quote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik teken voor deze eindstand in de poule
Waarom dan?!quote:
Die is niet voor niets op slot.quote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef Barca het volgende:
Die, die, Bassie, Bassie, die!! (EK 2008) Er was al een deel 2!!
25 19/06 QF Winner Grp A 20:45 Runner-up Grp Bquote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef mcyodogg het volgende:
Speel je tegen Groep D in de kwartfinale?
En dus in de halve finale weer tegen de andere overgebleven ploeg uit C/D. Aanzienlijke kans dat daar alweer twee ploegen uit dezelfde poule elkaar tegenkomen dus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
25 19/06 QF Winner Grp A 20:45 Runner-up Grp B
26 20/06 QF Winner Grp B 20:45 Runner-up Grp A
27 21/06 QF Winner Grp C 20:45 Runner-up Grp D
28 22/06 QF Winner Grp D 20:45 Runner-up Grp C
29 25/06 SF Winner #25 20:45 Winner #26
30 26/06 SF Winner #27 20:45 Winner #28
31 29/06 F Winner #29 20:45 Winner #30
-edit- Ja dus![]()
nabespreking van de lotingquote:Op zondag 2 december 2007 20:14 schreef borisz het volgende:
EK is nog niet begonnen en topic 2 mag al open
zou wat zijnquote:Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef VrAnKiE het volgende:
Finale: Nederland - Duitsland
Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #68quote:Op zondag 2 december 2007 20:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat hebben de andere bondscoaches etc gezegd van deze loting?
ik wist wel dat ik er drie had gepost, kon hem niet meer vindenquote:Op zondag 2 december 2007 20:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Fantastisch
Welke spelers heeft Frankrijk nu tegenwoordig die echt goed zijn, behalve al die oudjes die al op hun retour zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Lekkere poule. Frankrijk en Italië de duidelijke favorieten maar Nederland kan altijd verrassen.
Ik heb er zin in.
Frankrijkquote:Op zondag 2 december 2007 21:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Welke spelers heeft Frankrijk nu tegenwoordig die echt goed zijn, behalve al die oudjes die al op hun retour zijn.
Zeer uitgebalanceerde selectie inderdaad zonder echt zwakke schakel.quote:Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef koningdavid het volgende:
Frankrijk heeft misschien wel de beste selectie van Europa.
Topamusement verzekerd. Zullen wel drie zaadpartijen worden en dan weer een ronde verder. Heb alle vertrouwen in Marco van Basten, onze resultaattrainer.quote:
Dan zeg ik toch liever Duitsland, hoe erg ik het ook vind :pquote:Op zondag 2 december 2007 21:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeer uitgebalanceerde selectie inderdaad zonder echt zwakke schakel.
Duitsland of Italië mag als Nederland het niet wordt wel het EK winnen voor mij. Duitsers zijn gewoon goede lui en die mentaliteit van ze mag ik ook wel.quote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dan zeg ik toch liever Duitsland, hoe erg ik het ook vind :p
Individueel misschien ietsjes minder, maar als een team vind ik ze toch echt wel sterk hoor,
Oei, dat is wel een erge 'hehe, goed voor jullie' fotoquote:
Ja, veruit de gevaarlijkste tegenstanders met van die zeer balvaardige voetballers.quote:Op zondag 2 december 2007 22:15 schreef trepper het volgende:
In ieder geval mooi dat we portugal niet kunnen treffen voor de finale.
wat bedoel je met duur?quote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef okee6 het volgende:
Waardeloze loting![]()
Zwitserland = duur
Frankrijk = te goed
Italië = anti-voetbal
Roemenië = oranje niveau
quote:Op zondag 2 december 2007 21:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nederland
Keepers
Maarten Stekelenburg » Ajax
Henk Timmer » Feyenoord
Edwin van der Sar » Manchester United
Boy Waterman » AZ
Michel Vorm » FC Utrecht
Verdedigers
Khalid Boulahrouz » Sevilla
Wilfred Bouma » Aston Villa
Tim de Cler » Feyenoord
Johnny Heitinga » Ajax
Kew Jaliens » AZ
Joris Mathijsen » Hamburger SV
Mario Melchiot » Wigan Athletic
André Ooijer » PSV
Giovanni van Bronckhorst » Feyenoord
Urby Emanuelson » Ajax
Midenvelders
Ibrahim Afellay » PSV
Nigel de Jong » Hamburger SV
Orlando Engelaar » FC Twente
Theo Janssen » Vitesse
Denny Landzaat » Wigan Athletic
Hedwiges Maduro » Ajax
Arjen Robben » Real Madrid
Clarence Seedorf » AC Milan
Wesley Sneijder » Real Madrid
Rafael van der Vaart » Hamburger SV
Stijn Schaars » AZ
Demy de Zeeuw » AZ
Aanvallers
Ryan Babel » Liverpool
Danny Koevermans » PSV
Dirk Kuyt » Liverpool
Ruud van Nistelrooy » Real Madrid
Robin van Persie » Liverpool
Jan Vennegoor of Hesselink » Celtic
Klaas Jan Huntelaar » Ajax
Wie helpt mee alle clubs bij de spelers in te vullen?
Dat de Zwitsere munt niet goedkoop is. Het is daar dus duurder leven dan in Oostenrijk het geval zou zijn geweest.quote:
Dat is behoorlijk kut idd.quote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat de Zwitsere munt niet goedkoop is. Het is daar dus duurder leven dan in Oostenrijk het geval zou zijn geweest.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen combi, geen kankerdit kankerdat, geen regenachtige sfeerloze kutpotten, maar lekker met 25 graden en een wortel in je reet een wijf versieren in een fontein!
Dat dusquote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben echt blij met deze loting, mijn gevoel zegt dat we tegen landen als frankrijk en italie echt goed zullen spelen, stukken beter als tegen al die kutlandjes tijdens de kwalificatie
Wat kan ik hier uit opmaken?quote:Op maandag 3 december 2007 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Domenech begint alweer richting Italie: http://www.gazzetta.it/Ca(...)/domenech_0312.shtml
Wat een opper-Calimero is dat zeg
Ladbrokes;quote:Op maandag 3 december 2007 16:44 schreef Devano het volgende:
Wie zien de bookmakers als favoriet(en)?
De bestequote:Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef koningdavid het volgende:
Frankrijk heeft misschien wel de beste selectie van Europa.
Dat Dominech dingetje een calimero is?quote:
Als Engeland erbij was stonden ze ook hoog. Bookmakers nemen het risico niet, resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomstquote:
Omdat ze in elk geval geacht worden makkelijker de poulefase door te komen, dus goeie quotering. Daarom staat Duitsland ook hoger dan Frankrijk/Italie.quote:
Reina (Liverpool)quote:
Get your facts right...quote:Op maandag 3 december 2007 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Reina (Liverpool)
Casillas (Real Madrid)
Palop (Sevilla)
Valdes (Barcelona)
Canizares (Valencia)
Del Horno (Valencia)
Albiol (Valencia)
Marchena (Valencia)
Pablo (Atletico)
Pernia (Atletico)
Antonio Lopez (Atletico)
Ramos (Real Madrid)
Capdevila (Deportivo)
Puyol (Barcelona)
Juanito (Betis)
Lopo (Deportivo)
Salgado (Real Madrid)
Navarro (Sevilla)
Angel Lopez (Villarreal)
Arbeloa (Liverpool)
Helguera (Valencia)
Alexis (Valencia)
Oleguer (Barcelona)
Pique (Man. Utd)
Josemi (Villarreal)
Xabi Alonso (Liverpool)
Guti (Real Madrid)
Senna (Villarreal)
Iniesta (Barcelona)
Xavi (Barcelona)
Raul Garcia (Atletico)
Luis Garcia (Atletico)
Reyes (Atletico)
Silva (Valencia)
Riera (Espanyol)
Fabregas (Arsenal)
Joaquin (Valencia)
Vicente (Valencia)
Baraja (Valencia)
Oubina (Birmingham)
Arteta (Everton)
Sunny (Valencia)
Zapater (Zaragoza)
Valeron (Deportivo)
Fernando Torres (Liverpool)
Guiza (Mallorca)
Villa (Valencia)
Raul (Real Madrid)
Raul Tamudo (Espanyol)
Soldado (Real Madrid)
Morientes (Valencia)
Arizmendi (Valencia)
Angulo (Valencia)
Bojan (Barcelona)
Extebarria (Athletic)
Spanje puilt uit van de goede spelers. En de bondscoach mag maar een fractie van deze spelers meenemen.
quote:Op maandag 3 december 2007 20:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Get your facts right...
Reina is een Amerikaan en heeft al gekeept voor het Nationale elfta.
Hahaquote:Op maandag 3 december 2007 20:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Get your facts right...
Abidal, Gallas, Vieira, Makelele & Henry = absolute wereldtopquote:Op maandag 3 december 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vrees Ribery, Benzema en Nasri, de rest is te pakken.²
Als we op de selectie/beschikbare spelers af zouden moeten gaan hadden we vanaf 1998 om de 2 jaar een prijs moeten hebben gehaald.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:48 schreef Silaz het volgende:
Van Persie, Sneijder, van Nistelrooy, van der vaart, van der sar = absolute wereldtop.
Al zullen Sneijder en van der Vaart als ze tegelijk spelen nooit optimaal renderen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:48 schreef Silaz het volgende:
Van Persie, Sneijder, van Nistelrooy, van der vaart, van der sar = absolute wereldtop.
Lekker boeiend wat die hond zegtquote:Op maandag 3 december 2007 22:09 schreef nappei het volgende:
Raymond Domenech vindt Roemenië een moeilijkere tegenstander dan Nederland:
'Elle est supérieure aux Pays-Bas. Elle l'a montré sur la dernière année et demie.'
Was ik seedorf ook nog vergeten. Nja áls het moet zal het vast wel goedkomen toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al zullen Sneijder en van der Vaart als ze tegelijk spelen nooit optimaal renderen.
Dus dan valt er al eentje weg.
Ik hoop het van harte maar ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:56 schreef Silaz het volgende:
[..]
Was ik seedorf ook nog vergeten. Nja áls het moet zal het vast wel goedkomen toch? oO<
Ok nu weet ik het zeker. Jij bent de grootste idioot die ik ooit op Fok! heb gezien. En geloof me, dat zijn er een hoopquote:Op maandag 3 december 2007 20:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Get your facts right...
Inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2007 20:21 schreef DIGGER het volgende:
En als ze al een keer presteren, worden ze genadeloos genaaid door de ref.
Nog groter dan DAMquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ok nu weet ik het zeker. Jij bent de grootste idioot die ik ooit op Fok! heb gezien. En geloof me, dat zijn er een hoop
Zeker weten, knul.quote:
*BEEP*quote:
dankjewel, nog meer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:36 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
*BEEP*
Ooijer speelt niet bij PSV maar nog altijd bij Blackburn Rovers, en Van Persie bij Arsenal i.p.v. Liverpool.
van UEFA.com, het ging mij vooral om de drie andere landen, Nederland heb ik er eigenlijk alleen voor de volledigheid en ter vergelijk bij gezetquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:50 schreef De_Postbode het volgende:
Wat de Nederlandse selectie betreft niet, al vraag ik me wel af waar die lijst vandaan komt. Een deel heeft nog nooit in Oranje gespeeld, hooguit -23.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:48 schreef Silaz het volgende:
Viera speelt niet meer mee toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef AminBen het volgende:
[..]
Abidal, Gallas, Vieira, Makelele & Henry = absolute wereldtop
Ik vind Roemenië een moeilijkere tegenstander dan Frankrijk.quote:Op maandag 3 december 2007 22:09 schreef nappei het volgende:
Raymond Domenech vindt Roemenië een moeilijkere tegenstander dan Nederland:
'Elle est supérieure aux Pays-Bas. Elle l'a montré sur la dernière année et demie.'
Jawel, Makelele had tot 2 keer toe gezegd dat hij zou stoppen maar speelt nog. (en dat is nog steeds een echte topper)quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Viera speelt niet meer mee toch?
Maargoed; Van Nistelrooy, Seedorf, Van Persie, Sneijder, Van der Sar = absolute wereldtop
maarja spelers opsommen is 1 ding..
Nee, denk het niet. Nederland heeft al zat aanvallende middenvelders die ook nog eens beter zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Silaz het volgende:
Zou de guzman een waardevolle toevoeging zijn eigenlijk?
quote:Op maandag 3 december 2007 20:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Get your facts right...
Hij trok anders wel een heel zuur gezicht toen hij bij Nederland in kwam. Toen was nog niet eens bekend dat Roemenië en Italië de 2 andere landen zouden zijn, dus zo slecht vind hij ons niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |