Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef Ordinair het volgende:
1. Nederland
2. Roemenië
3. Italië
4. Frankrijk
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:30 schreef Barca het volgende:
1. Roemenië
2. Italië
3. Frankrijk
4. Nederland
Nee, van -9: 1 voor en 10 tegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:36 schreef Rumille het volgende:
[..]Valt me nog mee dat Nederland uberhaupt nog in de eindstand mag van jou.
Zekers met een doelsaldo van -30?
quote:Op zondag 2 december 2007 21:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Welke spelers heeft Frankrijk nu tegenwoordig die echt goed zijn, behalve al die oudjes die al op hun retour zijn.
Ik ben gewoon een objectieve toeschouwer. En het is helaas zo dat ik meerdere malen in slaap ben gevallen tijdens oefeninterland duels, waarbij Nederland het opnam tegen zijstraten. Ze wonnen vaak strijdlustig met een magere uitslag (bijv. 1-0). Als ze nou eens leren scoren en het aandurven in hoog tempo aan te vallen, dan wil ik er wel naar kijken. Ik hoop ook wel dat ze doorgaan naar de volgende ronde, maar ik zie het somber in na die laffe oefeninterlands.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij kan hier beter niet meer terugkomen al denk je dat dit de uitslagen worden
Wat ik zelf een voordeel vind van een sterke poule is dat je er gelijk tegenaan moet, je kan eventueel nog een misstap maken want het is nog geen knock-out fase en de andere sterke landen moeten onderling ook tegen elkaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:38 schreef Karammel het volgende:
Ik denk dat dit voor Nederland een heel goede poule is. Het is een poule waar we niet als favoriet gezien worden.
Nederland had bang moeten zijn voor landen als Griekenland, Polen en Rusland. Ook Zweden en Kroatië zullen een lastige tegenstander zijn. Teams die de boel achter op slot gooien en hopen op een goal uit de counter hebben tegen Nederland een grote slagingskans. Teams als Italië en Frankrijk zijn altijd erg lastig, maar daar weet je waar je aan toe bent. Nederland speelt vaak beter tegen de betere tegenstanders. Roemenië is een team dat Nederland al kent. Hopelijk doen we daar ons voordeel mee. Ik denk dat ze vooral voor Roemenië op moeten passen. Bij deze wedstrijd kan het alle kanten op. Ik hoop dat Nederland zich niet laat verrassen door Roemenië.
Eindstand:
Italië
Nederland
Roemenië
Frankrijk
Flikker op man met je sponsorsquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
5600 kaarten maar, waarvan effectief 2800 voor supporters. En Kesler maakt zich zorgen over de sponsoren
.
ik denk dat de mazzel is dat we de derde wedstrijd tegen roemenie moeten, dan zijn ze hopelijk al kansloos om door te gaan en zullen ze misschien niet meer zo gemotiveerd zijn...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat ik zelf een voordeel vind van een sterke poule is dat je er gelijk tegenaan moet, je kan eventueel nog een misstap maken want het is nog geen knock-out fase en de andere sterke landen moeten onderling ook tegen elkaar.
Jij overschat Italië en Frankrijk wel heel erg.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil niet zuur overkomen, maar blijf graag realistisch. Ik denk dat Nederland na drie groepswedstrijden de koffers weer kan inpakken om naar huis te vertrekken. Het hoogst haalbare in de poule lijkt me een derde plaats. Ik verwacht echter dat Nederland drie keer verliest. Tegen Roemenië nipt, tegen Frankrijk en Italië ruim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |