Gedaan. [Speculatie] Wie wordt nieuwe bc naar EK 2008quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:32 schreef sjimz het volgende:
Als hij maar niet naar Ajax toe gaat!
Wie opent het: "Wie moet Marco van Basten opvolgen?" topic?
Nee, witte zakdoekjes, fluitpartijen en topics als "Marco van Basten moet ontslagen worden" zullen vast geen invloed op zijn beslissing hebben gehad, om het maar niet te hebben over "mensen" als J. Derksen, J. Mulder en H. Borst.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof het door andere mensen komt dat Van Basten niet verder wil.
naar EK 2008?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gedaan. [Speculatie] Wie wordt nieuwe bc naar EK 2008
Alsof Marco van Basten op Fok komtquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, witte zakdoekjes, fluitpartijen en topics als "Marco van Basten moet ontslagen worden" zullen vast geen invloed op zijn beslissing hebben gehad, om het maar niet te hebben over "mensen" als J. Derksen, J. Mulder en H. Borst.
Jank toch niet zo, de meerderheid juicht deze beslissing toe!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, witte zakdoekjes, fluitpartijen en topics als "Marco van Basten moet ontslagen worden" zullen vast geen invloed op zijn beslissing hebben gehad, om het maar niet te hebben over "mensen" als J. Derksen, J. Mulder en H. Borst.
Ik!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef Tennessee het volgende:
Ik ga bij deze een actie beginnen om Van Basten tóch aan te houden tot 2010, wie doet er mee?
Zinloze actie, waarom zou je er überhaupt een seconde van je vrije tijd in steken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef Tennessee het volgende:
Ik ga bij deze een actie beginnen om Van Basten tóch aan te houden tot 2010, wie doet er mee?
Denk je nou echt dat ik eraan mee ga doen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Das mooi, zodra er een girorekeningnummer bekend is zal ik je dat doorgeven!![]()
Ik denk alle Ajacieden die bang zijn dat hij naar Amsterdam komt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef Tennessee het volgende:
Misschien wel dezelfde reden als waarom jij al die moeite hebt gedaan die "moet ontslagen worden"-reeks draaiende te houden...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zinloze actie, waarom zou je er überhaupt een seconde van je vrije tijd in steken?
Denk je nou echt dat dat enige invloed heeft gehad op de beslissing van Marco van Basten?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Misschien wel dezelfde reden als waarom jij al die moeite hebt gedaan die "moet ontslagen worden"-reeks draaiende te houden...
helaas wel ja, niet veel waarschijnlijk maar alle kleine beetjes helpen he...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat enige invloed heeft gehad op de beslissing van Marco van Basten?
Dan zou hij toch ook zien dat hij jou als steun en toeverlaat hier niet in de steek kan laten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
helaas wel ja, niet veel waarschijnlijk maar alle kleine beetjes helpen he...
Henkie Kessler leest hier elke keer mee.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Kom op, je overschat de invloed van één simpele topicreeks op een simpel jongerenforum.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het is gewoon propaganda wat je voert!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op, je overschat de invloed van één simpele topicreeks op een simpel jongerenforum.
Mensen als jij maken de maatschappij kapot, begrijp dat nouquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op, je overschat de invloed van één simpele topicreeks op een simpel jongerenforum.
Voel je je nu een heel klein beetje schuldig?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voel jij je niet heel erg nutteloos?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Voel je je nu een heel klein beetje schuldig?
Sjimz, ik heb nog geen klacht tegen je ingedient maar nu moet je écht ophouden met dat gezuig van je of hij gaat morgen alsnog de deur uit...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voel jij je niet heel erg nutteloos?
Nadat je zo hard hebt gestreden maar het niets heeft geholpen!
Eindelijk gaat hij weg, dankzij deze topicreeks!![]()
Schuldig? Al zou ik invloed op zijn beslissing hebben gehad, dan kan ik me toch niet schuldig voelen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Voel je je nu een heel klein beetje schuldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |