Ja stond hem goed die andere kant ! Hij mocht ook weer een verberg me dikke onderkin shirtje aan ! .. Lekker laten in hun wereld en geen aandacht meer aan schenken die 2 !quote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Ik vond het dennix goed staan, de andere kant van het hek bedoel ik
quote:Op zondag 2 december 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
Naad huilt weer zonder tranen, zonde van haar mascara.
Die oorbellen van Dennix.![]()
Welk zusje?quote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda wil haar zusje gaan bellen
Uitjes laten Amanda en Brian zich nooit aan de neus voorbij gaan. Brian slijmt nu als een achterlijke bij Amanda dat zij alleen elkaar nog maar hebben......desperate dus.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef pullup het volgende:
Nu is het dus zaak voor Brian en Amanda om zo snel mogelijk vriendjes met Huub en Lieke te worden om Jaap er uit te werken.
Ik schat ook in dat het uitje van morgen ineens niet meer zo goed uitkomt
En toch heeft Jaap ook een mogelijk zwakke positie, daar gaat Brian zeker op mikkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uitjes laten Amanda en Brian zich nooit aan de neus voorbij gaan. Brian slijmt nu als een achterlijke bij Amanda dat zij alleen elkaar nog maar hebben......desperate dus.
Gelukkig begint het de anderen nu (eindelijk) op te vallen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef jassy het volgende:
Brian: En als ze naar je saldo vragen, moet je gewoon zeggen dat je genoeg heb om je zus uit te nodigen, het saldo maakt niet uit.
Dus hij zit gewoon met CP's te fucken!
quote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Ik vond het dennix goed staan, de andere kant van het hek bedoel ik
Het lijkt mij wel leuk om net zoals in het begin 3 nieuwe miljonairs het huis in te laten komen, waar ze vervolgens 1 uit moeten kiezen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef Shayndel het volgende:
nix zag er wel weer meer flikkerig uit. Zal wel zijn standard image zijn buiten de kooi.
Gelukkig zijn ze weg met de dramaqueen. Ben best wel benieuwd naar de nieuwe speler.
Ik hoop op een verse die de poort nog in moet komen.
Mij boeien de punten nu niet meer .... Alle geloofwaardigheid omtrent de zwarte fiches is inmiddels ontkracht door inadequaat optreden van het HOKjequote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda mag van Brian niet zeggen hoeveel cpt's ze nog heeft. Zeg maar "Genoeg om m'n zus uit te nodigen"
voor mij hoeft er voorlopig nog geen nieuwe in,quote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef Mika25 het volgende:
Dennix en Nadia weg...dus Huub, Lieke en Jaap bepalen voortaan welke films er gekeken worden of welk eten besteld gaat worden
Of zouden ze die regel nu snel weer gaan veranderen?
Ik snap niet dat het illegale CP kwekerijtje nog niet gevonden is.quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig begint het de anderen nu (eindelijk) op te vallen.
Jaap blokt het toch?quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Katewalker het volgende:
Amanda wil Nadia uit nodigen op haar verjaardag en de cpees moeten dan uit de algemene pot? Wat een onzin...
En achter laat het dan ook nog gewoon toe zonder het na te checken.quote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef jassy het volgende:
Brian: En als ze naar je saldo vragen, moet je gewoon zeggen dat je genoeg heb om je zus uit te nodigen, het saldo maakt niet uit.
Dus hij zit gewoon met CP's te fucken!
Ja duh..........ach ik zeg niks meer.quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef maril het volgende:
Niet zeuren nu over de contactpunten ze worden nu betaalt.
WTFquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
de reden van het epileren is mij duidelijk geworden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
Ja jammer genoeg wel...als het zo is dat ze werkelijk zo snel mogelijk alles weg willen spelen, is Jaap de sjaak.quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
En toch heeft Jaap ook een mogelijk zwakke positie, daar gaat Brian zeker op mikken
[ afbeelding ]
Wat een lul de behangerquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
GZD heb ik het gezien dat ze het wel doet, al die verhalen hierquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef diedirk het volgende:
Amanda gaat weer gratis bellen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrrrr, nog enger dan eng.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud Lubbers is er jaloers opquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |