quote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef thebeat het volgende:
Dit moet het slechtste topic zijn wat ik in de afgelopen jaren heb gezien, met de topics van maikuuul en afcajos meerekent
quote:Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
gast
Er komt trouwens een klaagtopic aan van mij aan over mijn zusje![]()
Katrien Duck is nu juist de oorzaak van de grote hoeveelheid opervlakkige, egoistische breezahsletjes...quote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef steeg het volgende:
donald duck zou er goed aan doen de jeugd wat seksuele moraal bij te spijkeren!
Dat was dus het eerste wat ik me afvroeg toen ik die strip las.quote:Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef Mof het volgende:
Verdorie.
Vroeger stond boven deze rotzooi nog 'reclame'.
Hoeveel hebben ze van brein gekregen?
Leer jij eerst maar eens Nederlands, die zin loopt voor geen meterquote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef thebeat het volgende:
Dit moet het slechtste topic zijn wat ik in de afgelopen jaren heb gezien, met de topics van maikuuul en afcajos meerekent
quote:
* Paaskonijn wacht nog steedsquote:Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
gast
Er komt trouwens een klaagtopic aan van mij aan over mijn zusje![]()
Welke rest bedoel jequote:Op zondag 2 december 2007 14:20 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik wil de rest ook wel lezen. Dus doe je best maar eens met foto's maken.
Zo wordt dat geld uit die 'kopieer-heffingen' weer fantastisch besteedt aan propaganda, ipv dat het bij 'de artiesten (!) terecht komt...quote:Op zondag 2 december 2007 14:25 schreef SpecialK het volgende:
Maargoed. Leuk zakcentje zo van het Buma Stemra of BREIN voor onze tekenaars bij disney
Ik vind het een hele goeie klacht en ik ben het er helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef slindenau het volgende:
[zie de strip onderaan deze post]
Echt hoor, ze willen de jeugd beinvloeden zodat deze geen mp3-tjes meer gaan downloaden van het internet. En mochten ze dat toch doen, dat ze dan maar zo snel mogenlijk de CD legaal (met geweldig boekje!) moeten kopen en dat ze dan hun illegale versie maar moeten vernietigen.
Klacht: Muziek van Jan Smit zou niet eens illegaal verkrijgbaar moeten zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Het merk van die scanner"NA-APER X13"
)
echt idd te slecht voor woordenquote:Op zondag 2 december 2007 14:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Welke rest bedoel jeDit stripje was maar 2 blz, en qua overige verhalen staat er niks interessants in (het hoofdverhaal is : Donald Duck als "dierenfluisteraar" (Horsewhisperer dus)
).
Eenschquote:Op zondag 2 december 2007 14:20 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik wil de rest ook wel lezen. Dus doe je best maar eens met foto's maken.
Lurkers, koop zelf de DDquote:
Ik heb het gedumpt, kijken of het door de selectie komtquote:Op zondag 2 december 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Ik vind het aardig kansloos inderdaad. Kunnen we ze niet mailen? Ligt GeenStijl even in..
Ja... ik denk echt dat de mensen die normaal gesproken de Duck kopen, of een abo hebben, daar nu van af zien omdat er nu al 2 hele pagina's met een verkapte advertentie voor Brein op het Inet staan(!)quote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuk en grappig natuurlijk allemaal, maar denken we ook even aan de inkomsten die Sanoma Uitgevers nu misloopt doordat deze strip hier geplaatst wordt?
Ja, ga er nog even serieus op in.quote:Op zondag 2 december 2007 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja... ik denk echt dat de mensen die normaal gesproken de Duck kopen, of een abo hebben, daar nu van af zien omdat er nu al 2 hele pagina's met een verkapte advertentie voor Brein op het Inet staan(!)![]()
Wellicht dat Sanoma straks minder Duck-lezers heeft, maar ik voorspel dat dat dan komt door dit belachelijke moraliserende kut-stripje, waardoor mensen iets hebben van 'flikker even lekker op met dat gehuil', ipv dat het door die 2 scans komt ...
Kijk maar op nieuwsgroepen, daar heb je een idioot die elke week de Donald Duck inscant en post.quote:
Je weet maar nooit wanneer er een overijverige Fok!-Mod langskomt en er een slotje opgooit, vanwege de opmerking van Saviour. Dus dan maar beter meteen ontkrachten, zolang die kans er nog isquote:Op zondag 2 december 2007 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ga er nog even serieus op in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |