quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Sjimz, ik heb nog geen klacht tegen je ingedient maar nu moet je écht ophouden met dat gezuig van je of hij gaat morgen alsnog de deur uit...
Ik hoop ook dat de sfeer nu wat beter wordt en we tenminste ook nog een leuk EK krijgen, al vind ik eigenlijk niet dat we dat nog verdienen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:36 schreef okee6 het volgende:
Het is te hopen dat Nederland nog wat wint in Zwitserland, anders gaat van Basten de geschiedenis in als de bondscoach die zijn enigste relevante wedstrijd (tegen Portugal) glansrijk verloor.
Mja, dat is erg persoonlijk. Het staat of valt met beleving. EK's hebben mij (op '88 na) nooit zo kunnen bekoren, dus daar ben ik al redelijk bevooroordeeld over ... en niet alleen de titelkandidaten maken een toernooi interessant voor mij ... zo'n Ghana als in 2006 vond ik geweldig om te zien bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het enige verschil tussen het EK en het WK zijn Argentinië, Brazilië en in mindere mate Mexico.
Ja ok. Op die manier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:46 schreef knnth het volgende:
[..]
Mja, dat is erg persoonlijk. Het staat of valt met beleving. EK's hebben mij (op '88 na) nooit zo kunnen bekoren, dus daar ben ik al redelijk bevooroordeeld over ... en niet alleen de titelkandidaten maken een toernooi interessant voor mij ... zo'n Ghana als in 2006 vond ik geweldig om te zien bijvoorbeeld.
Beter, hebt op een EK geen zwakke landen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja ok. Op die manier.
Het WK is natuurlijk een samenraapsel van veel meer verschillende voetbalstijlen.
Maar voor goed voetbal zit je op het EK (bijna) net zo goed.
wásquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef Tennessee het volgende:
Euh, de Marco Van Basten topic was dit mensen...
Dus hou even op over sjimz okequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef Tennessee het volgende:
Niet was, isquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef Tennessee het volgende:
Hoe bedoel je? Dinsdag 17 juni 2008 speelt Oranje haar laatste wedstrijd onder Marco van Basten, er zullen nog genoeg topics volgen! Of neem jij afscheid van dit topic/het FOK!forum?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef Tennessee het volgende:
Gaat iemand anders dan van de kwartfinale tot aan de finale coachen ??quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dinsdag 17 juni 2008 speelt Oranje haar laatste wedstrijd onder Marco van Basten,
quote:"En toch weet ik zeker dat er morgen niets naar buiten komt'', aldus Kesler. "Ik sluit zelfs niet uit dat er half januari nog geen duidelijkheid is.''
Zou jij hem graag als nieuwe trainer/coach van Ajax zien?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:16 schreef Doc het volgende:
Jammer dat hij weggaat, maar DRD had laatst een heel aardige analyse waarom het voor hem een verstandig besluit is.
En die analyse was?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:16 schreef Doc het volgende:
Jammer dat hij weggaat, maar DRD had laatst een heel aardige analyse waarom het voor hem een verstandig besluit is.
Ik wel iigquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zou jij hem graag als nieuwe trainer/coach van Ajax zien?
liever wel, contract voor het leven in Amsterdamquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:32 schreef sjimz het volgende:
Als hij maar niet naar Ajax toe gaat!
Wie opent het: "Wie moet Marco van Basten opvolgen?" topic?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een dreigement aan het adres van sjimz, er zijn mensen voor minder geband.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:44 schreef NJ het volgende:
Tennessee dreigt over een user bij zijn werkgever te gaan klagen, omdat hij het niet eens is met een post op een internetforum. Die zien we dit jaar in ieder geval niet meer terug.
quote:"Positie Van Basten onhoudbaar"
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Het merendeel van de deelnemers aan Het Sportgesprek van de Dag vindt dat de positie van Marco van Basten onhoudbaar is nu hij zijn vertrek heeft aangekondigd na het EK dat volgend jaar in Oostenrijk en Zwitserland wordt gehouden. Dat blijkt uit Het Sportgesprek van de Dag. Van de stemmers vindt 68 procent dat Van Basten eigenlijk niet kan aanblijven als bondscoach.
Overigens zegt KNVB-baas Henk Kesler op de website van de voetbalbond dat hij zich "behoorlijk heeft geërgerd aan het optreden van de NOS-verslaggever Arno Vermeulen, die aangaf dat de kans dat Marco van Basten tijdens het EK geen bondscoach zal zijn sterk is vergroot. Wel dertig tot veertig procent. Dat zijn onzinnige speculaties met een insinuerende lading" , aldus Kesler.
Maar het bezorgt je wel een vredige kerst en scheelt je handen vol werkquote:Op woensdag 5 december 2007 08:28 schreef RayMania het volgende:
Laten we het daar maar niet over hebben hier, maar gewoon ontopic.
Klopt. Real, Milan, HSV en Liverpool zijn kutclubs van niks.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Krentenfleppert het volgende:
Van Basten kan er niks aan doen... hij heeft gewoon kutspelers!
Tja die clubs hebben 85 spelers onder contract staan, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal goed zijn!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Real, Milan, HSV en Liverpool zijn kutclubs van niks.
En de spelers van Oranje zitten altijd bij de eerste 15 (aangezien zulke clubs met rotatiesysteem werken).quote:Op donderdag 6 december 2007 13:06 schreef Krentenfleppert het volgende:
[..]
Tja die clubs hebben 85 spelers onder contract staan, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal goed zijn!![]()
Van Basten moet nu eenmaal roeien met de riemen die hij heeft en die zijn dus van zeer middelmatige kwaliteit. Het feit dat ie zich 2x op rij kwalificeert voor een eindtoernooi is daarom al een prestatie op zich!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |