Wij hebben Heitinga en Stekelenburgquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Van Basten mag de verdediging overigens alvast goed laten kijken naar alle acties van Benzema. En als ie slim is ook Amauri, de kans is redelijk aanwezig dat ie op het EK in de Italiaanse selectie zit en dat zijn 2 erg lastig te verdedigen spelers van top kwaliteit.
5600 kaarten maar, waarvan effectief 2800 voor supportersquote:Tekort aan EK-kaarten wekt woede Kesler
14 december 2007
Henk Kesler is ontevreden over de manier waarop de Europese voetbalunie UEFA de plaatsbewijzen voor het EK van komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland verdeelt. "Wij krijgen maar 5600 kaartjes voor iedere groepswedstrijd", weet de directeur van de KNVB. "Dat is natuurlijk veel te weinig."
Kesler is bang dat hij zijn verplichtingen tegenover relaties en sponsors niet kan nakomen. "De helft van de kaartjes is altijd voor de supportersvereniging. Die kan natuurlijk ook veel meer tickets gebruiken. De andere helft is voor onze sponsors en relaties. Ik weet niet of we daar mee uitkomen."
De UEFA bepaalt dat ieder land recht heeft op 20 procent van de beschikbare plaatsten in het stadion. "We spelen alle groepswedstrijden in het stadion van Bern dat een capaciteit van 30.000 heeft", rekent Kesler voor. "Dat maakt dus 6000 tickets per groepswedstrijd. Alsof dat al niet erg genoeg is, moeten we ook nog 400 plaatsen uit veiligheidsoverwegingen inleveren."
Kesler: "Ik zou het eerlijker vinden dat beide ploegen voor een wedstrijd veel meer dan 20 procent van alle tickets zouden krijgen. Waarom moeten er bijvoorbeeld zo veel mensen van de UEFA naar een wedstrijd? Op het WK in Duitsland hadden we nog de mazzel dat we een keer in een heel groot stadion speelden. We voetbalden bovendien tegen Ivoorkust, dat nauwelijks supporters meenam. Nu spelen we tegen Frankrijk, Italië en Roemenië. Reken maar dat vooral Italië en Frankrijk ook heel veel tickets tekort komen. Ik vind dat heel jammer."
Amauri zal toch geen basisplek krijgen, tenzij Donadoni zijn systeem omgooit en met 2 echte diepe spitsen gaat spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
En een Italiaanse coach bij Engeland is voor Domenech uiteraard alweer reden om te zeiken (Houllier of zo had ie natuurlijk geen commentaar op gehad).
Van Basten mag de verdediging overigens alvast goed laten kijken naar alle acties van Benzema. En als ie slim is ook Amauri, de kans is redelijk aanwezig dat ie op het EK in de Italiaanse selectie zit en dat zijn 2 erg lastig te verdedigen spelers van top kwaliteit.
quote:
Amauri is de stand-in voor Toni, anders zou je bij afwezigheid van Toni direct het hele systeem moeten omgooien.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:02 schreef AminBen het volgende:
[..]
Amauri zal toch geen basisplek krijgen, tenzij Donadoni zijn systeem omgooit en met 2 echte diepe spitsen gaat spelen.
quote:Deskundige Domenech verbiedt Fransen spelen op Wii
15/03/2008 10:00
De Franse internationals mogen hun vrije tijd niet vullen met het spelen op de Wii tijdens het EK komende zomer. Bondscoach Raymond Domenech is bang dat de spelcomputer waarbij echte bewegingen worden gesimuleerd voor blessures zorgt.
De Franse keuzeheer is een ervaringsdeskundige. 'Tijdens het spelen van een bokswedstrijd heb ik onlangs een peesontsteking opgelopen en ik kon mijn schouder de volgende twee dagen niet bewegen', bekende Domenech.
Frankrijk is op het EK in Oostenrijk en Zwitserland een van de drie tegenstanders van het Nederlands elftal in de groepsfase. Oranje begint tegen Italië en treft vervolgens Frankrijk en Roemenië.
Heb je ook de drank al in huis om de teleurstelling te verdrinken?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:49 schreef supersteve het volgende:
Dit gevoel heb ik nooit eerder gehad, maar wij worden gewoon fucking europees kampioen.
Kan niet wachten om persie sneijder nistelrooij kuijt en al die andere zooi te zien!
Geweldig, ik heb de chips al gekocht!
Klopt, maar dat heeft niets met die vriendschappelijke uitslagen te maken. Je zit gewoon bij de nummer 1 en 2 van de wereld en bij een ploeg die je in de kwalificatie niet kon verslaan in één poule. Dan moet je sowieso uitkijken dat je geen 4e wordt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:53 schreef DANILXL het volgende:
kortom: we moeten oppassen dat we niet als 4e eindigen met 0 punten
Je bedoelt Oranje zeker?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:53 schreef DANILXL het volgende:
kortom: we moeten oppassen dat we niet als 4e eindigen met 0 punten
En Klaas Jan topscorer!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik voel een kampioenschap aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |