Na alles wat ze hem heeft geflikt staat ie daar alsof het de normaalste zaak van de wereld isquote:Op zondag 2 december 2007 22:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het Sukkeltje aan de poort ......
[ afbeelding ]
Ik vind hem nu nog vrouwelijker met zijn 2 oorbelletjes en coltruitje.quote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef Kaleddis het volgende:
nix ziet er nog steeds zo mieterig uit
Het leek ook net of ik nog mascara resten van gisterenavond zag zittenquote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind hem nu nog vrouwelijker met zijn 2 oorbelletjes en coltruitje.
Ik heb nixs gehoord, iemand anders?quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef STAP01 het volgende:
Heeft ze nog iets stiekem tegen Amanda en Brian gezegd??? Dat zou ze doen
Had er vertrouewen in en was reeds begonnen !!quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Goftedomme, heb ik net het afscheid gemist. Nou ja, Naad is weg en daar gaat het om.
Open die fles![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Goftedomme, heb ik net het afscheid gemist. Nou ja, Naad is weg en daar gaat het om.
Open die fles![]()
[ afbeelding ]
Nee maar bij de auto gaf ze een briefje aan Brian en Brian gaf dat briefje aan Amanda in de chill en die zat daar net mee in haar hand.quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef STAP01 het volgende:
Nee.. niks gehoord.quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef STAP01 het volgende:
even je pret verstoren.quote:Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Ja Brian, daar gaat je 2e back-up. Me love it.![]()
![]()
Ze zou Huub iets zeggen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef STAP01 het volgende:
Of Jaap krijgt orders om naar Brian en Amanda te gaan.quote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Charmian het volgende:
Hm, op zich wordt het nu wel interessant nu die nitwits weg zijn.
Wat is de stand van zaken nu, wat voor kampen gaan er ontstaan? A+B blijft, de rest weet ik niet. Jaap en Huub of Huub en Lieke of Jaap en Lieke of J+H+L? Selene tel ik niet mee.
Daar geloof ik dus niks van. Het tij is gekeerd en volgens mij overruled Polo Flens op dit moment.quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef itsme het volgende:
[..]
even je pret verstoren.Er komt natuurlijk een nieuwe in voor de kindjes van God. daar zorgt Maria Flens wel voor.
![]()
Weg van de villa met haar sukkeltje.quote:Op zondag 2 december 2007 22:19 schreef itsme het volgende:
Jezus wat is de Denis toch een sukkel.
Vind het erg raar dat hij haar nu op staat te wachten. heb nooit het gevoel gehad datr hun relatie echt was.![]()
Ze is weg met haar kut stemmetje
Of Jaap krijgt orders van Flens om naar het andere kamp over te stappen. Dit kan natuurlijk niet. stel je voor.quote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Charmian het volgende:
Hm, op zich wordt het nu wel interessant nu die nitwits weg zijn.
Wat is de stand van zaken nu, wat voor kampen gaan er ontstaan? A+B blijft, de rest weet ik niet. Jaap en Huub of Huub en Lieke of Jaap en Lieke of J+H+L? Selene tel ik niet mee.
Nee, Lieke en Selene worden een groepje (er vanuitgaande dat Selene blijft)quote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
Zo... opgeruimd staat netjes, nou kan Selene met Jaap gaan bonden en dan hebben we 3 stelletjes in de villa...
En ongeacht welke stelletjes gaan samenwerken; het overgebleven setje staat dan erg zwak.
Ik hoop mee maar na 8 maanden van teleurstelling op teleurstelling vrees ik het ergstequote:Op zondag 2 december 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van. Het tij is gekeerd en volgens mij overruled Polo Flens op dit moment.
Zomaar een gedachte na vannacht en de gesprekken die ik heb gehoord.
Zeg natuurlijk nooit, nooit, maar dat geloof ik nietquote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef neehe het volgende:
Zal Amandel nu ook overwegen om te gaan ?
tuurlijk, heb tot nu toe nog geen klik tussen seleen en jaap opgemerkt.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, Lieke en Selene worden een groepje (er vanuitgaande dat Selene blijft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |