroep die Oranje meer als uitje zien.quote:Na ruim drie jaar hebben we een slechter elftal staan dan Dick Advocaat achterliet, vind jij dat goed?
Ik doel erop dat geen enkele trainer die je aanstelt een zekerheid is. Dat is de laatste jaren ook wel duidelijk geworden. Daarom vind ik dat je nu nog niet kunt oordelen over Van Basten. Hij kan het best goed gaan doen, maar ook zoals z'n voorgangers bedroevend slecht.quote:Marco van Basten aanstellen wel? Ajax wordt zijn eerste baan als trainer/coach in het clubvoetbal, waarom?
Ben je soms vergeten hoe Oranje speelde in aanloop naar het EK van 2004?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat versta je onder goed? Die twee kwalificatiereeksen? Het WK? Het spel?
Na ruim drie jaar hebben we een slechter elftal staan dan Dick Advocaat achterliet, vind jij dat goed?
Weinig tegenstand, veel geluk en dus geflatteerd. Maar goed, resultaten waren inderdaad prima, meer niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
De resultaten zijn toch sinds tijden niet zo goed geweest?
Marco van Basten heeft ook geen idee, na drie jaar nog altijd niet. Na ruim drie jaar is het alleen maar stront, waarom moeten we hem in godsnaam belonen met de baan van trainer/coach van Ajax 1?quote:[..]
Ik weet niet of het slechter is dan onder Advocaat. Mijn inziens had die man totaal geen idee waar ie mee bezig was bij Oranje en probeerde maar wat aan met zijn beperkte trainerskwaliteiten. En ik vind dat Van Basten nog wel het een en ander uitprobeert. Dat het niet loopt ligt voor een deel aan hem, maar ook aan die verwende spelersgroep die Oranje meer als uitje zien.
OK, we zijn het erover eens, geen enkele trainer/coach is een zekerheid.quote:[..]
Ik doel erop dat geen enkele trainer die je aanstelt een zekerheid is. Dat is de laatste jaren ook wel duidelijk geworden. Daarom vind ik dat je nu nog niet kunt oordelen over Van Basten. Hij kan het best goed gaan doen, maar ook zoals z'n voorgangers bedroevend slecht.
Dit verontrust mij wel, die prutser komt Ajax echt kapotmaken.quote:Marco van Basten en John van t Schip bezweren nog geen nieuwe club te hebben. Spaanse kranten meldden gisteravond dat het duo de afgelopen weken is gepolst door Barcelona en AC Milan, maar beide clubs kregen volgens bronnen in Spanje nul op het rekest. Vooral Van Basten zou er vanwege zijn gezinssituatie weinig voor voelen om Nederland te verlaten.
Het ligt voor de hand dat de twee ex-werknemers van Ajax dan in beeld komen bij hun oude werkgever. In de Arena is op 1 juli volgend jaar een vacature.
Omdat we daar Kennedy voor hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens liet Martina best een paar aardige acties zien maandag tegen Feyenoord, als ik af ga op de samenvatting op ajax.nl.
Waarom niet een keer op rechtsbuiten gooien? [afbeelding].
plusminus 30-35 gasten en ook wat thuispubliekquote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vrije trap leek wel houdbaar. Hoeveel man was er trouwens, nog redelijk wat rumoer na die goal.
Wel tof dat er ook mensen met Ajax 1 en de TS warenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
plusminus 30-35 gasten en ook wat thuispubliek
quote:Van Geel: "Aissati past bij ons"
Technisch directeur Martin van Geel bevestigt in de nieuwe uitgave van Voetbal International de concrete interesse voor PSV middenvelder Aissati. "Wij vinden hem een zeer interessante speler. Hij is creatief, inventief, goed in de kleine ruimte en jong. Er zit dus nog rek in. Wij zijn geïnteresseerd, Aissati past bij ons. We denken dat hij een speler is die Wesley Sneijder kan opvolgen."
VI.nl
We have a winner + Boulahrouz of anders Ooijerquote:Op woensdag 5 december 2007 12:12 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Aissati en Hiddink halen en Maduro's contract verlengen !!
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:12 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Aissati en Hiddink halen en Maduro's contract verlengen !!
En wie komt er voor Klaas-Jan in de plaats?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
We have a winner + Boulahrouz of anders Ooijer [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |