Tentamen over?quote:Op maandag 3 december 2007 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag tentamen. Heb er een enorm slecht gevoel over.
Mietje.quote:Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef Cairon het volgende:
het is erg vroeg!
Ik denk maar zo, er is altijd nog een herkansing.quote:Op maandag 3 december 2007 10:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tentamen over?
En het komt wel goed
Dat denk ik ook te vaak jaquote:Op maandag 3 december 2007 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk maar zo, er is altijd nog een herkansing.
zullen we dan maar onze duimpjes voor je gaan draaien voor een goed resultaat ?quote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook nog een openboek tentamen en ik weet niet zo goed wat ik daarvan kan verwachten.
Dat weet je op je herkansing dan weer welquote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook nog een openboek tentamen en ik weet niet zo goed wat ik daarvan kan verwachten.
Veeel Koffie, heel veelquote:Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo nu al present na zo'n kort nachtje
Nadorst een klein beetje en vol met blauwe plekken van het schaatsen. Ik geloof dat ze nu wel weten dat ik absoluut niet kan schaatsen, wat een ellende was dat, nooit meerquote:Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beetje last van nadorst ?![]()
vooruit dan, hier een straffe bak met pleur
dat kalm aan doen ga jij geen week volhoudenquote:Op maandag 3 december 2007 11:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nadorst een klein beetje en vol met blauwe plekken van het schaatsen. Ik geloof dat ze nu wel weten dat ik absoluut niet kan schaatsen, wat een ellende was dat, nooit meer![]()
Vanavond en de rest van de week ga ik kalm aan doen, 't was een beetje veel van het goede dit weekend
1 avondje toch welquote:Op maandag 3 december 2007 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kalm aan doen ga jij geen week volhouden
Als je nog een beetje sop overhebt, je vindt mijn sleutel onder de deurmatquote:Op maandag 3 december 2007 12:49 schreef Tomasso het volgende:
Zo, ik ben ook weer goed bezig geweest. Net de keuken en de badkamer schoongemaakt
Ja, maar ik vind van niet.quote:Op maandag 3 december 2007 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je nog een beetje sop overhebt, je vindt mijn sleutel onder de deurmat
Moet de volgende keer toch nog eerst even over zijn schoenen braken, moet je eens opletten hoe snel hij je naar huis toe stuurtquote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Zakje het volgende:
Ik ben des duivels op mijn chef! Vanmorgen na het ontbijt heb ik me helemaal leeggekotst, tot er op een gegeven moment gal kwam( en dat is zo hatelijk
) , dus ik bel keurig om half 8 op dat ik ziek ben, aan het braken. Zegt die idioot van een afdelingschef ,,ja voor een beetje misselijkheid blijf je niet thuis hoor''
Toen werd ik even boos op hem
,wat denkt die idioot wel niet
!
Gewoon daarheen scheuren en hem helemaal onderkotsenquote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Zakje het volgende:
Ik ben des duivels op mijn chef! Vanmorgen na het ontbijt heb ik me helemaal leeggekotst, tot er op een gegeven moment gal kwam( en dat is zo hatelijk
) , dus ik bel keurig om half 8 op dat ik ziek ben, aan het braken. Zegt die idioot van een afdelingschef ,,ja voor een beetje misselijkheid blijf je niet thuis hoor''
!
Ik zit al aan de slappe thee, maar ik blijf dat 'viezige' zurige gevoel houdenquote:
wel hop hop aan het werk danquote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Zakje het volgende:
!
Ik heb gisteren sushi gegeten, en ik denk dat het verkeerd is gevallen ofzoquote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel hop hop aan het werk dan![]()
Even serieus, waarom moest je kotsen dan, ben je ziek of zo ?
Gelukkig was het geen kogelvis, dat had je wel gemerkt.quote:Op maandag 3 december 2007 13:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren sushi gegeten, en ik denk dat het verkeerd is gevallen ofzo.
Gaan we nu de hele tijd kotsplaatjes krijgenquote:Op maandag 3 december 2007 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
[ [url=http://www.antipode.ca/wp-content/uploads/2007/07/vomit.jpg]afbeelding ]
Mr. Creosote[/url]
- Ah, good afternoon sir, and how are we today?
- Better...
- Better?
- Better get a bucket, I'm gonna throw up.
diep en lang zuchten helpt vaak goed tegen anti peristaltische bewegingenquote:Op maandag 3 december 2007 13:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele tijd kotsplaatjes krijgenMijn lunch komt zo omhoog
Kut hequote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Zakje het volgende:
!
Ik heb een keer 3 dagen geen mobieltje gehad, god, wat een heerlijke drie dagen waren datquote:Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kut he
Moet je een warm bad nemen en je telefoon uitzetten
of juist de telefoon mee in bad nemen, en per ongeluk laten vallenquote:Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kut he
Moet je een warm bad nemen en je telefoon uitzetten
quote:Op maandag 3 december 2007 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
[ [url=http://www.antipode.ca/wp-content/uploads/2007/07/vomit.jpg]afbeelding ]
Mr. Creosote[/url]
- Ah, good afternoon sir, and how are we today?
- Better...
- Better?
- Better get a bucket, I'm gonna throw up.
tikt met een ijslepeltje tegen een champagneglas*ting,tingnting*quote:Op zondag 2 december 2007 12:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mja, dan moet je weer een nieuwe telefoon gaan kopen of met de verzekering gaan kutten enzo...quote:Op maandag 3 december 2007 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of juist de telefoon mee in bad nemen, en per ongeluk laten vallen
is meestal wel afdoende, al heb ik iemand nog met een oude Ericsson zien bellen nadat hij hem in een glas bier had laten vallen
*kuch*quote:Op maandag 25 februari 2002 17:05 schreef DennisMoore het volgende:
You're right... Tijd voor een [centraal homo-topic]?
Gellarboy! Joehoe?!
Maar ik heb de film niet.quote:Op maandag 3 december 2007 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Schánde!
'k Zou 'm meteen gaan kijken als ik jou was.
en hoezee vor DM danquote:
Ik zal kijken of ik eraan kan komenquote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Downloaden/kopen/huren/rondvragen/kennis?
Hoiquote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Weemz het volgende:
Hallo daar...
ik zou zeggen zoek ze en plaats zequote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en hoezee vor DM danals toevoeging op het stukje van TMM.
@TMM om dan toch wat te zijken te hebben, op de foto's staan M/V paren te dansen. Ik neem aan dat een ieder in dit topic dat wel leuk vindt maar toch liever anders danst
Misschien vanavond ben nu te druk om te gaan zoekenquote:Op maandag 3 december 2007 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou zeggen zoek ze en plaats ze
zeg heeft hij al gebeld ? het duurt nu wel lang hequote:
Neequote:Op maandag 3 december 2007 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeg heeft hij al gebeld ? het duurt nu wel lang he
Moet je iemand anders zoeken om je mee te vermakenquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
NeeDuurt inderdaad lang.
Ik ben volgende week woensdag wel in a'dam waar ik me een uurtje of anderhalf mag gaan vermaken, maar neeHet moet wel van 2 kanten komen.
Uhu. Ik weet hetquote:Op maandag 3 december 2007 16:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet je iemand anders zoeken om je mee te vermaken
Het sneeuwt hier al weken, en dan regent het weer weg, het is een vies zooitjequote:
Er komen nooit een paar lekkere dingen voorbij ?quote:Op maandag 3 december 2007 17:11 schreef Tomasso het volgende:
Yay, ik mag zo werken tot minimaal 02.00 uur, en dan gaat morgen m'n wekker weer om 8 uurEn het is nou ook nooit eens zo dat er echt boeiende mensen komen tijdens werken...
Geniet er nog maar even van... welkom in de storm & regen alvastquote:
Ik kan even geen zon meer zien, maar storm en regen klinken ook niet goed. Zal ik toch nog maar even heroverwegen?quote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef XMN8R het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
[..]
Geniet er nog maar even van... welkom in de storm & regen alvast
Sorry hoor maarquote:Op maandag 3 december 2007 18:21 schreef samjustme het volgende:
dit is zo MAJOR k ga denk ik huilen wanneer ik ze live ga zien.
heroverweeg nog een maandje of twee, dan heb ik nog een keer de tijd om de kleuren door te komen nemen... kom ik daarna helpen schilderenquote:Op maandag 3 december 2007 18:15 schreef error het volgende:
Ik kan even geen zon meer zien, maar storm en regen klinken ook niet goed. Zal ik toch nog maar even heroverwegen?
Kom je helpen schilderen?
De kleuren die er nu inzitten zijn vreselijk, dus dat moet vrij snel te verbeteren zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 19:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
heroverweeg nog een maandje of twee, dan heb ik nog een keer de tijd om de kleuren door te komen nemen... kom ik daarna helpen schilderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |