Als ze de poort uit is, weten we het pas 100% zeker.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef OudFruit het volgende:
Ik heb het even niet helemaal goed gevolgd, maar het is 100% zeker dat Nadia vertrekt? Wat is hier precies de rede van?
Als het goed is niet nee.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Mensen die na het jaar de villa vrijwillig verlaten zouden toch niet meer worden vervangen?
Dat was vroegahhhquote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Mensen die na het jaar de villa vrijwillig verlaten zouden toch niet meer worden vervangen?
Het is pas echt zeker als ze die poort uit is, maar ik begin het nu toch echt te gelovenquote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef OudFruit het volgende:
Ik heb het even niet helemaal goed gevolgd, maar het is 100% zeker dat Nadia vertrekt? Wat is hier precies de rede van?
Ze hebben in uiterste wanhoop iets onzinnigs verzonnen waardoor er een vervanger voor Dennis kan komen.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
pestgedrag is moeilijk uit te roeien....zoals het in de villa bestaat zo komt het ook hier voor...objectief kijken is voor veel mensen moeilijk....men ziet de dingen die men wil zien zonder echt te kijken...vol met vooroordelen dus...quote:Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef neehe het volgende:
Er wordt hier meer over Lieke gezeurd, dan dat Lieke zelf zeurd.
Dan denk ik ook wel : Zit die nou al weer over Lieke te zeuren !!
Scan, de regels over deze regel zijn nog niet duidelijk. In het "nieuwe "regelboek staat dat het wel kan maar niemand weet het fijne er van, het blijft de FEBO. Regels veranderen per dag, sterker nog, per uur.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo? Dat kan toch niet? Dat kan het dus nooit op de normale manier eindigen. Het draaide juist allemaal om het vrijwillig verlaten van de villa zodat er maar 1 iemand overblijft. Na een jaar zou dat beginnen.quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was vroegahhh![]()
De regels zijn aangepast
Het praatje gaat dat ze echt zwanger is, of het waar isquote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef OudFruit het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Kaleddis het volgende:
Nou komop met die auto, ik wil 'r weg zien gaan![]()
Tot nooit meer ziehieeeenss
Klopt. Er is wel een nieuwe regel toegevoegd : Als iemand door een sanctie wordt weggestuurd KAN die persoon worden vervangen. Let op : KAN is niet "zal altijd", de redactie houdt dit gewoon open. Daarover zitten ze het meest in, de redactie kan zo'n 'vrije plaats' maanden achter de hand houden en veel later strategisch invullen.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
juist ja, en waarom heb ik dan het idee dat je dit bedoeld voor de mensen die Lieke een zeur vinden?quote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef riri het volgende:
[..]
pestgedrag is moeilijk uit te roeien....zoals het in de villa bestaat zo komt het ook hier voor...objectief kijken is voor veel mensen moeilijk....men ziet de dingen die men wil zien zonder echt te kijken...vol met vooroordelen dus...
Ze zuipt elke dag, lijkt me sterk dat ze zwanger isquote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het praatje gaat dat ze echt zwanger is, of het waar is
Okee. Dan kan er dus geen vervanger voor Nadia komen. Okee, dat wilde ik even weten. Dan is het basis idee van het programma nog steeds redelijk in tact.quote:Op zondag 2 december 2007 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. Er is wel een nieuwe regel toegevoegd : Als iemand door een sanctie wordt weggestuurd KAN die persoon worden vervangen. Let op : KAN is niet "zal altijd", de redactie houdt dit gewoon open. Daarover zitten ze het meest in, de redactie kan zo'n 'vrije plaats' maanden achter de hand houden en veel later strategisch invullen.
Amanda dacht waarschijnlijk, owkkeeeee, dan ga ik wel janken, dan gaan de fakkels tenminste aanquote:Op zondag 2 december 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Oooooo, eerst volgen er nog wat drama momenten tussen Naad en Amanda, Brian gaat wrs ook nog wel even meedoen......mooie TV momenten toch?
Ik geloof dat dit wel oprecht is, zag je bij BB ook altijd dat het afscheid heel heftig was.quote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef riri het volgende:
ze gaat niet naar de andere kant van de wereld hoor Amanda...over 2 weken is ze er al weer op je verjaardag....
het is geen begrafenis
Ja daaag, als ik me irriteer aan het gezeur van Lieke moet ik dat toch hier neer kunnen zetten..daar pest ik Lieke toch niet mee..en over welk vooroordeel heb je het nu precies?quote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef riri het volgende:
[..]
pestgedrag is moeilijk uit te roeien....zoals het in de villa bestaat zo komt het ook hier voor...objectief kijken is voor veel mensen moeilijk....men ziet de dingen die men wil zien zonder echt te kijken...vol met vooroordelen dus...
Ja want de rest van dr familie en vriendinnen zal wel weer iets anders te doen heben ..... Triest maar mogelijk waarquote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef riri het volgende:
ze gaat niet naar de andere kant van de wereld hoor Amanda...over 2 weken is ze er al weer op je verjaardag....
het is geen begrafenis
Ja, het basis idee is nog steeds in tact. Nadia heeft zelf ook gezegd dat ze niet vervangen gaat worden. En Dennix wordt wel vervangen, hij vertrok immers door een sanctie. De bewoners verwachten allemaal dat er maar 1 nieuwe Miljonair zal komen. Echter Wanneer ?quote:Op zondag 2 december 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Dan kan er dus geen vervanger voor Nadia komen. Okee, dat wilde ik even weten. Dan is het basis idee van het programma nog steeds redelijk in tact.
Dat zegt BSOL omdat hij denkt dat het nieuwe regelboek niet klopt, maar wie zegt dat? Dit is regel 6 uit het "nieuwe"regelboek.quote:Op zondag 2 december 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Dan kan er dus geen vervanger voor Nadia komen. Okee, dat wilde ik even weten. Dan is het basis idee van het programma nog steeds redelijk in tact.
Doe eens ff normaal.quote:Op zondag 2 december 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
En dan zo meteen de grote verrassing, Amanda huilt dikke tranen als ze op het bordes staan pm Nadia uit te zwaaien, Nadia kan dit niet aan en omdat haar 24uur nog niet om zijn besluit ze voor Amanda te blijven.
Dit alles door het hoke uitbedacht.
neeeehquote:Op zondag 2 december 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
En dan zo meteen de grote verrassing, Amanda huilt dikke tranen als ze op het bordes staan pm Nadia uit te zwaaien, Nadia kan dit niet aan en omdat haar 24uur nog niet om zijn besluit ze voor Amanda te blijven.
Ja die moet nu helemaal op Brian bouwen en ja das me toch een rots in de branding !quote:Op zondag 2 december 2007 21:51 schreef Guuskeee het volgende:
naast het plezier van nix en nada uit de kooi, extra lol door een in- en in-verdrietige amandellie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t Zou mij niets verbazenquote:Op zondag 2 december 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zuipt elke dag, lijkt me sterk dat ze zwanger is
Acda en de Munnik.quote:Op zondag 2 december 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Jaap met zijn: ik ben mezelf in al die jaren nooit geweest.
sssshhhhhquote:Op zondag 2 december 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Nee klopt niet, na haar "zogenaamde" gesprek met Dennis is ze toen de boys al wegwaren naar achteren geroepen en daar heeft ze op haar flikker gehad of ruzie gemaakt en toen heeft ze haar 24uur aangevraagdquote:Op zondag 2 december 2007 21:53 schreef Varen het volgende:
Ze heeft gisteren achter ruzie met Dennis gehad en daarom gaat ze weg?
BQ, waarom denken alle bewoners dat alleen Dennix wordt vervangen ?quote:Op zondag 2 december 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zegt BSOL omdat hij denkt dat het nieuwe regelboek niet klopt, maar wie zegt dat? Dit is regel 6 uit het "nieuwe"regelboek.
......
Zo niet dan heeft Dr. Charlatan zijn best gedaan.quote:Op zondag 2 december 2007 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
t Zou mij niets verbazenMaar ik denk dan eigenlijk nog eerder dat ze t al heeft weg laten halen
ja dat zal geen dag duren of die is weer zo para als een gek. de hele 24 uur per dag, 7 dagen per week helemaal alleen met dellie opgescheept, whahaha, reden genoeg voor een zelfmoord, dus die word para para para brottah!!quote:Op zondag 2 december 2007 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die moet nu helemaal op Brian bouwen en ja das me toch een rots in de branding !
Pamrock Brian!
Amanda stelde deze vraag aan Nadia en Nadia beaamde dit.quote:Op zondag 2 december 2007 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt niet, na haar "zogenaamde" gesprek met Dennis is ze toen de boys al wegwaren naar achteren geroepen en daar heeft ze op haar flikker gehad of ruzie gemaakt en toen heeft ze haar 24uur aangevraagd
Een deal met het hokje omdat de bewoners zeker weten dat de ontslagronde van Dennix gemanipuleerd is.quote:Op zondag 2 december 2007 21:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
BQ, waarom denken alle bewoners dat alleen Dennix wordt vervangen ?
Het gaat hier enorm traag met FOK, dat gaat nog Fokjoe worden vanavond .....
Mooi nummer, maar Jaap blijft ook zo doorgaan nadat HUUB hem al eens heeft verbeterd!quote:Op zondag 2 december 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Acda en de Munnik.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=13VQ-vaC6aA
Als er een nieuwe komt is dat ook ipv Dennis, niet Nadia.quote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat kan toch niet? Dat kan het dus nooit op de normale manier eindigen. Het draaide juist allemaal om het vrijwillig verlaten van de villa zodat er maar 1 iemand overblijft. Na een jaar zou dat beginnen.
Klopt!quote:Op zondag 2 december 2007 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt niet, na haar "zogenaamde" gesprek met Dennis is ze toen de boys al wegwaren naar achteren geroepen en daar heeft ze op haar flikker gehad of ruzie gemaakt en toen heeft ze haar 24uur aangevraagd
Aansteker voor de fakkels misschienquote:Op zondag 2 december 2007 22:00 schreef Katewalker het volgende:
Gutsamme, wat duurt dat allemaal lang zeg..ze weten al de hele dag dat Nadia weg gaat..wát moeten ze in hemelsnaam allemaal nú nog regelen dan..![]()
(ik mis ER nu)
Pas als ze een half uur door de poort is ontkurken, je weet het nooit!quote:Op zondag 2 december 2007 22:02 schreef Kaleddis het volgende:
Heb de champagne ondertussen uit de koeling gehaald, kan nooit lang meer duren
Willem eet nu rat.quote:Op zondag 2 december 2007 22:00 schreef Katewalker het volgende:
Gutsamme, wat duurt dat allemaal lang zeg..ze weten al de hele dag dat Nadia weg gaat..wát moeten ze in hemelsnaam allemaal nú nog regelen dan..![]()
(ik mis ER nu)
Wie doet dat uberhaupt eigenlijk? Volgens altijd in het dagelijks leven, amper mensen die dat volhoudenquote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef Varen het volgende:
Tas zou Brian veel schrijven, heeft ze niet gedaan.
geen idee....... maar het boeit me nix, waarom ze weggaat... als ze maar gaatquote:Op zondag 2 december 2007 21:53 schreef Varen het volgende:
Ze heeft gisteren achter ruzie met Dennis gehad en daarom gaat ze weg?
Voor ons streamers:quote:Op zondag 2 december 2007 21:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
BQ, waarom denken alle bewoners dat alleen Dennix wordt vervangen ?
Het gaat hier enorm traag met FOK, dat gaat nog Fokjoe worden vanavond .....
Haha, natuurlijk niet, uit t oog uit t hart. Was met dr kindjes en Wilgo toch ook zo.quote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef Varen het volgende:
Tas zou Brian veel schrijven, heeft ze niet gedaan.
Je kan zo bij de FEBO gaan werken!!quote:Op zondag 2 december 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Getver, ik zag het ook.quote:
Zelfmoord plegen is toch geen misdaad?quote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor ons streamers:
Nix heeft de regels overtreden
Naad stapt vrijwillig op.
Volgens de regels zoals ze op DGK staan zou iid beiden vervangen kunnen worden.
Echter denk ik dat er dermate kritiek is geweest op deze heel samenzwering van N&N en het hokje door de rest van de bewoners dat ze geen 2 nieuwe miljonairs aandurven. de kans is dan nml zo groot dat Huub helemaal door het lint gaat en dan gewoon per direct het hek overspringt. Ook Brian zie ik dan dermate pissed worden dat ie echt een misdaad begaat ..
tot nooit meer ziensquote:Op zondag 2 december 2007 21:51 schreef STAP01 het volgende:
Nou doeiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Tja, ieder zijn smaak. Bij mij gaat de radio onmiddellijk op een andere zender als ik Akkieba en de Monkie hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 22:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar Jaap blijft ook zo doorgaan nadat HUUB hem al eens heeft verbeterd!
Neem die drie navels mee en opzoutenquote:
Ja, en mooi om te zien, in één week van 5-2 naar 2-3 .....quote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef STAP01 het volgende:
Ja Brian daar gaat je theorietje over dat Huub's vrienden allemaal weg moesten!
Dat weten we inmiddels.quote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor ons streamers:
Ook Brian zie ik dan dermate pissed worden dat ie echt een misdaad begaat ..
piece of cake: van de 6 uit de 6 tegen 2 zijn er nog 2 over, 1 is overgelopen, en de 2 zijn er nog allebei.quote:Op zondag 2 december 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Naad tegen Amanda: Je moet gewoon blijven zitten, piece of cake om de rest hier weg te krijgen.![]()
Een leuke senario, maar ik geloof er niks vanquote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor ons streamers:
Volgens de regels zoals ze op DGK staan zou iid beiden vervangen kunnen worden.
Echter denk ik dat er dermate kritiek is geweest op deze heel samenzwering van N&N en het hokje door de rest van de bewoners dat ze geen 2 nieuwe miljonairs aandurven. de kans is dan nml zo groot dat Huub helemaal door het lint gaat en dan gewoon per direct het hek overspringt. Ook Brian zie ik dan dermate pissed worden dat ie echt een misdaad begaat ..
Fout er is in ieder geval nixquote:
Het zijn er 2, da's wel eng !quote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef KneiterS het volgende:
DIe oorbel is toch nieuw. Lol wat gay!
Na alles wat ze hem heeft geflikt staat ie daar alsof het de normaalste zaak van de wereld isquote:Op zondag 2 december 2007 22:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het Sukkeltje aan de poort ......
[ afbeelding ]
Ik vind hem nu nog vrouwelijker met zijn 2 oorbelletjes en coltruitje.quote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef Kaleddis het volgende:
nix ziet er nog steeds zo mieterig uit
Het leek ook net of ik nog mascara resten van gisterenavond zag zittenquote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind hem nu nog vrouwelijker met zijn 2 oorbelletjes en coltruitje.
Ik heb nixs gehoord, iemand anders?quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef STAP01 het volgende:
Heeft ze nog iets stiekem tegen Amanda en Brian gezegd??? Dat zou ze doen
Had er vertrouewen in en was reeds begonnen !!quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Goftedomme, heb ik net het afscheid gemist. Nou ja, Naad is weg en daar gaat het om.
Open die fles![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Goftedomme, heb ik net het afscheid gemist. Nou ja, Naad is weg en daar gaat het om.
Open die fles![]()
[ afbeelding ]
Nee maar bij de auto gaf ze een briefje aan Brian en Brian gaf dat briefje aan Amanda in de chill en die zat daar net mee in haar hand.quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef STAP01 het volgende:
Nee.. niks gehoord.quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef STAP01 het volgende:
even je pret verstoren.quote:Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Ja Brian, daar gaat je 2e back-up. Me love it.![]()
![]()
Ze zou Huub iets zeggen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef STAP01 het volgende:
Of Jaap krijgt orders om naar Brian en Amanda te gaan.quote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Charmian het volgende:
Hm, op zich wordt het nu wel interessant nu die nitwits weg zijn.
Wat is de stand van zaken nu, wat voor kampen gaan er ontstaan? A+B blijft, de rest weet ik niet. Jaap en Huub of Huub en Lieke of Jaap en Lieke of J+H+L? Selene tel ik niet mee.
Daar geloof ik dus niks van. Het tij is gekeerd en volgens mij overruled Polo Flens op dit moment.quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef itsme het volgende:
[..]
even je pret verstoren.Er komt natuurlijk een nieuwe in voor de kindjes van God. daar zorgt Maria Flens wel voor.
![]()
Weg van de villa met haar sukkeltje.quote:Op zondag 2 december 2007 22:19 schreef itsme het volgende:
Jezus wat is de Denis toch een sukkel.
Vind het erg raar dat hij haar nu op staat te wachten. heb nooit het gevoel gehad datr hun relatie echt was.![]()
Ze is weg met haar kut stemmetje
Of Jaap krijgt orders van Flens om naar het andere kamp over te stappen. Dit kan natuurlijk niet. stel je voor.quote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Charmian het volgende:
Hm, op zich wordt het nu wel interessant nu die nitwits weg zijn.
Wat is de stand van zaken nu, wat voor kampen gaan er ontstaan? A+B blijft, de rest weet ik niet. Jaap en Huub of Huub en Lieke of Jaap en Lieke of J+H+L? Selene tel ik niet mee.
Nee, Lieke en Selene worden een groepje (er vanuitgaande dat Selene blijft)quote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
Zo... opgeruimd staat netjes, nou kan Selene met Jaap gaan bonden en dan hebben we 3 stelletjes in de villa...
En ongeacht welke stelletjes gaan samenwerken; het overgebleven setje staat dan erg zwak.
Ik hoop mee maar na 8 maanden van teleurstelling op teleurstelling vrees ik het ergstequote:Op zondag 2 december 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van. Het tij is gekeerd en volgens mij overruled Polo Flens op dit moment.
Zomaar een gedachte na vannacht en de gesprekken die ik heb gehoord.
Zeg natuurlijk nooit, nooit, maar dat geloof ik nietquote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef neehe het volgende:
Zal Amandel nu ook overwegen om te gaan ?
tuurlijk, heb tot nu toe nog geen klik tussen seleen en jaap opgemerkt.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, Lieke en Selene worden een groepje (er vanuitgaande dat Selene blijft)
Ja stond hem goed die andere kant ! Hij mocht ook weer een verberg me dikke onderkin shirtje aan ! .. Lekker laten in hun wereld en geen aandacht meer aan schenken die 2 !quote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Ik vond het dennix goed staan, de andere kant van het hek bedoel ik
quote:Op zondag 2 december 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
Naad huilt weer zonder tranen, zonde van haar mascara.
Die oorbellen van Dennix.![]()
Welk zusje?quote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda wil haar zusje gaan bellen
Uitjes laten Amanda en Brian zich nooit aan de neus voorbij gaan. Brian slijmt nu als een achterlijke bij Amanda dat zij alleen elkaar nog maar hebben......desperate dus.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef pullup het volgende:
Nu is het dus zaak voor Brian en Amanda om zo snel mogelijk vriendjes met Huub en Lieke te worden om Jaap er uit te werken.
Ik schat ook in dat het uitje van morgen ineens niet meer zo goed uitkomt
En toch heeft Jaap ook een mogelijk zwakke positie, daar gaat Brian zeker op mikkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uitjes laten Amanda en Brian zich nooit aan de neus voorbij gaan. Brian slijmt nu als een achterlijke bij Amanda dat zij alleen elkaar nog maar hebben......desperate dus.
Gelukkig begint het de anderen nu (eindelijk) op te vallen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef jassy het volgende:
Brian: En als ze naar je saldo vragen, moet je gewoon zeggen dat je genoeg heb om je zus uit te nodigen, het saldo maakt niet uit.
Dus hij zit gewoon met CP's te fucken!
quote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Ik vond het dennix goed staan, de andere kant van het hek bedoel ik
Het lijkt mij wel leuk om net zoals in het begin 3 nieuwe miljonairs het huis in te laten komen, waar ze vervolgens 1 uit moeten kiezen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef Shayndel het volgende:
nix zag er wel weer meer flikkerig uit. Zal wel zijn standard image zijn buiten de kooi.
Gelukkig zijn ze weg met de dramaqueen. Ben best wel benieuwd naar de nieuwe speler.
Ik hoop op een verse die de poort nog in moet komen.
Mij boeien de punten nu niet meer .... Alle geloofwaardigheid omtrent de zwarte fiches is inmiddels ontkracht door inadequaat optreden van het HOKjequote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda mag van Brian niet zeggen hoeveel cpt's ze nog heeft. Zeg maar "Genoeg om m'n zus uit te nodigen"
voor mij hoeft er voorlopig nog geen nieuwe in,quote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef Mika25 het volgende:
Dennix en Nadia weg...dus Huub, Lieke en Jaap bepalen voortaan welke films er gekeken worden of welk eten besteld gaat worden
Of zouden ze die regel nu snel weer gaan veranderen?
Ik snap niet dat het illegale CP kwekerijtje nog niet gevonden is.quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig begint het de anderen nu (eindelijk) op te vallen.
Jaap blokt het toch?quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Katewalker het volgende:
Amanda wil Nadia uit nodigen op haar verjaardag en de cpees moeten dan uit de algemene pot? Wat een onzin...
En achter laat het dan ook nog gewoon toe zonder het na te checken.quote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef jassy het volgende:
Brian: En als ze naar je saldo vragen, moet je gewoon zeggen dat je genoeg heb om je zus uit te nodigen, het saldo maakt niet uit.
Dus hij zit gewoon met CP's te fucken!
Ja duh..........ach ik zeg niks meer.quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef maril het volgende:
Niet zeuren nu over de contactpunten ze worden nu betaalt.
WTFquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
de reden van het epileren is mij duidelijk geworden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
Ja jammer genoeg wel...als het zo is dat ze werkelijk zo snel mogelijk alles weg willen spelen, is Jaap de sjaak.quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
En toch heeft Jaap ook een mogelijk zwakke positie, daar gaat Brian zeker op mikken
[ afbeelding ]
Wat een lul de behangerquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
GZD heb ik het gezien dat ze het wel doet, al die verhalen hierquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef diedirk het volgende:
Amanda gaat weer gratis bellen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrrrr, nog enger dan eng.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud Lubbers is er jaloers opquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oneensquote:Op zondag 2 december 2007 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Lieke willen dat hij het niet blokt.
Wel een beetje laatquote:Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef Dreamboy het volgende:
Brian is naar achteren.
Ik denk dat ze nu gelijk in zijn oude sok willen kijken
a. het gebeurd met goedkeuring, misschien wel in opdracht, van de redaktiequote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef Shayndel het volgende:
En achter laat het dan ook nog gewoon toe zonder het na te checken.
R.I.P.quote:Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef chufi het volgende:
Jongens Dennis en Nadia zijn niet meer !
Zeker.. Ik ben eigenlijk toch meer overtuigd van optie Bquote:Op zondag 2 december 2007 22:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
a. het gebeurd met goedkeuring, misschien wel in opdracht, van de redaktie
of
b. bij de redaktie werken alleen maar hersenloze tokkies die niets in de gaten hebben.
Beide mogelijkheden zijn mogelijk
Dat zal wel mooi zijn ja. Als men nu 3 verschillende types mensen sturen waaruit ze kunnen kiezen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk om net zoals in het begin 3 nieuwe miljonairs het huis in te laten komen, waar ze vervolgens 1 uit moeten kiezen.
Beter laat dan nooit maar er is een wekelijkse controle dus.........quote:
Ja, dat wil ik ook. Steeds maar weer dat teruggrijpen naar karaktersquote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dat zal wel mooi zijn ja. Als men nu 3 verschillende types mensen sturen waaruit ze kunnen kiezen.
Maar heb ook zo gevoel dat de nieuwe bewoner als in de kooi is, geweest of werkt.
Ik zie liever nieuw vers iemand die nog niet in aanraking is geweest met dgk. Dan geeft gewoon weer spaning en nieuwigheid.
Heeft Nena niet toevallig weer een beetje een saaie winter??quote:Op zondag 2 december 2007 22:43 schreef BuffyJan het volgende:
Fakkels in beeld, wie weet komt er zo wel iemand binnen.
Ik wacht nog even
Zal Amanda niet leuk vinden, of ze denkt dat iemand haar afgeluisterd heeft.quote:Op zondag 2 december 2007 22:43 schreef Clank het volgende:
Lieke vraagt aan Amanda hoe het nu zit met het zusje wat 'kwijt' is. (dat heeft Nadia aan Lieke verteld)
Jepquote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoor dat Amanda naar een premiere gaat. Is daar een stemming voor geweest ?
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 2 december 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Nena niet toevallig weer een beetje een saaie winter??
Is ze via Spoorloos gevonden?quote:Op zondag 2 december 2007 22:44 schreef Sonique het volgende:
Dus de zus van Amanda komt er in?
Ja, daarom heeft Amanda Dennis eruit gestemdquote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Yep.. de omkoping van Huub om Amanda Dennis eruit te laten stemmen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |