Ja alleen slaapt niet iedereen even langquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:53 schreef Lovechild het volgende:
België heeft toch gewoon dezelfde tijdzone als Nederland?![]()
waarom staat er geen msn in je profielquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:02 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Ja alleen slaapt niet iedereen even lang
Neee...was dat maar zo zegquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:02 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Ja alleen slaapt niet iedereen even lang
Dan kunnen we het beschamende resultaat van ADO tenminste niet zien..quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan kunnen we het beschamende resultaat van ADO tenminste niet zien..
Toen de stroom uitviel stonden ze 0-3 achter .... tegen MVVquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En wat was het resultaat eigenlijk(dus daarom belde me broertje dat in Leidschenveen de electriciteit was uitgevallen
)
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Toen de stroom uitviel stonden ze 0-3 achter .... tegen MVV [afbeelding].
herenstraat is in rijswijk toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef Zotheid het volgende:
Weet iemand trouwens wat er in de Herenstraat in Den Haag gebeurd is? De straat is hier afgezet en de politie wil niks zeggen... erg vreemd.
Ik zag het al ja. Zag ook mannen in witte pakken. Maar waarom staan er dan 2 busjes van de ME erbij?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:39 schreef ook_gek het volgende:
http://www.rtvwest.nl/nieuwsitem/13271
lijk gevonden in een woning dus
Morgen pas? Zou m meteen stalken....warm water rulesquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:33 schreef Elegy het volgende:
Godver, mijn boiler/ketel/warmwatergeefding werkt niet
Morgen de huisbaas maar eens even bellen
Drink volgende keer maar wel, dan typ je beterquote:Op zondag 9 december 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
ja ik voel me helemaal oppie toppie want ben het weekend niet uit geweest en bijnan iet gedronken.
heeeeeeeeeeeeeeerlijk
quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:10 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek mist de vrolijke noot uit Belgie
Nou ben ik verdrietigquote:Op zondag 9 december 2007 16:26 schreef Atreidez het volgende:
We zijn allemaal niet meer genoeg voor m
Buitenland ... ze komt uit Belgie, das binnenkort een provincie van Nederlandquote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef ook_gek het volgende:
jawel jullie zijn goed hoor. Maar het is toch die spanning dat het buitenland mee brengt
Oh nou, ik dus ook niet voor jou!quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 21:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh nou, ik dus ook niet voor jou! [afbeelding] [afbeelding]
Ter ere van wat werd er vanavond vuurwerk afgestoken? Geen idee waar, maar duidelijk hoorbaar in t Laakkwartier...
Wat scheelt er? Ziekjes?quote:
Ja inderdaad, waar is onze vlaamse schone?quote:
Waarom dat dan?quote:Op maandag 10 december 2007 10:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Fantastisch, ook weer afgewezen voor m'n op 1 na droombaan.
De 'daar zijn we mooi snel van af'-reden. 'Een beter gekwalificeerd iemand'. Joost mag mij vertellen hoe dat mogelijk is als je alles intern opgeleid krijgt.quote:
Balen zeg.quote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
De 'daar zijn we mooi snel van af'-reden. 'Een beter gekwalificeerd iemand'. Joost mag mij vertellen hoe dat mogelijk is als je alles intern opgeleid krijgt.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Balen zeg.![]()
Maar niet opgeven, ook voor jou ligt er een mooie baan in het verschiet. Blijven proberen.
Ook een mooie is "je bent overgekwalificeerd"quote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
De 'daar zijn we mooi snel van af'-reden. 'Een beter gekwalificeerd iemand'. Joost mag mij vertellen hoe dat mogelijk is als je alles intern opgeleid krijgt.
Dat vergemakkelijkt voor hem wel het koppen van de koploper...quote:Op maandag 10 december 2007 16:09 schreef Atreidez het volgende:
Opeens heb je het... je word conducteur!
quote:Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat vergemakkelijkt voor hem wel het koppen van de koploper...
Tis leuke baan man. Btje de hele dag in eerste klas alle krantjes lezen (waarom denk je dat er zoveel gratis kranten verspreid worden in het OV), spelletjes spelen op je belangrijke computertje, mensen die je irriteren een boete geven en verder btje met collega's aanpappen terwijl je man/vrouw/vriend/vriendin thuis zit.quote:Op maandag 10 december 2007 16:09 schreef Atreidez het volgende:
Opeens heb je het... je word conducteur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |