Italie mist een Nesta en Totti, dat laat zich voelen. Maar mbt oefenwedstrijden: Italie was echt de betere in Spanje, ongeacht even het eindresultaat. (Hoewel Spanje ook aardig meespeelde, was sowieso een leuke goede match)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:26 schreef Wooldoor het volgende:
Tja Italie natuurlijk echte wereldtop maar niet meer het kampioenselftal van 2 jaar geleden, de echte top begint daar oud te worden. Maarja het blijft italie over hun oefenwedstrijden kan je nooit wat zeggen.
Jij kan hier beter niet meer terugkomen al denk je dat dit de uitslagen wordenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef Kadafi het volgende:
Nederland - Italië 0-1of 0-2
Nederland - Roemenië 0-0
Nederland - Frankrijk 1-2
helaas, we liggen eruit
Het zijn wereldspelers maar allemaal aanvallend ingestelde spelers.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:01 schreef mercurial3 het volgende:
hee mensen, ik snap het echt niet, nederland heeft wereld spelers als van nistelooy van persie, wesley sneijder noem maar op!
dan kunnen ze toch wel een EK winnen??
quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:01 schreef mercurial3 het volgende:
hee mensen, ik snap het echt niet, nederland heeft wereld spelers als van nistelooy van persie, wesley sneijdernoem maar op!
Heb je de achterhoede ook aan het werk gezien?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:01 schreef mercurial3 het volgende:
hee mensen, ik snap het echt niet, nederland heeft wereld spelers als van nistelooy van persie, wesley sneijder noem maar op!
ja boulahrouz die c ronaldo een kick geef ^^quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb je de achterhoede ook aan het werk gezien?
We spelen toch eerst tegen Frankrijk en dan pas tegen Roemenië?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:27 schreef DemonCleaner het volgende:
Onze enige hoop is het programma, gezien de moeilijkheid van de poule is de volgorde van tegenstanders perfect.
Italianen starten slecht, daar hebben we dus een kansje. De Fransen zijn hopelijk al door als ze tegen ons moeten en stellen een B-elftal op. Als we dan tussendoor nog van Roemenië winnen zitten we goed!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
We spelen toch eerst tegen Frankrijk en dan pas tegen Roemenië?
Geen idee, ik ging af op die volgorde van voorspellen van Barca. Als je gelijk hebt is mijn laatste beetje hoop ook naar de knoppenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
We spelen toch eerst tegen Frankrijk en dan pas tegen Roemenië?
Hoop ->quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:32 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Geen idee, ik ging af op die volgorde van voorspellen van Barca. Als je gelijk hebt is mijn laatste beetje hoop ook naar de knoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |