eerlijk gezegd had ik eraan gedacht om een wanhopige PM te sturen naar alle laatste posters wie het alsjeblieft over wilde nemen... Was een heer geweest en had het gedaanquote:Op zondag 2 december 2007 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, ik wilde de lapo, want ik ben geen topickaper. Bartjebart vond dat ik 'm moest kapen, maar ik heb me een ware heer getoond..
Ik zal eens een balletje opgooienquote:Op zondag 2 december 2007 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dankjewel
krijgen we nu ook een eervolle vermelding op de FP ?
Daar hoef ik niet naar te zoeken, dat vind ik zoquote:
Bij het laatste treedt het eerste toch automatisch in werking?quote:Op zondag 2 december 2007 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Verklaar u eens nader
dat jij gaat stoppen of dat er na nummer 2000 geen nummer 2001 meer komt ?
en zou een en ander ook weer op een Abba deuntje geschreven zijn ?quote:Op zondag 2 december 2007 01:00 schreef Nuvole het volgende:
Zou Waxxer zijn speciale [HOMO] 2000-speech al af hebben?
wat ik dus eigenlijk wil vragen is wil je zelf stoppen, of vind je dat heel de reeks zou moeten stoppenquote:Op zondag 2 december 2007 01:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bij het laatste treedt het eerste toch automatisch in werking?
de [HOMO]-reeks is toch 1 groot feest?quote:
Dat is waar, maar ik dacht meer aan make-overs,champagne en foute muziek ofzoquote:Op zondag 2 december 2007 01:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
de [HOMO]-reeks is toch 1 groot feest?
Je hebt het al netjes aangepast. Ik ben gewoon te precies in dat soort dingen.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 01:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik dacht meer aan make-overs,champagne en foute muziek ofzo.
Een heer in het fokverkeer.quote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik eraan gedacht om een wanhopige PM te sturen naar alle laatste posters wie het alsjeblieft over wilde nemen... Was een heer geweest en had het gedaan
Dat is dan bij deze afgesprokenquote:Op zondag 2 december 2007 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een heer in het fokverkeer..
Ik had me eerder zitten ergeren aan andere topickapers, dus ik wilde niet zelf net zo erg zijn. Bij [HOMO] 2999 > 3000 moet je me maar gewoon even pm'en. :.
Feestjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |