en toch hoort het bij lessen en examen erbijquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:17 schreef Sanderrrr het volgende:
Als er de hele tijd niemand achter je rijdt, en je kijkt toch nog in de binnen en buiten spiegel (waardoor je al half langs je kijkt) dan zou ik me wel niet blij voelen om daarop te zakken...
En dat gaat alleen nog maar makkelijker worden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Doorschakelen vind ik inderdaad niet zo moeilijk, en dat gaat ook soepel zonder schok of iets, en wegrijden ook al een stuk beter.
Je moet het doen zo als het cbr het wil, niet andersquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:17 schreef Sanderrrr het volgende:
Als er de hele tijd niemand achter je rijdt, en je kijkt toch nog in de binnen en buiten spiegel (waardoor je al half langs je kijkt) dan zou ik me wel niet blij voelen om daarop te zakken...
Ik zit op het MBO en een gehandicapte jongen uit mijn klas heeft gewoon z'n rijbewijs hoor. Of ligt het misschien aan het soort handicap? Hij zit wel in een rolstoel en zo.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
RIj nu 4 uur per week, heeft lang geduurd ivm allemaal testen/dossiers. Ben nu 19, je kunt alleen een rijopleiding doen als gehandicapte als je op een HBO of Universiteit zit, erg krom..
Is hij nummer drie?quote:Op maandag 17 december 2007 10:24 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zit op het MBO en een gehandicapte jongen uit mijn klas heeft gewoon z'n rijbewijs hoor. Of ligt het misschien aan het soort handicap? Hij zit wel in een rolstoel en zo.
inderdaad, zo ben ik ook begonnen met lessen en zo ging ik m'n examen in.quote:Op maandag 17 december 2007 00:31 schreef kokos het volgende:
[..]
Je moet het doen zo als het cbr het wil, niet anders
Dan zal hij waarschijnlijk geen auto hebben gekregen via het uwvquote:Op maandag 17 december 2007 10:24 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zit op het MBO en een gehandicapte jongen uit mijn klas heeft gewoon z'n rijbewijs hoor. Of ligt het misschien aan het soort handicap? Hij zit wel in een rolstoel en zo.
Haal er je voordeel uit :p. Gewoon stuk 30 km ofzo rijden, dan kom je toch nergens in die 20 minuutjes dat je moet rijden. Tegen de tijd dat je examinator bv. zegt dat je de snelweg op moet, zit je tijd er alweer opquote:
En? Geslaagd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:26 schreef Stofje het volgende:
Dank je! Over 20 minuten word ik opgehaald, hopelijk kan ik dat half uurtje even goed pieken. Het moet kunnen.
Dan kan ie het beste een file opzoeken, serieus!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de instructeur nu vooral richt op het gevoel krijgen en het onder de knie krijgen. Het eerder dan na 2 sec. 'samensmelten' van gas en koppeling zal over een paar lessen vanzelf komen denk ik.
Nee, ik hield onvoldoende afstand op de snelweg en was inconsequent met kijken. Dat kijken was niet verrassend, dat was tijdens de lessen ook al een 'probleem'. Stom dus, volgende maand weer een kans.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik hield onvoldoende afstand op de snelweg en was inconsequent met kijken. Dat kijken was niet verrassend, dat was tijdens de lessen ook al een 'probleem'. Stom dus, volgende maand weer een kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |