Daar hebben we hopelijk dan Boulahrouz voorquote:Op zondag 18 mei 2008 11:53 schreef Saekerhett het volgende:
Geen Trezeguet, een Henry totaal niet in vorm, goed nieuws!
Alleen die Benzema kan nog wel eens een gevaar worden...
Mooiquote:Op zondag 18 mei 2008 11:50 schreef DIGGER het volgende:
DEFINITIEF: Ondanks 20 Serie A goals, geen Trezeguet bij Frankrijk.
Als dat onze kansen vergroot om de volgende ronde te halen, is dat alleen maar mooi natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer juist. een ek heeft grote spelers nodig. jammer dat zo goede er niet bij is
Niet dat Nederland gaat winnen van Frankrijk hoor, maar als het al gebeurd, ( met meer dan veel geluk ) heb ik liever dat het tegen het sterkst mogelijke elftal gebeurd dat Frankrijk op de mat kan brengen. Dus met Trezeguet.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als dat onze kansen vergroot om de volgende ronde te halen, is dat alleen maar mooi natuurlijk.
Ik ben erg blij dat Trezequet niet mee gaat.
Ik gok dat Italië boven Frankrijk eindigt, maar idd een salonremise tussen die twee laatste wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:36 schreef Fener het volgende:
Nederland - Italie 1-3
Nederland - Frankrijk 0-2
Nederland - Roemenie 0-1
1. Frankrijk 7
2. Italie 7
3. Roemenie 3
4. Nederland 0
Amen
Wat een mongool die Domenech.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:53 schreef Saekerhett het volgende:
Geen Trezeguet
Idd, zelfde verhaal als met Raul.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer juist. een ek heeft grote spelers nodig. jammer dat zo goede er niet bij is
quote:
Geen Inzaghiquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, zelfde verhaal als met Raul.
Gelukkig heeft Del Piero zo'n beresterke 2e helft van het seizoen gedraaid dat Donadoni niet om hem heen kan.
dat het in je ondertitel staat is nog niet genoeg? spamhoertjequote:Op woensdag 21 mei 2008 22:57 schreef Chilena het volgende:
Even de voorspellingen:
Nederland - Italie 0-1
Roemenie - Frankrijk 2-2
Nederland - Frankrijk 2-1
Italie - Roemenie 0-0
Nederland - Roemenie 2-0
Frankrijk - Italie 1-1
-knip-
"Weest Optimistisch!"quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:31 schreef muzas het volgende:
Wel grappig dat veel mensen hier al uitgaan van een velies van nederland, terwijl ze van binnen denk ik allemaal hopen dat we er komen!! Ookal komen hun geweldig inzichtelijke voorspellingen uit... balen zullen ze.
Ik houd er vertrouwen in!
Ned. - Ita. : 3 - 1
Ned. - Fra. : 2 - 0
Ned. - Roe. : 4 - 0
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:31 schreef muzas het volgende:
Wel grappig dat veel mensen hier al uitgaan van een velies van nederland, terwijl ze van binnen denk ik allemaal hopen dat we er komen!! Ookal komen hun geweldig inzichtelijke voorspellingen uit... balen zullen ze.
Ik houd er vertrouwen in!
Ned. - Ita. : 3 - 1
Ned. - Fra. : 2 - 0
Ned. - Roe. : 4 - 0
Dat dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:44 schreef Hankster het volgende:
Ik hoop het, ja
Edwin
Nederland - Italië 0-1
Nederland - Frankrijk 2-1
Nederland - Roemenië 1-0
Forum Opties | |
---|---|