neuqen ?quote:
geen succes gehad vanavond zekerquote:Op zondag 2 december 2007 04:33 schreef samjustme het volgende:
Kom net van palace. Al het uitgaan begint langzamerhand zijn charmes te verliezen, als in een kippenhok sta je te dansen op de beats die je al voor de honderste keer heb gehoord, omringd met pubers. Ook al ken ik een aantal van en ze zijn gewoon aardige lui, was het toch minder. Op een zaterdagavond thuis blijven doe ik zelfden omdat het anders zo saai en eenzaam is.
En wat betreft daten ben ik ook nog niet uit, keer op keer blijf ik het doen en na de laatste keer dat ik met iemand heb gedate die graag zogenaamd mijn vriendje wou worden, ben ik best wel pessimistisch over geworden. Ik ben best wel naif type en ga vanuit als mensen bepaalde dingen zegggen het ook echt menen, bepaalde dingen zeg je nou eenmaal niet zomaar ik in ieder geval niet.
ga maar liggenquote:
Ik ben niet op zoek naar seksquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 04:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar seksmaar naar iets serieus.
*knuffel*quote:
Ik mag straks naar een waardeloze voetbalwedstrijd kijken, in de kou, regen op een zondagmiddag, met allemaal dronken en stonede, lelijke, ongemanierde mannetjes om me heen. And I love itquote:Op zondag 2 december 2007 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wat doe jij hier alweer zo vroeg
jij ligt pas net een paar uur op bed ?
Ach da's waar ook, jij moet natuurlijk weer hand in hand met de rest zingenquote:Op zondag 2 december 2007 12:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik mag straks naar een waardeloze voetbalwedstrijd kijken, in de kou, regen op een zondagmiddag, met allemaal dronken en stonede, lelijke, ongemanierde mannetjes om me heen. And I love it
Ja, dat was ik ook nog vergeten ja. Helemaal schor zingenquote:Op zondag 2 december 2007 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach da's waar ook, jij moet natuurlijk weer hand in hand met de rest zingen![]()
Have fun![]()
![]()
Have funquote:ik ga wat cadeautjes afleveren bij de moeders van mijn neefjes met het uitdrukkelijke verzoek dat deze pas woensdagavond in de schoen mogen
Er komt alleen iets onverstaanbaars uit jouw mondquote:Op zondag 2 december 2007 10:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik kan nu zoveel zeggen maar het enige dat ik kan uitslaan is:
quote:Op zondag 2 december 2007 04:33 schreef samjustme het volgende:
Kom net van palace. Al het uitgaan begint langzamerhand zijn charmes te verliezen, als in een kippenhok sta je te dansen op de beats die je al voor de honderste keer heb gehoord, omringd met pubers. Ook al ken ik een aantal van en ze zijn gewoon aardige lui, was het toch minder. Op een zaterdagavond thuis blijven doe ik zelfden omdat het anders zo saai en eenzaam is.
langstlopende qua tijd gok ik wel. de COS in dgk heeft meer delen...quote:Op zondag 2 december 2007 14:12 schreef Weemz het volgende:
Feest! Jeej!
Zijn we nu ook (één van de) langstlopende reeksten van Fok!?
Nee en Ja/Nee. Ik heb me hier ooit voorgesteld (>2 jaar geleden) en ja ik benquote:
Als je fipo's kunt neergooien, dan moet je ook inhoudelijk (voor zover dat hier mogelijk is) komen posten. Want anders:quote:Op zondag 2 december 2007 14:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee en Ja/Nee. Ik heb me hier ooit voorgesteld (>2 jaar geleden) en ja ik ben
een kloon, maar nee ik ben nu mezelf![]()
(Dat ik dus nu post onder mijn echte naam)
(Ben nu een goudenkooiposter en kwam gisteren per toeval weer op een [HOMO]topic
vandaar dat ik dacht "laat ik effe de deur opendoen en een fipootje neergooien![]()
Een liedje mag ook.quote:Op zondag 2 december 2007 01:00 schreef Nuvole het volgende:
Zou Waxxer zijn speciale [HOMO] 2000-speech al af hebben?
quote:Op zondag 2 december 2007 14:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een liedje mag ook.
"It's fun to fok at the H-O-M-O...".
Jij mag met je ponponsquote:
Rustig aan, jij bent wel erg gewillig.quote:Op zondag 2 december 2007 15:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*broek op enkels laat zakken*
*rug naar je toekeer*
*BUK*
Wijlen-mijn-Oma zei altijd: "Wie nie woagt die nie wint!"quote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef Nuvole het volgende:
Rustig aan, jij bent wel erg gewillig..
Mijn oma zaliger zei altijd: "Kinderen die vragen, worden overgeslagen.".quote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wijlen-mijn-Oma zei altijd: "Wie nie woagt die nie wint!"
Maar Kinderen Die Je Behagen, Slapen Bij Je Nog Vele Dagen !!!quote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mijn oma zaliger zei altijd: "Kinderen die vragen, worden overgeslagen.".
Wat heeft het opgeleverd dan?quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef Zakje het volgende:
Huiswerk maken voor je broer is nog best lucratief ben ik achter gekomen, nou maar hopen dat het goed was.
vertoond echter uw PC mankementenquote:Op zondag 2 december 2007 16:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar Kinderen Die Je Behagen, Slapen Bij Je Nog Vele Dagen !!!
(c) Karl Noten
20 euro voor een PO wiskunde (goniometriequote:Op zondag 2 december 2007 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heeft het opgeleverd dan?
Zulks verricht jij niet onbezoldigd voor je naasten ?quote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
20 euro voor een PO wiskunde (goniometrie), 2 uurtjes werk
![]()
.
Och ik help mijn broer best vaak met zijn huiswerk, en op zijn tijd geeft hij me dan wat zakgeld ervoor terug, geen probleem toch?quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zulks verricht jij niet onbezoldigd voor je naasten ?
mijn oma zei altijd : de ouw aerpel moeten het eerst opquote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wijlen-mijn-Oma zei altijd: "Wie nie woagt die nie wint!"
Wat een diepzinnige oma's allemaal, de mijne propt me alleen vol met eten enzo, maarja, ik en mijn broer zijn dan ook haar enige kleinkinderen. Sterker, mijn broer en ik zijn de enige 2 mannen van de ''nieuwe generatie'' in de Familie, dus als ik en mijn broer geen kinderen nemen sterft de familienaam uitquote:Op zondag 2 december 2007 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mijn oma zei altijd : de ouw aerpel moeten het eerst op
Dus dat word maar gewoon vrouw en kinderen voor jouquote:Op zondag 2 december 2007 17:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een diepzinnige oma's allemaal, de mijne propt me alleen vol met eten enzo, maarja, ik en mijn broer zijn dan ook haar enige kleinkinderen. Sterker, mijn broer en ik zijn de enige 2 mannen van de ''nieuwe generatie'' in de Familie, dus als ik en mijn broer geen kinderen nemen sterft de familienaam uit![]()
.
Ik zoek wel een goede draagmoeder uit als het echt moet danquote:Op zondag 2 december 2007 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus dat word maar gewoon vrouw en kinderen voor jou
Dat mag dus niet van god hequote:Op zondag 2 december 2007 18:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zoek wel een goede draagmoeder uit als het echt moet dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |