Ik zag het te laat. Ik ben dan ook een halve angl.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Monidique het volgende:
Anglicisme als ik mild ben.
Dat is slechts een woordspel,quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:01 schreef kLowJow het volgende:
Steuntrekkers zijn lui, radicaal en fanatiek
Bijstanders innemend en sympathiek.
Wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:
In de Revu staat een aardig stuk over Poetin.quote:
Nee...jij?quote:
Jij ook nog steeds hier?quote:
Goed, druk, nou ja... druk.. ook relatief natuurlijk, aangezien ik doelloos op fok zit nuquote:
Jij met je Wilders.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
Jij met je koffie...
Jij vindt Eindhoven tegenwoordig wel leuk?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef Tuana het volgende:
Goed, druk, nou ja... druk.. ook relatief natuurlijk, aangezien ik doelloos op fok zit nu
Let vooral op de ontbrekende tand.quote:
Amy Winehouse lijkt me geen lang leven beschorenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Let vooral op de ontbrekende tand.
Maar de Daily Mail is een heerlijk conservatieve krant.
Brood hield het ook lang volquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:24 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Amy Winehouse lijkt me geen lang leven beschoren
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:05 schreef Jurgen21 het volgende:
Hebben we het fantastische artikel over natuur- en milieubeleid in het polderlandse al gelezen?
quote:Log in of neem een abonnement om de rest van het artikel te lezen.
Amy leeft volgens mij nog net wat harder.quote:
Klopt maar ze is ook jong dan kan een lichaam nog veel hebben. Maar goed de kans op een OD is groot natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Amy leeft volgens mij nog net wat harder.
Met d'r neus in het poeder lukt het. Dus die weddenschap durf ik wel aanquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef Gabry het volgende:
10 euro als ze kan zingen met een piemel in d'r mond.
Ik weet niet hoe het met het gebit van Herman gesteld was op die leeftijd, maar om op je 24ste al twee tanden spontaan te zien uitvallen, is toch vrij heftig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:48 schreef du_ke het volgende:
Klopt maar ze is ook jong dan kan een lichaam nog veel hebben. Maar goed de kans op een OD is groot natuurlijk.
Zijn ze er niet uitgeslagen danquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met het gebit van Herman gesteld was op die leeftijd, maar om op je 24ste al twee tanden spontaan te zien uitvallen, is toch vrij heftig.
Nee. Uitgevallen.quote:
Ze is ook wat minder romig dan de standaard balkanslet.quote:Op zondag 2 december 2007 00:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat dominante Servische vind ik wel lekker.
Dat had die JOVD-chick waar jij zo weg van was ook. Maar andere foto's dan:quote:Op zondag 2 december 2007 00:16 schreef Fastmatti het volgende:
Ze heeft wel haar dat zo uit de jaren 80 zou kunnen komen
Euh, hier heb je wel twee keer een puntjequote:Op zondag 2 december 2007 00:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat had die JOVD-chick waar jij zo weg van was ook. Maar andere foto's dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je maar dat de kerk niet de rol van de staat kan overnemen.quote:Armoe in helft christelijk-gereformeerde diaconieën
HILVERSUM - In 50 procent van de christelijke gereformeerde kerken komt armoede onder gemeenteleden voor. Dat blijkt uit de resultaten van een onderzoek onder christelijk-gereformeerde diaconieën dat zaterdag tijdens de Diakendag in Hilversum wordt gepresenteerd.
Onderzoekster Ciska Otten-Jongkind bevestigde zaterdag berichtgeving met die strekking in het Nederlands Dagblad. Uit haar onderzoek blijkt dat diaconieën vooral gemeenteleden met schulden (45 procent) steunen, daarna volgen mensen zonder betaald werk (40 procent) en alleenstaande ouders (34 procent).
Gemiddeld worden per gemeente drie huishoudens financieel ondersteund.
51 Procent van de Christelijke Gereformeerde Kerken heeft aangegeven beleid te hebben geformuleerd hoe met armoede wordt omgegaan. 55 Procent van de diaconieën vermoedt overigens gemeenteleden te hebben die met armoede te kampen hebben, van wie het niet officieel bekend is.
De Christelijke Gereformeerde Kerken hebben ongeveer 180 plaatselijke gemeenten met in totaal circa 74.000 leden.
Dat komt omdat de Staat die rol van de kerk volledig heeft overgenomen en er een potje van heeft gemaakt.quote:Op zondag 2 december 2007 09:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de kerk niet de rol van de staat kan overnemen.
1 ding is zeker: toen de Kerk alle macht had was er veel meer armoede en corrupte uitzuigerspraktijken.quote:Op zondag 2 december 2007 09:19 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Staat die rol van de kerk volledig heeft overgenomen en er een potje van heeft gemaakt.
En nu zie jij eens duidelijk dat de Staat alle problemen ook niet oplost.quote:Op zondag 2 december 2007 09:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
1 ding is zeker: toen de Kerk alle macht had was er veel meer armoede en corrupte uitzuigerspraktijken.
Maar wel beter dan de kerk. De staat is bijv. neutraal, de kerk niet.quote:Op zondag 2 december 2007 09:22 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En nu zie jij eens duidelijk dat de Staat alle problemen ook niet oplost.
Daar hebben ze ook 'armen' hoor. Jouw droomwereld bestaat niet.quote:Op zondag 2 december 2007 09:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar wel beter dan de kerk. De staat is bijv. neutraal, de kerk niet.
Sowieso kan het nog een stuk beter, ik neem graag de Scandinavische (ook protestants trouwens) landen als voorbeeld.
Ja tof man. Een staat die komt controleren of je je kinderen niet slaat als je meer dan x flessen drank koopt in x tijd, maar waar je wel in elke supermarkt om de hoek gist kan kopen om je eigen 60%+ drank te stoken.quote:Op zondag 2 december 2007 09:25 schreef Klopkoek het volgende:
Sowieso kan het nog een stuk beter, ik neem graag de Scandinavische (ook protestants trouwens) landen als voorbeeld.
Nergens in de wereld bestaat het paradijs, dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 2 december 2007 10:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja tof man. Een staat die komt controleren of je je kinderen niet slaat als je meer dan x flessen drank koopt in x tijd, maar waar je wel in elke supermarkt om de hoek gist kan kopen om je eigen 60%+ drank te stoken.
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/36883068/quote:BUITENHOF 2 december - Ned.2 12.05
GASTEN IN BUITENHOF:
> Maria van der Hoeven, minister van Economische Zaken
> Dominic Schrijer, PvdA-wethouder Grote Stef:den Beleid in Rotterdam
> Mirjam Depondt, directeur van woningcorporatie Woonpunt
> Staf Depla, PvdA Tweede kamerlid
> Jos Geysels, Belgische minister van Staat
Columnist: Max Pam
Presentatie: Peter van Ingen
Hijgend en puffend haalde hij de finishquote:Op zondag 2 december 2007 12:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
Raar inderdaad, want de geschreven columns van Pam vind ik geweldig. Hier zat ik me constant aan hem te ergeren.
De hilariteit.quote:Kerstman is geen bijbelpersonage
AMSTERDAM - Ruim elf procent van de Nederlanders denkt dat de Kerstman een personage uit de bijbel is.
Concurrent Sinterklaas vindt zijn herkomst volgens bijna twee procent in de bijbel. Dat meldt persbureau Novum naar aanleiding van onderzoek door Vergelijk.nl.
Meer dan de helft van de ruim 2700 ondervraagden meent dat de Kerstman oorspronkelijk is gebaseerd op Sinterklaas. Een kwart heeft geen idee waar de Kerstman vandaan komt en de rest zegt dat hij is verzonnen door Coca Cola.
Vermoedelijk is de Kerstman een afgeleide van Sinterklaas, die Nederlandse kolonisten in de 17e eeuw meebrachten naar Amerika. Het uiterlijk van de Kerstman is in verregaande mate bepaald door de Amerikaanse frisdrankfabrikant Coca Cola.
Je moeder heeft pech.quote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik haat Italianen, dus je hebt pech.
De kerstman woont vlak bij Rovaniemi in Finland. Maffe Nederlanders.quote:Op zondag 2 december 2007 13:05 schreef Autodidact het volgende:
De hilariteit.
Kijk, Depla is niet de enige die lelijk op z'n neus kijkt dat er video-opnamen van hem bestaan.quote:Op zondag 2 december 2007 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
What the fuck.
quote:Op zondag 2 december 2007 09:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar wel beter dan de kerk. De staat is bijv. neutraal, de kerk niet.
SCH zou zich bekeren.quote:Op zondag 2 december 2007 00:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat had die JOVD-chick waar jij zo weg van was ook. Maar andere foto's dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Vlam der ongelijkslachtige liefde ontbrandt*quote:Op zondag 2 december 2007 13:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
.
Ik wel. Heel warm zelfs, en ik heb zo'n lage bloeddruk.quote:Op zondag 2 december 2007 13:29 schreef Gabry het volgende:
Ik word er niet warm of koud van.
Dacht dat je men dat al wist, kerstmis is een heidens feest. Een theoloog heeft me dat wel eens verteld.quote:
"Hier heb je een pepernoot en gluhwein. Ga heen en zondig niet meer". Ik vraag me af hoe die mensen zich dat voorstellen...quote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De kerstman woont vlak bij Rovaniemi in Finland. Maffe Nederlanders.
Kafka ook, dus wie heeft er nu pech?quote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik haat Italianen, dus je hebt pech.
Kun jij mij helpen? Wat is de bron voor de laatste woorden van Nero?quote:Op zondag 2 december 2007 13:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kafka ook, dus wie heeft er nu pech?
Gabry. Dat zeg ik toch schlomo!quote:Op zondag 2 december 2007 13:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kafka ook, dus wie heeft er nu pech?
Cassius Dio?quote:Op zondag 2 december 2007 13:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kun jij mij helpen? Wat is de bron voor de laatste woorden van Nero?
Ik vind het anders een vrij standaard hp/de tijd praatje. Niet dat het slecht is, maar waarom zou je Leon moeten offeren voor zoiets?quote:Op zondag 2 december 2007 13:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
En als ze bij Elsevier eens goed willen rellen moeten ze deze man het kwadrantje van De Winter op laten vullen. Zo veel scherper.
Het einde van Nederland
Ik weet niet of dat de eerste bron is, ik weet toevallig dat die woorden bij hem voorkomen. Ik zal even kijken.quote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Onze eerste bron is dus van anderhalve eeuw later? Zijn zijn bronnen beschikbaar?
Ok.quote:Op zondag 2 december 2007 14:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de eerste bron is, ik weet toevallig dat die woorden bij hem voorkomen. Ik zal even kijken.
Volgens mij heb je er in Nederland niks noppes nada aan.quote:Op zondag 2 december 2007 14:40 schreef Apropos het volgende:
Is er enig bewijs dat ''je met een bachelordiploma prima de arbeidsmarkt op kunt'' ?
Nee, sterker nog, je moet dan ook je stufi terugbetalen, aangezien het geen volwaardig diploma is.quote:Op zondag 2 december 2007 14:40 schreef Apropos het volgende:
Is er enig bewijs dat ''je met een bachelordiploma prima de arbeidsmarkt op kunt'' ?
En beter in staat om te debatteren dan Marcel van Dam, maar dat is even gemakkelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 15:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je bent in elk geval gekwalificeerder voor de arbeidsmarkt dan geschiedenisstudenten.
Dank. Ik ga het opzoeken. Ben benieuwd waarop de "legendarische citaten" gebaseerd zijn, en of het misschien meer legende dan geschiedenis is.quote:Op zondag 2 december 2007 14:22 schreef Apropos het volgende:
Wat ben ik toch een zulthoofd, Tacitus is natuurlijk een eerdere bron. Suetonius ook, meen ik.
HBO'ers krijgen een bachelorsdiploma.quote:Op zondag 2 december 2007 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, je moet dan ook je stufi terugbetalen, aangezien het geen volwaardig diploma is.
Met een HBO bachelordiploma kun je prima de arbeidsmarkt op, met een universitaire bachelor kun je vrij weinig.quote:Op zondag 2 december 2007 14:40 schreef Apropos het volgende:
Valt het niet gewoon onder een deelcertificaat voor een universitair opgeleide?quote:Op zondag 2 december 2007 15:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
HBO'ers krijgen een bachelorsdiploma.
Ik weet niet hoe het zit op universiteiten, ik weet alleen dat HBO'ers een bachelorsdiploma krijgen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Valt het niet gewoon onder een deelcertificaat voor een universitair opgeleide?
SORRY HOOR! Het was maar een vraag!quote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit op universiteiten, ik weet alleen dat HBO'ers een bachelorsdiploma krijgen.
quote:Op zondag 2 december 2007 15:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
SORRY HOOR! Het was maar een vraag!![]()
![]()
Op bepaalde mannen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
Niks, ik moest denken aan hoe bepaalde vrouwen soms reageren.
Alle vrouwen altijd...quote:Op zondag 2 december 2007 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
Niks, ik moest denken aan hoe bepaalde vrouwen soms reageren.
Ik stoot af en toe mijn teen op zolder, meer niet eigenlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet meemaakt Apropos, ik heb medelijden met je.
Achter je!quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Monidique het volgende:
Hahahahahah! Hier is...
...Leukmeneertje!!!
Kluizenaar.quote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik stoot af en toe mijn teen op zolder, meer niet eigenlijk.
quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Monidique het volgende:
Hahahahahah! Hier is...
...Leukmeneertje!!!
quote:Your search - Leukmeneertje - did not match any documents.
Suggestions:
* Make sure all words are spelled correctly.
* Try different keywords.
* Try more general keywords.
Ik heb alweer drie littekens van sigaretten. Eentje zelfs bij mijn oog. Is dat niet stoer dan?quote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik stoot af en toe mijn teen op zolder, meer niet eigenlijk.
Moet ik je herinneren aan het feit dat ik donderdag een lamp gekocht heb?quote:
Het is pas stoer als die ander er twintig heeft.quote:Op zondag 2 december 2007 16:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb alweer drie littekens van sigaretten. Eentje zelfs bij mijn oog. Is dat niet stoer dan?
Uit de tijd dat een negatief BSA dreigde?quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb lekker een echte sigaretten-litteken. Ben ik nu cool?
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/181986/index.htmlquote:Als die film uitkomt, vermoedelijk in januari, dan overweegt de anti-Wildersbeweging een landelijke demonstratie in Amsterdam te organiseren, zo verklaarde Danen vandaag.
Je moet niet zulke moeilijke termen gebruiken Apropos. Ik ben slechts universitair geschoold.quote:Op zondag 2 december 2007 16:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Uit de tijd dat een negatief BSA dreigde?
Hoe zou de film heten? Casablanca 33 1/3: The Final Insult?quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/181986/index.html
Huurt Wilders die mensen in, ofzo, zit hij er misschien niet achter? Wat een dwazen...
Ik neem de Amerikaanse en Israelische vlag mee, jij de aanstekers?quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Huurt Wilders die mensen in, ofzo, zit hij er misschien niet achter? Wat een dwazen...
Het innerlijke vuur is genoeg.quote:Op zondag 2 december 2007 16:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik neem de Amerikaanse en Israelische vlag mee, jij de aanstekers?
quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef Monidique het volgende:
Hoe doe je dat? Het vrije woord misbruiken? Is dat zoiets als te vaak oversteken als het licht groen is?quote:Ook misbruikt Wilders het vrije woord om mensen op te hitsen, aldus Terpstra.
"Je hoéft toch niet over te steken?"quote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Hoe doe je dat? Het vrije woord misbruiken? Is dat zoiets als te vaak oversteken als het licht groen is?
Jij doet dat. Continu. Almaar.quote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Hoe doe je dat? Het vrije woord misbruiken? Is dat zoiets als te vaak oversteken als het licht groen is?
Met een plaatje van Khomeini en een geit erbij.quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
I know what you did last Hadj.
Hier moest ik echt hardop om lachen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef Monidique het volgende:
Alles is dhimitude.
Die wilde ik net zeggen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:45 schreef Apropos het volgende:
There's something about Muslims
quote:Op zondag 2 december 2007 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
The Circumcist.
Ja! Iedereen moet een Romeins symbool gebruiken!quote:
Ik heb weleens gelezen dat het woord lupa ook prostituee kan betekenen in het Latijnquote:Op zondag 2 december 2007 17:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja! Iedereen moet een Romeins symbool gebruiken!
http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/38053887/quote:Rechters pasten zich vooral aan tijdens Bezetting
Geschiedenis van rechters in oorlogstijd beschreven
Nederlandse rechters kozen tijdens de Tweede Wereldoorlog voor de belangen van de openbare orde, het doorgaan van het maatschappelijk leven en het voorkomen van conflicten met de bezetter. Zo blijkt uit het proefschrift 'Rechters in oorlogstijd', waarop de juridisch historicus Derk Venema in Nijmegen promoveert. Men kan zeggen, aldus Venema, dat de rechters in het algemeen loyaal meewerkten en soms zelfs meedachten' met de Duitsers.
Naast het onderzoek naar burgemeesters in oorlogstijd van NIOD-historicus Peter Romijn is er nu dus ook een onderzoek naar de houding van de rechters hier te lande. Net als de burgemeesters bleven de meeste rechters op hun post, om zogezegd erger te voorkomen. Slechts enkele stapten op om principiële redenen, zo blijkt uit het onderzoek.
De rechterlijke macht beriep zich bij haar aanblijven op de zogenoemde 'Aanwijzingen' uit 1937. In dit vooroorlogse regeringstuk werd in geval van bezetting gepleit voor een voorzichtige strategie, om de continuering van de Nederlandse rechtspraak niet in gevaar te brengen.
Vandaar ook dat de Hoge Raad, de hoogste rechterlijke macht, besliste dat de in de praktijk werkende rechter niet de bevoegdheid had om de door de vijand ingestelde nieuwe regelgeving te toetsen aan het geldende internationale recht.
In sommige gevallen, aldus Venema, werkten de rechters de bezetter als het ware tegemoet. Zo was er bijvoorbeeld het voorstel van de Duitsers om artikel 1 van de strafwet te wijzigen. In dat artikel werd bepaald dat er alleen gestraft mag worden als een handeling volgens de wet strafbaar is. De Duitsers wilden daaraan toevoegen dat een daad ook bestraft kan worden als deze in strijd is met het 'gesundes volksemfinden'. De zinsnede 'bestraft kan worden' was volgens de Nederlandse rechters te vaag en kon beter gewijzigd in 'is strafbaar' dat niets aan duidelijkheid te wensen overliet.
Venema oordeelt dat er maar heel weinig rechters 'goed' zijn geweest. 'De meesten waren niert-fout of grijs.' In vergelijking met de burgemeesters hebben de rechters het zelfs wat meer af laten weten, want er waren meer burgemeesters die, aldus Venema 'goed'waren en ook daadwerkelijk in het verzet gingen dan rechters.
Is het eigenlijk zo dat rechters ook een loyaliteitsverklaring moesten tekenen?quote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/38053887/
dat was wrs. niet nodig geweest, omdat de rechters zo gedwee deden, anders dan op de universiteitenquote:Op zondag 2 december 2007 19:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is het eigenlijk zo dat rechters ook een loyaliteitsverklaring moesten tekenen?
De vraag is dan eigenlijk wel of die mensen na de 2e wereldoorlog werden vervangen of niet. Lastig probleem..quote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat was wrs. niet nodig geweest, omdat de rechters zo gedwee deden, anders dan op de universiteiten
Volgens mij kun je van dat woord kankerkind maken.quote:Op zondag 2 december 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
kinderstank
Da's om de Noord-Hollanders voor het hoofd te stoten.quote:Op zondag 2 december 2007 20:13 schreef Monidique het volgende:
Kankerkind heeft bar weinig 's'-en.
Kankersind.quote:Op zondag 2 december 2007 20:13 schreef Monidique het volgende:
Kankerkind heeft bar weinig 's'-en.
België?quote:Op zondag 2 december 2007 20:22 schreef Gabry het volgende:
Er zijn vast wel Nederlanden die zijn olie willen afnemen.
Ik zou hem wat graag zijn olie afnemen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:22 schreef Gabry het volgende:
Er zijn vast wel Nederlanden die zijn olie willen afnemen.
Verrassend.quote:Wilders kwaad over oproep Terpstra
PVV-leider Wilders is woedend over een oproep van voorzitter Terpstra van de HBO-raad. De prominente CDA'er roept vakbonden, kerken en andere groepen op zich samen te keren tegen wat hij noemt de Verwildering van de samenleving.
Wilders noemt de oproep walgelijk. Het organiseren van een buitenparlementaire tegenbeweging is een belediging van de PVV-kiezer en van de democratie, zegt Wilders. Hij vindt ook dat de oproep aanzet tot geweld tegen hem.
Intussen heeft de organisatie Nederland bekent Kleur gezegd dat inderdaad wordt gewerkt aan een tegenbeweging tegen Wilders.
Staat dat er?quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef MrX1982 het volgende:
Roept Terpstra nou op tot polarisatie?
Nu nog een strikt onwapeningspact en Amerika is aan den ratten overgeleverdquote:Op zondag 2 december 2007 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Chávez dreigt stop export olie VS
Wat een gestoorde gek is het toch ook. "Als ik mijn zin niet krijg maak ik het land kapot, door mijn grootste olieafnemer te boycotten."
quote:
Verwildering vs moralisering van de samenlevingquote:De prominente CDA'er roept vakbonden, kerken en andere groepen op zich samen te keren tegen wat hij noemt de Verwildering van de samenleving.
In welk wetsartikel wordt belediging van de PVVkiezer strafbaar gesteld?quote:Het organiseren van een buitenparlementaire tegenbeweging is een belediging van de PVV-kiezer en van de democratie.
Waar heb jij het toch over?quote:Op zondag 2 december 2007 21:01 schreef Monidique het volgende:
Een edit!
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7124027.stmquote:With 30% of ballots counted, United Russia had 63.3% of the vote, followed by the Communists at 11.3%.
Multicul - multikul.quote:Op zondag 2 december 2007 21:35 schreef Monidique het volgende:
Oftewel: Multifacettenmeneertje!
Poetin heeft zijn eigen signatuur.quote:Op zondag 2 december 2007 21:44 schreef MrX1982 het volgende:
Rusland is tragiek.
Wat voor signatuur heeft Poetin eigenlijk? Links of rechts?
Ik geloof dat het Elseetje was die de mening was toegedaan dat dictators nooit links of rechts kunnen zijn, omdat het politieke termen zijn en er bij een dictatuur geen sprake is van links en rechts of politiek in het algemeen. Ik was het er niet mee eens.quote:Op zondag 2 december 2007 21:44 schreef MrX1982 het volgende:
Wat voor signatuur heeft Poetin eigenlijk? Links of rechts?
Wie?quote:Op zondag 2 december 2007 21:54 schreef Monidique het volgende:
Een eeuw? Sinds de Byzantijnse hulptroepen erdoorheen voeren, lijkt mij.
Hadden de Turken dat maar gedaan.quote:Op zondag 2 december 2007 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
Misschien is de keuze van de Russen na het zien van de Hagia Sophia om zich te bekeren tot het christendom wel dé beslissende fout geweest maar dat is wel erg ver terug in de tijd.
Nee.quote:Op zondag 2 december 2007 22:19 schreef Monidique het volgende:
Nu heb ik ook een Romeins ikoon.
De Romeinen hadden een vloot in Nederland?quote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef zakjapannertje het volgende:
alweer iets voor de TomTom:
[ link | afbeelding ]
bij Velsen hadden ze een fort gebouwd dacht ik en een haven voor een vloot om de Weser en Elbe te bevaren om te kijken of daar iets te halen viel en ook gevluchte vijanden terug te kunnen vindenquote:Op zondag 2 december 2007 22:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Romeinen hadden een vloot in Nederland?
Die beloftes van jou...quote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef Monidique het volgende:
Wat nou nee, ik zweer je...
http://youtube.com/watch?v=ORIOkPYhzVgquote:Op zondag 2 december 2007 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Verlos ons.
Hoewel... iets ook uiterlijk december plaats kan vinden.quote:Op zondag 2 december 2007 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Verlos ons.
Dat heb ik al weleens gezien. Pijnlijk ja zeker als jufquote:Op zondag 2 december 2007 23:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=ORIOkPYhzVg
Gek genoeg word ik geen keer genoemd als intelligentste user.quote:Op zondag 25 november 2007 22:09 schreef Mainport het volgende:
Welke user verdient het meeste respect?: Sidekick
Zodat Marokkanen je voor gek kunnen verklaren.quote:Op zondag 2 december 2007 23:40 schreef Monidique het volgende:
Ik heb mij al verscheidene dagen niet geschoren.
Laat nou staan, eikel.quote:Op zondag 2 december 2007 23:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gek genoeg word ik geen keer genoemd als intelligentste user.
Tsjah.quote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zodat Marokkanen je voor gek kunnen verklaren.
Dat is toch zo? Toen je nog op Jezus leek?quote:
Het is zo.quote:Op zondag 2 december 2007 23:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is toch zo? Toen je nog op Jezus leek?
Onzalig Golgotha, natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
Waar moet ik je nomineren M?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |