Wilders het kwaad noemen is slecht,quote:Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef Kanjer het volgende:
De TT alleen al![]()
Het "kwaad" moet worden gestopt...
Alsof Wilders de duivel in persoon is, het "kwaad" moet je zoeken op straat waar islamitisch tuig alles denken te kunnen veroorloven in de naam van de islam of anders discriminatie.
Het "kwaad" moet je zoeken in de linkse kliek die zo graag een multiculti willen hebben dat ze gierend de bocht uitvliegen met al hun susidietjes, projectjes, Theedrink kransjes en onder het tapijt schuiven van de echte problemen.
Het enige wat Wilders doet is op de kaart zetten van problemen die er al zijn en als een onuitroeibare kanker gezwel groeien.
En dat dat niet al te subtiel gaat, oke.
Maar soms moet je schreeuwen om gehoord te worden en dat doet Wilders als de beste.
we moeten blij zijn met iemand als Wilders, anders had er helemaal geen weerwoord geweest en god weet waar we dan hadden gezeten op dit moment.
Nu geven ze gewoon een "licence to kill' af jegens Wilders, goedzo linkse rakkersde manier om je van je tegenstander te ontdoen als jou, en die van je vriendjes, baantje/subsidiepotje/commisietje in gevaar komt.
links bestaat niet meer, rechts ook niet, zijn oude onzin net zoals de christelijke en islamitische religie, passen niet in deze nieuwe tijd, tijd om ze af te schudden.quote:Op zondag 2 december 2007 19:20 schreef Xith het volgende:
[..]
Wilders het kwaad noemen is slecht,
maar linkse mensen het kwaad noemen is goed?
Het kankergezwelachtige probleem, bijvoorbeeld, dat ik de Koran kan lezen. Gelukkig is er nog een Geert Wilders die dit probleem keihard wil aanpakken.quote:Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef Kanjer het volgende:
Het enige wat Wilders doet is op de kaart zetten van problemen die er al zijn en als een onuitroeibare kanker gezwel groeien.
Nee joh, die kunnen makkelijk 1 van de vele Koran-opspeur-ambtenaren onder Wilders worden.quote:Op zondag 2 december 2007 19:18 schreef Dragontown het volgende:
Heeft het wel met de islam te maken en zouden ze niet bang zijn voor hun eigen baantje?
bangerikquote:Op zondag 2 december 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het kankergezwelachtige probleem, bijvoorbeeld, dat ik de Koran kan lezen. Gelukkig is er nog een Geert Wilders die dit probleem keihard wil aanpakken.
Quote van de FP/Telegraafquote:Op zondag 2 december 2007 19:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet aannemen.
[..]
Ja, TS vind dat de vereniging Wilders als "het kwaad" bestempeld. Maar dat staat verder nergens. Het enige wat de vereniging doet is dat het zich niet kan vinden in de mening van Wilders.
Als dat al een license to kill is, zou de wereld nu wel opgeblazen zijn.
Gaan we slachtoffertje spelen?quote:Op zondag 2 december 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het kankergezwelachtige probleem, bijvoorbeeld, dat ik de Koran kan lezen. Gelukkig is er nog een Geert Wilders die dit probleem keihard wil aanpakken.
Wie? Geert Wilders? Ik ben nog geen slachtoffer, maar als Geert Wilders zijn zin krijgt, ben ik wel slachtoffer, want dan kan ik geen Koran meer lezen. Als ik de cel inga wanneer ik een boek lees, ja, dan ben ik slachtoffer van Wilders' censuur.quote:Op zondag 2 december 2007 19:33 schreef Kanjer het volgende:
Gaan we slachtoffertje spelen?
Goed punt.quote:Dit zijn jouw woorden en niet de mijne.
Of het kankergezwelachtige probleem dat er 'bewijzen' nodig zijn om iemand op te sluiten. Hoe links. Gelukkig is er nog een Geert Wilders die dit probleem keihard wil aanpakken.quote:Op zondag 2 december 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat als iemand een teddybeer Geert Wilders noemt? Is dat dan ook demoniseren, onverantwoordelijk en gevaarlijk?quote:Op zondag 2 december 2007 19:39 schreef Dragontown het volgende:
ik wacht trouwens op de eerste teddybeer in Nederland die mohammed gaat heten
jij neemt alles heel letterlijk hehquote:Op zondag 2 december 2007 19:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wie? Geert Wilders? Ik ben nog geen slachtoffer, maar als Geert Wilders zijn zin krijgt, ben ik wel slachtoffer, want dan kan ik geen Koran meer lezen. Als ik de cel inga wanneer ik een boek lees, ja, dan ben ik slachtoffer van Wilders' censuur.
[..]
Goed punt.
hij is zelf al een teddybeerquote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat als iemand een teddybeer Geert Wilders noemt? Is dat dan ook demoniseren, onverantwoordelijk en gevaarlijk?
Sorry, ik begrijp niet wat je hier zegt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Dragontown het volgende:
[..]
jij neemt alles heel letterlijk hehhij nam het voorbeeld ''koran verbieden'' waarom dat eigenlijk zou kunnen zodat mensen inzagen wat er eigenlijk allemaal wel niet in de koran staat.
Dat is snel van je opgemerkt dan.quote:
Nee. Geert Wilders wil de Koran verbieden. Geen voorbeeld, hij wil dat echt.quote:hij nam het voorbeeld ''koran verbieden'' waarom dat eigenlijk zou kunnen zodat mensen inzagen wat er eigenlijk allemaal wel niet in de koran staat.
tuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 19:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is snel van je opgemerkt dan.
[..]
Nee. Geert Wilders wil de Koran verbieden. Geen voorbeeld, hij wil dat echt.
Nou vind ik dat stukje van Terpstra tamelijk pathetisch (in de oorspronkelijke zin van het woord!), maar een vogelvrijverkaring kan ik er niet in ontdekken.quote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Quote van de FP/Telegraaf
Terpstra: ''Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden. De koude rillingen lopen me over mijn rug als ik hem hoor praten. Het is tijd dat het debat over integratie bij de politiek wordt weggehaald. Laten we niet langer lijdzaam zijn. Het is belangrijk dat ook autochtonen nu opstaan en Wilders een halt toeroepen.''
dus wel een licence to kill .
kloptquote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou vind ik dat stukje van Terpstra tamelijk pathetisch (in de oorspronkelijke zin van het woord!), maar een vogelvrijverkaring kan ik er niet in ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |