quote:Model Clio Renaultsport V6 255
Engine type V6, 2946cc
Power 255bhp @ 7150rpm
Torque 221 lb ft @ 4650 rpm
Transmission Six-speed manual
Suspension (front) MacPherson struts with conical springs; (rear) longitudinal and transverse arm with conical spring
Tyres (front) 205/40 R18; (rear) 245/40 R18
Dimensions 3841mm length; 1830mm width; 1356mm height
C02 285g/km
Fuel 23.7mpg (combined)
Top speed 153mph
Acceleration 0 to 62mph 5.8sec
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
zonet een halve krat bier weggewerktquote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef Paladijn het volgende:
Zonet even the Matrix in 720p op een 42" gezien trouwens, hele vooruitgang
gemistquote:Op zondag 2 december 2007 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipje, TV, nu!![]()
Je broer is een drummer op de achtergrondNederland 3
mijn drumskills zijn toegenomenquote:Op zondag 2 december 2007 02:39 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ek4osa4LlVI
hier staat ie op youtube!
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op zondag 2 december 2007 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Want je 40e verjaardag
En ik ben de enige die je feliciteerd
Bugatti en Alpine hebben anders ook genoeg leuksquote:Op zondag 2 december 2007 11:30 schreef BaraCuda het volgende:
De enige leuke auto die uit frankrijk komt
kijk eens op milano.nl die site moet je gewoon elke dag kijken, ze hebben regelmatig nieuwe aanvoer van ex leaseauto'squote:Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef Alfisti het volgende:
Fietseleerd Lipje!![]()
En sinds waneer betekend "in nieuwstaat" dat er rondom deuken, inbraakschade en schaafplekken op zitten?
dat zou jij moeten weten, dat voor een Alfa zoiets als nieuwstaat wordt omschrevenquote:Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef Alfisti het volgende:
Fietseleerd Lipje!![]()
En sinds waneer betekend "in nieuwstaat" dat er rondom deuken, inbraakschade en schaafplekken op zitten?
Thanx, Anne en Stefanoquote:
mijn vliegende vleugel natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 01:01 schreef Paladijn het volgende:Maar in de tijd van dat filmpje poste ik niet eens in PTA volgens mij...
Zijn er nog meer 'bekenden' gespot in dat filmpje trouwens?
haha jeahquote:Op zondag 2 december 2007 15:21 schreef PeuRac het volgende:
Vergeet de 340 van Jozef444 niet![]()
en de 155 van Bo (MET Ducktape)
En de "Turbo"quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha jeah
ik zie het net
en ultimora was er ook bij. en jacco met zijn 1.5 honduh.
Die was daarna. Daar was ik niet bij.quote:Op zondag 2 december 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En de "Turbo"van T0n, die uitlaat maakte meer lawaai dan zijn stereo installatie.
En was dit trouwens ook die meeting waar die GSi rijders kwamen, of was dat die erna?
Eh.... hmm dit was de tweedequote:Op zondag 2 december 2007 15:32 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb Tommy nog nooit gemeet volgens mij, ik was wel bij die GSi meet, die was wat minder, ik weet ook niet meer precies wat we toen hadden gendaan.
Die eerste was Xtreem trouwens ook bij met zijn Excel
lolquote:Op zondag 2 december 2007 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
De goede oude tijd dat PTA meetings nog in Nederland waren
ik bedoelde de 2e dan. Die 1e kon ik niet bij zijn omdat ik op vakantie was geloof ik. Het grootste gedeelte van die groep komt niet meer op Fok, dat is trouwens ook al ruim 4 jaar geleden die meetingquote:Op zondag 2 december 2007 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Eh.... hmm dit was de tweede
was xtreem wel bij de 1e? volgens mij had'ie toen nog geen auto en hebben we hem opgehaald bij het station van deventer.
Bij die eerste zijn we samengekomen bij de mac in deventer. daarna gebowled daar ergens. Toen was Kreator er ook nog bij als eerste (en enige) mod van PTA.
Daar was ook liquid_007 nog bij. Toen heb ik die meeting met liquid en slashme samen georganiseerd maar slashme kwam niet opdagen omdat zijn enkelbanden gescheurd waren een dag eerder bij het motorcrossen
jeah velen zijn wegquote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bedoelde de 2e dan. Die 1e kon ik niet bij zijn omdat ik op vakantie was geloof ik. Het grootste gedeelte van die groep komt niet meer op Fok, dat is trouwens ook al ruim 4 jaar geleden die meeting
I know. KillerB ook.quote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
gizartFRL is nog heel veel op fok hoorenkel niet meer zoveel in PTA helaas
ff lachenquote:Op zondag 2 december 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En de "Turbo"van T0n, die uitlaat maakte meer lawaai dan zijn stereo installatie.
J22 heeft nu een andere naamquote:Op zondag 2 december 2007 15:45 schreef PeuRac het volgende:
Was Alfisti er ook op de 1e meeting?
J22 kwam ik nog wel eens tegen, hij post nog wel eens wat over zeilboten hier. Een G-klasse heeft die allang niet meer, hij rijdt nu een nieuw type E-klasse (nog steeds van papa)
Ulti die met de "garage-leen auto" kwam![]()
BW hield toen nog een sprint tegen J22 toch?
hij ragde tegen t0n aan dacht ik.quote:Op zondag 2 december 2007 15:48 schreef PeuRac het volgende:
Wie had op de 2e meeting Ballebek ook alweer aangereden met karten? Daar was die niet zo vrolijk om, want dat bezorgde em flink wat nek pijn toch?
klopt je 06 nummer nog wel dan?quote:Op zondag 2 december 2007 15:54 schreef Alfisti het volgende:
Ik was er niet tijdens die meeting.
quote:Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
klopt je 06 nummer nog wel dan?
06 - 514...blabla
btw
ik heb de ultiscam teruggevonden en hoe het uitkwam na de meet in het napraat topic
[PTA Meet] Nababbelen & foto's. :).
quote:Ik neem fototoestel (digitaal) mee met 192mb geheugen dus er kan genoeg op
Klopt nog steedsquote:Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
klopt je 06 nummer nog wel dan?
06 - 514...blabla
Alleen voor nieuwe auto's geloof ik toch?quote:Op zondag 2 december 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las het ja
geld dat ook voor import?
Daar zullen ze wel wat op bedenken als je de auto laat keuren ben ik bangquote:Op zondag 2 december 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh gelukkig![]()
Wat een eztreem achterlijke regelDat word auto's van een maand oud uit Duitsland importeren inderdaad
1 februari 2008 en in 2010 scherpen ze die CO2 waarde nog eens aan.quote:Op zondag 2 december 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer gaat die regel in dan?
Die regeling is er dus alleen voor nieuwe auto'squote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
kut dan mag ik dus wel opschieten met importeren, dat red iknietik was van plan tot het voorjaar te wachten...
Visa omgewaaid?quote:
was laatst op het nieuws. De Hummer is niet aan te slepen op dit momentquote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen voor nieuwe auto's geloof ik toch?
Iedereen gaat dus oude vervuilende auto's rijdenPrecies wat ze willen de sukkels
quote:Op zondag 2 december 2007 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ook gek heeft trouwens nieuwe vriendjes, de overlopert heeft een namatopic in STA
ik weet van niksquote:Op zondag 2 december 2007 15:36 schreef PeuRac het volgende:
Sommige quotes van bij de Chinees zal ik niet snel vergeten, net als dat die Chinees ook_gek ook niet snel zal vergeten
quote:
Ga je nog ledjes in je vloer proppen dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
waduppes markies ?
heb mijn groene led slang achter mijn tv hangenhelaas breekt mijn muur het licht net iets teveel af. Nu nog 3 meter kopen voor boven mijn keuken
Afgelopen weekend nog in off_corso geweest, was wel ok denk ik
quote:Op maandag 3 december 2007 21:59 schreef Modus het volgende:
Waarom die achterwielen zo? Heeft met de vermoedelijke luchtvering te maken ofzo?
[ afbeelding ]
mneej heb niet echt een vrije muur. Zou het in de hal / slaapkamer kunnen doen maar daar heb ik nu ff geen zin/tijd in.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je nog ledjes in je vloer proppen dan?
foto! want ze kan dan nogsteeds lelijk zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:09 schreef Dangel het volgende:
De enige knappe vrouwelijke medewerker hier zat aan mn kont
Nee,ziet er goed uit, mooi meisje van 21quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:56 schreef invine het volgende:
[..]
foto! want ze kan dan nogsteeds lelijk zijn
Kun je tenminste verder schrijven aan je boek/encyclopedie ensoa.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zit in in de chats van SEX, ELF, FC, Leeuwarden, Groningen en Fryslân, en dat alles bij elkaar gaat nog niet zo rap als de pTA SC vroeger ging
Andere dingen spelen nu.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je tenminste verder schrijven aan je boek/encyclopedie ensoa.
how convenient...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee,ziet er goed uit, mooi meisje van 21
Geen fotos online
foto's dan maar online zetten hequote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee,ziet er goed uit, mooi meisje van 21
Geen fotos online
Dat we nog samen een topic gingen volblaffen. Postcounts van 150 per dagquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
Stormlooptopicreeks.
Nee, want ik vind jou ook een lekker dingquote:Op woensdag 5 december 2007 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zou nooit op Alex zijn smaak afgaan in ieder geval.
Ja blij dat dat afgelopen is zegquote:Op woensdag 5 december 2007 09:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat we nog samen een topic gingen volblaffen. Postcounts van 150 per dag
En dat die dronkenlap er tussendoor kwam jaquote:Op woensdag 5 december 2007 09:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat we nog samen een topic gingen volblaffen. Postcounts van 150 per dag
schatuuhhhhquote:Op woensdag 5 december 2007 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gekke tukkertHoe is het met de kleine?
Things will never be thesamequote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
zefls ik heb soms een leven tegenwoordig
zon 800 euro ofzo, weet niet precies wat het allemaal kostquote:Op woensdag 5 december 2007 16:56 schreef invine het volgende:
neee... echt alex?
@ Fugie; hoeveel is het?
tering dan is huren echt veul goeiekopersquote:Op woensdag 5 december 2007 18:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
zon 800 euro ofzo, weet niet precies wat het allemaal kost
wanneer kom je weer naar het Westland?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
zefls ik heb soms een leven tegenwoordig
mja droom nog even verderquote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef lipje het volgende:
[..]
tering dan is huren echt veul goeiekopers
dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 december 2007 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
Kopen en huren zal elkaar niet zoveel maken.
Alleen met kopen heb je aan het einde van de rit nog een huisje.
Bij huren spoel je het door de plee
Geen vervolgafspraak staanquote:Op woensdag 5 december 2007 19:20 schreef lipje het volgende:
[..]
wanneer kom je weer naar het Westland?
Woonwagûh.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef PeuRac het volgende:
Er zijn ook andere aspecten die meespelen, als je bijvoorbeeld elke paar jaar verhuisd, kan kopen flink duurder zijn. En ja, soms is dat nodig, bijv met het werk wat ik wil gaan doen.
Inderdaad, dat doe je zo met het werk wat je wil doen!quote:Op woensdag 5 december 2007 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou persoonlijk gewoon een paar huizen (aflossingsvrij) kopen die verhuren en voor dat geld kan je zelf in een aardig huisje wonen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe je zo met het werk wat je wil doen!
je moet aan nogal wat regels voldoenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou persoonlijk gewoon een paar huizen (aflossingsvrij) kopen die verhuren en voor dat geld kan je zelf in een aardig huisje wonen.
Mn broer zn baas is huisjesmelker, dus hij heeft mn broer aan moeten stellen als bedrijfsleider op zn boerderij, zn echte baan hefet hij idd geen tijd meer voorquote:Op woensdag 5 december 2007 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je moet aan nogal wat regels voldoen
kost klauwen met geld
en je bent constant met je eigen werk bezig. elke keer verhuizen e.d.
kan me niet voorstellen dat een paar huizen kopen en onderverhuren zoveel opbrengt dat je royaal er een huis kan van betalen.
dan moet het je werk zijn, regelgeving, onderhoud ga er maar aan staan. en dat met een drukke baan.
it will fucking kill you
Ik doelde meer op Peu's statementquote:Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen en het duurt even maar dat het mogelijk is weet ik zeker.
De hele Weaze is van hemquote:Op woensdag 5 december 2007 23:34 schreef Paladijn het volgende:
Overigens is een verhuurder van woonruimte niet automagisch een 'huisjesmelker' lexxx, dan praat je meer over illegale praktijken waarbij je inderdaad vaak voor een rechter zult staan
Dat zijn ongetwijfeld te kleine kamertjes waar 'iets' gemolken wordtquote:Op woensdag 5 december 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hele Weaze is van hemDan weet jij genoeg
in nederland heb je na 3 jaar al aardige overwaaarde (~9% afhankelijk van de locatie) op je huisquote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef PeuRac het volgende:
Er zijn ook andere aspecten die meespelen, als je bijvoorbeeld elke paar jaar verhuisd, kan kopen flink duurder zijn. En ja, soms is dat nodig, bijv met het werk wat ik wil gaan doen.
fijn als je m samen gekocht hebtquote:Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Als een huis van jou is, kan je ex je er ook niet uit kicken
Na je 3de huis wordt het je baan ja. Dan verdien je er ook al redelijk van.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je moet aan nogal wat regels voldoen
kost klauwen met geld
en je bent constant met je eigen werk bezig. elke keer verhuizen e.d.
kan me niet voorstellen dat een paar huizen kopen en onderverhuren zoveel opbrengt dat je royaal er een huis kan van betalen.
dan moet het je werk zijn, regelgeving, onderhoud ga er maar aan staan. en dat met een drukke baan.
it will fucking kill you
Veel verhuurders doen niet aan onderhoudquote:Op donderdag 6 december 2007 16:26 schreef ook_gek het volgende:
huisjes opkopen opknapen en verhuren is zeker wel geld verdienen en een zeer goede investering.
Het geld dat het je opbrengt zet je op een apparte rekening voor onderhoud indien dit nodig is. 25% kan je zelf gebruiken/opmaken.
Tevens kan je een makelaar inschakelen om de verhuur te regelen.
Bereft gezeur met belasting. Tja je vermogens belasting gaat omhoog. Omdat wanneer je een 2de huis komt of 3 of wat dan ook zal je vermogen stijgen. En daar ga je dus belasting over betalen.
Daar heb je ook meer "krotten" die je kan opknappen heb ik het idee.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Overigens is het interessanter om nadat je wat geld verdient hebt verder te gaan in London/Parijs enz.
De regelgeving is daar ook "voordeliger".
quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:46 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac is een beetje aangeschoten kansloos
Als je juist aan goed onderhoud doet kan je de huur prijs veel hoger makenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Veel verhuurders doen niet aan onderhoud
Zou niet weten waarom dat je baan moet zijn als je er 3 of meer hebtquote:Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Na je 3de huis wordt het je baan ja. Dan verdien je er ook al redelijk van.
M'n opa heeft dat destijds gedaan en is er niet slechter van geworden
Waar wacht je dan nog opquote:Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Na je 3de huis wordt het je baan ja. Dan verdien je er ook al redelijk van.
M'n opa heeft dat destijds gedaan en is er niet slechter van geworden
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat je baan moet zijn als je er 3 of meer hebt
Dus omdat hij zo veel tijd aan kwijt is is dat van toepassing voor iedereen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zie reactie alexxxxx [pta slowchat] Renault Clio Sport V6 ---> 1356mm high
Want het is lekker op de trehekkurquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot mn assen vast in de blubberLang leve Nissan Navara
Serieus overwogen mn broer te bellen jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Want het is lekker op de trehekkur
en met de assun deur de plassun
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus omdat hij zo veel tijd aan kwijt is is dat van toepassing voor iedereen.
Het is echt je baan niet als je meer dan 3 huisjes verhuurd. Sterker nog het kost je nog geen 5 uur peer week
Het is maar net hoe je het regelt en in welke staat jij je huizen verhuurd. En wat voor huurders er in laat![]()
wel nee. Alles aan de makelaar over laten en je hebt er geen omkijken meer aan. Tenzij er iets kapot gaat in het huis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee daar gaat het ook helemaal niet om.
maar na je 3de huis zal het waarschijnlijk zo hard lopen dat het vanzelf je baan wordt.
Het gaat niet om het aankopen maar het opzoek zijn naar goede huizen, het verhuren van deze huizen en dat soort zaken. Laat ik het zo zeggen, de mensen die ik ken en dat doen zitten de meeste tijd in london/parijs e.d. en hebben geen tijd meer om pallets te sorteren in een magazijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel nee. Alles aan de makelaar over laten en je hebt er geen omkijken meer aan. Tenzij er iets kapot gaat in het huis.
ik heb het ook niet over aankopen. Ik heb het over het feit dat je alles via de makelaar laat lopen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aankopen maar het opzoek zijn naar goede huizen, het verhuren van deze huizen en dat soort zaken. Laat ik het zo zeggen, de mensen die ik ken en dat doen zitten de meeste tijd in london/parijs e.d. en hebben geen tijd meer om pallets te sorteren in een magazijn.
Je begrijpt dat als je dat zelf doet je er veel meer geld mee kan verdienen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over aankopen. Ik heb het over het feit dat je alles via de makelaar laat lopen.
Hij zoekt huurders voor je huis. hij zorgt er voor dat ze betalen, hij zorgt voor de juiste contracten, hij neemt contact met je op wanneer er iets niet goed is en gemaakt moet worden.
Geloof me het enige wat je hoefd te doen bij 3 of meer huizen is kijken of ze op tijd betaald hebben. En als iets gemaakt moet worden er voor zorgen dat het gemaakt word.
En als ze zo veel tijd er in steken doen ze toch echt iets fout.
nee want nu heb je en je eigen inkomsten van je werk en de inkomsten van je huur huizen. Dat is dubbel op. Zeker wanneer je meerdere huizen bij 1 makelaar heb zitten kan je een hele scherpe prijs afspreken. BV zo veel procent van de huur opbrengsten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je begrijpt dat als je dat zelf doet je er veel meer geld mee kan verdienen?
Met een paar appartementen zou je dat zo kunnen doen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee want nu heb je en je eigen inkomsten van je werk en de inkomsten van je huur huizen. Dat is dubbel op. Zeker wanneer je meerdere huizen bij 1 makelaar heb zitten kan je een hele scherpe prijs afspreken. BV zo veel procent van de huur opbrengsten.
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor werk je zelf doet en wat je daar mee verdiend.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef BoJo het volgende:
Ik wou alleen ff melden dat alles goed gegaan is, ik kan weer redelijk zien nu een week na de behandeling.![]()
ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
Chrysler 300C 5.7 V8 kost in UK 29000 pond dus zeg 40000 euro.
In nederland kost ie 72000 euro....
Das toch niet normaal of wel dan![]()
Is dat allemaal te danken aan die fijne BPM?
TOFquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef BoJo het volgende:
Ik wou alleen ff melden dat alles goed gegaan is, ik kan weer redelijk zien nu een week na de behandeling.![]()
Goed werk Derk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef BoJo het volgende:
180 euroquote:Op zaterdag 8 december 2007 03:00 schreef ijsmeis het volgende:
Kut. Ik ben per ongeluk door rood gereden en ik zat in mijn achteruitkijkspiegel dat er een flitspaal stond![]()
.
En hey Bo!
* Fugie eenschquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
Boetes zijn de laatste jaren met 500% gestegen ongeveer dus nu inderdaad 180 euro.
Maar bij door rood rijden is het wel terecht moet ik zeggen
je bent het eerste lid en het bestuur?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben lid van de Nederlandse Lada Niva Club (in oprichting)
Nee, niet het eerste. Wel een van de eerste ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je bent het eerste lid en het bestuur?
hoeveel vingers steek ik opquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef BoJo het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:24 schreef BaraCuda het volgende:
Die van mij ook, maar daar ben ik te lui voor
Done.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:24 schreef BaraCuda het volgende:
Oh en je avatar kan wel een update gebruiken![]()
Die van mij ook, maar daar ben ik te lui voor
ik wil niet weten waar jij die vingers steektquote:
Wie niet zien kan moet voelen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:45 schreef lipje het volgende:
[..]
ik wil niet weten waar jij die vingers steekt
puik plan iddquote:
Visa/Niva avatars ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:
seizoensavatars zijn gay
Visa: jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:52 schreef lipje het volgende:
[..]
Visa/Niva avatars ook[ afbeelding ]
Side bars, niet helemala mijn smaak deze, heb liever wat ruigere... geen wasrek vooropquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn weer van die kutjagers op zeer heldhaftige wijze hazen aan het schieten
hij is ook stijlvol imoquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Side bars, niet helemala mijn smaak deze, heb liever wat ruigere... geen wasrek vooropLELIJKE velgen
![]()
Heeft ie een dieselmotor?
quote:
Dat Pools leest zo slechtquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:21 schreef BoJo het volgende:
Iemand deze "geweldige" video clip en text al opgevallen?
Mjah het was net op tmf party dus zat het in het groot te bewonderen.quote:
Die was denk ik 2 jaar oud en staat bij m'n ouders. Ik had een xbox 360 gekocht na enig aandringen van Alfristi maar het speelde niet lekker omdat ik zat te turen op dat kleine beeld dus dag erna op zondag deze gehaaldquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:10 schreef PeuRac het volgende:
die 'oude' die je had was toch nog niet zo oud?
Gefeli met je operatie trouwens, helemaal gelukt en goed gegaan? Of wordt t resultaat later pas bekend?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:21 schreef BoJo het volgende:
Iemand deze "geweldige" video clip en text al opgevallen?
multimeter lenen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef Paladijn het volgende:
De MX heeft een nieuw spruitstuk en klinkt stukken beter
Nu alleen nog eens fixen dat mijn accu niet leegloopt in twee weken
Trek daar maar een paar dagen voor uit, het helpt als je een elec schema hebt, dan kan je aftekenen wat je moet meten en op afvinken wat je hebt doorgemeten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef Paladijn het volgende:
De MX heeft een nieuw spruitstuk en klinkt stukken beter
Nu alleen nog eens fixen dat mijn accu niet leegloopt in twee weken
Heb ik zelf ook wel, maar het alarm trekt mijn accu leeg. Ik ben nl. niet de enige met dit alarm die er problemen mee heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef lipje het volgende:
[..]
multimeter lenen?
och koop m zelf maar, 5 euro bij de GAMMA ofzo![]()
ik heb geen alarm alleen een start onderbreker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook wel, maar het alarm trekt mijn accu leeg. Ik ben nl. niet de enige met dit alarm die er problemen mee heeft.
Ik zit te overwegen om er een onderbreker tussen te zetten, dat werkt ook wel redelijk anti-diefstal... alarm moet erin blijven ivm. verzekering
Ik moest bij de twee verzekeraars waar ik gekeken heb per se een klasse I alarm ingebouwd hebben zitten. Misschien is zonder mogelijk, maar betaal je dan meerquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen alarm alleen een start onderbreker.
geen idee onze verzekering deed er niet moeilijk over.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik moest bij de twee verzekeraars waar ik gekeken heb per se een klasse I alarm ingebouwd hebben zitten. Misschien is zonder mogelijk, maar betaal je dan meer
Hier ook ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn weer van die kutjagers op zeer heldhaftige wijze hazen aan het schieten
Echt niet!quote:
nice. ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:29 schreef Paladijn het volgende:
Het ombouwen in plaatjes:
[ afbeelding ]
Hitteschild en luchtfilter eraf was nog wel het makkelijkste
[ afbeelding ]
Uitlaat zat namelijk goed vast, mijn broertje was hier bezig hem los te wrikken/slaan
[ afbeelding ]
Voorste stuk ging gelukkig makkelijk los (gisteravond even in de WD40 gezet), maar het middenstuk zat vastgeroest...
[ afbeelding ]
Na ruim 4 uur was ie er eindelijk af
[ afbeelding ]
Oud vs Nieuw
[ afbeelding ]
*bling* *bling*
Met dank aan mijn broertje en vader (die ruimte vrijgemaakt had in zijn hal)
En ja, ik moet mijn motorruimte eens schoonmaken...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:29 schreef Paladijn het volgende:
Het ombouwen in plaatjes:
[ afbeelding ]
Hitteschild en luchtfilter eraf was nog wel het makkelijkste
[ afbeelding ]
Uitlaat zat namelijk goed vast, mijn broertje was hier bezig hem los te wrikken/slaan
[ afbeelding ]
Voorste stuk ging gelukkig makkelijk los (gisteravond even in de WD40 gezet), maar het middenstuk zat vastgeroest...
[ afbeelding ]
Na ruim 4 uur was ie er eindelijk af
[ afbeelding ]
Oud vs Nieuw
[ afbeelding ]
*bling* *bling*
Met dank aan mijn broertje en vader (die ruimte vrijgemaakt had in zijn hal)
En ja, ik moet mijn motorruimte eens schoonmaken...
Naast een veel beter geluid (geen irritante rammel/brom meer) schijnt hij merkbaar beter te zijn in de lage toeren en claimt de fabrikant zo'n 10% vermogenwinst. Maar dat laatste neem ik met een peu-korreltje zoutquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nice. ziet er leuk uit.
levert het nog wat extra's op of gewoon vervanging van oude verroeste meuk?
Neequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
Je hebt em wel ff laten lopen zonder spruitstuk hè
Fantastisch is dat
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey Anne, masz najpiekniszja dupe na sweice
Porno afstandsbediening zit erbij hequote:Op zaterdag 8 december 2007 15:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die was denk ik 2 jaar oud en staat bij m'n ouders. Ik had een xbox 360 gekocht na enig aandringen van Alfristi maar het speelde niet lekker omdat ik zat te turen op dat kleine beeld dus dag erna op zondag deze gehaald![]()
quote:
heeft idd weinig met jagen te maken zoquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat nog net niet.
Maar een een weiland van 100 meter breed hier achter ons huis lopen er een stuk of 20 jagers van links naar rechts. Dan zitten er nog jagers in de sloten een de kanten en nog jagers helemaal aan het einde van het veld.
Dus als de haas ontkomt aan die 20 man dan wachten hem nog een stuk of 10 a 15 man in de sloot op.
Heeft weinig met jagen temaken dus![]()
Laatst bleef een haasje zitten die wilde niet weg rennen. Toen gaf zo'n kutjager hem een schop zodat hij ging rennen. En dan op 5 meter afstand zo'n beest kapot schieten![]()
Jagen is bij mij met een man of 2 door zo'n veld lopen, niet op deze manier
jawel een auto start wel zonder de lambda sensor maar loopt dan ff minder mooiquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij wil ie dan niet eens starten vanwege de sensor...
Trouwens Mark, een startonderbreking is een klasse I alarm
Zonde man, vond het altijd wel lachen met de Sierra Iquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij wil ie dan niet eens starten vanwege de sensor...
Mjah maar wel groot gekquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Porno afstandsbediening zit erbij hemooi design enzo
Mijn moeder pikt de mijne ook altijd inquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft een nintendo DS gekocht voor z'n moeder met kerst.
Maar ik vind hem zelf ook geweldig
ik heb hem voor mijn moeder gekocht, maar ik vind hem veel te leuk. heb een hele berg spellenquote:Op zondag 9 december 2007 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn moeder pikt de mijne ook altijd in.
Ja same here, maar als ik in tilburg zit ga ik die DVB tuner gebruiken die erin zit.quote:Op zondag 9 december 2007 10:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mjah maar wel groot gek![]()
En ik gebruik meestal alleen de uit/aan knop en de knop om van AV uitgang te wisselen.
Ik zit te wachten tot upc komt met een HD tuner incl hardeschijf. Ik heb nu die normale digi tuner met hdd en vind het wel handig. En die 4 HD kanalen die ze dan hebben vind ik nog niet de moeite waard om naar een kast te gaan zonder hdd.quote:Op zondag 9 december 2007 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja same here, maar als ik in tilburg zit ga ik die DVB tuner gebruiken die erin zit.
Mja, het scheelt gewoon weer een afstandsbediening en een apparaat in m'n tv meubelquote:Op zondag 9 december 2007 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot upc komt met een HD tuner incl hardeschijf. Ik heb nu die normale digi tuner met hdd en vind het wel handig. En die 4 HD kanalen die ze dan hebben vind ik nog niet de moeite waard om naar een kast te gaan zonder hdd.
quote:Renault neemt belang in Lada-maker
anp | Gepubliceerd op 09 december 2007, 13:18
Laatst bijgewerkt op 09 december 2007, 13:27
PARIJS - De Franse autofabrikant Renault blaast het Russische automerk Lada nieuw leven in. De Fransen kopen een kwart van de Russische automaker Avtovaz, eigenaar van de ook in Nederland bekende Lada.
Hoeveel Renault voor het belang in Avtovaz betaald, is niet bekend. De huidige marktwaarde van het Russische bedrijf bedraagt 5,7 miljard dollar. Renault verstevigt hiermee zijn positie op de snelgroeiende Russische automarkt.
Het imago van Lada is stoffig en het verband met oude auto's uit
het verre Rusland is snel gemaakt. Renault wil dit imago oppoetsen.
,,De ontwikkeling van het Lada-merk heeft onze prioriteit'', aldus
Renault-topman Carlos Ghosn dit weekend.
GM heeft momenteel wel wat grotere problemen aan zijn hoofd dan een belang in Lada kwijtrakenquote:Op zondag 9 december 2007 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
en ze zitten te springen om de 4x4 techneik van de Niva natuurlijk
Word GM dan neit boos? Die heeft ook een belang....
nee, daar moet ik nog naar toe, Bolswardquote:Op zondag 9 december 2007 15:25 schreef Paladijn het volgende:
en lexxx, dat off-roaden was toch niet in Frentsjer?
quote:Op zondag 9 december 2007 16:06 schreef Sjoewe het volgende:
* Sjoewe heeft de dvd van buurman & buurman gekregen gisteren
dat is zo geweldig. Een oud collega van mij had zo een stemquote:Op zondag 9 december 2007 16:06 schreef Sjoewe het volgende:
* Sjoewe heeft de dvd van buurman & buurman gekregen gisteren
Dat is volgens mij t goedkoopste auto merk ter wereldquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel plezier bij Cafetaria WijnbergenAfhaalcentrum & Snackbar New City
Zit daar een cafetaria?quote:Op zondag 9 december 2007 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel plezier bij Cafetaria Wijnbergen
Dat is een hele goede chineesquote:
ik zag gisteren een zwarte F430 spider en een blauwe 456 rijden.quote:Op maandag 10 december 2007 11:58 schreef Fugie het volgende:
ik ga weer een halve rib uitgeven aan een wintersport gear
gister bovendien nog een ferrari gespot in scheveningen.
quote:Op maandag 10 december 2007 18:51 schreef lipje het volgende:
Vlad joehoe hierzo is het. Google maps geeft t niet weer op je telefoon![]()
nou, niet alleen s'avonds hoorquote:s avonds lui
bijdehandjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |