Op basis waarvan is Roemenië Italië nu gepasseerd?quote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef Barca het volgende:
Die, die, Bassie, Bassie, die!! (EK 2008) [..]
Dit wordt de eindstand:
1. Italië
2. Roemenië
3. Frankrijk
4. Nederland
Inderdaad! Onderaan de streep telt alleen het resultaat. Wie wordt kampioen? Nederland niet!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:48 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat voetbal er is om naar te kijken en ervan te genieten? In dat geval: goed punt. Voor- en nabeschouwingen en transfergeleuter is zo'n onzin!!!!
Wel nee, doe maar Aris Friesland! Suriname ligt immers niet in Europa! Ik kwam met Suriname omdat iemand me vroeg of ik voor België ben.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Suriname. Hij wil Suriname op het EK!
.
Gosh, wat een nerdquote:Op maandag 5 mei 2008 11:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Suriname. Hij wil Suriname op het EK!
.
Dank u! Van een analfabeet als jij is dat een compliment!quote:
Voetbal?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op basis waarvan is Roemenië Italië nu gepasseerd?
Als je dit al als een compliment opvat is het erg met je gesteltquote:Op maandag 5 mei 2008 23:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Dank u! Van een analfabeet als jij is dat een compliment!
Dat zegt mijn psychiater ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je dit al als een compliment opvat is het erg met je gestelt
Eens zal de eerste keer zijn, en wel dit ek!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland is nog nooit uitgeschakeld in de groepsfase van een toernooi. Terwijl we de laatste toernooien steeds in de groep des doods zitten. Dus laat Italië of Frankrijk maar lekker opflikkeren, WIJ GAAN DOOR.
Wij gaan echt wel van Roemenië winnen als dat noodzakelijk is om door te gaan (vrij zeker dus)... En dan tegen Frankrijk of Italië winnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:55 schreef Flashwin het volgende:
Die roemenen moet je niet onderschatten hoor...die weten dat juist Nederland te pakken is.
Tja, maar dan moeten we waarschijnlijk van Frankrijk winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:12 schreef ErikT het volgende:
We moeten de eerste wedstrijd (tegen Italië) gelijk spelen. Dan hebben we een kans.
0-0 lijkt me perfect.
Wát?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef dick_laurent het volgende:
Ik denk dat dit wel eens de 1e keer kan worden dat we de groepsfase niet overleven.
Waarom?
Omdat we (in my humble opinion) een zeer zwakke defensie hebben. Pikkies als Tim de Cler, Romeo Castelen, Joris Mathijsen etc etc hebben geen power, zijn niet goed en niet heel erg ervaren.
En de andere landen zullen niet alles gaan geven in zo'n moeilijke poule?quote:En last but not least de Roemenen.... zij lijken de minst gevaarlijke tegenstander maar laten we niet vergeten dat zij doordat ze met zulke sterke teams in een poule zitten alles, maar dan ook alles gaan geven.
Ik denk niet dat de Roemenen onderschat worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
"En de andere landen zullen niet alles gaan geven in zo'n moeilijke poule? "
Tuurlijk wel maar dit zei ik omdat ik van sommige mensen hier het idee kreeg dat ze zoiets dachten van we nemen die roemenen wel "effetjes" te grazen... en ik denk niet dat het zo makkelijk zal gaan. Al blijven ze wel de zwakste uit de poule, dat sowieso.
Nee, maar ik lees hier wel een toon dat men denkt dat "we" wel even gaan winnen van de Roemenen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Roemenen onderschat worden.
Ze zijn immers groepswinnaar in onze kwalificatiepoule geworden
Nee, maar de datum maakt niet uit. We verliezen toch.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:53 schreef trepper het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat we op vrijdag de 13e tegen Frankrijk spelen
Die heb ik verwijderd samen met de laatste post van Barca.quote:
In iets wat je geen wedstrijd kan noemen hebben ze met 1 knullig doelpunt gewonnen van een zeer zwak Nederland. Als NL er aan gaat staan is Roemenie het probleem niet. Maargoed, Frankrijk en Italie wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Roemenen onderschat worden.
Ze zijn immers groepswinnaar in onze kwalificatiepoule geworden
Maar we zullen er niet staan!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In iets wat je geen wedstrijd kan noemen hebben ze met 1 knullig doelpunt gewonnen van een zeer zwak Nederland. Als NL er aan gaat staan is Roemenie het probleem niet. Maargoed, Frankrijk en Italie wel.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Pff als je ziet wat voor luxe die Fransen ook hebben in de verdediging. Alleen die backs al. Voor links Abidal, Evra en Clichy en voo rechts Sagnol en Sagna. Als Nederland nou backs had van het kaliber Evra en Sagna
Onze clown denkt dat te compenseren met geluk. Maar geluk raakt op! Helaas voor jou, vervelende clown, zal dat op het ek zijn!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maar wij compenseren dat met onze tactiek. Nederland had in de kwalificatie net zoveel doelpunten tegen als Frankrijk, namelijk 5 (!) in 12 wedstrijden.
Maar ik heb het wel over geluk. Onze clown weet niet eens wat tactiek is, laat staan dat hij er een kan bedenken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb het niet over geluk hoor, ik heb het over tactiek als compensatie voor gebrek aan kwaliteit.
Heb jij een eigen clown? Kewl!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel over geluk. Onze clown weet niet eens wat tactiek is, laat staan dat hij er een kan bedenken.
shit man wat doe je streng. krijg je daar een stijve van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:51 schreef sjimz het volgende:
Wat offtopic berichten verwijderd. Laten we het nu weer inhoudelijk over de poule van Nederland hebben
Tuurlijk mag een beetje losjeseid wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:57 schreef Fiskus het volgende:
[..]
shit man wat doe je streng. krijg je daar een stijve van?
Het gaat over het EK, een beetje losjesheid mag wel
Ik bedoelde deze post niet zo streng hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:51 schreef sjimz het volgende:
Wat offtopic berichten verwijderd. Laten we het nu weer inhoudelijk over de poule van Nederland hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |