quote:Model Clio Renaultsport V6 255
Engine type V6, 2946cc
Power 255bhp @ 7150rpm
Torque 221 lb ft @ 4650 rpm
Transmission Six-speed manual
Suspension (front) MacPherson struts with conical springs; (rear) longitudinal and transverse arm with conical spring
Tyres (front) 205/40 R18; (rear) 245/40 R18
Dimensions 3841mm length; 1830mm width; 1356mm height
C02 285g/km
Fuel 23.7mpg (combined)
Top speed 153mph
Acceleration 0 to 62mph 5.8sec
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
zonet een halve krat bier weggewerktquote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef Paladijn het volgende:
Zonet even the Matrix in 720p op een 42" gezien trouwens, hele vooruitgang
gemistquote:Op zondag 2 december 2007 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipje, TV, nu!![]()
Je broer is een drummer op de achtergrondNederland 3
mijn drumskills zijn toegenomenquote:Op zondag 2 december 2007 02:39 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ek4osa4LlVI
hier staat ie op youtube!
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op zondag 2 december 2007 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Want je 40e verjaardag
En ik ben de enige die je feliciteerd
Bugatti en Alpine hebben anders ook genoeg leuksquote:Op zondag 2 december 2007 11:30 schreef BaraCuda het volgende:
De enige leuke auto die uit frankrijk komt
kijk eens op milano.nl die site moet je gewoon elke dag kijken, ze hebben regelmatig nieuwe aanvoer van ex leaseauto'squote:Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef Alfisti het volgende:
Fietseleerd Lipje!![]()
En sinds waneer betekend "in nieuwstaat" dat er rondom deuken, inbraakschade en schaafplekken op zitten?
dat zou jij moeten weten, dat voor een Alfa zoiets als nieuwstaat wordt omschrevenquote:Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef Alfisti het volgende:
Fietseleerd Lipje!![]()
En sinds waneer betekend "in nieuwstaat" dat er rondom deuken, inbraakschade en schaafplekken op zitten?
Thanx, Anne en Stefanoquote:
mijn vliegende vleugel natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 01:01 schreef Paladijn het volgende:Maar in de tijd van dat filmpje poste ik niet eens in PTA volgens mij...
Zijn er nog meer 'bekenden' gespot in dat filmpje trouwens?
haha jeahquote:Op zondag 2 december 2007 15:21 schreef PeuRac het volgende:
Vergeet de 340 van Jozef444 niet![]()
en de 155 van Bo (MET Ducktape)
En de "Turbo"quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha jeah
ik zie het net
en ultimora was er ook bij. en jacco met zijn 1.5 honduh.
Die was daarna. Daar was ik niet bij.quote:Op zondag 2 december 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En de "Turbo"van T0n, die uitlaat maakte meer lawaai dan zijn stereo installatie.
En was dit trouwens ook die meeting waar die GSi rijders kwamen, of was dat die erna?
Eh.... hmm dit was de tweedequote:Op zondag 2 december 2007 15:32 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb Tommy nog nooit gemeet volgens mij, ik was wel bij die GSi meet, die was wat minder, ik weet ook niet meer precies wat we toen hadden gendaan.
Die eerste was Xtreem trouwens ook bij met zijn Excel
lolquote:Op zondag 2 december 2007 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
De goede oude tijd dat PTA meetings nog in Nederland waren
ik bedoelde de 2e dan. Die 1e kon ik niet bij zijn omdat ik op vakantie was geloof ik. Het grootste gedeelte van die groep komt niet meer op Fok, dat is trouwens ook al ruim 4 jaar geleden die meetingquote:Op zondag 2 december 2007 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Eh.... hmm dit was de tweede
was xtreem wel bij de 1e? volgens mij had'ie toen nog geen auto en hebben we hem opgehaald bij het station van deventer.
Bij die eerste zijn we samengekomen bij de mac in deventer. daarna gebowled daar ergens. Toen was Kreator er ook nog bij als eerste (en enige) mod van PTA.
Daar was ook liquid_007 nog bij. Toen heb ik die meeting met liquid en slashme samen georganiseerd maar slashme kwam niet opdagen omdat zijn enkelbanden gescheurd waren een dag eerder bij het motorcrossen
jeah velen zijn wegquote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bedoelde de 2e dan. Die 1e kon ik niet bij zijn omdat ik op vakantie was geloof ik. Het grootste gedeelte van die groep komt niet meer op Fok, dat is trouwens ook al ruim 4 jaar geleden die meeting
I know. KillerB ook.quote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
gizartFRL is nog heel veel op fok hoorenkel niet meer zoveel in PTA helaas
ff lachenquote:Op zondag 2 december 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En de "Turbo"van T0n, die uitlaat maakte meer lawaai dan zijn stereo installatie.
J22 heeft nu een andere naamquote:Op zondag 2 december 2007 15:45 schreef PeuRac het volgende:
Was Alfisti er ook op de 1e meeting?
J22 kwam ik nog wel eens tegen, hij post nog wel eens wat over zeilboten hier. Een G-klasse heeft die allang niet meer, hij rijdt nu een nieuw type E-klasse (nog steeds van papa)
Ulti die met de "garage-leen auto" kwam![]()
BW hield toen nog een sprint tegen J22 toch?
hij ragde tegen t0n aan dacht ik.quote:Op zondag 2 december 2007 15:48 schreef PeuRac het volgende:
Wie had op de 2e meeting Ballebek ook alweer aangereden met karten? Daar was die niet zo vrolijk om, want dat bezorgde em flink wat nek pijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |