Lijkt me ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:04 schreef ManAtWork het volgende:
Achteruit rijden is een bijzondere verrichting waarbij je het overige verkeer voor moet laten gaan.
De schade kan je dus verhalen op de veroorzaker.
Jap, maar dit verhaal staat er dus nog niet uitgebreid op. Overigens was het een gesachikte man+vrouw en het gebeurde voor hun huis...quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:06 schreef swollywood het volgende:
Achteruit rijden is bijzondere manouvre en dus schuldig.
Hebben jullie wel samen schadeformulier ingevuld voor de verzekering?
Ga nooit uit van de vriendelijkheid van personen. Ze liegen je voor waar je bij staat. Heb je echt bewijs gezien dat ze daar woonden of zeiden ze dat alleen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, maar dit verhaal staat er dus nog niet uitgebreid op. Overigens was het een gesachikte man+vrouw en het gebeurde voor hun huis...
Maar TS knalt op de achterkant van zijn voorgangerquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:03 schreef Mark het volgende:
Lijkt me dat hij fout zat en dus moet betalen
ja dat ze geschikt zijn dat zal wel, maar hebben zij het schadeformulier ondertekent??quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, maar dit verhaal staat er dus nog niet uitgebreid op. Overigens was het een gesachikte man+vrouw en het gebeurde voor hun huis...
Uhm waar lees jij dat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:13 schreef Fugie het volgende:
hun zijn aardig dus jij gaat paar honderd euro uit je eigen zak betalen ?
Ja, heb ik nu ook.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:18 schreef Accordtje het volgende:
Op het schadeformulier kruis je toch aan dat de tegenpartij achteruit reed? Dus lijkt me duidelijke zaak dan.
Dan schrikt tie miss en geeft gas bij!quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:25 schreef TornadoDK het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je iemand voor je achteruit ziet rijden recht op je af . waarom toeter je dan niet??
Misschien heeft 'ie zo'n stomme franse auto waar de toeter aan de zijkant op de lichtschakelaar zit. Ik kan hem in mijn Citroen ZX ook nooit vinden als het nodig is. Damn Franse kut auto's, in mijn Nissan zat tenminste een knop van 10cm doorsnee in het midden van het stuur. Niet te missen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:25 schreef TornadoDK het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je iemand voor je achteruit ziet rijden recht op je af . waarom toeter je dan niet??
Maar goed, dat is dan verder wel een Duitse auto, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:29 schreef snarfbreda het volgende:
Bij BMW is het hele stuur gewoon toeter/claxon.
Dat is niet zo geschikt dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Jnu proberen ze mij 50/50 in de schoenen te schuiven
Onmogelijk, als hij achteruit reed is hij hoe dan ook fout. Dus niks 50/50. Maar je stuurt gewoon het formulier naar de verzekering, laat je schade maken en jouw verzekering betaald volgens mij jouw schade uit aan jouw. Vervolgens verhaalt jouw verzekering de schade weer op de verzekering van die andere mensen. Dus jij hebt volgens mij helemaal niks te maken meer verder met die andere mensen of met hun verzekering, maar alleen met je eigen verzekering die verder alles afhandelen. Dus op brieven van die andere mensen of hun verzekering moet je gewoon niet eens reageren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Ja, heb ik nu ook.
Hij reed achter uit, en ik ging parkeren (ik laat niet de hond uit op een parkeer terrein). Maar ik was nog niet aan het parkeren, nu proberen ze mij 50/50 in de schoenen te schuiven
iets met uit instinct reageren en niet meer rationeel zijn.....quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:25 schreef TornadoDK het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |