Ik zag het te laat. Ik ben dan ook een halve angl.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Monidique het volgende:
Anglicisme als ik mild ben.
Dat is slechts een woordspel,quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:01 schreef kLowJow het volgende:
Steuntrekkers zijn lui, radicaal en fanatiek
Bijstanders innemend en sympathiek.
Wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:
In de Revu staat een aardig stuk over Poetin.quote:
Nee...jij?quote:
Jij ook nog steeds hier?quote:
Goed, druk, nou ja... druk.. ook relatief natuurlijk, aangezien ik doelloos op fok zit nuquote:
Jij met je Wilders.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
Jij met je koffie...
Jij vindt Eindhoven tegenwoordig wel leuk?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef Tuana het volgende:
Goed, druk, nou ja... druk.. ook relatief natuurlijk, aangezien ik doelloos op fok zit nu
Let vooral op de ontbrekende tand.quote:
Amy Winehouse lijkt me geen lang leven beschorenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Let vooral op de ontbrekende tand.
Maar de Daily Mail is een heerlijk conservatieve krant.
Brood hield het ook lang volquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:24 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Amy Winehouse lijkt me geen lang leven beschoren
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:05 schreef Jurgen21 het volgende:
Hebben we het fantastische artikel over natuur- en milieubeleid in het polderlandse al gelezen?
quote:Log in of neem een abonnement om de rest van het artikel te lezen.
Amy leeft volgens mij nog net wat harder.quote:
Klopt maar ze is ook jong dan kan een lichaam nog veel hebben. Maar goed de kans op een OD is groot natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Amy leeft volgens mij nog net wat harder.
Met d'r neus in het poeder lukt het. Dus die weddenschap durf ik wel aanquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef Gabry het volgende:
10 euro als ze kan zingen met een piemel in d'r mond.
Ik weet niet hoe het met het gebit van Herman gesteld was op die leeftijd, maar om op je 24ste al twee tanden spontaan te zien uitvallen, is toch vrij heftig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:48 schreef du_ke het volgende:
Klopt maar ze is ook jong dan kan een lichaam nog veel hebben. Maar goed de kans op een OD is groot natuurlijk.
Zijn ze er niet uitgeslagen danquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met het gebit van Herman gesteld was op die leeftijd, maar om op je 24ste al twee tanden spontaan te zien uitvallen, is toch vrij heftig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |