weet je dat ik daar ook aan gedacht heb. Ik denk dat je nog gelijk gaat krijgen ook...ik heb gedacht dat Brain daar gisteren wel eens heel erg boos om kon zijn en nou Jaap weer en niemand kan en mag wat zeggen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar enorm bang voor ben.
Aan de andere kant die pakt Huub, Jaap or brian zo. (verbaal)
Oh, je bedoelt dat ze kan schelden en niet kan acteren net als haar zielige broertje?quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
precies wat ik dacht, en ze hebben al een keer in 1 bed geslapen, heel erg close, liggen giegelen tot 5:30 's morgens... ik voel de liefde groeien...quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Lieke bi is weten we al, dat ze baalt van Huub weten we ook al........dumdumdumdum.
quote:Op zondag 2 december 2007 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
![]()
Zonet gaf ze die nog aan Amanda????quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Naad is aan het pakken en pakt het VicBeckham book ook maar ff mee ( er was er toch maar 1 voor hun 2)
Neuh, als je de COSSEN terugleest weet je dat ik vanaf dag 1 mijn twijfels heb gehad over het.quote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat wist je pas na de bewegende beelden..op het moment van de foto dacht je nog dat het wel meeviel..
net als ik
?????????quote:Op zondag 2 december 2007 20:59 schreef kit2u het volgende:
dat hele bi zijn gedoe is toch ook zooo 2002. Begrijp dat het in de provincie nog een item is net als drugs en Blanes vakanties .
Dat gaat echt wel een keer gebeuren. Toen Lieke pas in DGK zat was ze samen met Amanda ook al aan het zoenen. Als Selene er ook rijp voor is gaat het gebeuren.quote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef Guuskeee het volgende:
vanavond sex tussen lieke en selene? ze zitten gewoon hun liefde voor elkaar te bekennen, oooooh
dus als ik het goed begrijp is iedereen die bi was sinds 2003 weer hetero?quote:Op zondag 2 december 2007 20:59 schreef kit2u het volgende:
dat hele bi zijn gedoe is toch ook zooo 2002. Begrijp dat het in de provincie nog een item is net als drugs en Blanes vakanties .
Ik zweer dat ze hem in de tas deed, cap was misschien net te vroeg, maar ik zag wel dat ie er in ging!quote:
Beetje mens doet z'n ding en maakt er geen item van.quote:Op zondag 2 december 2007 21:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp is iedereen die bi was sinds 2003 weer hetero?![]()
![]()
nou eh... in sommige gevallen kan het idd zo zijn dat er een maatje meer nodig is hoorquote:Op zondag 2 december 2007 21:02 schreef kit2u het volgende:
Weetje , die maten van condooms zijn puur omdat mannen ego's hebben.
iedere condoom can 25 liter inhoud hebben en kan helemaal over een volwassen hoofd getrokken worden. Dus dat pikkie van Brian kan elk rubbertje hebben hoor.
Gaaaapquote:Op zondag 2 december 2007 21:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou eh... in sommige gevallen kan het idd zo zijn dat er een maatje meer nodig is hoor![]()
inhoud wel , gaat om de rand die onder de stam afsluit. die kan te strak zitten (i knowquote:Op zondag 2 december 2007 21:02 schreef kit2u het volgende:
Weetje , die maten van condooms zijn puur omdat mannen ego's hebben.
iedere condoom can 25 liter inhoud hebben en kan helemaal over een volwassen hoofd getrokken worden. Dus dat pikkie van Brian kan elk rubbertje hebben hoor.
Het lijkt Big Brother welquote:Op zondag 2 december 2007 21:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt ze nu ook nog een afscheids fotoboek meet van achter ?
Wat denk je van Huub?quote:Op zondag 2 december 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Waar hebben Lieke en Selena het over?
dat Huub achterdochtig is en zij vertrouwd Selene volledig..... terwijl Huub heeft gezegd, dat een gastspeler ook met een bij bedoeling in het spel is gezet.quote:Op zondag 2 december 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Probeer het eens uit tijdens de sex, het schijnt als je bijna stikt de orgasme heftiger is(wurgsex)quote:Op zondag 2 december 2007 21:02 schreef kit2u het volgende:
iedere condoom can 25 liter inhoud hebben en kan helemaal over een volwassen hoofd getrokken worden.
Nadia heeft het anders ook ff volgehouden.quote:Op zondag 2 december 2007 21:05 schreef RSie het volgende:
Zusje van Dennix gaat er echt niet in hoor!
die heeft teveel psychische en lichamelijke prob's dat het voor haar niet verstandig zou zijn.
Lieke zit weer in de zeurmodus.........quote:Op zondag 2 december 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef maril het volgende:
[..]
Probeer het eens uit tijdens de sex, het schijnt als je bijna stikt de orgasme heftiger is(wurgsex) ~O>
Lieke vertelt de woordenwisseling van de afgelopen nacht in detail tegen Selene. Dat Huub haar (Selene) niet helemaal vertrouwt.quote:Op zondag 2 december 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Over Huub natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Hoop het nietquote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef kit2u het volgende:
[..]
ssssst , je brengt iemand nog op idee-en
Dat is een boek die Dennis van een fan heeft gekregen en vergeten? mee te nemen. Naad vond hem in zijn la...quote:
Ik geloof niet dat ze dat zouden doen.. Volgens mij is ze net zoals 0%, grote mond, geen actiequote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Zijn zus natuurljk.quote:Op zondag 2 december 2007 21:12 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is een boek die Dennis van een fan heeft gekregen en vergeten? mee te nemen. Naad vond hem in zijn la...
Sommige fans zijn wel heel fanatiek...wie gaat er nu tig caps uitprinten (tis een nogal dik boek) ,in kleur! en dan een boek van maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |