abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 22:15:18 #151
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55022245
Cadeau doen aan Chavez, die pruteilanden.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 3 december 2007 @ 22:16:28 #152
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55022279
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:12 schreef Aoristus het volgende:

[..]

dat zijn messentrekkers
Van mij mogen ze op de Antillen best messentrekken naar elkaar..
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_55022298
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:16 schreef Gabry het volgende:

[..]

Van mij mogen ze op de Antillen best messentrekken naar elkaar..
En dan alsnog die steen nuken, .
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 3 december 2007 @ 22:19:19 #154
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55022360
steen?? Dat is toch geen Harry Potterverwijzing he, Jehan?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_55022393
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:19 schreef Aoristus het volgende:
steen?? Dat is toch geen Harry Potterverwijzing he, Jehan?
Nee Harry, een Springsteenverwijzing.
  maandag 3 december 2007 @ 22:22:26 #156
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55022427
O zo, dat is er een van New York.
pi_55022473
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:22 schreef Aoristus het volgende:
O zo, dat is er een van New York.
Laat New York het niet horen.
pi_55022949
quote:
She won't take corner boys
They ain't got no money
And they're so easy
I said "Hey, baby
Won't you take my hand
Walk with me down Broadway
Well mama take my arm and move with me down Broadway"
I'm a young man, I talk it real loud
Yeah babe I walk it real proud for you
Ah so shake it away
So shake away your street life
Shake away your city life
Hook up to the train
And hook up to the night train
Hook it up
Hook up to the train
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_55023070
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:44 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]
SCHerp.
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 23:28:57 #160
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_55024027
Gekke pberends. Spammen in de POL-FB. Mag niet he. Is verboden.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_55024603
de VOC-mentaliteit is Sarkozy al lang geleden voorbij gegaan
quote:
Sarkozy veroordeelt kolonialisme in Algerije

Algiers (3 december) - De Franse president Nicolas Sarkozy heeft in Algerije het kolonialisme scherp veroordeeld. Het systeem was volgens Sarkozy tot op de bodem fout en in strijd met de Franse waarden van vrijheid, gelijkheid en broederschap. Hij zei verder dat er tijdens de onafhankelijkheidsoorlog in Algerije tussen 1954 en 1962 aan beide kanten ernstige misdrijven zijn begaan. Hij pleitte voor een gezamenlijke geschiedschrijving over de gebeurtenissen in de voormalige Franse kolonie zodat de komende Franse en Algerijnse generaties een realistisch beeld krijgen.
Sarkozy deed de uitspraken kort na aankomst in Algiers, tijdens een grote bijeenkomst van Algerijnse en Franse zakenlieden. Tijdens het driedaagse bezoek van Sarkozy zullen Frankrijk en Algerije vergaande handelsovereenkomsten sluiten, onder meer op het gebied energie en logistiek.
http://www.wereldomroep.n(...)nialisme-in-Algerije
pi_55024753
Slim. Hij heeft zich eerder ook tegen het neo-kolonialisme via ontwikkelingssamenwerking gekeerd.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 00:46:58 #163
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_55025346
Doet u mij maar een koffie. Beter laat dan nooit, ja toch?!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_55026635
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:56 schreef zakjapannertje het volgende:
de VOC-mentaliteit is Sarkozy al lang geleden voorbij gegaan
[..]

http://www.wereldomroep.n(...)nialisme-in-Algerije
Kijk eens aan. Een stap vooruit. Eerdere Franse presidenten kwamen niet verder dan mauwen over de "Franse misdaden" in het koloniale tijdperk, als ze er überhaupt al over spraken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:37:50 #165
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_55028048
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doet u mij maar een koffie. Beter laat vroeg dan nooit, ja toch?!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_55029737
quote:
Tsja het was al langer bekend dat het gewoon een ordinaire melkkoe was. Hoeveel terroristische aanslagen zijn er ook alweer voorkomen door deze maatregel?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:22:42 #168
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_55029855
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tsja het was al langer bekend dat het gewoon een ordinaire melkkoe was. Hoeveel terroristische aanslagen zijn er ook alweer voorkomen door deze maatregel?
Alle aanslagen.
Géén kloon van tvlxd!
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 12:01:48 #169
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55030709

Carpe Libertatem
pi_55031053
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Montov het volgende:

[..]

Alle aanslagen.
Al gesolliciteerd op de functie van Jack de Vries?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:28:32 #171
Stranger than fiction
pi_55032843
quote:
Iran even van Amerikaanse agenda
Het Iran-rapport van de Amerikaanse inlichtingendiensten heeft in de VS grote binnenlands-politieke gevolgen. Voor president Bush, voor Hillary Clinton, en voor talrijke Republikeinen.

Manchester, 4 dec. Tot zover de Derde Wereldoorlog. De Amerikaanse inlichtingendiensten zijn er vrijwel van overtuigd dat Iran in 2003 zijn nucleaire wapenprogramma heeft stopgezet, zo maakten ze gisteren bekend.

President George W. Bush zinspeelde vorige maand nog op zo’n Derde Wereldoorlog over het programma. En vicepresident Cheney dreigde met „serieuze gevolgen” wanneer Iran het niet zou staken. Loze woorden dus, bleek gisteren.

Een minderheid in de regering-Bush, volgens velen aangevoerd door Cheney, zou tot voor kort voorstander zijn geweest van een aanval op Iran. De factie streeft naar een ander regime in Iran, en zag, aldus luidde de speculatie, Irans hardnekkige continuering van het nucleaire programma als geschikte casus belli voor eventuele bombardementen.

Maar met de analyse van gisteren is het vrijwel onmogelijk geworden voor de regering-Bush, die nog een jaar te gaan heeft, om een aanval te legitimeren.

En hoewel gisteren een leger politici en deskundigen de houding van het Witte Huis in de laatste jaren hevig kritiseerde, hield nationaal veiligheidsadviseur Steven Hadley vol dat de regering „terecht bezorgd was over het nucleaire programma”.

In het neoconservatieve kamp bleef het opmerkelijk stil. Michael Ledeen van het American Enterprise Institute (AEI), een prominente voorstander van omverwerping van het Iraanse regime, kwam pas gisteravond laat met een bericht op zijn weblog, hoewel het blog de titel Faster, Please! draagt. De gebruikelijke stelligheid ontbrak. Hij waarschuwde slechts voor te snelle conclusies, en citeerde Donald Rumsfeld: „We weten niet wat we niet weten.” Het was overigens typerend voor de houding van veel experts: het rapport zette bijna iedereen op het verkeerde been.

Opmerkelijk was vooral dat de zestien inlichtingendiensten hun stuk – de zogenoemde National Intelligence Estimate – zélf openbaar maakten. De afgelopen jaren talmden ze geregeld met de vrijgave van inlichtingenanalyses.

Maar uit de reacties van de twee voorzitters van commissies voor de inlichtingendiensten in het Congres, de Democraten Rockefeller (Senaat) en Reyes (Huis), bleek gisteren dat zij geen van beiden druk op de diensten hadden hoeven uitoefenen om de stukken naar buiten te brengen. Het wekt de indruk dat de inlichtingengemeenschap de vorige oorlog – althans de aanloop daartoe – aan het overdoen zijn. Voorafgaande aan de invasie van Irak waren de diensten immers niet alleen bereid hun bevindingen aan te passen aan de politieke behoefte. Ook hielpen ze mee aan een proces waarbij openbare controle op de bevindingen nagenoeg onmogelijk was: alle analyses kregen het stempel vertrouwelijk. Fouten in het werk van de CIA werden zodoende te laat vastgesteld.

De geloofwaardigheid van de diensten stond inzake Iran opnieuw onder druk. De conclusie van gisteren staat immers haaks op een analyse van diezelfde diensten twee jaar geleden, toen zij concludeerden dat Iran zijn nucleaire programma mede aanwendde voor de mogelijke ontwikkeling van een kernwapen. Een conclusie die in belangrijke mate de grondslag vormde voor vergaande Amerikaanse en internationale sancties tegen Iran.

De gevolgen voor de binnenlandse politiek in de VS zullen aanzienlijk zijn. Het was de verwachting dat de oplopende spanningen tussen de VS en Iran over het nucleaire programma tot een hoogtepunt zouden komen in het verkiezingsjaar 2008. Dat lijkt nu van de baan.

Het betekent in de eerste plaats dat Hillary Clinton de komende weken opnieuw onder vuur komt te liggen van haar Democratische tegenstanders. Clinton was het enige Democratische kopstuk dat afgelopen najaar vóór een resolutie in de Senaat stemde om Iraanse elitetroepen te bestempelen als terreurorganisatie. Hoewel dat verband hield met het werk dat die troepen zouden doen ter ondersteuning van opstandelingen in Irak, ligt het voor de hand dat Clinton opnieuw het verwijt van haar rivaal Obama zal krijgen dat ze, als het erop aankomt, te veel in de pas loopt met Bush.

Verder zagen diverse Republikeinen – Giuliani, Romney, McCain, Thompson – er duidelijk naar uit hun campagne mede te baseren op een mogelijke confrontatie met Iran. Zij gebruikten allemaal dezelfde frase: „Eén ding is gevaarlijker dan een aanval op Iran: een nucleair Iran.” McCain maakte er zelfs het grapje door een nieuwe tekst voor een liedje van de Beach Boys te maken: Bomb bomb, bomb bomb Iran. Nationale veiligheid is traditioneel een sterk thema voor Republikeinen in een presidentsrace – het geeft hun de kans Democraten als slappelingen neer te zetten – maar door de oorlog in Irak en de laatste ontwikkelingen in Iran wordt het deze keer moeilijk nog invalshoeken te vinden.

Ten slotte is de rapportage van gisteren natuurlijk vooral pijnlijk voor Bush. Het herinnert aan zijn zwakke leiderschap de aanloop naar de invasie van Irak, en het legt inzake Iran bloot dat de inlichtingengemeenschap de feiten niet opnieuw aan zijn retoriek wil aanpassen.

Met nog een jaar te gaan en de verkiezingscampagne op stoom is zijn binnenlandse rol al uitgespeeld. Tenzij zich een ramp of aanslag voordoet. En in het buitenland kan alleen het overleg tussen Israël en de Palestijnen hem misschien nog in beeld brengen – want die Derde Wereldoorlog zit er dus even niet in.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:29:52 #172
Stranger than fiction
pi_55032874
quote:
Belangrijkste conclusies van Iran-rapport

De belangrijkste conclusies uit het Iran-rapport van de Amerikaanse inlichtingendiensten:

* We menen met groot vertrouwen dat de Iraanse strijdkrachten onder aansturing van de regering tot herfst 2003 hebben gewerkt aan de ontwikkeling van kernwapens.
* We menen met groot vertrouwen dat de stopzetting tenminste enkele jaren heeft geduurd.
* We menen met beperkt vertrouwen dat Teheran per medio 2007 zijn kernwapenprogramma niet opnieuw heeft opgestart, maar weten niet of het nu de intentie heeft kernwapens te ontwikkelen.
* We blijven met beperkt tot groot vertrouwen oordelen dat Iran nu geen kernwapen bezit.
* Het besluit van Teheran het kernwapenprogramma te staken suggereert dat het minder vastbesloten is kernwapens te ontwikkelen dan we sinds 2005 hebben geconcludeerd. Onze conclusie dat het programma waarschijnlijk vooral is stopgezet als reactie op internationale druk suggereert dat Iran mogelijk kwetsbaarder is voor drukdan we aannamen.
* (Groot vertrouwen: dit betekent dat onze informatie is gebaseerd op kwaliteitsinformatie en/of dat een doorwrocht oordeel mogelijk is. Beperkt vertrouwen: de informatie is gebaseerd op geloofwaardige en plausibele bronnen.)
pi_55032965
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn enkel de geweldsmisdrijven door mij.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 13:42:09 #174
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55033266
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Autodidact het volgende:
Dat zijn enkel de geweldsmisdrijven door mij.
De hoeveelheid seksueel geweld van je valt mij een beetje tegen.
Carpe Libertatem
pi_55033543
Ik doe wat ik kan....klotepepperspray.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:52:08 #176
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55033560
je kan het ook lezen als een gelijkblijvend (of gegarandeerd) libido
pi_55034020
quote:
Is Russia Democratic?

[...]

It's outrageous; especially when we're giving full military, political, and diplomatic support to real dictators like Egypt's Hosni Mubarak, who is now in the process of setting up a hereditary presidency and has taken to locking up bloggers for violating political and cultural norms. And what about Gen. Pervez Musharraf, who is beating the crap out of his opponents in the streets of Islamabad, arresting the Supreme Court, and installing himself as president of Pakistan in a procedure that is a cruel mockery of democracy?

The difference is that these dictators meet the pro-American test, which consists of kowtowing to Washington when it comes to the conduct of foreign affairs, and particularly when it comes to providing full access to American economic and military interests. In the case of Russia, the Americans and especially the British are still smarting over the expulsion of Western companies from the lucrative Russian oil and natural gas fields, which is going to benefit the people of Russia rather than overseas investors and the usual gang of ruthless Russian oligarchs, who are little more than gangsters in business suits.

Russia for the Russians; the slogan has energized the pro-Putin parties and given the Russian president more power and prestige than any Moscow-based ruler since Peter the Great. It's also a sentiment Western elites can't and won't abide, since they consider Russia to have been properly defeated in the Cold War and therefore fair game for economic colonization. Their reaction to Putin's pushback has been an aggressive campaign to encircle Russia, starting with the ill-fated Rose Revolution in Georgia, followed by the various Western-engineered attempts at regime change represented by the so-called color revolutions from Ukraine to Kyrgyzstan, nearly all of which have since been rolled back.
pi_55035806
quote:
''Als er geen goed plan ligt, kun je geen geld meer geven,'' zegt GroenLinks-fractievoorzitter Judith Sargentini.
Einde project 'Huis van de islam' in zicht

Dus GroenLinks moet geen subsidie meer krijgen?
pi_55035902
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Is dat een bizonpruik?
pi_55035965
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef Apropos het volgende:

[..]

Is dat een bizonpruik?
Nee, een ongelukkige kat.
pi_55036051
Wat is er met die ¤400000 gebeurd?
pi_55036120
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:22 schreef MrX1982 het volgende:
Afgeslacht door Leonidas.
pi_55036141
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:22 schreef MrX1982 het volgende:
Op de bankrekening van de initiatiefnemer, uiteraard. Zoals altijd met dit soort initiatieven.
pi_55036155
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Afgeslacht door Leonidas.
http://www.youtube.com/watch?v=EmOH5f1J1Uc
pi_55036240
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:29 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Op de bankrekening van de initiatiefnemer, uiteraard. Zoals altijd met dit soort initiatieven.
Het blijft een schande hoe makkelijk men geld over de balk gooit voor dit soort bij voorbaat al kansloze projecten. Maar ja nepotisme tiert weelderig op gemeentelijk niveau.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:44:24 #186
66825 Reya
Fier Wallon
pi_55036449
Raad-het-citaat:
quote:
Calvijn ist uit zo graf opgestaan zo blijkt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:08:39 #187
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_55037032
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef Reya het volgende:
Raad-het-citaat:
[..]
Klopkoek
Pugna Pro Patria
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:17:24 #188
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55037247
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Als het even kan. Wat bezielt mensen toch om op die idioten te stemmen Van studenten kun je zoiets verwachten, omdat die nog geen enkel verantwoordelijkheidsbesef hebben, maar kom op zeg, een coalitie PvdA - GL..
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:17:48 #189
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55037260
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:08 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Klopkoek
Was het maar waar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_55037310
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef Reya het volgende:
Raad-het-citaat:
[..]
Good_looking_gobling.
pi_55037765
Maar het kan gelukkig altijd nog gekker. In Australië is het Koekiemonster inmiddels voor 'adults only' verklaard. Zijn ziekelijke eetgedrag zou zo maar 'ns kunnen leiden tot obesitas bij kinderen. 't Is toch werkelijk een schande dat de Nederlandse kinderen daar nog aan kunnen worden blootgesteld. Balkie, werk aan de winkel!!!

dinsdag 4 december 2007 @ 16:42:28 #192
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55037829
schuld van de claimcultuur. I sew
pi_55037896
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:42 schreef Aoristus het volgende:
schuld van de claimcultuur. I sew
je naait?
pi_55037923
quote:
Dat Terpstra gisteren zijn standpunten nuanceerde, en geen tegenbeweging maar een vóórbeweging zei te willen, lijkt nog niet overal doorgedrongen. O, heeft hij dat inmiddels gezegd?, reageert een woordvoerder van MKB-Nederland. Wij hebben net besloten dat wij ons als organisatie niet aansluiten bij het initiatief van Terpstra, omdat wij vinden dat wij ons niet met partijpolitiek bezig moeten houden. Op dat standpunt stelt ook de vakcentrale FNV zich.

De vrees voor een gepolitiseerde beweging bestaat ook binnen Terpstras eigen CDA. Geert Meijering, van de CDA-Jongeren, maakt zich zorgen dat het een naïeve, linkse tegenbeweging zal worden. Hoe ongepast de toon en de oplossingen van Wilders ook zijn, het moet ook niet zo zijn dat we helemaal de ogen sluiten voor de werkelijk bestaande problemen die hij aansnijdt.
http://www.cdja.nl/index.php?artikel=837
[14.gif]
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:47:53 #195
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55037925
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:46 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

je naait?
Zoveel begrippen zijn zo makkelijk te herleiden
pi_55038063
quote:
Afellay langer bij PSV
Elsevier - 7 uur geleden
Het talent kon vanwege zijn dubbele nationaliteit ook nog kiezen voor een interlandloopbaan bij Marokko.
Elsevier is zo triest.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 16:55:20 #197
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55038102
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Maar het kan gelukkig altijd nog gekker. In Australië is het Koekiemonster inmiddels voor 'adults only' verklaard. Zijn ziekelijke eetgedrag zou zo maar 'ns kunnen leiden tot obesitas bij kinderen. 't Is toch werkelijk een schande dat de Nederlandse kinderen daar nog aan kunnen worden blootgesteld. Balkie, werk aan de winkel!!!

[ afbeelding ]
En hij mocht eerst al niet eens koekjes schranzen, maar moest gezonde dingen rustig eten.

Arm koekiemonster.
Carpe Libertatem
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:00:12 #198
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55038205
en zo stompt de mensheid langzaam maar zeker af

Niemand vraagt zich af waarom het koekiemonster zo gulzig is en waarom hij in een vullisbak woont..
pi_55038840
Nee, da's Oscar.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:39:31 #200
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55039030
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nee, da's Oscar.
Koekiemonster ook.. you never noticed...
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')