Weet je dat ik daar enorm bang voor ben.quote:Op zondag 2 december 2007 20:09 schreef STAP01 het volgende:
Nu die Kelly niet in GTST kan spelen krijgt ze misschien wel een rolletje in DGK. (Ik hoop het niet hoor)
Welke bekende weg, ben blont weet je?quote:Op zondag 2 december 2007 20:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vraag jij naar de bekende weg.....nee toch hoop ik
Nou, dat hebben we van de week wel gezien bij het afscheid.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar enorm bang voor ben.
Aan de andere kant die pakt Huub, Jaap or brian zo. (verbaal)
Dat wist je pas na de bewegende beelden..op het moment van de foto dacht je nog dat het wel meeviel..quote:Op zondag 2 december 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien dat een man hier anders naar kijkt maar voor mij blijft het een vent op stelten, een soort WIicawdo als Rachel O'Neill.
Dat Lieke bi is weten we al, dat ze baalt van Huub weten we ook al........dumdumdumdum.quote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef Guuskeee het volgende:
vanavond sex tussen lieke en selene? ze zitten gewoon hun liefde voor elkaar te bekennen, oooooh
Ik heb een beetje "stilte voor de storm" gevoel.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
weet je dat ik daar ook aan gedacht heb. Ik denk dat je nog gelijk gaat krijgen ook...ik heb gedacht dat Brain daar gisteren wel eens heel erg boos om kon zijn en nou Jaap weer en niemand kan en mag wat zeggen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat ze kan schelden en niet kan acteren net als haar zielige broertje?quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
precies wat ik dacht, en ze hebben al een keer in 1 bed geslapen, heel erg close, liggen giegelen tot 5:30 's morgens... ik voel de liefde groeien...quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Lieke bi is weten we al, dat ze baalt van Huub weten we ook al........dumdumdumdum.
quote:Op zondag 2 december 2007 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
![]()
Zonet gaf ze die nog aan Amanda????quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Naad is aan het pakken en pakt het VicBeckham book ook maar ff mee ( er was er toch maar 1 voor hun 2)
Neuh, als je de COSSEN terugleest weet je dat ik vanaf dag 1 mijn twijfels heb gehad over het.quote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat wist je pas na de bewegende beelden..op het moment van de foto dacht je nog dat het wel meeviel..
net als ik
?????????quote:Op zondag 2 december 2007 20:59 schreef kit2u het volgende:
dat hele bi zijn gedoe is toch ook zooo 2002. Begrijp dat het in de provincie nog een item is net als drugs en Blanes vakanties .
Dat gaat echt wel een keer gebeuren. Toen Lieke pas in DGK zat was ze samen met Amanda ook al aan het zoenen. Als Selene er ook rijp voor is gaat het gebeuren.quote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef Guuskeee het volgende:
vanavond sex tussen lieke en selene? ze zitten gewoon hun liefde voor elkaar te bekennen, oooooh
dus als ik het goed begrijp is iedereen die bi was sinds 2003 weer hetero?quote:Op zondag 2 december 2007 20:59 schreef kit2u het volgende:
dat hele bi zijn gedoe is toch ook zooo 2002. Begrijp dat het in de provincie nog een item is net als drugs en Blanes vakanties .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |