abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54996745
Heeft het wel met de islam te maken en zouden ze niet bang zijn voor hun eigen baantje?

De plannen van Wilders.

Om de Nederlandse economie weer sterker en vitaler te maken en te zorgen voor economische groei en meer welvaart, moet de Nederlandse overheid krimpen, nutteloze uitgaven schrappen, en de belastingen verlagen. Er moet in Nederland weer meer ruimte komen voor vrijheid, zelfredzaamheid, creativiteit, eigen initiatief en ondernemingszin.

I. Op de begroting van de Europese Unie schrapt Groep Wilders/Partij voor de Vrijheid het grootste deel van de Nederlandse bijdrage, waaronder grotendeels de uitgaven in het kader van het Gemeenschappelijk Landbouwbeleid en de zogeheten 'structurele fondsen'. Wij betalen nu 4,7 miljard euro. In onze voorstellen blijft daar 185,5 miljoen euro van over (= 4 procent).

II. Een reductie van de totale Nederlandse ontwikkelingshulp (ODA, nu 4,1 miljard euro per jaar), van ruim 3,4 miljard euro. Het percentage van het bruto binnenlandsproduct dat wij aan ontwikkelingshulp uitgeven, daalt van 0,8 naar 0,15% procent. Dat is vergelijkbaar met landen als Italie, de VS en Japan en zeven keer meer dan de tien nieuwe leden van de EU gemiddeld.

III. Van het budget van het ministerie van Economische Zaken (5,5 miljard euro) blijft 33 procent bestaan (1,8 miljard euro).

IV. Op de begroting voor culturele uitgaven blijven de uitgaven voor het behoud van cultureel erfgoed en een stelsel van openbare bibliotheken gehandhaafd, maar verdwijnen de subsidies aan culturele instellingen en fondsen (zoals vastgelegd in de Cultuurnota) en cultureel-economische projecten. Het streven naar één tv-zender voor de publieke omroep, één nationale radiozender, en de zender van de Wereldomroep, leidt tot een besparing van 83 procent op de mediabegroting. Van verschillende Nederlandse bijdragen aan de Nederlandse Antillen kan 158 miljoen van de 175,5 miljoen worden geschrapt (90%). Van de totale uitgaven aan al deze posten (1,7 miljard) blijft 374 miljoen over.

V. Het Nederlandse ambtenarenapparaat (dat ons jaarlijks ruim 14,5 miljard euro kost) kan drastisch worden ingekrompen door de overhead tot 15 procent te reduceren en door een reductie van overheidstaken (zoals hierboven) beschreven. De overhead-reductie levert een besparing van bijna 3,1 miljard euro op.

De totale besparingen op de overheidsbegroting bedragen ongeveer 16 miljard euro.
  zondag 2 december 2007 @ 19:19:47 #102
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54996767
Als je niets meer aan de EU geeft, hou je er dan ook even rekening mee dat we niks meer terug krijgen?

Welke besparing van 16 miljard?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_54996773
Toch slordig van die Telegraaf-journalist om niet te vermelden hoe hij weet dat Terpstra "Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden. De koude rillingen lopen me over mijn rug als ik hem hoor praten'" gezegd heeft.
pi_54996781
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef Kanjer het volgende:
De TT alleen al

Het "kwaad" moet worden gestopt...

Alsof Wilders de duivel in persoon is, het "kwaad" moet je zoeken op straat waar islamitisch tuig alles denken te kunnen veroorloven in de naam van de islam of anders discriminatie.

Het "kwaad" moet je zoeken in de linkse kliek die zo graag een multiculti willen hebben dat ze gierend de bocht uitvliegen met al hun susidietjes, projectjes, Theedrink kransjes en onder het tapijt schuiven van de echte problemen.

Het enige wat Wilders doet is op de kaart zetten van problemen die er al zijn en als een onuitroeibare kanker gezwel groeien.

En dat dat niet al te subtiel gaat, oke.

Maar soms moet je schreeuwen om gehoord te worden en dat doet Wilders als de beste.

we moeten blij zijn met iemand als Wilders, anders had er helemaal geen weerwoord geweest en god weet waar we dan hadden gezeten op dit moment.

Nu geven ze gewoon een "licence to kill' af jegens Wilders, goedzo linkse rakkers de manier om je van je tegenstander te ontdoen als jou, en die van je vriendjes, baantje/subsidiepotje/commisietje in gevaar komt.
Wilders het kwaad noemen is slecht,
maar linkse mensen het kwaad noemen is goed?

pi_54996842
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:20 schreef Xith het volgende:

[..]

Wilders het kwaad noemen is slecht,
maar linkse mensen het kwaad noemen is goed?

links bestaat niet meer, rechts ook niet, zijn oude onzin net zoals de christelijke en islamitische religie, passen niet in deze nieuwe tijd, tijd om ze af te schudden.
pi_54996854
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef Kanjer het volgende:
Het enige wat Wilders doet is op de kaart zetten van problemen die er al zijn en als een onuitroeibare kanker gezwel groeien.
Het kankergezwelachtige probleem, bijvoorbeeld, dat ik de Koran kan lezen. Gelukkig is er nog een Geert Wilders die dit probleem keihard wil aanpakken.
pi_54996858
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:18 schreef Dragontown het volgende:
Heeft het wel met de islam te maken en zouden ze niet bang zijn voor hun eigen baantje?
Nee joh, die kunnen makkelijk 1 van de vele Koran-opspeur-ambtenaren onder Wilders worden.
pi_54996922
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het kankergezwelachtige probleem, bijvoorbeeld, dat ik de Koran kan lezen. Gelukkig is er nog een Geert Wilders die dit probleem keihard wil aanpakken.
bangerik
pi_54996935
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Dragontown het volgende:

[..]

bangerik
Hoe bedoel je?
pi_54996964
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, dat mag je niet aannemen.
[..]

Ja, TS vind dat de vereniging Wilders als "het kwaad" bestempeld. Maar dat staat verder nergens. Het enige wat de vereniging doet is dat het zich niet kan vinden in de mening van Wilders.

Als dat al een license to kill is, zou de wereld nu wel opgeblazen zijn.
Quote van de FP/Telegraaf

Terpstra: ''Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden. De koude rillingen lopen me over mijn rug als ik hem hoor praten. Het is tijd dat het debat over integratie bij de politiek wordt weggehaald. Laten we niet langer lijdzaam zijn. Het is belangrijk dat ook autochtonen nu opstaan en Wilders een halt toeroepen.''

dus wel een licence to kill .
pi_54997003
quote:

[..]

Gaan we slachtoffertje spelen?

Dit zijn jouw woorden en niet de mijne.
pi_54997017
als alle multikullies zo voor de multikul zijn hoe komt het dan dat ze uit alle zwarte wijken en zelfs uit de hele bijlmer zijn vertrokken?

komt omdat het hypocrieten zijn, net zoals deze multikul christen Doekle Terpstra , kijk zijn woonplaats maar:
-edit- doe maar niet

past in het rijtje Paul Rossenmuller, Marcel van Dam etc.

de meeste blanke multikullies wonen blank monocultureel dan vraag je je af, wie is er nou hier de echte racist

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 02-12-2007 23:00:07 ]
  zondag 2 december 2007 @ 19:33:27 #113
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54997018
Halt! = Ik ga u doden!
pi_54997063
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:33 schreef Kanjer het volgende:
Gaan we slachtoffertje spelen?
Wie? Geert Wilders? Ik ben nog geen slachtoffer, maar als Geert Wilders zijn zin krijgt, ben ik wel slachtoffer, want dan kan ik geen Koran meer lezen. Als ik de cel inga wanneer ik een boek lees, ja, dan ben ik slachtoffer van Wilders' censuur.
quote:
Dit zijn jouw woorden en niet de mijne.
Goed punt.
  zondag 2 december 2007 @ 19:35:54 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54997070
quote:

[..]

Of het kankergezwelachtige probleem dat er 'bewijzen' nodig zijn om iemand op te sluiten. Hoe links. Gelukkig is er nog een Geert Wilders die dit probleem keihard wil aanpakken.
pi_54997139
ik wacht trouwens op de eerste teddybeer in Nederland die mohammed gaat heten
  zondag 2 december 2007 @ 19:40:27 #117
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54997163
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:39 schreef Dragontown het volgende:
ik wacht trouwens op de eerste teddybeer in Nederland die mohammed gaat heten
Wat als iemand een teddybeer Geert Wilders noemt? Is dat dan ook demoniseren, onverantwoordelijk en gevaarlijk?
pi_54997169
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wie? Geert Wilders? Ik ben nog geen slachtoffer, maar als Geert Wilders zijn zin krijgt, ben ik wel slachtoffer, want dan kan ik geen Koran meer lezen. Als ik de cel inga wanneer ik een boek lees, ja, dan ben ik slachtoffer van Wilders' censuur.
[..]

Goed punt.
jij neemt alles heel letterlijk heh hij nam het voorbeeld ''koran verbieden'' waarom dat eigenlijk zou kunnen zodat mensen inzagen wat er eigenlijk allemaal wel niet in de koran staat.
pi_54997181
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat als iemand een teddybeer Geert Wilders noemt? Is dat dan ook demoniseren, onverantwoordelijk en gevaarlijk?
hij is zelf al een teddybeer
  zondag 2 december 2007 @ 19:41:25 #120
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54997187
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Dragontown het volgende:

[..]

jij neemt alles heel letterlijk heh hij nam het voorbeeld ''koran verbieden'' waarom dat eigenlijk zou kunnen zodat mensen inzagen wat er eigenlijk allemaal wel niet in de koran staat.
Sorry, ik begrijp niet wat je hier zegt.
pi_54997207
-edit- Nutteloos

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 02-12-2007 23:05:15 ]
pi_54997217
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Dragontown het volgende:
jij neemt alles heel letterlijk heh
Dat is snel van je opgemerkt dan.
quote:
hij nam het voorbeeld ''koran verbieden'' waarom dat eigenlijk zou kunnen zodat mensen inzagen wat er eigenlijk allemaal wel niet in de koran staat.
Nee. Geert Wilders wil de Koran verbieden. Geen voorbeeld, hij wil dat echt.
pi_54997296
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is snel van je opgemerkt dan.
[..]

Nee. Geert Wilders wil de Koran verbieden. Geen voorbeeld, hij wil dat echt.
tuurlijk

maar daar moet jij het toch wel eens mee zijn ? extreem links verbied boeken als geen ander
pi_54997309
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Quote van de FP/Telegraaf

Terpstra: ''Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden. De koude rillingen lopen me over mijn rug als ik hem hoor praten. Het is tijd dat het debat over integratie bij de politiek wordt weggehaald. Laten we niet langer lijdzaam zijn. Het is belangrijk dat ook autochtonen nu opstaan en Wilders een halt toeroepen.''

dus wel een licence to kill .
Nou vind ik dat stukje van Terpstra tamelijk pathetisch (in de oorspronkelijke zin van het woord!), maar een vogelvrijverkaring kan ik er niet in ontdekken.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_54997349
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nou vind ik dat stukje van Terpstra tamelijk pathetisch (in de oorspronkelijke zin van het woord!), maar een vogelvrijverkaring kan ik er niet in ontdekken.
klopt

demonisatie anders wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')