abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55332331
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:24 schreef rena het volgende:

[..]

Ik zit op het MBO en een gehandicapte jongen uit mijn klas heeft gewoon z'n rijbewijs hoor. Of ligt het misschien aan het soort handicap? Hij zit wel in een rolstoel en zo.
Is hij nummer drie?
pi_55332349
Theorie leren in de vakantie
  maandag 17 december 2007 @ 18:57:23 #183
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55342448
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:31 schreef kokos het volgende:

[..]

Je moet het doen zo als het cbr het wil, niet anders
inderdaad, zo ben ik ook begonnen met lessen en zo ging ik m'n examen in.

En zo leer je het toch wel goed, hoe je het daarna aanpakt moet je zelf weten, zolang je maar geen gevaarlijke situaties veroorzaakt.
pi_55343521
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:24 schreef rena het volgende:

[..]

Ik zit op het MBO en een gehandicapte jongen uit mijn klas heeft gewoon z'n rijbewijs hoor. Of ligt het misschien aan het soort handicap? Hij zit wel in een rolstoel en zo.
Dan zal hij waarschijnlijk geen auto hebben gekregen via het uwv
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55432400
Morgen les in de sneeuw
pi_55435392
Theorie geregeld, 8 januari moet ik hem doen! Ik las trouwens dat ze vanaf 1 januari een nieuw soort examen gaan doen, waar ook open vragen bij zitten. Verstaan ze onder open vragen dat je een getal moet gaan invullen (wat ook bij het oude examen zat) of dat je een hele zin moet gaan neerzetten? Lijkt me toch het eerste
pi_55435461
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 01:11 schreef Borkydude het volgende:
Morgen les in de sneeuw
heb je al sneeuw besteld dan?
pi_55435494
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 01:11 schreef Borkydude het volgende:
Morgen les in de sneeuw
Ik moest gisteren rijden, het sneeuwde zeer licht. Merkte ik niks van hoor.
pi_55436538
Ik heb vandaag met sneeuw gereden! Heb meteen een gratis slipcursus gekregen, want dat vond mijn instructeur wel leuk om te oefenen. Was ook heel leuk
pi_55436549
Vandaag examen in de sneeuw.

.
pi_55437629
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:36 schreef Stofje het volgende:

.
Succes!
pi_55437804
Dank je! Over 20 minuten word ik opgehaald, hopelijk kan ik dat half uurtje even goed pieken. Het moet kunnen.
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:47:47 #193
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_55439705
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:36 schreef Stofje het volgende:

.
Haal er je voordeel uit :p. Gewoon stuk 30 km ofzo rijden, dan kom je toch nergens in die 20 minuutjes dat je moet rijden. Tegen de tijd dat je examinator bv. zegt dat je de snelweg op moet, zit je tijd er alweer op
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_55441543
Jongens, ik ga over 10 dagen op . Hopelijk sneeuwvrij! (Hoewel met sneeuw het nieuwe jaar ingaan ook wel geweldig zou zijn .)
pi_55442535
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:26 schreef Stofje het volgende:
Dank je! Over 20 minuten word ik opgehaald, hopelijk kan ik dat half uurtje even goed pieken. Het moet kunnen.
En? Geslaagd?
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:47:55 #196
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55442750
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:10:03 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_55447206
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:47 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Lijkt mij dat de instructeur nu vooral richt op het gevoel krijgen en het onder de knie krijgen. Het eerder dan na 2 sec. 'samensmelten' van gas en koppeling zal over een paar lessen vanzelf komen denk ik .
Dan kan ie het beste een file opzoeken, serieus!
Ik heb een leerlinge gehad die heel veel moeite had de koppeling onder de knie te krijgen.
Na een half uurtje file rijden:
Gas geven terwijl je de koppeling nét op het aangrijpingspunt komt idd later wel.
pi_55447484
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:39 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

En? Geslaagd?
Nee, ik hield onvoldoende afstand op de snelweg en was inconsequent met kijken. Dat kijken was niet verrassend, dat was tijdens de lessen ook al een 'probleem'. Stom dus, volgende maand weer een kans.
pi_55449753
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Stofje het volgende:

[..]

Nee, ik hield onvoldoende afstand op de snelweg en was inconsequent met kijken. Dat kijken was niet verrassend, dat was tijdens de lessen ook al een 'probleem'. Stom dus, volgende maand weer een kans.
Balen zeg!
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:50:17 #200
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55452141
Hoe is het met de mensen hier
Ik heb sinds februari me rijbewijs en rij nu best vaak soms 300 km per weekend om de 2 weken eigenlijk.
Zijn er nog mensen van februari in het topic aanwezig ?
  Moderator zaterdag 22 december 2007 @ 01:42:49 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55456886
Ik moet binnenkort eens langere stukken gaan rijden. het stadsverkeer heb ik wel onder de knie
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_55469935
Hoi mensen. Ik had afgelopen woensdag examen en helaas ook gezakt. Het kijken was volgens de examinator niet constant (dat was juist het punt waar ik heel erg op lette, toch niet genoeg schijnbaar) en daarnaast nog teveel fouten gemaakt (ik kwam onder andere de snelweg niet op en wilde een verkeerde afslag bij een rotonde nemen, dat betekende 2 ingrepen, dus was op dat moment waarschijnlijk sowieso al gezakt).

Het uurtje rijles voor mijn examen ging ook al niet al te best dus ik schatte mijn kans van slagen toch al iets minder in. Een dag daarvoor had ik ook rijles en dat ging juist heel goed, erg jammer dus.

Nu mag ik dus weer 200+ euro naar mijn rijschool overmaken om een herexamen aan te vragen + nog een paar uurtjes rijles. Gaat me dus weer bakken met geld kosten.

Nouja, volgende keer beter hoop ik maar.
Tok.
pi_55484933
ikke ben geslaagd na 1 x gezakt te zijn. Ben wel blij, ik maakte dus echt wel foutjes op het examen maar die examinator was wel relaxed. Hij zei zolang jij maar laat zien dat je de regels kent en veilig rijdt dan laat ik je slagen.

Het ging zo, we waren onderweg en ik kon makkelijk voor een andere auto zeg maar bij het oversteken toen stopte ik toch en moest wachten voor het stoplicht, toen zei hij daar had je wel voor gekunt he. Ik zei ja eigenlijk wel. Hij zei als je wel was gegaan had je bonuspunten in mijn optiek gekregen. lolz

Verder gereden enzo snelweg gedaan, kom weer in de stad door smalle straatjes wilde ik een weg inrijden die alleen voor fietsers was. Hij zei, hier mag je niet in hè, ik zei ja. Daarna waren er allemaal straten met verboden en dat soort dingen en ik reed toen wel goed. Dus hij heeft gezien dat ik het wel weet.

Toen moest ik fileparkeren, lekker veel gekeken en hem netjes goed eringezet. Kreeg als commentaar zo van, dat gaat net hè, beetje te vroeg ingestuurd want je zit bijna op z'n bumper. Ik zeg ja iets te vroeg maar het kan wel hoor. Dus ik liet merken dat ik wist wat ik deed.

Toen nog een keerje ging ik oversteken en had de snelheid van de auto op die weg verkeerd ingeschat dus hij verwachtte niet dat ik nog kwam, maar ik ging toch omdat het eigenlijk wel kon. De auto achter me toeterde maar hoefde niet af te remmen omdat ik snel wegtrok en goed doorreed. Hij schrok denk ik.

Dat waren mijn puntjes, toen ik naar het kantoor weer liep dacht ik van denk niet dat dit goed genoeg is. Echter ik nam plaats en hij zei, Het is voldoende, gefeliciteerd. Mijn mond viel open.. Niet verwacht.

Hij zei je laat duidelijk zien dat je de regels wel weet op dat ene keertje na dat je een straat wilde inrijden waar alleen fietsers inmochten.

Ik zei ja.. toen zei hij nog.. En volgende keer niet meer zo snel voor een ander kruipen al had je genoeg ruimte, je hoefde de trein niet te halen toch?

Ik zei ja dat had niet gehoeven.

Kreeg nog een hand en ik stuiterde naar huis in blijdschap

[ Bericht 1% gewijzigd door Arsenius op 23-12-2007 10:53:00 ]
pi_55508144
Wat tofff!! Gefelicitieerd met het behalen van je roze papiertje!

Hierzelf gaat lessen ook super! En heb mijn theorie gisteren doorgelzen, en toen 2 oefenexamens gemaakt, beide 6 fouten, net geslaagd dus!

Waarschijnlijk in februari krijg ik mijn theorieexamen!
pi_55508839
Gefeliciteerd!

Ik heb net mijn laatste rijles gehad. Mijn eigen instructrice is op vakantie deze week, dus ik leste bij een andere van dezelfde rijschool (ze zijn met zijn drieën), en ze zei dat ik het makkelijk moest halen! Maandag is het zover .
pi_55509085
suc6 iedereen. Ik ga autotjes kijken vandaag. Moet mijn rijbewijs nog aanvragen maar het gemeentehuis is hier dicht t/m donderdag. Wat een dorp ook
  maandag 24 december 2007 @ 11:02:36 #207
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_55509474
quote:
Op maandag 24 december 2007 09:17 schreef timp0e het volgende:
Wat tofff!! Gefelicitieerd met het behalen van je roze papiertje!

Hierzelf gaat lessen ook super! En heb mijn theorie gisteren doorgelzen, en toen 2 oefenexamens gemaakt, beide 6 fouten, net geslaagd dus!

Waarschijnlijk in februari krijg ik mijn theorieexamen!
Je theorieexamen is niet zo moeilijk als het lijkt hoor, daar zou ik me niet te druk om maken. De oefenexamens zijn moeilijker dan 'het echte'. Ik ben een week van tevoren begonnen met leren, heb nog een theoriecursusje gehad van mijn rijschool en toen ben ik zonder fouten geslaagd...
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
  maandag 24 december 2007 @ 13:49:54 #208
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_55513302
quote:
Op zondag 23 december 2007 10:47 schreef Arsenius het volgende:
ikke ben geslaagd na 1 x gezakt te zijn. Ben wel blij, ik maakte dus echt wel foutjes op het examen maar die examinator was wel relaxed. Hij zei zolang jij maar laat zien dat je de regels kent en veilig rijdt dan laat ik je slagen.
(...)
Kreeg nog een hand en ik stuiterde naar huis in blijdschap
gefeliciteerd
waren alle examinatoren maar zo relaxed....
niets
pi_55513321
Ohjee, bijna theorie
  maandag 24 december 2007 @ 14:20:19 #210
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_55513947
wacht nu al 3 kwartier op mijn instructueur en kan niet bellen omdat ik mijn telefoon vergeten ben bij mijn ouders

denk haast dat hij mij vergeten is
niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')