Ze denkt waarschijnlijk dat dat zo hoort bij vriendinnnen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat toch met Lieke, altijd dat gefriemel aan vrouwen?
Hij staat in ieder geval nog steeds op de voorpagina van DGK.quote:Op zondag 2 december 2007 20:14 schreef rooie3 het volgende:
Zie het hokje in staat om Nadia weer in te wisselen voor Dennis.
Tringgg trrringg,quote:Op zondag 2 december 2007 20:15 schreef kit2u het volgende:
Tringgg trrringg,
Ja hier de eighties voor Lieke .
Mogen we onze watergolf permanentje terug.
Dat was toch geen geheim? Ze moesten 1 van de laatste 2 van de popo wegstemmen toen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Horen jullie wat Huub zegt? De laatste in de PoPo moest vertrekken, toneelhaak dus, en dat was Angelique.
We krijgen steeds meer te horen. Volgens mij is het hokje bezig zijn straatje schoon te vegen.
Toen was het nog zo...als het nu nog zo was had Amanda al lang thuis gezeten.quote:Op zondag 2 december 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Horen jullie wat Huub zegt? De laatste in de PoPo moest vertrekken, toneelhaak dus, en dat was Angelique.
We krijgen steeds meer te horen. Volgens mij is het hokje bezig zijn straatje schoon te vegen.
Dat was toch wel bekend, de regel was even aangepast.quote:Op zondag 2 december 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 20:09 schreef maril het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, tis nog erger als ik dacht, zelfs de sex van Huub is het beste
Oh, dat wist ik niet, keek toen nog niet veel dus heb ik dat gemist, thanx.quote:Op zondag 2 december 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was toch geen geheim? Ze moesten 1 van de laatste 2 van de popo wegstemmen toen.
want...quote:Op zondag 2 december 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toen was het nog zo...als het nu nog zo was had Amanda al lang thuis gezeten.
nou daar zitten we op te wachtenquote:Op zondag 2 december 2007 20:22 schreef SiRojK het volgende:
Amanda: Als ik hier uit ben, ga ik zeker weer op de bar dansen!
Hier kijk ik dus niet van op!quote:Op zondag 2 december 2007 20:22 schreef SiRojK het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef Lady-night het volgende:
Misschien hebben jullie deze al gezien, niet schrikken.....
Afscheids filmpje voor nadia
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=55605&sess=14591
Volgde je destijds DGK niet ? Dat het een toneelhaak was voor Angelique en Sylvia wist iedereen in de villa. Vanuit die tijd stamt zelfs het woord toneelhaak. In een meerderheidsstemming moesten de bewoners kiezen wie weg moest. Als laatste stemde Nena, de stand was op dat moment gelijk. Nena besloot uiteindelijk Sylvia erin te houden.quote:Op zondag 2 december 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
En dat vindt haar pimp heul niet erg, als het maar geld in het laadje brengt........voor even dan hè, binnen no time woont hij weer bij Conyo Bo Mama.quote:Op zondag 2 december 2007 20:22 schreef SiRojK het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 20:20 schreef kit2u het volgende:
Vrouwen met chronisch overgewicht die dan denken dat zwart afkleed .
Nee.
Niet.
Als je zwart aantrekt dan laat je dus zien dat je weet dat je veel te dik bent knor.
Trring Trring, hier de VanRaath kliniek voor Nadia.quote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef kit2u het volgende:
Trring Trring , walt Disney belt voor Nadia .
Ze willen hun zeikerige tekenfilmstemmetje terug.
Ik heb al antwoord gegeven. Ik volgde het wel maar niet zo intensief als nu. Had ik het daar maar bij gelaten.quote:Op zondag 2 december 2007 20:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgde je destijds DGK niet ?
dat was dr verhaal voor ze erin ging. maar later bleek dat ze in scheiding lag en dat ze t daarom deed.quote:Op zondag 2 december 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
Angelique was al miljonair, en had in eerste instantie interesse in het huis.
quote:Op zondag 2 december 2007 20:20 schreef kit2u het volgende:
Vrouwen met chronisch overgewicht die dan denken dat zwart afkleed .
Nee.
Niet.
Als je zwart aantrekt dan laat je dus zien dat je weet dat je veel te dik bent knor.
Retorische vraag?quote:Op zondag 2 december 2007 20:30 schreef chufi het volgende:
Heeft Amanda al betaald voor het bezoek van Dennis ?
Nee voor Brian en Amanda is alles gratisquote:Op zondag 2 december 2007 20:30 schreef chufi het volgende:
Heeft Amanda al betaald voor het bezoek van Dennis ?
De teksten kloppen ook niet 'ik ben een KLEIN geil sletje'.. Ze nml een ENORME slet, letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer dat de teksten niet altijd helemaal duidelijk te horen zijn, maar mogelijk hoort dat er bij :-) .
Nou, volgens Huub was het vannacht 'niet normaal'.quote:Op zondag 2 december 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die exen gaan ook echt niet gebeuren, kan me dat niet voorstellen.
De enige normale sex is tussen Huub en Lieke, de rest is bagger en te goor of nep voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |