ikke ben geslaagd na 1 x gezakt te zijn. Ben wel blij, ik maakte dus echt wel foutjes op het examen maar die examinator was wel relaxed. Hij zei zolang jij maar laat zien dat je de regels kent en veilig rijdt dan laat ik je slagen.
Het ging zo, we waren onderweg en ik kon makkelijk voor een andere auto zeg maar bij het oversteken toen stopte ik toch en moest wachten voor het stoplicht, toen zei hij daar had je wel voor gekunt he. Ik zei ja eigenlijk wel. Hij zei als je wel was gegaan had je bonuspunten in mijn optiek gekregen. lolz
Verder gereden enzo snelweg gedaan, kom weer in de stad door smalle straatjes wilde ik een weg inrijden die alleen voor fietsers was. Hij zei, hier mag je niet in hè, ik zei ja. Daarna waren er allemaal straten met verboden en dat soort dingen en ik reed toen wel goed. Dus hij heeft gezien dat ik het wel weet.
Toen moest ik fileparkeren, lekker veel gekeken en hem netjes goed eringezet. Kreeg als commentaar zo van, dat gaat net hè, beetje te vroeg ingestuurd want je zit bijna op z'n bumper. Ik zeg ja iets te vroeg maar het kan wel hoor. Dus ik liet merken dat ik wist wat ik deed.
Toen nog een keerje ging ik oversteken en had de snelheid van de auto op die weg verkeerd ingeschat dus hij verwachtte niet dat ik nog kwam, maar ik ging toch omdat het eigenlijk wel kon. De auto achter me toeterde maar hoefde niet af te remmen omdat ik snel wegtrok en goed doorreed. Hij schrok denk ik.
Dat waren mijn puntjes, toen ik naar het kantoor weer liep dacht ik van denk niet dat dit goed genoeg is. Echter ik nam plaats en hij zei, Het is voldoende, gefeliciteerd. Mijn mond viel open.. Niet verwacht.
Hij zei je laat duidelijk zien dat je de regels wel weet op dat ene keertje na dat je een straat wilde inrijden waar alleen fietsers inmochten.
Ik zei ja.. toen zei hij nog.. En volgende keer niet meer zo snel voor een ander kruipen al had je genoeg ruimte, je hoefde de trein niet te halen toch?
Ik zei ja dat had niet gehoeven.
Kreeg nog een hand en ik stuiterde naar huis in blijdschap
[ Bericht 1% gewijzigd door Arsenius op 23-12-2007 10:53:00 ]