Op basis waarvan is Roemenië Italië nu gepasseerd?quote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef Barca het volgende:
Die, die, Bassie, Bassie, die!! (EK 2008) [..]
Dit wordt de eindstand:
1. Italië
2. Roemenië
3. Frankrijk
4. Nederland
Inderdaad! Onderaan de streep telt alleen het resultaat. Wie wordt kampioen? Nederland niet!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:48 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat voetbal er is om naar te kijken en ervan te genieten? In dat geval: goed punt. Voor- en nabeschouwingen en transfergeleuter is zo'n onzin!!!!
Wel nee, doe maar Aris Friesland! Suriname ligt immers niet in Europa! Ik kwam met Suriname omdat iemand me vroeg of ik voor België ben.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Suriname. Hij wil Suriname op het EK!
.
Gosh, wat een nerdquote:Op maandag 5 mei 2008 11:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Suriname. Hij wil Suriname op het EK!
.
Dank u! Van een analfabeet als jij is dat een compliment!quote:
Voetbal?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op basis waarvan is Roemenië Italië nu gepasseerd?
Als je dit al als een compliment opvat is het erg met je gesteltquote:Op maandag 5 mei 2008 23:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Dank u! Van een analfabeet als jij is dat een compliment!
Dat zegt mijn psychiater ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je dit al als een compliment opvat is het erg met je gestelt
Eens zal de eerste keer zijn, en wel dit ek!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland is nog nooit uitgeschakeld in de groepsfase van een toernooi. Terwijl we de laatste toernooien steeds in de groep des doods zitten. Dus laat Italië of Frankrijk maar lekker opflikkeren, WIJ GAAN DOOR.
Wij gaan echt wel van Roemenië winnen als dat noodzakelijk is om door te gaan (vrij zeker dus)... En dan tegen Frankrijk of Italië winnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:55 schreef Flashwin het volgende:
Die roemenen moet je niet onderschatten hoor...die weten dat juist Nederland te pakken is.
Tja, maar dan moeten we waarschijnlijk van Frankrijk winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:12 schreef ErikT het volgende:
We moeten de eerste wedstrijd (tegen Italië) gelijk spelen. Dan hebben we een kans.
0-0 lijkt me perfect.
Wát?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef dick_laurent het volgende:
Ik denk dat dit wel eens de 1e keer kan worden dat we de groepsfase niet overleven.
Waarom?
Omdat we (in my humble opinion) een zeer zwakke defensie hebben. Pikkies als Tim de Cler, Romeo Castelen, Joris Mathijsen etc etc hebben geen power, zijn niet goed en niet heel erg ervaren.
En de andere landen zullen niet alles gaan geven in zo'n moeilijke poule?quote:En last but not least de Roemenen.... zij lijken de minst gevaarlijke tegenstander maar laten we niet vergeten dat zij doordat ze met zulke sterke teams in een poule zitten alles, maar dan ook alles gaan geven.
Ik denk niet dat de Roemenen onderschat worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
"En de andere landen zullen niet alles gaan geven in zo'n moeilijke poule? "
Tuurlijk wel maar dit zei ik omdat ik van sommige mensen hier het idee kreeg dat ze zoiets dachten van we nemen die roemenen wel "effetjes" te grazen... en ik denk niet dat het zo makkelijk zal gaan. Al blijven ze wel de zwakste uit de poule, dat sowieso.
Nee, maar ik lees hier wel een toon dat men denkt dat "we" wel even gaan winnen van de Roemenen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Roemenen onderschat worden.
Ze zijn immers groepswinnaar in onze kwalificatiepoule geworden
Nee, maar de datum maakt niet uit. We verliezen toch.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:53 schreef trepper het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat we op vrijdag de 13e tegen Frankrijk spelen
Die heb ik verwijderd samen met de laatste post van Barca.quote:
In iets wat je geen wedstrijd kan noemen hebben ze met 1 knullig doelpunt gewonnen van een zeer zwak Nederland. Als NL er aan gaat staan is Roemenie het probleem niet. Maargoed, Frankrijk en Italie wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Roemenen onderschat worden.
Ze zijn immers groepswinnaar in onze kwalificatiepoule geworden
Maar we zullen er niet staan!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In iets wat je geen wedstrijd kan noemen hebben ze met 1 knullig doelpunt gewonnen van een zeer zwak Nederland. Als NL er aan gaat staan is Roemenie het probleem niet. Maargoed, Frankrijk en Italie wel.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Pff als je ziet wat voor luxe die Fransen ook hebben in de verdediging. Alleen die backs al. Voor links Abidal, Evra en Clichy en voo rechts Sagnol en Sagna. Als Nederland nou backs had van het kaliber Evra en Sagna
Onze clown denkt dat te compenseren met geluk. Maar geluk raakt op! Helaas voor jou, vervelende clown, zal dat op het ek zijn!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maar wij compenseren dat met onze tactiek. Nederland had in de kwalificatie net zoveel doelpunten tegen als Frankrijk, namelijk 5 (!) in 12 wedstrijden.
Maar ik heb het wel over geluk. Onze clown weet niet eens wat tactiek is, laat staan dat hij er een kan bedenken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb het niet over geluk hoor, ik heb het over tactiek als compensatie voor gebrek aan kwaliteit.
Heb jij een eigen clown? Kewl!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel over geluk. Onze clown weet niet eens wat tactiek is, laat staan dat hij er een kan bedenken.
shit man wat doe je streng. krijg je daar een stijve van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:51 schreef sjimz het volgende:
Wat offtopic berichten verwijderd. Laten we het nu weer inhoudelijk over de poule van Nederland hebben
Tuurlijk mag een beetje losjeseid wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:57 schreef Fiskus het volgende:
[..]
shit man wat doe je streng. krijg je daar een stijve van?
Het gaat over het EK, een beetje losjesheid mag wel
Ik bedoelde deze post niet zo streng hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:51 schreef sjimz het volgende:
Wat offtopic berichten verwijderd. Laten we het nu weer inhoudelijk over de poule van Nederland hebben
Daar hebben we hopelijk dan Boulahrouz voorquote:Op zondag 18 mei 2008 11:53 schreef Saekerhett het volgende:
Geen Trezeguet, een Henry totaal niet in vorm, goed nieuws!
Alleen die Benzema kan nog wel eens een gevaar worden...
Mooiquote:Op zondag 18 mei 2008 11:50 schreef DIGGER het volgende:
DEFINITIEF: Ondanks 20 Serie A goals, geen Trezeguet bij Frankrijk.
Als dat onze kansen vergroot om de volgende ronde te halen, is dat alleen maar mooi natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer juist. een ek heeft grote spelers nodig. jammer dat zo goede er niet bij is
Niet dat Nederland gaat winnen van Frankrijk hoor, maar als het al gebeurd, ( met meer dan veel geluk ) heb ik liever dat het tegen het sterkst mogelijke elftal gebeurd dat Frankrijk op de mat kan brengen. Dus met Trezeguet.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als dat onze kansen vergroot om de volgende ronde te halen, is dat alleen maar mooi natuurlijk.
Ik ben erg blij dat Trezequet niet mee gaat.
Ik gok dat Italië boven Frankrijk eindigt, maar idd een salonremise tussen die twee laatste wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:36 schreef Fener het volgende:
Nederland - Italie 1-3
Nederland - Frankrijk 0-2
Nederland - Roemenie 0-1
1. Frankrijk 7
2. Italie 7
3. Roemenie 3
4. Nederland 0
Amen
Wat een mongool die Domenech.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:53 schreef Saekerhett het volgende:
Geen Trezeguet
Idd, zelfde verhaal als met Raul.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer juist. een ek heeft grote spelers nodig. jammer dat zo goede er niet bij is
quote:
Geen Inzaghiquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, zelfde verhaal als met Raul.
Gelukkig heeft Del Piero zo'n beresterke 2e helft van het seizoen gedraaid dat Donadoni niet om hem heen kan.
dat het in je ondertitel staat is nog niet genoeg? spamhoertjequote:Op woensdag 21 mei 2008 22:57 schreef Chilena het volgende:
Even de voorspellingen:
Nederland - Italie 0-1
Roemenie - Frankrijk 2-2
Nederland - Frankrijk 2-1
Italie - Roemenie 0-0
Nederland - Roemenie 2-0
Frankrijk - Italie 1-1
-knip-
"Weest Optimistisch!"quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:31 schreef muzas het volgende:
Wel grappig dat veel mensen hier al uitgaan van een velies van nederland, terwijl ze van binnen denk ik allemaal hopen dat we er komen!! Ookal komen hun geweldig inzichtelijke voorspellingen uit... balen zullen ze.
Ik houd er vertrouwen in!
Ned. - Ita. : 3 - 1
Ned. - Fra. : 2 - 0
Ned. - Roe. : 4 - 0
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:31 schreef muzas het volgende:
Wel grappig dat veel mensen hier al uitgaan van een velies van nederland, terwijl ze van binnen denk ik allemaal hopen dat we er komen!! Ookal komen hun geweldig inzichtelijke voorspellingen uit... balen zullen ze.
Dat dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:44 schreef Hankster het volgende:
Ik hoop het, ja
Edwin
Nederland - Italië 0-1
Nederland - Frankrijk 2-1
Nederland - Roemenië 1-0
Ik baal als we winnen. Want dan wordt het ego van onze vervelende clown nog groter.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:31 schreef muzas het volgende:
Hahaha Lolquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik baal als we winnen. Want dan wordt het ego van onze vervelende clown nog groter.
Had ik het moeten plaatsen in het topic "Maak de slechtste EK grap"?quote:
Dan baal je toch lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik baal als we winnen. Want dan wordt het ego van onze vervelende clown nog groter.
Balen als NL het EK wintquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom praat jij nog over "we"? Als ik je mening zo lees wil jij er op dit moment geen deel van uitmaken...quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:29 schreef Soolman het volgende:
[..]
Waarom praat jij nog over "we"? Als ik je mening zo lees wil jij er op dit moment geen deel van uitmaken...
quote:Doelmannen: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).
Verdedigers: Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler (Feyenoord), John Heitinga (Ajax), Joris Mathijsen (HSV), Mario Melchiot (Wigan Athletic), André Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenvelders: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Twente), Nigel de Jong (HSV), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).
Aanvallers: Ryan Babel (Liverpool), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
quote:Doelmannen: Morgan De Sanctis (Sevilla), Marco Amelia (Livorno), Gianluigi Buffon (Juventus).
Verdedigers: Andrea Barzagli (Palermo), Fabio Cannavaro (Real Madrid), Giorgio Chiellini (Juventus), Fabio Grosso (Olympique Lyon), Marco Materazzi (Internazionale), Christian Panucci (AS Roma), Gianluca Zambrotta (Barcelona).
Middenvelders: Massimo Ambrosini (AC Milan), Alberto Aquilani (AS Roma), Mauro Camoranesi (Juventus), Daniele De Rossi (AS Roma), Gennaro Gattuso (AC Milan), Simone Perrotta (AS Roma), Andrea Pirlo (AC Milan).
Aanvallers: Marco Borriello (Genoa), Luca Toni (Bayern München), Antonio Cassano (Sampdoria), Alessandro Del Piero (Juventus), Antonio Di Natale (Udinese), Fabio Quagliarella (Udinese).
quote:Doelmannen: Bogdan Lobont (Dinamo Boekarest), Marius Popa (Politchnica Timisoara), Eduard Stancioiu (CFP Cluj).
Verdedigers: Cosmin Moti (Dinamo Boekarest), Cristian Sapunaru (Rapid Boekarest), Cristian Chivu (Internazionale), Cosmin Contra (Getafe), Sorin Ghionea (Steaua Boekarest), Dorin Goian (Steaua Boekarest), Mirel Radoi (Steaua Boekarest), Stefan Radu (Lazio), Razvan Rat (Shakhtar Donetsk), Gabriel Tamas (AJ Auxerre).
Middenvelders: Razvan Cocis (Lokomotive Moskou), Paul Codrea (Siena), Adrian Cristea (Dinamo Boekarest), Banel Nicolita (Steaua Boekarest), Florentin Petre (CSKA Sofia).
Aanvallers: Marius Niculae (Inverness CT), Nicolae Dica (Steaua Boekarest), Ciprian Marica (VfB Stuttgart), Adrian Mutu (Fiorentina), Daniel Niculae (AJ Auxerre).
quote:Doelmannen: Gregory Coupet (Olympique Lyon), Sébastien Frey (Fiorentina) en Steve Mandanda (Olympique Marseille).
Verdedigers: Eric Abidal (FC Barcelona), Jean-Alain Boumsong (Olympique Lyon), Francois Clerc (Olympique Lyon), Patrice Evra (Manchester United), William Gallas (Arsenal), Willy Sagnol (Bayern München), Lilian Thuram (FC Barcelona) en Sébastien Squillaci (Olympique Lyon).
Middenvelders: Lassana Diarra (Portsmouth), Claude Makelele (Chelsea), Jeremy Toulalan (Olympique Lyon), Patrick Vieira (Internazionale) en Florent Malouda (Chelsea).
Aanvallers: Nicolas Anelka (Chelsea), Karim Benzema (Olympique Lyon), Bafétimbi Gomis (Saint-Etienne), Thierry Henry (FC Barcelona), Sidney Govou (Olympique Lyon), Franck Ribéry (Bayern München) en Samir Nasri (Olympique Marseille).
quote:Ooijer is kritiek op defensie Oranje spuugzat
André Ooijer heeft genoeg van het commentaar vanuit de media op de verdediging van het Nederlands Elftal. De speler van Blackburn Rovers is het niet eens met de kritiek en ergert zich aan de uitspraken van journalisten, die volgens hem te veel naar cijfertjes zouden kijken.
"Journalisten zijn altijd heel goed in cijfertjes, maar alleen als het ze uitkomt", aldus Ooijer tegenover De Telegraaf. "We kregen in de kwalificatiereeks maar vijf doelpunten tegen. En twee daarvan vielen in Wit-Rusland toen we al geplaatst waren."
John Heitinga lijkt de kritiek beter te kunnen voortduren. "Achter de namen van de middenvelders en aanvallers staan gerenommeerde topclubs en voor de verdediging geldt dat op dit moment alleen voor Edwin van der Sar. Dan wordt er anders naar je gekeken."
Doelman Edwin van der Sar was niet te spreken over de vlaag van kritiek die Joris Mathijsen over zich heen kreeg na zijn optreden tegen Denemarken afgelopen donderdag. Volgens de media was de verdediger van HSV er verantwoordelijk voor dat de Denen gelijk konden maken, maar hier is Van der Sar het niet mee eens. "Mathijsen voorkwam juist dat Nicklas Bendtner op doel kon schieten. Heel goed. En het was een middenvelder die Christian Poulsen uit zijn rug liet lopen."
Maar de keeper van Oranje geeft wel toe dat er beter verdedigt moet worden. "We geven inderdaad te veel kansen weg. Daarom zoeken we naar een modus tussen aanvallen en verdedigen. Nee, die is nog niet gevonden. Maar we hebben nog negen dagen tot aan het EK."
Heitinga en Sar hebben wel gelijk. Ooijer bewijst dat hij ongeschikt is.quote:
Prachtige videoclip, vooral dat begin stukje met ey wie gehts. Dit is gewoon tegek om te zien, beetje rivaliteit met een vleugje funquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:02 schreef linda1989 het volgende:
Tussen Frankrijk en Italië neemt de rivaliteit inmiddels toe![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:52 schreef Barca het volgende:
Wegvallen van Babel vind ik een enorme aderlating. Boulah maar terug halen.
Mwah, echt een klote poulequote:Op zondag 1 juni 2008 03:23 schreef HPayne het volgende:
Frankrijk gaat tegenvallen dit jaar. Worden 3e achter Italie en NL
Vaart op die plek lijkt me niet zon sucesquote:Op zondag 1 juni 2008 12:11 schreef -SG- het volgende:
Even hier een opstelling neer pleuren:
---------------Vd Sar-----------------
Ooijer--Heitinga--Bouma--De cler
-------Vd vaart -------- Gio---------
----Kuijt ----- Sneijder ----- Robben---
------------V Nistelrooy---------------------
Waarom geen van persie? Nog niet wedstrijd fit (maarja in de loop van de week kan er nog van alles gebeuren.)
Maar wat vinden jullie hiervan? Te aanvallend? Geen evenwicht?
Toch zou ik daar niet al te veel rekening mee houden.quote:Op zondag 1 juni 2008 03:23 schreef HPayne het volgende:
Frankrijk gaat tegenvallen dit jaar. Worden 3e achter Italie en NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |