Holy shitquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
de reden van het epileren is mij duidelijk geworden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef ruba het volgende:
de reden van het epileren is mij duidelijk geworden
[ afbeelding ]
oneensquote:Op zondag 2 december 2007 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Lieke willen dat hij het niet blokt.
Wel een beetje laatquote:Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef Dreamboy het volgende:
Brian is naar achteren.
Ik denk dat ze nu gelijk in zijn oude sok willen kijken
a. het gebeurd met goedkeuring, misschien wel in opdracht, van de redaktiequote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef Shayndel het volgende:
En achter laat het dan ook nog gewoon toe zonder het na te checken.
R.I.P.quote:Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef chufi het volgende:
Jongens Dennis en Nadia zijn niet meer !
Zeker.. Ik ben eigenlijk toch meer overtuigd van optie Bquote:Op zondag 2 december 2007 22:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
a. het gebeurd met goedkeuring, misschien wel in opdracht, van de redaktie
of
b. bij de redaktie werken alleen maar hersenloze tokkies die niets in de gaten hebben.
Beide mogelijkheden zijn mogelijk
Dat zal wel mooi zijn ja. Als men nu 3 verschillende types mensen sturen waaruit ze kunnen kiezen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk om net zoals in het begin 3 nieuwe miljonairs het huis in te laten komen, waar ze vervolgens 1 uit moeten kiezen.
Beter laat dan nooit maar er is een wekelijkse controle dus.........quote:
Ja, dat wil ik ook. Steeds maar weer dat teruggrijpen naar karaktersquote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dat zal wel mooi zijn ja. Als men nu 3 verschillende types mensen sturen waaruit ze kunnen kiezen.
Maar heb ook zo gevoel dat de nieuwe bewoner als in de kooi is, geweest of werkt.
Ik zie liever nieuw vers iemand die nog niet in aanraking is geweest met dgk. Dan geeft gewoon weer spaning en nieuwigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |