abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58437591
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef Ordinair het volgende:
1. Nederland
2. Roemenië
3. Italië
4. Frankrijk

Dat zou wat zijn
pi_58437730
Het is veel vaker gebeurd dat de favorieten al in de voorronde werden uitgeschakeld.
Bijvoorbeeld in 1992 Met Engeland en Frankrijk, Italie in 1996, EK2000 met Engeland en Duitsland en in 2004 met Spanje en Italie
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:30:34 #163
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58439033
1. Roemenië
2. Italië
3. Frankrijk
4. Nederland
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_58440190
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:30 schreef Barca het volgende:
1. Roemenië
2. Italië
3. Frankrijk
4. Nederland
Valt me nog mee dat Nederland uberhaupt nog in de eindstand mag van jou.

Zekers met een doelsaldo van -30?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:18:44 #165
30220 Barca
pi_58442081
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:36 schreef Rumille het volgende:

[..]

Valt me nog mee dat Nederland uberhaupt nog in de eindstand mag van jou.

Zekers met een doelsaldo van -30?
Nee, van -9: 1 voor en 10 tegen.
pi_58447689
Ik denk dat dit voor Nederland een heel goede poule is. Het is een poule waar we niet als favoriet gezien worden.
Nederland had bang moeten zijn voor landen als Griekenland, Polen en Rusland. Ook Zweden en Kroatië zullen een lastige tegenstander zijn. Teams die de boel achter op slot gooien en hopen op een goal uit de counter hebben tegen Nederland een grote slagingskans. Teams als Italië en Frankrijk zijn altijd erg lastig, maar daar weet je waar je aan toe bent. Nederland speelt vaak beter tegen de betere tegenstanders. Roemenië is een team dat Nederland al kent. Hopelijk doen we daar ons voordeel mee. Ik denk dat ze vooral voor Roemenië op moeten passen. Bij deze wedstrijd kan het alle kanten op. Ik hoop dat Nederland zich niet laat verrassen door Roemenië.

Eindstand:

Italië
Nederland
Roemenië
Frankrijk
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58455672
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58455743
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:14 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Welke spelers heeft Frankrijk nu tegenwoordig die echt goed zijn, behalve al die oudjes die al op hun retour zijn.
!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_58457796
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:38 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Jij kan hier beter niet meer terugkomen al denk je dat dit de uitslagen worden
Ik ben gewoon een objectieve toeschouwer. En het is helaas zo dat ik meerdere malen in slaap ben gevallen tijdens oefeninterland duels, waarbij Nederland het opnam tegen zijstraten. Ze wonnen vaak strijdlustig met een magere uitslag (bijv. 1-0). Als ze nou eens leren scoren en het aandurven in hoog tempo aan te vallen, dan wil ik er wel naar kijken. Ik hoop ook wel dat ze doorgaan naar de volgende ronde, maar ik zie het somber in na die laffe oefeninterlands.
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_58461620
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:38 schreef Karammel het volgende:
Ik denk dat dit voor Nederland een heel goede poule is. Het is een poule waar we niet als favoriet gezien worden.
Nederland had bang moeten zijn voor landen als Griekenland, Polen en Rusland. Ook Zweden en Kroatië zullen een lastige tegenstander zijn. Teams die de boel achter op slot gooien en hopen op een goal uit de counter hebben tegen Nederland een grote slagingskans. Teams als Italië en Frankrijk zijn altijd erg lastig, maar daar weet je waar je aan toe bent. Nederland speelt vaak beter tegen de betere tegenstanders. Roemenië is een team dat Nederland al kent. Hopelijk doen we daar ons voordeel mee. Ik denk dat ze vooral voor Roemenië op moeten passen. Bij deze wedstrijd kan het alle kanten op. Ik hoop dat Nederland zich niet laat verrassen door Roemenië.

Eindstand:

Italië
Nederland
Roemenië
Frankrijk
Wat ik zelf een voordeel vind van een sterke poule is dat je er gelijk tegenaan moet, je kan eventueel nog een misstap maken want het is nog geen knock-out fase en de andere sterke landen moeten onderling ook tegen elkaar.
pi_58462107
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

5600 kaarten maar, waarvan effectief 2800 voor supporters . En Kesler maakt zich zorgen over de sponsoren .
Flikker op man met je sponsors . Mensen die geen zak om voetbal geven ja.
pi_58464118
Ik wil niet zuur overkomen, maar blijf graag realistisch. Ik denk dat Nederland na drie groepswedstrijden de koffers weer kan inpakken om naar huis te vertrekken. Het hoogst haalbare in de poule lijkt me een derde plaats. Ik verwacht echter dat Nederland drie keer verliest. Tegen Roemenië nipt, tegen Frankrijk en Italië ruim.
  zondag 4 mei 2008 @ 13:37:15 #173
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_58470557
Van Italië verlies je altijd hooguit met 1 doelpunt verschil

Maar als we terugkijken naar het verleden, dan vliegt Italië er het EK of WK nadat ze de vorige editie hebben gewonnen, altijd in de poules uit toch de laatste jaren?
pi_58471050
voor wie dat nog niet wist zit ik dus in frankrijk en hier schatten ze de kansen van frankrijk in de poule niet zo hoog in... Nederland en italie zijn hier favoriet om door te gaan... iedereen heeft het over niestelroy en persié tot ik ze wat youtube filmpjes van huntelaar laat zien, van wie ze nog nooit hebben gehoord... dan is het van "oelalaa, wow en merde... frankrijk ligt er op zeker in de eerste ronde uit"
pi_58471115
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat ik zelf een voordeel vind van een sterke poule is dat je er gelijk tegenaan moet, je kan eventueel nog een misstap maken want het is nog geen knock-out fase en de andere sterke landen moeten onderling ook tegen elkaar.
ik denk dat de mazzel is dat we de derde wedstrijd tegen roemenie moeten, dan zijn ze hopelijk al kansloos om door te gaan en zullen ze misschien niet meer zo gemotiveerd zijn...
  zondag 4 mei 2008 @ 14:13:47 #176
113682 WeebI
Wee Bull
pi_58471325
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil niet zuur overkomen, maar blijf graag realistisch. Ik denk dat Nederland na drie groepswedstrijden de koffers weer kan inpakken om naar huis te vertrekken. Het hoogst haalbare in de poule lijkt me een derde plaats. Ik verwacht echter dat Nederland drie keer verliest. Tegen Roemenië nipt, tegen Frankrijk en Italië ruim.
Jij overschat Italië en Frankrijk wel heel erg.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 4 mei 2008 @ 14:14:04 #177
30220 Barca
pi_58471332
Roemenië zal gemotiveerd zijn om groepswinnaar te worden. Italië zal tegen Frankrijk de 2e plaats veilig stellen. Frankrijk zal door het gelijke spel 3e worden. Voor onze jongens na 3 duidelijke nederlagen op rij de reis terug naar huis.
pi_58471423
Ik speel liever in de kwartfinale tegen Spanje dan weer tegen de Zweden
pi_58472572
We winnen niet van Italie, maar wel van Frankrijk en Roemenië. We gaan door als tweede achter de Italianen. Denk ik.
  zondag 4 mei 2008 @ 15:59:00 #180
30220 Barca
pi_58473126
We verliezen van Italië (0 - 4), Frankrijk (1 - 3) én Roemenië (0 - 3). We worden 4e in de poule.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')