Nee, alleen dat ze veel klachten binnenkregenquote:Op maandag 3 december 2007 18:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Helaas gemist. Was FOK! nog in beeld? Ik heb trouwens een update geplaatst op de FP.
Jammer. Nouja, gelukkig linken andere media wel naar FOK!quote:Op maandag 3 december 2007 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ze veel klachten binnenkregen
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze leren er niks van![]()
Ik ken iemand bij Sanoma Uitgevers en ik heb al gezien wat ze jullie volgende week gaan voorschotelen, ik heb ff een scan voor jullie gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja, 10 stuksquote:Op maandag 3 december 2007 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ze veel klachten binnenkregen
Ik ken iemand bij Sanoma Uitgevers en ik heb al gezien wat ze jullie volgende week gaan voorschotelen, ik heb ff een scan voor jullie gemaakt:
[ afbeelding ]
Hij heeft ook nog eens de scan van TS gebruikt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kwam er ook net een column over tegen op Planet
[ afbeelding ]
Ach... alle strips die vroeger leuk waren, zijn inmiddels verneukt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:23 schreef Laton het volgende:
en dat moet dan entertainment zijn..![]()
betaal je geld om de propaganda van brein te lezen. gaat hard achteruit op alle vlakken van voor jezelf denken de laatste tijd.
en dan te bedenken dat dit vroeger briljant was
bronquote:Entertainment: De luisteraar is de baas
De muziekindustrie beseft dat illegaal downloaden nooit meer verdwijnt. De oplossing: muziek als abonnement en dure concerten
Internetters hebben de platenindustrie onherkenbaar veranderd. Labels drentelden jarenlang achter de feiten aan, maar hebben inmiddels weer trek in de toekomst. Muziek tegen bodemprijzen en reclame, T-shirts en lingerielijnen van uw favoriete zanger(es) moeten redding gaan brengen. Want wie koopt er nu nog albums?
Als stripfiguur Donald Duck in december 2007 in zijn weekblad een handeltje in gebrande Jan Goudsmit-cd's wil beginnen, krijgt hij er flink van langs. Niet alleen van Oom Dagobert, die de eigenaar van Jan Goudsmits platenmaatschappij is, maar ook van zijn neefjes. 'Da's niet netjes!' roepen die verontwaardigd. 'Als niemand meer cd's zou kopen, raken de platenbonzen en de muzikanten aan de bedelstaf!'
Vooruit, Donald toont berouw. Eind goed, al goed - de op geld beluste oom is na zijn dwaling weer op het rechte pad. Volwassen lezers van het weekblad waren minder enthousiast. Donald Duck zou zich toch ver van dit soort morele lesjes moeten houden, schreven die massaal. Hoofdredacteur Thom Roep trok tijdens een Radio 1-uitzending het boetekleed aan, bekende dat zijn blad zich niet had moeten inlaten met dit soort ethische kwesties en beloofde voortaan nooit meer een belerend vingertje te heffen. Een opmerkelijk mea culpa. Niet zozeer omdat het blad wel vaker belerend is, maar vooral omdat redactie en lezers het er uiteindelijk over eens waren dat mensen zelf maar moeten uitmaken of ze graag illegaal... [muziek verspreiden of niet]
Als je maar vaak genoeg roept dat het illegaal is gelooft de kudde het vanzelf...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:47 schreef SpecialK het volgende:
Muziek kan je niet illegaal downloaden. Way to go elsevier.
Serieusquote:Op zondag 2 december 2007 15:32 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Kijk maar op nieuwsgroepen, daar heb je een idioot die elke week de Donald Duck inscant en post.
Die neger wist zeker niet het verschil tussen racisme en kritiekquote:Op maandag 7 januari 2008 22:08 schreef MelissJa het volgende:
achjaah heb misschien thuis nog wel 1000 DD liggen ofzo vroeger toch graag gelezen![]()
Maar het is inderdaad beetje moraal maar of een kind dat zo ziet![]()
Zo had je ook die geval met KUIFJE een of andere vage neger uit frankrijk had die uitgever aangeklaagt voor KUIFJE IN AFRIKA omdat kuifje tegen de negers zij dat ze moesten doorwerken en lui waren wat weer Racisme was natuurlijk![]()
"Ik moe ben"quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef Zero2Nine het volgende:
"Aan de arbeid!"
"Vooruit luilakken doe ook 'ns wat"
"In de aap gelogeerd"
Die Hergé kon er wat van.
quote:Op zondag 2 december 2007 21:04 schreef jmac het volgende:
Ik ben helemaal blij en ik huppel vrolijk rond als een Broer Konijn die meneer Beer een stel wortels heeft afgetroggeld. Ik heb namelijk een topdag! Ik mocht van oom Dagobert een minuutje eerder stoppen met muntenpoetsen omdat die vrek een miljard had verdiend. Bolderbast kwam net aanlopen met zijn fiets en zijn band was lek! HA! HA! En als klap op de vuurpijl hoorde ik net van Katrien dat Guus Geluk niets had gewonnen in de Cornelis Prul-loterij. Je begrijpt dat mijn dag niet meer stuk kan!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |