Moet de volgende keer toch nog eerst even over zijn schoenen braken, moet je eens opletten hoe snel hij je naar huis toe stuurtquote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Zakje het volgende:
Ik ben des duivels op mijn chef! Vanmorgen na het ontbijt heb ik me helemaal leeggekotst, tot er op een gegeven moment gal kwam( en dat is zo hatelijk
) , dus ik bel keurig om half 8 op dat ik ziek ben, aan het braken. Zegt die idioot van een afdelingschef ,,ja voor een beetje misselijkheid blijf je niet thuis hoor''
Toen werd ik even boos op hem
,wat denkt die idioot wel niet
!
Gewoon daarheen scheuren en hem helemaal onderkotsenquote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Zakje het volgende:
Ik ben des duivels op mijn chef! Vanmorgen na het ontbijt heb ik me helemaal leeggekotst, tot er op een gegeven moment gal kwam( en dat is zo hatelijk
) , dus ik bel keurig om half 8 op dat ik ziek ben, aan het braken. Zegt die idioot van een afdelingschef ,,ja voor een beetje misselijkheid blijf je niet thuis hoor''
!
Ik zit al aan de slappe thee, maar ik blijf dat 'viezige' zurige gevoel houdenquote:
wel hop hop aan het werk danquote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Zakje het volgende:
!
Ik heb gisteren sushi gegeten, en ik denk dat het verkeerd is gevallen ofzoquote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel hop hop aan het werk dan![]()
Even serieus, waarom moest je kotsen dan, ben je ziek of zo ?
Gelukkig was het geen kogelvis, dat had je wel gemerkt.quote:Op maandag 3 december 2007 13:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren sushi gegeten, en ik denk dat het verkeerd is gevallen ofzo.
Gaan we nu de hele tijd kotsplaatjes krijgenquote:Op maandag 3 december 2007 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
[ [url=http://www.antipode.ca/wp-content/uploads/2007/07/vomit.jpg]afbeelding ]
Mr. Creosote[/url]
- Ah, good afternoon sir, and how are we today?
- Better...
- Better?
- Better get a bucket, I'm gonna throw up.
diep en lang zuchten helpt vaak goed tegen anti peristaltische bewegingenquote:Op maandag 3 december 2007 13:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele tijd kotsplaatjes krijgenMijn lunch komt zo omhoog
Kut hequote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Zakje het volgende:
!
Ik heb een keer 3 dagen geen mobieltje gehad, god, wat een heerlijke drie dagen waren datquote:Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kut he
Moet je een warm bad nemen en je telefoon uitzetten
of juist de telefoon mee in bad nemen, en per ongeluk laten vallenquote:Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kut he
Moet je een warm bad nemen en je telefoon uitzetten
quote:Op maandag 3 december 2007 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
[ [url=http://www.antipode.ca/wp-content/uploads/2007/07/vomit.jpg]afbeelding ]
Mr. Creosote[/url]
- Ah, good afternoon sir, and how are we today?
- Better...
- Better?
- Better get a bucket, I'm gonna throw up.
tikt met een ijslepeltje tegen een champagneglas*ting,tingnting*quote:Op zondag 2 december 2007 12:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mja, dan moet je weer een nieuwe telefoon gaan kopen of met de verzekering gaan kutten enzo...quote:Op maandag 3 december 2007 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of juist de telefoon mee in bad nemen, en per ongeluk laten vallen
is meestal wel afdoende, al heb ik iemand nog met een oude Ericsson zien bellen nadat hij hem in een glas bier had laten vallen
*kuch*quote:Op maandag 25 februari 2002 17:05 schreef DennisMoore het volgende:
You're right... Tijd voor een [centraal homo-topic]?
Gellarboy! Joehoe?!
Maar ik heb de film niet.quote:Op maandag 3 december 2007 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Schánde!
'k Zou 'm meteen gaan kijken als ik jou was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |