Zeg zuurpruim, kijk eens naar de TT?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
is dit ineens het nieuwe thema topic geworden?
Eeens. Ik vond het jammer dat creativiteit afgeschoten werd. Misschien moeten de modjes eens zeggen wat de huidige richting van FOT is. k_man? Beginners? gevorderden? pro's? foto-goden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat thema was wmb wel het dieptepunt qua creativiteit: vrij thema mits omgezet naar zwart-wit, met expliciete uitsluiting van alternatieve interpretaties.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
is dit ineens het nieuwe thema topic geworden?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:29 schreef fr.oosje het volgende:
Nee niet rustig. Ik ben het echt zo zat dit soort infantiele personen met het verstand van een 3 maanden oude slak.
nou loudmouth...laat mij eens zien waar staat dat hier de nieuwe onderwerpen aangedragen kunnen worden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:08 schreef Sugar het volgende:
[..]
Zeg zuurpruim, kijk eens naar de TT?
Wat is er aan de hand, zeg?
dan doe ik lekker aan de beginners wedstrijden mee...win ik ook nog es watquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:22 schreef Re het volgende:
dit is nog niets joh...
de gevordenden froosje en ymke familie wil een aparte meer uitdagende wedstrijd om zich te kunnen onderscheiden van het kiekjesvolk... niets mis mee
dat idee had ik vorig jaar ook en is toen compleet afgeschoten...
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik dat wil , froos kwam met dat idee , waarom word ik daarbij betrokken???quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:22 schreef Re het volgende:
dit is nog niets joh...
de gevordenden froosje en ymke familie wil een aparte meer uitdagende wedstrijd om zich te kunnen onderscheiden van het kiekjesvolk... niets mis mee
dat idee had ik vorig jaar ook en is toen compleet afgeschoten...
omdat je hem te zwaard en tand verdedigd dus dan moet je wel voorstander zijn van dat idee...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik dat wil , froos kwam met dat idee , waarom word ik daarbij betrokken???
dan word je alsnog 3de hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan doe ik lekker aan de beginners wedstrijden mee...win ik ook nog es wat
Ik heb gezegd dat als men een idee opperd dat men daar best over mag nadenken meer niet .quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:30 schreef Re het volgende:
[..]
omdat je hem te zwaard en tand verdedigd dus dan moet je wel voorstander zijn van dat idee...
(en check PI)
Niks mis mee , kom maar op met je ideeen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:34 schreef Sugar het volgende:
Puckzzz, er staat ook nog brainstorm voor. Daar doelde ik óók op.
En wat is er mis mee als er ook wat thema's geopperd worden als het gaat over het verbeteren door middel van specifiekere thema's?
dat wrodt toch weer een ja nee discussie enzo, been there done that, got the t-shirt... hopeloos hier...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als men een idee opperd dat men daar best over mag nadenken meer niet .
Waarom zit je dan hier in dit topic , dit gaat toch over verbeterpunten vd wedstrijd? Ga dan in de sc beppenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
dat wrodt toch weer een ja nee discussie enzo, been there done that, got the t-shirt... hopeloos hier...
ik heb een paar vragen geponeerd die me wel nuttig leken om het succes danwel falen van de nieuwe opzet te bewijzen, daarna lijkt het me nuttig pas over "verbeteringen" te praten...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waarom zit je dan hier in dit topic , dit gaat toch over verbeterpunten vd wedstrijd? Ga dan in de sc beppen
nee want dan gaan de mensen die geen PS kunnen weer miepenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:51 schreef freud het volgende:
Misschien een leuke PS opdracht ertussen een keer als bonus of zo? Dus 1 basisfoto, en de wedstrijd is om de bewerking ervan?
BONUSCH! Nu gaan er ook mensen miepen die geen camera hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee want dan gaan de mensen die geen PS kunnen weer miepen
ff checken of er gelezen werdquote:
Dat archiefmateriaal wordt ingestuurd daar heb ik geen enkele moeite mee, wel dat het discussietopic vol wordt gemept met 3482 archieffoto's van iemand. En dat gebeurt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:49 schreef Re het volgende:
wat boeit het eigenlijk dat het archief materiaal is wat wordt ingestuurd?, ik bedoel wat boeit het daadwerkelijk? nee, echt, wat boeit het?
die lijkt me leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:09 schreef Sugar het volgende:
Wat mij leuke thema's lijken:... ... gezichtsbedrog
dat hoeft dan ook niet want de foto wordt aangeleverd toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:04 schreef freud het volgende:
[..]
BONUSCH! Nu gaan er ook mensen miepen die geen camera hebben.
@Sugar: so right you are
Dat is een beetje eigen aan wedstrijden hè? Dat er spelregels zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:57 schreef fr.oosje het volgende:
Regeltjes regeltjes regeltjes ik word zo moe van al die regeltjes
de een is een avondmod altijd geweestquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:45 schreef Re het volgende:
waar zijn de MODjes?
Daar is een forum voorquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:48 schreef fr.oosje het volgende:
Ik snap niet waarom er altijd zoveel geluld moet worden.
Je moet toestemming hebben van de crew, maar ik zie niet in waarom er een probleem zou moeten zijn, zolang de regels duidelijk zijn--je kan natuurlijk altijd per PM de mods/forum admins of admins polsen?quote:We kunnen het toch gewoon eens een keer proberen. Dan zien we direct of het werkt, twee wedstrijden?
Misschien open ik dan zelf wel een wedstrijdtopic per maand voor de fotografen die wat verder zijn/willen.
Zorg ik ook nog voor een leuke prijs.
Maar dat zal wel weer niet mogen denk ik? Er zal wel een TM (c) oid op de Fot wedstrijd zitten.
Ik zie wel hoe het afloopt. heb mijn zegje gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |