Uhm....even denken. Zdngmw woonde in een huurhuis, dat werd gepimpt door het hokje en misschien heeft Naad gedacht......wat jij kan kan ik ook, zoiets?quote:Op zondag 2 december 2007 20:38 schreef chufi het volgende:
Heeft iemand nog ideeen over waarom Naad 4 dagen voordat ze DGK in ging een dure flat in de PC heeft gehuurd ? Ze heeft er 2 nachten geslapen, inmiddels is het helemaal gepimpt en de huur zou door achter doorbetaald worden ..?
Als je met zowel een man, als een vrouw sex hebt, kan ik niet echt praten over normale sex....quote:Op zondag 2 december 2007 20:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, volgens Huub was het vannacht 'niet normaal'.
Toen ze net binnen kwam dacht iedereen nog dat het een vrouw met klasse was.quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Het plaatje was leuk...de inhoud een stuk minder....
Ik denk dat Jaap spijt heeft dat hij gisteren met huub gekust heeftquote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
Wat is er met Jaap?
ze had een goede Inge de Bruin kunnen zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Want? Het is allebei 37 graden tochquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je met zowel een man, als een vrouw sex hebt, kan ik niet echt praten over normale sex....
Ook het plaatje vond ik toen al niks.. het is gewoon 0,0 allemaal!quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je met zowel een man, als een vrouw sex hebt, kan ik niet echt praten over normale sex....
Beetje last van homofobie?quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien dat een man hier anders naar kijkt maar voor mij blijft het een vent op stelten, een soort WIicawdo als Rachel O'Neill.quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je dat ik daar enorm bang voor ben.quote:Op zondag 2 december 2007 20:09 schreef STAP01 het volgende:
Nu die Kelly niet in GTST kan spelen krijgt ze misschien wel een rolletje in DGK. (Ik hoop het niet hoor)
Welke bekende weg, ben blont weet je?quote:Op zondag 2 december 2007 20:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vraag jij naar de bekende weg.....nee toch hoop ik
Nou, dat hebben we van de week wel gezien bij het afscheid.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar enorm bang voor ben.
Aan de andere kant die pakt Huub, Jaap or brian zo. (verbaal)
Dat wist je pas na de bewegende beelden..op het moment van de foto dacht je nog dat het wel meeviel..quote:Op zondag 2 december 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien dat een man hier anders naar kijkt maar voor mij blijft het een vent op stelten, een soort WIicawdo als Rachel O'Neill.
Dat Lieke bi is weten we al, dat ze baalt van Huub weten we ook al........dumdumdumdum.quote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef Guuskeee het volgende:
vanavond sex tussen lieke en selene? ze zitten gewoon hun liefde voor elkaar te bekennen, oooooh
Ik heb een beetje "stilte voor de storm" gevoel.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar enorm bang voor ben.
Aan de andere kant die pakt Huub, Jaap or brian zo. (verbaal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |