en hoezee vor DM danquote:
Ik zal kijken of ik eraan kan komenquote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Downloaden/kopen/huren/rondvragen/kennis?
Hoiquote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Weemz het volgende:
Hallo daar...
ik zou zeggen zoek ze en plaats zequote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en hoezee vor DM danals toevoeging op het stukje van TMM.
@TMM om dan toch wat te zijken te hebben, op de foto's staan M/V paren te dansen. Ik neem aan dat een ieder in dit topic dat wel leuk vindt maar toch liever anders danst
Misschien vanavond ben nu te druk om te gaan zoekenquote:Op maandag 3 december 2007 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou zeggen zoek ze en plaats ze
zeg heeft hij al gebeld ? het duurt nu wel lang hequote:
Neequote:Op maandag 3 december 2007 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeg heeft hij al gebeld ? het duurt nu wel lang he
Moet je iemand anders zoeken om je mee te vermakenquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
NeeDuurt inderdaad lang.
Ik ben volgende week woensdag wel in a'dam waar ik me een uurtje of anderhalf mag gaan vermaken, maar neeHet moet wel van 2 kanten komen.
Uhu. Ik weet hetquote:Op maandag 3 december 2007 16:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet je iemand anders zoeken om je mee te vermaken
Het sneeuwt hier al weken, en dan regent het weer weg, het is een vies zooitjequote:
Er komen nooit een paar lekkere dingen voorbij ?quote:Op maandag 3 december 2007 17:11 schreef Tomasso het volgende:
Yay, ik mag zo werken tot minimaal 02.00 uur, en dan gaat morgen m'n wekker weer om 8 uurEn het is nou ook nooit eens zo dat er echt boeiende mensen komen tijdens werken...
Geniet er nog maar even van... welkom in de storm & regen alvastquote:
Ik kan even geen zon meer zien, maar storm en regen klinken ook niet goed. Zal ik toch nog maar even heroverwegen?quote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef XMN8R het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
[..]
Geniet er nog maar even van... welkom in de storm & regen alvast
Sorry hoor maarquote:Op maandag 3 december 2007 18:21 schreef samjustme het volgende:
dit is zo MAJOR k ga denk ik huilen wanneer ik ze live ga zien.
heroverweeg nog een maandje of twee, dan heb ik nog een keer de tijd om de kleuren door te komen nemen... kom ik daarna helpen schilderenquote:Op maandag 3 december 2007 18:15 schreef error het volgende:
Ik kan even geen zon meer zien, maar storm en regen klinken ook niet goed. Zal ik toch nog maar even heroverwegen?
Kom je helpen schilderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |