Heeft het geregend dan vandaag ?quote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef SiRojK het volgende:
Iets van drainage zou ook niet gek zijn:
[ afbeelding ]
Mee eens, al vond ik Evelien en die vrouw die er het eerst uit ging ook niet bijzonderquote:Op zondag 2 december 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niveauverschil, that's all. De eerste lichting was de beste, op Zdngmw en Brian na.
Wat een verrassing.quote:Op zondag 2 december 2007 19:56 schreef mazaru het volgende:
Even over die zogenaamde Dennisbax die hier post Dennis is opgepleurd party !
Schatje geeft het antwoord
[..]
Ben wel benieuwd van wie dat een kloon is.quote:Op zondag 2 december 2007 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mocht Nadia alsnog niet vertrekken eis ik een moddergevecht.quote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef SiRojK het volgende:
Iets van drainage zou ook niet gek zijn:
[ afbeelding ]
Dank voor de link, het zat er wel in, de echte had lopen roepen dat hij morgen terug kwam om te knallen, 100%, zeker weten jonge.quote:Op zondag 2 december 2007 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ex van Huub is ook een mogelijkheidquote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan liever een ex van Amanda, dan heb je binnen de kortste keren een para Brian.
Ex van Jaap bestaat zeker niet?quote:Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef maril het volgende:
[..]
Die ex van Huub is ook een mogelijkheid
Die exen gaan ook echt niet gebeuren, kan me dat niet voorstellen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:56 schreef noekje het volgende:
Seks verkoopt maar het is zo ranzig, de seks binnen dgk. Ik kan daar niet eens naar kijken.
Neuh, dan gaat Lieke gewoon weg, als hij weer met die ex gaat klooien, zij zal dan heus niet voor rellen gaan zorgen, dat is niet echt een goeie als je gaat voor TV maken.quote:Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef maril het volgende:
[..]
Die ex van Huub is ook een mogelijkheid
Dan maakt een ex van iedereen behalve Huub en Lieke dus geen verschil bedoel je?quote:Op zondag 2 december 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die exen gaan ook echt niet gebeuren, kan me dat niet voorstellen.
De enige normale sex is tussen Huub en Lieke, de rest is bagger en te goor of nep voor woorden.
Dat hoor je me niet zeggen, ik heb het over de sex tussen Huub en Lieke, niet de ex.quote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan maakt een ex van iedereen behalve Huub en Lieke dus geen verschil bedoel je?
Oh mijn hemel, tis nog erger als ik dacht, zelfs de sex van Huub is het bestequote:Op zondag 2 december 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De enige normale sex is tussen Huub en Lieke, de rest is bagger en te goor of nep voor woorden.
Nee precies, in geval van de anderen kan het er alleen maar beter op worden toch?quote:Op zondag 2 december 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen, ik heb het over de sex tussen Huub en Lieke, niet de ex.
hoe kun je DAT nu zeggen??? Ik geniet er altijd van als b&a weer anale wurgsex hebbenquote:Op zondag 2 december 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |