hij stond op 292 posts, ik typ, druk op enter en hopla. Ben ik weer de ***quote:Op zondag 2 december 2007 00:45 schreef Nuvole het volgende:
En je wilde de lapo niet eens!
toch wel het toppunt van emancipatie, of niet? :-Dquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:45 schreef DR34M3R het volgende:
waarom gingen jullie nou zo snel... Ik wilde de lapo NIET zei ik toch....
Je moet ook vaker F5'en op zo'n moment supreme. Of anders naar het lesbotopic gaan.quote:Op zondag 2 december 2007 00:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hij stond op 292 posts, ik typ, druk op enter en hopla. Ben ik weer de ***
Ik zie er geen probleem inquote:Op zondag 2 december 2007 00:46 schreef DR34M3R het volgende:
toch wel het toppunt van emancipatie, of niet? :-D
Oow jij bent ook wel heeeeel precies he!quote:Op zondag 2 december 2007 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[HOMO] 2000 !
Vervolg op: [HOMO]#1999 gaan met de Vengaboys naar Ibiza!
quote:Op zondag 2 december 2007 00:45 schreef PeterNB het volgende:
fipo !!!
Of ben je gewoon een kloon?quote:Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?
Nee, ik wilde de lapo, want ik ben geen topickaper. Bartjebart vond dat ik 'm moest kapen, maar ik heb me een ware heer getoond.quote:Op zondag 2 december 2007 00:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow jij bent ook wel heeeeel precies he!
(psst Dreamer, hij wou de 2000e topic van je afpakken hoor!)
dankjewelquote:Op zondag 2 december 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd met het 2000e deel uit deze reeks!
Verklaar u eens naderquote:Op zondag 2 december 2007 00:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om te stoppen met deze reeks..
quote:Op zondag 2 december 2007 00:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je moet ook vaker F5'en op zo'n moment supreme. Of anders naar het lesbotopic gaan..
sorry Nuvole..quote:Op zondag 2 december 2007 00:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow jij bent ook wel heeeeel precies he!
(psst Dreamer, hij wou de 2000e topic van je afpakken hoor!)
eerlijk gezegd had ik eraan gedacht om een wanhopige PM te sturen naar alle laatste posters wie het alsjeblieft over wilde nemen... Was een heer geweest en had het gedaanquote:Op zondag 2 december 2007 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, ik wilde de lapo, want ik ben geen topickaper. Bartjebart vond dat ik 'm moest kapen, maar ik heb me een ware heer getoond..
Ik zal eens een balletje opgooienquote:Op zondag 2 december 2007 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dankjewel
krijgen we nu ook een eervolle vermelding op de FP ?
Daar hoef ik niet naar te zoeken, dat vind ik zoquote:
Bij het laatste treedt het eerste toch automatisch in werking?quote:Op zondag 2 december 2007 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Verklaar u eens nader
dat jij gaat stoppen of dat er na nummer 2000 geen nummer 2001 meer komt ?
en zou een en ander ook weer op een Abba deuntje geschreven zijn ?quote:Op zondag 2 december 2007 01:00 schreef Nuvole het volgende:
Zou Waxxer zijn speciale [HOMO] 2000-speech al af hebben?
wat ik dus eigenlijk wil vragen is wil je zelf stoppen, of vind je dat heel de reeks zou moeten stoppenquote:Op zondag 2 december 2007 01:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bij het laatste treedt het eerste toch automatisch in werking?
de [HOMO]-reeks is toch 1 groot feest?quote:
Dat is waar, maar ik dacht meer aan make-overs,champagne en foute muziek ofzoquote:Op zondag 2 december 2007 01:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
de [HOMO]-reeks is toch 1 groot feest?
Je hebt het al netjes aangepast. Ik ben gewoon te precies in dat soort dingen.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 01:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik dacht meer aan make-overs,champagne en foute muziek ofzo.
Een heer in het fokverkeer.quote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik eraan gedacht om een wanhopige PM te sturen naar alle laatste posters wie het alsjeblieft over wilde nemen... Was een heer geweest en had het gedaan
Dat is dan bij deze afgesprokenquote:Op zondag 2 december 2007 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een heer in het fokverkeer..
Ik had me eerder zitten ergeren aan andere topickapers, dus ik wilde niet zelf net zo erg zijn. Bij [HOMO] 2999 > 3000 moet je me maar gewoon even pm'en. :.
Feestjequote:
neuqen ?quote:
geen succes gehad vanavond zekerquote:Op zondag 2 december 2007 04:33 schreef samjustme het volgende:
Kom net van palace. Al het uitgaan begint langzamerhand zijn charmes te verliezen, als in een kippenhok sta je te dansen op de beats die je al voor de honderste keer heb gehoord, omringd met pubers. Ook al ken ik een aantal van en ze zijn gewoon aardige lui, was het toch minder. Op een zaterdagavond thuis blijven doe ik zelfden omdat het anders zo saai en eenzaam is.
En wat betreft daten ben ik ook nog niet uit, keer op keer blijf ik het doen en na de laatste keer dat ik met iemand heb gedate die graag zogenaamd mijn vriendje wou worden, ben ik best wel pessimistisch over geworden. Ik ben best wel naif type en ga vanuit als mensen bepaalde dingen zegggen het ook echt menen, bepaalde dingen zeg je nou eenmaal niet zomaar ik in ieder geval niet.
ga maar liggenquote:
Ik ben niet op zoek naar seksquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 04:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar seksmaar naar iets serieus.
*knuffel*quote:
Ik mag straks naar een waardeloze voetbalwedstrijd kijken, in de kou, regen op een zondagmiddag, met allemaal dronken en stonede, lelijke, ongemanierde mannetjes om me heen. And I love itquote:Op zondag 2 december 2007 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wat doe jij hier alweer zo vroeg
jij ligt pas net een paar uur op bed ?
Ach da's waar ook, jij moet natuurlijk weer hand in hand met de rest zingenquote:Op zondag 2 december 2007 12:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik mag straks naar een waardeloze voetbalwedstrijd kijken, in de kou, regen op een zondagmiddag, met allemaal dronken en stonede, lelijke, ongemanierde mannetjes om me heen. And I love it
Ja, dat was ik ook nog vergeten ja. Helemaal schor zingenquote:Op zondag 2 december 2007 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach da's waar ook, jij moet natuurlijk weer hand in hand met de rest zingen![]()
Have fun![]()
![]()
Have funquote:ik ga wat cadeautjes afleveren bij de moeders van mijn neefjes met het uitdrukkelijke verzoek dat deze pas woensdagavond in de schoen mogen
Er komt alleen iets onverstaanbaars uit jouw mondquote:Op zondag 2 december 2007 10:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik kan nu zoveel zeggen maar het enige dat ik kan uitslaan is:
quote:Op zondag 2 december 2007 04:33 schreef samjustme het volgende:
Kom net van palace. Al het uitgaan begint langzamerhand zijn charmes te verliezen, als in een kippenhok sta je te dansen op de beats die je al voor de honderste keer heb gehoord, omringd met pubers. Ook al ken ik een aantal van en ze zijn gewoon aardige lui, was het toch minder. Op een zaterdagavond thuis blijven doe ik zelfden omdat het anders zo saai en eenzaam is.
langstlopende qua tijd gok ik wel. de COS in dgk heeft meer delen...quote:Op zondag 2 december 2007 14:12 schreef Weemz het volgende:
Feest! Jeej!
Zijn we nu ook (één van de) langstlopende reeksten van Fok!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |