Ik snap niet dat het illegale CP kwekerijtje nog niet gevonden is.quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig begint het de anderen nu (eindelijk) op te vallen.
Jaap blokt het toch?quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Katewalker het volgende:
Amanda wil Nadia uit nodigen op haar verjaardag en de cpees moeten dan uit de algemene pot? Wat een onzin...
En achter laat het dan ook nog gewoon toe zonder het na te checken.quote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef jassy het volgende:
Brian: En als ze naar je saldo vragen, moet je gewoon zeggen dat je genoeg heb om je zus uit te nodigen, het saldo maakt niet uit.
Dus hij zit gewoon met CP's te fucken!
Ja duh..........ach ik zeg niks meer.quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef maril het volgende:
Niet zeuren nu over de contactpunten ze worden nu betaalt.
WTFquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
de reden van het epileren is mij duidelijk geworden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
Ja jammer genoeg wel...als het zo is dat ze werkelijk zo snel mogelijk alles weg willen spelen, is Jaap de sjaak.quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
En toch heeft Jaap ook een mogelijk zwakke positie, daar gaat Brian zeker op mikken
[ afbeelding ]
Wat een lul de behangerquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
GZD heb ik het gezien dat ze het wel doet, al die verhalen hierquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef diedirk het volgende:
Amanda gaat weer gratis bellen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrrrr, nog enger dan eng.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud Lubbers is er jaloers opquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |