Krasjes komen er niet op... er is een filmpje geloof ik van iemand die er met een stanley mes op tekeer gaatquote:Op maandag 3 december 2007 13:08 schreef Buschetta het volgende:
Is er al iemand die het heeft gehad over de vetvlekken op de iphone.
Een voorbeeld waar Apple design verkiest boven reeel gebruik.
Ik vind het nu al kut als er 1 krasje zit op m'n gsm scherm.... Zou helemaal gestoord worden van die touchscreen.
[ afbeelding ]
Droom maar lekker verder....quote:Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Krasjes komen er niet op... er is een filmpje geloof ik van iemand die er met een stanley mes op tekeer gaat
Vette vingers wel
Ik kijk graag filmpjes op mijn schermpje als het zonnig is is elke vetvlek een ergenis. Laat staan krassen.quote:Onderaan staat altijd een streepmaar het valt alleen op als het beeldscherm uit staat iig. of je moet echt vieze klauwen hebben!
Dat is trouwens niet waar. Mijn iPhone zit OF in mijn binnenzak (zonder andere dingen of spullen), OF hij staat in de oplader, OF hij ligt op tafel, en toch zit er een krasje op het scherm. Het is me echt een raadsel hoe het er op is gekomen, maar het zit er wel.quote:
Een enkel zandkorreltje kan al voor grove krassen zorgen als je iets met een groot scherm in je zak hebt zitten tijdens het lopen....quote:Op maandag 3 december 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet waar. Mijn iPhone zit OF in mijn binnenzak (zonder andere dingen of spullen), OF hij staat in de oplader, OF hij ligt op tafel, en toch zit er een krasje op het scherm. Het is me echt een raadsel hoe het er op is gekomen, maar het zit er wel.
Weet iemand of je iets als displex kunt gebruiken op een iPhone scherm? Zal wel niet he?
UHUM ?quote:Op maandag 3 december 2007 15:28 schreef FJD het volgende:
Scherm schijnt idd redelijk sterk te zijn maar goed, alles kan kapot dus ook het scherm. Tis maar net hoe je het raakt en hoe hard je het raakt.
quote:Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef _GdR_ het volgende:
wat kost zo'n iphone nou? en inmiddels al in NL verkrijgbaar?
Spannend filmpje!quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan vind ik deze leuker: http://youtube.com/watch?v=xbNWtwiJHes&feature=related
Het zal je overkomen
Belachelijk veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |