quote:Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat vergemakkelijkt voor hem wel het koppen van de koploper...
Je hebt haar weggejaagdquote:
Jij hebt nog niet zo lang een auto merk ik?quote:Op maandag 10 december 2007 17:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis leuke baan man. Btje de hele dag in eerste klas alle krantjes lezen (waarom denk je dat er zoveel gratis kranten verspreid worden in het OV), spelletjes spelen op je belangrijke computertje, mensen die je irriteren een boete geven en verder btje met collega's aanpappen terwijl je man/vrouw/vriend/vriendin thuis zit.
Al dik 2 jaar een eigen autoquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet zo lang een auto merk ik?
jaaa en ik heb msn in mijn profiel staanquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Chiquitina het volgende:Ik heb een steunfront
![]()
Jah van je collega's moet je het hebben he...
mompelt iets van de laatste loodjes...
Lama, kleine boem in de Weimarstraat. Niets ernstig, geen doden of zwaargewonden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand iets gehoord over een trambotsing in de wijk Valkenbos?
Hè, wat jammer nouquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Lama, kleine boem in de Weimarstraat. Niets ernstig, geen doden of zwaargewonden.
Ik ben voorlopig bijna nooit op msnquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:35 schreef ook_gek het volgende:
jaaa en ik heb msn in mijn profiel staan
hint hint hint
ik mis je nu al op msn terwijl ik niet eens je msn adres hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:18 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig bijna nooit op msn![]()
maar dat zal wel veranderen als ik in Rijswijk woon
met watquote:
Eigk ben jij best ergquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik mis je nu al op msn terwijl ik niet eens je msn adres heb![]()
doe dan foto
Was altijd in Utrecht. Dit jaar in Den Haag!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef Atreidez het volgende:
Is dat dat radiomaken uit zo'n glazen box?Dacht dat altijd in Adam was..
Ook een idee, alle fokkers uit Den Haag in een glazen big brother huis midden op het pleinquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Elegy het volgende:
Ooh! Nu snap ik het
Naja, ik heb geen tv en luister nooit radio en zeker geen 3fm dus ik had geen idee. Ik dacht al aan een Big Brother Den Haag versie ofzo
Gezellig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ook een idee, alle fokkers uit Den Haag in een glazen big brother huis midden op het plein
Stuk of 25 die vaak posten denk ik? Maar dan ga ik alleen op dit topic af, er zullen er vast veel mee rop Fok zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gezellig.
Hoeveel zullen dat er zijn?
Ja die mogen er niet in natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Stuk of 25 die vaak posten denk ik? Maar dan ga ik alleen op dit topic af, er zullen er vast veel mee rop Fok zitten.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Enkel diegene van de plattegrond natuurlijk
Maar daar sta ik heulemaal niet .quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
waarom danquote:
Bij Kijkduin zit nog een park met vakantiehuisjes. Hoeven we niet zo ver te reizen!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:58 schreef Atreidez het volgende:
Kunnen we niet gewoon een huisje in Center Parcs nemen, ik hou niet zo van exhibitionisme
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij Kijkduin zit nog een park met vakantiehuisjes. Hoeven we niet zo ver te reizen!
Ik hou niet van zwemmenquote:
hij houd niet van zwemmenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik hou niet van zwemmen
Als er maar een internetaansluiting is
Ja maar dan nog hou ik niet van zwemmenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij houd niet van zwemmen![]()
gast vrouwen in bikini effe vleeswaar keuren![]()
zei ik dat
Iig als het stormt, dan loopt hij op het strandquote:
Wat heb je aan internet als "internet" bij je in een huisje zit.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik hou niet van zwemmen
Als er maar een internetaansluiting is
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Iig als het stormt, dan loopt hij op het strand.
Kan ik mezelf zienquote:Op woensdag 12 december 2007 11:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat heb je aan internet als "internet" bij je in een huisje zit.
frustie typ ben je is het nietquote:Op woensdag 12 december 2007 14:55 schreef Jill-RMC het volgende:
*ik haat mn buurman, ik haat mn buurman, ik haat mn buurman, ik haat mn buurman, ik haat mn buurman en ik haat mn buurman*
Sow dat lucht op
Kijken hoe vrolijk jij bent als je rond half 1 eindelijk in slaap valt, na een half uur wakker wordt omdat je buurman zoals iedere dinsdag heel subtiel de trap op loopt, zn schoenen uitgooit, daarna eerst even luidruchtig met zn vriendin gaat lopen lachen wat dan uitloopt in seks, waarbij zn vriendin niet bepaald zachtjes laat merken dat ze het erg fijn vindt en het bed tegen de muur dreunt. Uiteindelijk ben ik pas rond drie uur weer in slaap gevallenquote:
Doe ik ook, naast het feest van sinterklaas wonen is ook niet alles.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Moet denk ik toch eens gaan investeren in oordopjes.
Ik ben altijd voor goede sex, ik juich het toe!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kijken hoe vrolijk jij bent als je rond half 1 eindelijk in slaap valt, na een half uur wakker wordt omdat je buurman zoals iedere dinsdag heel subtiel de trap op loopt, zn schoenen uitgooit, daarna eerst even luidruchtig met zn vriendin gaat lopen lachen wat dan uitloopt in seks, waarbij zn vriendin niet bepaald zachtjes laat merken dat ze het erg fijn vindt en het bed tegen de muur dreunt. Uiteindelijk ben ik pas rond drie uur weer in slaap gevallenEcht ik haat dat stomme luidruchtige huis en mn evil bovenbuurman. Moet denk ik toch eens gaan investeren in oordopjes.
Trouwens wie was er laatst bij Vitalizee geweest?
http://denhaag.rtvwest.nl/nieuwsitem/13387
Ik wil niet in dat huisquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat was ik, maar ik ben niet ziek ofzo, heb wel een tijdje lopen hoesten maar dat was daarvoor al. Ga ik er nou aan dood?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jij biedt je vrijwillig aan voor een tegenoffensief?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef RATMEN het volgende:
Ik ben altijd voor goede sex, ik juich het toe!
*ook aanmeldt*quote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij biedt je vrijwillig aan voor een tegenoffensief?
oh stel je niet aan. Ik hoorde een keer mijn buurvrouw om 3uur in de nacht schreeuwen. Ben ik lekker mee gaan schreeuwen. OH BUURVROUW MAAK ME GEK OH JHA OH JA OH JAAAAAAquote:Op woensdag 12 december 2007 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kijken hoe vrolijk jij bent als je rond half 1 eindelijk in slaap valt, na een half uur wakker wordt omdat je buurman zoals iedere dinsdag heel subtiel de trap op loopt, zn schoenen uitgooit, daarna eerst even luidruchtig met zn vriendin gaat lopen lachen wat dan uitloopt in seks, waarbij zn vriendin niet bepaald zachtjes laat merken dat ze het erg fijn vindt en het bed tegen de muur dreunt. Uiteindelijk ben ik pas rond drie uur weer in slaap gevallenEcht ik haat dat stomme luidruchtige huis en mn evil bovenbuurman. Moet denk ik toch eens gaan investeren in oordopjes.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
You can run but you can't hidequote:Op woensdag 12 december 2007 20:17 schreef roque79 het volgende:
[..]
en opgesloten zitten met jullieIk zou tegen de ramen opvliegen ben ik bang
Als het om sex gaat, staat vrijwilligheid voor mij daarbij hoog in het vaandelquote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij biedt je vrijwillig aan voor een tegenoffensief?
ik zal je beschermen en dat weet jequote:Op woensdag 12 december 2007 20:17 schreef roque79 het volgende:
[..]
en opgesloten zitten met jullieIk zou tegen de ramen opvliegen ben ik bang
Bwhehehequote:Op woensdag 12 december 2007 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh stel je niet aan. Ik hoorde een keer mijn buurvrouw om 3uur in de nacht schreeuwen. Ben ik lekker mee gaan schreeuwen. OH BUURVROUW MAAK ME GEK OH JHA OH JA OH JAAAAAA
zijn ze zo stil
Wedstrijdje orgastisch schreeuwen gaan beginnenquote:Op donderdag 13 december 2007 01:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe
Dan zou ik me echt doodschamen als buurvrouw zijnde.
Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd op dinsdag op woensdagnacht, zo na 1 uurquote:Op donderdag 13 december 2007 07:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wedstrijdje orgastisch schreeuwen gaan beginnen
je vraagt ons gewoon dus of we met ze alle jou willen komen uitwonen?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd op dinsdag op woensdagnacht, zo na 1 uur
Gok alleen dat mn andere buren de wedstrijd niet op prijs gaan stellen, die denken dan ws net zo over mij als ik nu over mn bovenbuurman denk
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vraagt ons gewoon dus of we met ze alle jou willen komen uitwonen?
Grenzeloos en bandeloosquote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef ook_gek het volgende:
De jeugd heeft ook geen grensen meer he
Je zou ze eigenlijk moeten opnemen ofzo.. En als t dan zomers lekker weer is, en de halve straat zit buiten zet je lekker je stereo op 10 waar hun dan uit tetterenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd op dinsdag op woensdagnacht, zo na 1 uur
Gok alleen dat mn andere buren de wedstrijd niet op prijs gaan stellen, die denken dan ws net zo over mij als ik nu over mn bovenbuurman denk
Elegy en Ratmen wilde een wedstrijd orgastisch schreeuwen houden....van mij mogen ze. Dr staat toch nergens dat ik moest participerenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vraagt ons gewoon dus of we met ze alle jou willen komen uitwonen?
Ik kan het niet zomaar, ik heb vrouwelijke stimulans nodigquote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Elegy en Ratmen wilde een wedstrijd orgastisch schreeuwen houden....van mij mogen ze. Dr staat toch nergens dat ik moest participeren
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Elegy en Ratmen wilde een wedstrijd orgastisch schreeuwen houden....van mij mogen ze. Dr staat toch nergens dat ik moest participeren
En dan zeg je dat ik erg ben hahahquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
. Ik was voor goede sex, niet voor een potje orgastisch schreeuwen ...
.
Ehm, ik doelde meer op het feit dat je al een aantal pagina's poogt een MSN adres te krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik erg ben hahah
De mijne is goed tot zover want ik ga vanavond naar Aphex Twin in Het Paard!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:26 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen mensen. Hoe is jullie dag vandaag.
De mijne kut want mijn uitlaat is afgebroken
Omg, k zou er niet aan moeten denken een orgastisch schreeuwende vent in m'n bed. Volgens mij zou ik me de pleuris schrikkenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan het niet zomaar, ik heb vrouwelijke stimulans nodig
De mijne ook kut, mijn relaxde vrijdag waarbij ik vroeg weekend kon gaan vieren liep uit op een gestressde vrijdag met het weekend nog even niet in zichtquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:26 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen mensen. Hoe is jullie dag vandaag.
De mijne kut want mijn uitlaat is afgebroken
Tis voor de wedstrijd he, normaal gesproken maak ik niet zo'n kabaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Omg, k zou er niet aan moeten denken een orgastisch schreeuwende vent in m'n bed. Volgens mij zou ik me de pleuris schrikken
nee maandag gaat hij gemaakt worden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
De mijne ook kut, mijn relaxde vrijdag waarbij ik vroeg weekend kon gaan vieren liep uit op een gestressde vrijdag met het weekend nog even niet in zicht![]()
Uitlaat al laten maken? Maakt ie nu wel leuke vroem geluidjes
Uhuh...vandaar dat je zei dat je er vrouwelijke stimulans bij nodig hebtquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tis voor de wedstrijd he, normaal gesproken maak ik niet zo'n kabaal![]()
Dan nog ga ik niet keihard blèren hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uhuh...vandaar dat je zei dat je er vrouwelijke stimulans bij nodig hebt
Da's dan weer het andere uiterste! Horen dat het lekker is, is niet verkeerd.quote:
Volgens mij alleen de donderdag.quote:Op zondag 16 december 2007 14:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, hoi. Ik wil graag weten of de stad volgende week doordeweeks, behalve donderdag dan, ivm kerst koopavonden heeft. Iemand die dat weet? Kan het nergens vinden..
Mss ander winkels wel, anders moet je ff op de site van specifieke winkels kijken waar je heen zou willen. Ik moet nog een aantal dingen bij de Bijenkorf halen en daar staan de kerstopeningstijden netjes op de sitequote:Op zondag 16 december 2007 14:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm.. had gehoopt dat alle winkels ook gewoon woensdag of vrijdag open zouden zijn. Maar thanx iig
.
Het "kan" dus het is niet altijd stil hequote:Op zondag 16 december 2007 13:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Da's dan weer het andere uiterste! Horen dat het lekker is, is niet verkeerd.
Ben zwaar onder de indrukquote:Op zondag 16 december 2007 15:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een gemultitalenteerd bedvocalist
Toch nog iemandquote:
dat was mijn wekker die van af 8 uur al af ging. Maar ik ben er dwars door heen geslapen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Atreidez het volgende:
Wat was er vanmorgen in Scheveningen? Hoorde rond 9 uur echt ontzettend lang sirenes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |