Uhm....even denken. Zdngmw woonde in een huurhuis, dat werd gepimpt door het hokje en misschien heeft Naad gedacht......wat jij kan kan ik ook, zoiets?quote:Op zondag 2 december 2007 20:38 schreef chufi het volgende:
Heeft iemand nog ideeen over waarom Naad 4 dagen voordat ze DGK in ging een dure flat in de PC heeft gehuurd ? Ze heeft er 2 nachten geslapen, inmiddels is het helemaal gepimpt en de huur zou door achter doorbetaald worden ..?
Als je met zowel een man, als een vrouw sex hebt, kan ik niet echt praten over normale sex....quote:Op zondag 2 december 2007 20:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, volgens Huub was het vannacht 'niet normaal'.
Toen ze net binnen kwam dacht iedereen nog dat het een vrouw met klasse was.quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Het plaatje was leuk...de inhoud een stuk minder....
Ik denk dat Jaap spijt heeft dat hij gisteren met huub gekust heeftquote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
Wat is er met Jaap?
ze had een goede Inge de Bruin kunnen zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Want? Het is allebei 37 graden tochquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je met zowel een man, als een vrouw sex hebt, kan ik niet echt praten over normale sex....
Ook het plaatje vond ik toen al niks.. het is gewoon 0,0 allemaal!quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je met zowel een man, als een vrouw sex hebt, kan ik niet echt praten over normale sex....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |