abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:32:46 #1
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_54968439


Vorige delen:
Go Ahead Eagles
GAE Topic #2: No One Should Go Where Eagles Dare
GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
GAE topic #4 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
GAE topic #5 - Biet 'm in de rugge!
GAE Topic #6 - Fly like an Eagle!
GAE Topic #7 - Rood Geel is mooier dan Delfsblauw
GAE Topic #8 - Go ahead is niet te kraken



Go Ahead in Deventer is een club die in het hele land tot de verbeelding spreekt. Het technisch verzorgde voetbal, het stadion met de authentieke voetbalsfeer en de rijke historie zorgen ervoor dat de club net even iets meer uitstraling heeft dan de gemiddelde club in de Gouden Gids Divisie. De Eagles (Vanaf 1 juli 1971 werd aan Go Ahead de toevoeging \\\\\\\"Eagles\\\\\\\" gehangen, naar een idee van trainer Barry Hughes) spelen al weer sinds 1996 op het op een na hoogste niveau in Nederland, maar bezetten desondanks de veertiende plaats op de ranglijst aller tijden van de eredivisie. In 1917, 1922, 1930 en 1933 kwam de kampioen van Nederland zelfs uit Deventer! Ook Europese wedstrijden zijn geen onbekend fenomeen voor de Deventer trots, al zal de huidige selectie er weinig van weten. In 1965 werd een tweetal wedstrijden tegen Celtic gespeeld in het toernooi om de Europa Cup II.

Beroemde spelers en trainers als Bert van Marwijk, Dick Schneider, René Eijkelkamp, Michel Boerebach, Marc Overmars, Harry Decheiver, Robert Maaskant, Bary Hughes, Henk ten Cate en Paul Bosvelt zijn het levende bewijs van het bestaansrecht van Go Ahead Eagles.

Go Ahead Eagles 2007/2008





Links
  • http://www.ga-eagles.nl - Officiële website Go Ahead Eagles
  • http://www.jupilerleague.nl - Officiële website Jupiler League.
  • http://www.kowet.nl

    GAE supporters op FOK!
    Kluupkluup
    Erasmusch
    -Vaduz-
    Freshthinking
    Sassie
    Martijn_fijn
    Messenga
    Sjander
    GeneraalUli
    jaspah
    eagle75
    HumbertoT
    Stanley_Climbfall
    Xurk
    Silver_Shark
  •   zaterdag 1 december 2007 @ 15:37:24 #2
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54968521
    Om de TT maar eens te onderstrepen

      zaterdag 1 december 2007 @ 15:46:38 #3
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54968730
    quote:
    Hooligans laten zich op alle fronten gelden

    DEVENTER - Bij uit- en thuiswedstrijden werden 68 aanhangers van GA Eagles gearresteerd.

    Veruit het hoogste aantal van de clubs uit de eerste divisie en na Ajax (256), Feyenoord (202), PSV (140) en FC Utrecht (82) zelfs van alle profclubs. Een meerderheid van die aangehouden supporters werd voor het eerst gearresteerd. Van de Deventer aanhang waren dat er 48 van de 68.

    In Deventer werden afgelopen seizoen 4579 manuren politie ingezet, gemiddeld 219 manuren per wedstrijd. Het hoogste aantal in de eerste divisie. ,,Er hebben een aantal heftige incidenten plaatsgevonden'', wordt in het jaarverslag van het CIV over GA Eagles geconcludeerd. ,,Daarnaast is de inzet van politie bij Go Ahead Eagles altijd vrij hoog. Deze club heeft een grote en constante harde kern van risicosupporters, die behoorlijk wat inzet vergt."

    Ook bij het aantal incidenten (afsteken van vuurwerk, vernielingen, vechtpartijen en mishandeling) laat de Deventer aanhang zich gelden. Het aantal incidenten binnen het stadion is in de eerste divisie nog hoger bij Cambuur en Dordrecht (beide 14) dan bij GA Eagles; 9. Maar buiten het stadion kan de harde kern zich in het aantal ongeregeldheden 'zich meten' met de beruchte aanhang uit de eredivisie; Ajax (16), AZ (14), Feyenoord (14) en GA Eagles (14). Alleen de aanhang van Cambuur scoort nog beroerder; 19 incidenten.
    quote:
    ME voorkomt supportersgeweld

    DEVENTER - De spanning was te snijden in de Vetkampstraat toen GA Eagles-supporters gisteravond de confrontatie zochten met Den Bosch-aanhang die weigerde in de bus te stappen.

    De ME hield beide groepen uit elkaar waardoor het bleef bij schelden en gooien met dingen. Wel werd een hekwerk vernield en liepen supporters over auto's heen. Tijdens de wedstrijd rende een Eagles-supporter het veld op en werd het Den Bosch-vak belaagd. Minimaal twee mensen zijn aangehouden. De politie kon gisteravond nog niet zeggen of dit supporters van GA Eagles of Den Bosch waren.
    Geef die debielen dan ook een stadionverbod en meldplicht bij de politie tijdens de wedstrijden.
    pi_54968751
    @TT. Nee precies, dat kost veel meer punten!
    That's all folks!
      zaterdag 1 december 2007 @ 15:50:29 #5
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54968800
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
    @TT. Nee precies, dat kost veel meer punten!
    alles of niets olé olé
    pi_54968908
    En die relschoppers, volgens mij zijn het meestal dezelfde sjappies. Aanpakken dat tuig.
    That's all folks!
      zaterdag 1 december 2007 @ 16:06:44 #7
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54969117
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
    En die relschoppers, volgens mij zijn het meestal dezelfde sjappies. Aanpakken dat tuig.
    Klopt, in vakkie G zit ook al jaren een stel racisten met daaromheen wat meelopers waar niets tegen gedaan wordt. We hebben het een paar keer geprobeerd, maar er valt totaal niet mee te praten. De stewards weten wie het zijn, maar die sussen het alleen maar, zonder ze eruit te trappen.

    Toch heb ik wel het idee dat het dit jaar een stuk minder geworden is.
    pi_54969843
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 15:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
    Om de TT maar eens te onderstrepen [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Da's idd wel duidelijk ja.
    pi_54970859
    Boefje het veld op trouwens
      maandag 3 december 2007 @ 17:34:28 #10
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_55016588
    Cool die afbeelding Nu proberen MVV, DB en Zwolle op afstand te houden, dit kan nog een mooi seizoen gaan worden

    Het is jammer dat er soms zulke debielen tussen de eigen fans zitten ja, ik had jaren geleden ['98 of '99] ook dat ik in vak H achter het doel gewoon bij het hek stond te kijken naar de wedstrijd en dat een paar gastjes van ongeveer mijn leeftijd mij en mijn vrienden heel de tijd bespuugde vanaf de traptreden. Toen een keer verhaal gaan halen en vervolgens staakte het spugen. Na de wedstrijd loop ik weer richting de auto, word ik ineens met een flying kick van achteren aangevallen door zijn oudere broer... En dat is dan een mede-GAE fan!
      dinsdag 4 december 2007 @ 10:36:16 #11
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_55028901
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
    Boefje het veld op trouwens
    Bus in, bus uit, bus in, bus uit
    Let's go fucking Mental.
      dinsdag 4 december 2007 @ 10:43:17 #12
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_55029018
    Wordt wel een probleem volgend jaar, met al die contracten .
    pi_55029393
    Lekker doorselecteren, goede zaak.
    That's all folks!
      dinsdag 4 december 2007 @ 11:02:57 #14
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_55029427
    Vosselman en Schotman mogen wmb wel blijven hoor.
    pi_55029780
    Schotman moeten ze maar snel verlengen, ik vrees dat het daarvoor te laat is. Vosselman moet ook blijven inderdaad.
    That's all folks!
      dinsdag 4 december 2007 @ 13:04:30 #16
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_55032168
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
    Schotman moeten ze maar snel verlengen, ik vrees dat het daarvoor te laat is. Vosselman moet ook blijven inderdaad.
    Mwah, zo goed vind ik Schotman helemaal niet. Zie liever Te Boekhorst op het middenveld strooien met fenomenale passes.
    Let's go fucking Mental.
    pi_55032806
    Vond vrijdag niemand echt opvallen aan Eagles kant. Maar had natuurlijk ook bijzonder slecht zicht op het speelveld
    pi_55109934
    En binnen 2 minuten 2 tegengoals. .
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_55115475
    Weer geen gelijk spel, maar daar is ook alles mee gezegd.
    Gezakt naar de 4e plek in de stand.
      vrijdag 7 december 2007 @ 23:55:48 #20
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_55115524
    Pff, hier word ik echt chagrijnig van. Van de club waarvan je aan het begin van de competitie met 6-0 van won, nu met 3-1 aan je broek krijgen... Zou het dan toch laksheid zijn nu ze sowieso verzekerd zijn van play-offs?

    In ieder geval is het verschil met #1 nog steeds maar twee punten, maar goed.
    pi_55115871
    Belabberd, getdemme.
    That's all folks!
    pi_55122033
    Gigantische dekkingsfouten ook bij die goals...
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_55122992
    Ze kunnen niet terugvallen op een solide basis. Het is telkens go with de huidige elftal-flow.
    That's all folks!
    pi_55152407
    hm mijn tvp is kwijt

    dan nog maar 1

    2 keer verloren nu.. niet best.. kaartje van de wedstrijd tegen cambuur thuis is al binnen hopelijk worden dat wel 3 punten!

    volgende week dordrecht uit.. altijd lastig :S
    pi_55213909
    TVP
    pi_55218820
    Uit de papieren VI van deze week:
    quote:
    Go Ahead volgt Van den Berg
    Vincent van den Berg staat in belangstelling van Go Ahead Eagles. De achttienjarige aanvaller staat onder contract bij de Engelse topclub Arsenal, waar hij in het tweede elftal speelt. Van den Berg kwam eerder uit voor SC Heerenveen en maakte in juli 2006 de overstap naar Londen. De contacten zijn gelegd door Marc Overmars.
    De oud-international maakt deel uit van de raad van commissarissen van GAE en speelde in het verleden bij de Engelse grootmacht. Als Van den Berg naar Deventer mocht komen, dan zou hij naar alle waarschijnlijkheid op huurbasis worden overgenomen van de Britten
    Erg handig om een man met een netwerk als Marc Overmars bij de club te hebben. !
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_55278834
    Die komt toch van Feyenoord?

    Het begint een crisisje te worden btw
      vrijdag 14 december 2007 @ 22:00:28 #28
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_55279589
    Pfff, troosteloos onderaan in de vierde periode, drie wedstrijden, nul punten, elf doelpunten tegen

    Ook grappig om te zien dat GAE in de algemene ranglijst samen met DB de meeste wedstrijden heeft gewonnen, maar dat er van de hele ranglijst maar vijf ploegen vaker hebben verloren dan GAE
    pi_55282209
    Wat een drama vanavond. 5-0 verloren en die laatste 3 doelpunten...
    pi_55283749
    Karakter blijkt deze ploeg amper te hebben.
    That's all folks!
      zaterdag 15 december 2007 @ 01:09:35 #31
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_55283922
    Weer geen gelijkspel, lekker bezig.
    pi_55284335
    godverdomme zeg, wat Vaduz zegt, geen karakter...
    pi_55287850
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 21:29 schreef Erasmusch het volgende:
    Die komt toch van Feyenoord?
    Nee, van Excelsior Maassluis en Heerenveen.

    Feyenoord zag hem destijds over het hoofd.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_55464014
    En weer dus niet gelijkgespeeld. Deze keer gewonnen, dus hopelijk krabbelt het team tijdens de winterstop weer helemaal op uit de dip van de afgelopen weken.


    Buiten het veld was het ook nog onrustig, de harde kern besloot om op eigen wijze 'afscheid te nemen' van het Rielerhuus: http://www.destentor.nl/d(...)n-supportershonk.ece
    pi_55465028
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 11:49 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Nee, van Excelsior Maassluis en Heerenveen.

    Feyenoord zag hem destijds over het hoofd.
    Volgens voetbalzone en knvb.nl wel
      zaterdag 22 december 2007 @ 17:37:09 #36
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_55466793
    "Eindelijk" weer een overwinning, mocht ook wel van Cambuur
    pi_55668077
    quote:
    Overmars haalt Arsenal-talent naar Eagles

    Vincent van den Berg, een Nederlands talent in dienst van het Engelse Arsenal, speelt het komende half jaar op huurbasis voor Go Ahead Eagles. Marc Overmars had een grote rol in de overgang van de 18-jarige aanvaller.

    Eerder speelde Van den Berg voor sc Heerenveen. In de zomer van 2006 maakte de Nederlander de overstap naar Londen.

    Overmars was bemiddelaar in de transfer. Het huidig technisch lid van de Deventer Raad van Commissarissen was in het verleden zowel speler van Go Ahead Eagles als van Arsenal.

    www.voetbalprimeur.nl
    Ben benieuwd, hoop dat jullie er een goede aan hebben.
    pi_55668298
    Eerst zien dan geloven. Ben ook benieuwd.
    pi_55668715
    gratis de deur uitgelopen bij Heerenveen omdat ie hier nog geen fullprofcontract mocht tekenen geloof ik. Nooit zien spelen, schijnt ook niet overdreven te zijn opgevallen in de jeugd van heerenveen. Maar laat Arsenal maar schuiven, die zullen het vast wel goed gezien hebben.
    pi_55677708
    Gaat Snoei naar Willem II?
    pi_55685784
    Ik hoop dat hij zo verstandig is om te blijven en niet zijn trainerscarriere vergupt.
    That's all folks!
    pi_55687485
    WII heeft bekend gemaakt dat Jonker ook in de 2e helft van het seizoen trainer blijft.
      woensdag 2 januari 2008 @ 23:38:32 #43
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_55734858
    Ik ben érg benieuwd naar van den Berg, wel lekker, een Arsenal "talent" krijgen
    pi_55742224
    Wel lastig, twee Van den Bergen in je selectie. Al doet die ander niet veel geloof ik?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_55824900
    quote:
    GA Eagles gelijk tegen bikkelhard Samsunspor
    Go Ahead Eagles heeft de eerste wedstrijd in 2008 met 1-1 gelijkgespeeld tegen Samsunspor: 1-1. Het oefenduel, dat allerminst vriendschappelijk was, werd overschaduwd door de knieblessure die nieuweling Vincent van den Berg opliep.

    De van Arsenal gehuurde jeugdinternational, die zijn opwachting maakte in de basis, kreeg na plusminus 25 minuten een ‘doodschop’ van één van de Turkse spelers. De arbiter liet gewoon doorspelen, terwijl de jonge rechtsbuiten niet meer verder kon. Hij moest worden gewisseld. ‘Een schandalige overtreding’, oordeelde trainer Mike Snoei, die geen goed woord overhad voor de tegenstander en de scheidsrechter. ‘Het was allemaal heel intimiderend, maar wij zijn mentaal uitstekend overeind gebleven. En dat is dan wel de winst van zo’n oefenwedstrijd.’

    Hoe ernstig de blessure is die Vincent van den Berg heeft opgelopen, is nog niet te zeggen. Snoei: ‘De tegenstander raakte hem met gestrekt been, waardoor zijn knie dubbel klapte. De knie is meteen ingepakt, het ziet er in eerste instantie naar uit dat hij een kniebandje heeft verrekt. Laten we hopen dat het meevalt.’

    Op het moment dat Van den Berg werd getorpedeerd leidde Go Ahead Eagles met 1-0. Een fantastische koptreffer van Sjoerd Ars, die raak knikte uit een vrije trap van Luuk te Boekhorst. ‘Sjoerd heeft een uitstekende wedstrijd gespeeld’, zegt trainer Mike Snoei, die in Belek een lang gesprek voerde met de spits. ‘Sjoerd is heel gedreven bezig op het trainingskamp en ook in de wedstrijd liet hij zich zien. Hij had in de tweede helft ook nog de 2-1 op zijn schoen, maar helaas ging die bal er niet in.’

    Na goed een uur spelen werd het 1-1. Een dubieuze treffer vanaf de strafschopstip. ‘Als enige had de grensrechter gezien dat iemand van ons hands zou hebben gemaakt, maar daar was geen sprake van’, aldus Mike Snoei. Een uitgebreide discussie volgde, maar de arbiter bleef bij zijn beslissing en de nummer 11 uit de Turkse eerste divisie benutte het buitenkansje.

    Snoei kon leven met de uitslag, was tevreden over zijn elftal en is zeer content over het verloop van het trainingskamp. ‘Merkwaardig dat er berichten doorkwamen alsof een aantal spelers last had van buikloop’, want alleen Peter Veeneman heeft er last van gehad. Dominique van Dijk heeft een aantal dagen rust gekregen omdat hij last heeft van een kniepeesontsteking en Ceriel Oosthout heeft last van een oor- en keelontsteking. Vervelend, dat wel, maar die zaken hebben niets te maken met het eten of drinken van iets verkeerds. Het is hier allemaal goed voor elkaar. We hebben heel goed kunnen trainen, zeker als je het vergelijkt met de vrieskou waaruit we vertrokken en de daarna invallende dooi in Nederland. Hier waren de omstandigheden goed.

    Positief ben ik ook over de jonge spelers die we hebben meegenomen. Kevin Siemelink (foto) heeft zaterdag de hele wedstrijd als rechtsback gespeeld en heeft indruk op me gemaakt. Dat deed hij ook al tijdens de trainingen. Ook Bakkati hield zich als linksback goed staande. Voor Vincent van den Berg heb ik Nabil Amarzagouio laten invallen, in plaats van Patrick Ax. Ax is immers volgende week tegen RKC niet inzetbaar vanwege een schorsing. In het duel mochten ook Türk, Sahin, Suk en Joey van den Berg een kwartiertje meedoen.

    Go Ahead Eagles-Samsunspor 1-1.


    18. Sjoerd Ars 1-0, 60. 1-1 (strafschop).
    Opstelling Go Ahead Eagles: Moeliker, Siemelink, Göbel, Schoenmakers (75. Sahin), Bakkati, Schotman (75. J. van den Berg), Te Boekhorst, Wissink (70. Türk), V. van den Berg (25. Amarzagouio, Ars en Ahahaoui (75. Suk).


    pi_55825303
    Altijd weer tegen dat type tegenstanders. Terwijl het eigenlijk meer bezigheidstherapie is + een kans voor een aantal om zich te bewijzen.
    That's all folks!
      vrijdag 11 januari 2008 @ 21:56:17 #47
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_55960932
    Gat ver dam me.
      vrijdag 11 januari 2008 @ 22:02:21 #48
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_55961067
    What the fuck.
    pi_55962566
    Hier past maar 1 ding: .
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_55963472
    In ieder geval niet gelijk.
    pi_55964103
    Nee precies, ze bieden het publiek weer wat!
    That's all folks!
    pi_55970599
    Zag die vroege 0-1 en dacht al meteen hoe lang zal het duren tot het 4-1 staat
    pi_55977497
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
    Nee precies, ze bieden het publiek weer wat!
    Vooral het thuispubliek ja...

    Dramatisch natuurlijk gisteravond. Snel vergeten maar weer.
    pi_56059528
    wie wordt de nieuwe trainer?
    pi_56074820
    Ik vind de beslissing van de club in ieder geval een goede. Maar wie nu? Ik heb nog geen namen gehoord. Mij lijkt Aandewiel wel wat, ondanks zijn Sparta debacle. Ruud Brood moet ik dan weer niet aan denken.
    That's all folks!
    pi_56079916
    gert jan verbeek
    pi_56309003
    Gelijkspel en ook 2 keer direct rood.. .
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      vrijdag 25 januari 2008 @ 23:53:45 #58
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56311598
    Eerste gelijkspel van het seizoen Die vechtpartij op het eind
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 januari 2008 @ 23:55:45 #59
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56311627
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 21:54 schreef GeneraalUli het volgende:
    Gelijkspel en ook 2 keer direct rood.. .
    domme kaarten. Vooral die tackle op het eind was totaal niet nodig.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_56315706
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef borisz het volgende:

    [..]

    domme kaarten. Vooral die tackle op het eind was totaal niet nodig.

    Nogal dom idd. .
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_56315760
    Wat een wanvertoning weer. En waar was/is Moeliker mee bezig, die betrouwbaarheid is niet meer wat het zijn moet. Al even niet.

    Over die rode kaarten hou ik me maar stil. Een smiley zegt genoeg:
    That's all folks!
    pi_56468048
    En Moeliker redt deze week de 3 punten in de slotfase, als ik de commentator goed hoorde.

    Knappe prestatie tegen MVV. !
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      vrijdag 1 februari 2008 @ 21:59:55 #63
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56468295
    Yeah, goede zaken gedaan vanavond! MVV verslagen En Volendam heeft gelijkgespeeld, evenals Zwolle, dus daar lopen ze ook op in... en Den Bosch is ingehaald, als die zondag punten morsen blijft dat ook zo
    pi_56476548
    Mediatraining voor Siemelink
    pi_56477095
    Jammer van die tegengoal, dat verdiende Siemelink niet. Verder een puike overwinning, tijd om weer eens een mooie reeks neer te zetten.
    That's all folks!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:39:59 #66
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_56477409
    Prachtige reactie van Siemelink wel bij dat interview. Wat een Deventernaar.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:47:59 #67
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56477546
    Ik heb het niet gezien Wat zei hij dan allemaal??
    pi_56478882
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:39 schreef Messenga het volgende:
    Prachtige reactie van Siemelink wel bij dat interview. Wat een Deventernaar.
    Inderdaad dat interview was wel briljant leuk ja. Was duidelijk te zien en te horen dat ie een echte Deventernaar was.

    Verder eindelijk weer eens gewonnen. Dat gedoe van vorige week heb ik niet gezien gelukkig, ik was schaatsen aan het kijken op een ander net. Maar daar heb ik ook niet zoveel door gemist geloof ik zo.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Sassie op 02-02-2008 14:24:32 ]
    pi_56479044
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef Xurk het volgende:
    Yeah, goede zaken gedaan vanavond! MVV verslagen En Volendam heeft gelijkgespeeld, evenals Zwolle, dus daar lopen ze ook op in... en Den Bosch is ingehaald, als die zondag punten morsen blijft dat ook zo
    Nee hoor, we hebben 2 wedstrijden minder.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 14:33:06 #70
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_56479231
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:47 schreef Xurk het volgende:
    Ik heb het niet gezien Wat zei hij dan allemaal??
    Hij beweerde dat hij pas een echte Deventernaar was wanneer de Adelaar op zn rechterarm stond.
    pi_56482616
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:47 schreef Xurk het volgende:
    Ik heb het niet gezien Wat zei hij dan allemaal??
    Je kunt he took nog op internet terugkijken als je wilt: http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/jupiler_league/video/ (even naar de reacties scrollen).
    pi_56482651
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 18:12 schreef Sassie het volgende:

    [..]

    Je kunt het ook nog op internet terugkijken als je wilt: http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/jupiler_league/video/ (even naar de reacties scrollen).
    pi_56645259
    In de slotfase van Zwolle verliezen.
    That's all folks!
    pi_56645296
    Gelijkspel was beter geweest inderdaad.
    pi_56645342
    Leek het ook op af te stevenen lees ik. Balen, het zal nu wel onrustig worden daar.
    That's all folks!
    pi_56655650
    kutzwolle
      dinsdag 12 februari 2008 @ 01:00:22 #77
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56677164
    Echt shit, ik heb heel vaak de stand gecheckt en het bleef maar 0-0, op zich prima gezien de ranglijst en verliezen van Zwolle altijd extra kut is... en dan valt er in de eindfase een goal voor Zwolle
    pi_56801977
    En weer niet: 1-2 tegen ADO thuis
    Daardoor gezakt naar de 7e plek op de ranglijst.
    pi_56802304
    Stilaan naar de plek waar ze echt horen, zo rond plek 8 tot 10. Helaas.
    That's all folks!
    pi_56863557
    Komen er geen supporters mee naar Den Bosch?
    pi_56865986
    Heb je dat gehoord?
    That's all folks!
    pi_56889974
    Heeft Dwight Lodeweges al een keuze gemaakt? Volgens bronnen van eerder deze week zou hij woensdag aan GAE laten weten of ie trainer zou worden.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_56916184
    foi 3-1

    1-0 voor ik blij.. maar nee
    pi_56916621
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef methodmich het volgende:
    Heeft Dwight Lodeweges al een keuze gemaakt? Volgens bronnen van eerder deze week zou hij woensdag aan GAE laten weten of ie trainer zou worden.
    Op RTV Oost werd gemeld dat hij eerst wou wachten op de plannen van PSV.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:55:25 #85
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56917975
    Echt jammer dat het nu zo stelselmatig slecht gaat... zo jammer aangezien ze na het behalen van die periodetitel nog eventjes gedeeld eerste stonden!! Nu maar hopen dat ze zich tijdens de play-offs weer kunnen motiveren, want met de algemene ranglijst gaat het niets meer worden dit jaar vrees ik.
    pi_56928900
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:55 schreef Xurk het volgende:
    Nu maar hopen dat ze zich tijdens de play-offs weer kunnen motiveren, want met de algemene ranglijst gaat het niets meer worden dit jaar vrees ik.
    Gedurfde uitspraak maar goed, het gaat toch ook nergens meer over? Laat ze zich idd maar focussen op de POs
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:47:26 #87
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_56928939
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 17:45 schreef Erasmusch het volgende:

    [..]

    Gedurfde uitspraak maar goed, het gaat toch ook nergens meer over? Laat ze zich idd maar focussen op de POs
    Helemaal nergens ook weer niet, ik zou liever pas in de 2e ronde instromen dan al in de 1e, het verschil tussen plaats 5 en 6 dacht ik.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_56928980
    Ohja, dacht dat die gap er al zat met MVV, maar blijkbaar pas met FCDB.
    pi_56962866
    Geen Lodeweges. Jammer.
    That's all folks!
    pi_57085192
    Ook geen Schoenmakers, Platvoet en Brugge meer volgend jaar.
    pi_57086593
    Brugge is terug op het oude nest.
    That's all folks!
    pi_57088030
    Waar gaat Schoenmakers heen?
    pi_57088590
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
    Waar gaat Schoenmakers heen?
    Die stopt met profvoetbal.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_57088624
    WTF Waarom? Die is nog zwaar goed toch...
    pi_57089463
    Mwa, de jaren beginnen te tellen bij hem. Dat merk je wel, hij speelt altijd een fysiek spelletje waardoor hij domineerde in de achterhoede. Die dominantie wordt minder.
    That's all folks!
    pi_57089527
    Nou de 2 wedstrijden dat ik hem live en 90 minuten zag scoorde die 3 keer en speelde die goed. Maar zo oud is hij toch ook weer niet? 32 ofzo?
    pi_57089632
    Hij wil zich focussen op zn eigen bedrijfje, tenzij er nog een buitenlandse club komt.
    pi_57151147
    Mike Snoei op non-actief gesteld .
      dinsdag 4 maart 2008 @ 16:01:46 #99
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_57151615
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Mike Snoei op non-actief gesteld .
    quote:
    Go Ahead niet verder met Snoei
    Geschreven op dinsdag, 4 maart om 15:49

    Trainer Mike Snoei is per direct op non-actief gesteld door Go Ahead Eagles, zo meldt het Algemeen Dagblad. Eerder al maakte de Overijsselse club bekend niet verder te willen gaan met Snoei na dit seizoen.

    Onder leiding van Snoei kende Go Ahead een voorvarende start van het seizoen waarin een periodetitel werd behaald. Na een matige periode is de Jupiler League-ploeg nu terug te vinden op plek acht.

    De Rotterdammer was bezig aan zijn derde baan als hoofdtrainer, na eerder Sparta en Vitesse te hebben geleid. Technisch manager Gerard Somer neemt tijdelijk het roer over in Deventer.
      dinsdag 4 maart 2008 @ 16:03:08 #100
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_57151640
    Wtf, why?
    pi_57151783
    Hij krijgt de ploeg niet meer aan de praat en zal intern wel wat geruzied hebben denk ik.
    That's all folks!
    pi_57151941
    Lekker dan. .

    Betwijfel of de ploeg uberhaupt nog op de rails te krijgen is. .
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_57152825
    Apart hoor, die laatste 1,5 maand had toch ook wel even afgemaakt kunnen worden?
    pi_57152914
    Even? Opzich wil GAE best promoveren en Snoei bakte er weinig meer van.
    pi_57153127
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 17:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    Even? Opzich wil GAE best promoveren en Snoei bakte er weinig meer van.
    Ik denk om eerlijk te zijn dat GAE beter nog niet kan promoveren, denk dat ze er nog niet helemaal klaar voor zijn. Laat de club organisatorisch (en financieel) nog een seizoen goed groeien, dan maakt de club meer kans om te overleven bij eventuele promotie.

    Ik zie GAE graag terug op het hoogste niveau, leuke en mooie club.

    Al was het niet altijd even vriendschappelijk tijdens wedstrijden GAE-HAFC en andersom.
      dinsdag 4 maart 2008 @ 19:45:06 #107
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_57156194
    Andries Ulderink volgt Mike Snoei op bij Eagles

    Trainer Andries Ulderink is tot het einde van dit seizoen aangesteld als opvolger van Mike Snoei.

    Dat heeft voorzitter Hans de Vroome van Go Ahead Eagles bevestigd. Ulderink is nu trainer bij zaterdaghoofdklasse Be Quick '28 in Zwolle. Ulderink was eerder in het betaald voetbal werkzaam bij de Graafschap. Go Ahead Eagles moet nog wel tot overeenstemming komen met Be Quick '28. Ulderink verlengde onlangs nog zijn contract bij de Zwolse zaterdaghoofdklasser.

    Bron: RTV Oost.
    pi_57162743
    hmmm
    pi_57164473
    Zal Be Quick blij mee zijn. Not. Maar 't is wel een kundig man die Ulderink.
    That's all folks!
    pi_57200065
    Als het ontslag van Snoei goed is afgehandeld tekent Ulderink zelfs voor anderhalfjaar.
    pi_57200303
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
    Zal Be Quick blij mee zijn. Not. Maar 't is wel een kundig man die Ulderink.
    Ik heb geen flauw idee wie Ulderink is en wat ie gedaan heeft. .

    Heeft iemand misschien meer info over deze trainer?
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_57202063
    Niet veel meer dan wat er in de media verschijnt, Be Quick doet het aardig onder hem, verder is hij jong en gepassioneerd. Heeft oog voor talent.
    That's all folks!
    pi_57393358
    Rik Platvoet maakt honderdste doelpunt

    Toch leuk dat het hem is gelukt!
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_57393693
    En het was een beauty ook. Verder weer een nederlaag.... Er staat geen team meer, ofzo.
    That's all folks!
    pi_57394455
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
    En het was een beauty ook. Verder weer een nederlaag.... Er staat geen team meer, ofzo.
    Weer een drama inderdaad.

    Is het doelpunt al ergens te zien? Kon het nog niet vinden op de rtl-website.

    -edit: http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/jupiler_league/video/ -
    Is dus nog een storing...
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      zaterdag 15 maart 2008 @ 14:10:34 #116
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_57394706
    Het is zelfs zover dat ik iedere keer dat ik NOS Telektest pagina 829-01 ga checken, ik verwacht dat ze achter zullen staan... dat had ik in recente jaren al regelmatig, maar na de eerste helft van dit seizoen verwachtte ik het niet meer zo stelselmatig mee te maken
    pi_57395255
    quote:
    Platvoet.

    Had die 100e allang kunnen hebben als hij niet naar ADO was gegaan destijds.
    pi_57505743
    GA Eagles neemt afscheid van negen spelers

    Leegloopje? Zitten best opvallende namen bij.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_57505923
    Mwa, opvallende namen... Dat valt best mee. Gobel is de meest opvallende dan, al is die kwalitatief niet goed genoeg gebleken de afgelopen jaren. Ax is ook niet meer wat het geweest is, kun je de toekomst niet echt meer mee in. En Schoenmakers heeft het goed gedaan, maar GAE moet door. Dit beleid sta ik wel achter, vernieuwing is nodig.

    O ja, Schotman, blijft toch een gevalletje net niet. Die heeft een nieuwe impuls nodig.
    That's all folks!
    pi_57507267
    Schotman vond ik wel verrassend, die vonden ze toch altijd behoorlijk talentvol. Ook volgens zijn vriend Demy de Zeeuw, al zegt dat niet alles.

    Smeekes ook opvallend, al wil die zelf.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_57629163
    Schotman idd en hoezo wil Smeekes weg?
    pi_57630134
    Prive-omstandigheden, volgens mij mist hij het drukke stadse leven in het westen ofzo.
    That's all folks!
    pi_57630398
    Als je die interviews met m leest, kan ie toch wel wat rust gebruiken
    pi_57654203
    Misschien haalt Verbeek hem wel naar zijn nieuwe club.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_57999179
    0-4! .

    Gezien de samenvatting nogal geflatteerd. Smeekes met een mooie goal .
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_57999296
    Dat was een mooie goal, maar het eerste uur was GAE eigenlijk nergens. Eerste thuisnederlaag sinds lange tijd bij de Almeerders.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_58000124
    Hoe doet die topper uit Engeland het?
    pi_58005651
    Hij had het iig naar zijn zin in de Joffer

    Goede poll op ga-eagles.nl:

    GA Eagles Poll

    Waar eindigt GA Eagles in 2007/2008?
    Kampioen
    Play-off plek
    Linker rijtje, geen play-off
    Rechter rijtje
    pi_58005711
    De Joffer ook echt .
      zaterdag 12 april 2008 @ 17:03:55 #130
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_58005721
    Play off doen ze al mee.
    pi_58005832
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 17:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    De Joffer ook echt .
    Stamkroeg van de jonge garde
    pi_58150558
    3-3 als afsluiter van de reguliere competitie...

    Het zal mij benieuwen of de play-offs langer gaan duren na dinsdag (tegen Ado Den Haag).
    Ik heb er een hard hoofd in, maar goed er is altijd wel een kansje.
    pi_58210489
    Moeliker vertrekt transfervrij ondanks een doorlopend contract. Opvallend. GAE wil Pasveer als nieuwe eerste man.

    Tegen ADO verwacht ik ook niet zoveel...
    That's all folks!
    pi_58229022
    Ik ben benieuwd of ze tot een stuntje in staat zijn.
    pi_58249202
    1-1 geworden dus.
    quote:
    De wedstrijd tussen Go Ahead Eagles en ADO Den Haag is dinsdagavond geëindigd inn een 1-1 gelijkspel.

    Na een half uur zette Achmed Ahahaoui de Deventernaren op voorsprong. Go Ahead was lange tijd de betere ploeg maar verzuimde om de 2-0 te maken. Invaller Lex Immers zette in het laatste kwartier de stand op 1-1. Zaterdag 26 april is de return. De winnaar van de tweestrijd tussen de twee eerstedivisionisten gaat verder in de play-offs.
    Bron: site RTV Oost

    Beetje jammer die 1-1, beetje typisch Eagles ook eigenlijk.
    We zullen het zien zaterdag. Er zijn nog wel kansen na de 1-1, maar de vraag is of het team nou echt veel te zoeken heeft in de playoffs laat staan de eredivisie.
    pi_58249232
    Is Vincent van den Berg weer geblesseerd?
      woensdag 23 april 2008 @ 11:25:44 #137
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_58249246
    Verkeerd moment om wel aan gelijke spelen te gaan doen.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_58249664
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
    Is Vincent van den Berg weer geblesseerd?
    Laatst deed hij nog mee met jong GAE tegen jong de Graafschap, gewoon niet opgesteld volgens mij.

    Wel jammer van gisteravond, vrijdag maar winnen in Den Haag dan.
    pi_58249707
    Volgens de VI willen ze Pasveer van Heracles halen.
    pi_58249870
    Las dat ze een goede keeper als concurrent willen halen, niet dat ze van Moeliker afwillen.
      woensdag 23 april 2008 @ 20:15:40 #141
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_58263022
    Jammer dat er gelijk werd gemaakt inderdaad, iedere keer dat ik checkte stond het nog steeds 1-0, dus mijn hoop leefde een beetje op... ik had beter moeten weten zo onderhand Maar ik ben benieuwd hoe ze het zaterdag doen! Helaas ben ik dan een week op wintersport, dus ik zal het pas weten als ik terug ben...
    pi_58266876
    Go Ahead Eagles kent iedereen daar ook wel.
    That's all folks!
    pi_58285515
    Hier Eagles-kenners die iets weten van de geruchten dat Karim Elkaddouri (Spakenburg) en Benjamin Martha (RBC Roosendaal) in de belangstelling staan / zouden onderhandelen met GAE??
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_58295731
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 19:43 schreef methodmich het volgende:
    Hier Eagles-kenners die iets weten van de geruchten dat Karim Elkaddouri (Spakenburg) en Benjamin Martha (RBC Roosendaal) in de belangstelling staan / zouden onderhandelen met GAE??
    En Marnix Smit natuurlijk.
    pi_58295945
    Martha speelde het vorige seizoen toch aardig goed bij RBC? Dit seizoen niet veel van 'm gezien, dus weet niet precies hoe hij zich ontwikkeld heeft.

    Die van Spakenburg zegt mij eerlijk gezegd vrij weinig, omdat ik het amateurvoetbal niet volg.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_58295970
    En Dave Bus is ook aangetrokken, lees ik net:
    quote:
    Dave Bus komt het volgend seizoen uit voor Go Ahead Eagles. De verdediger heeft een contract voor een jaar getekend in Deventer met een optie voor nog een jaar.

    Bus kwam in de zomer van 2004 van hoofdklasser HSC'21 over naar De Graafschap, waar hij aanvankelijk basisspeler was. Met de komst van trainer Jan de Jonge belandde Bus echter op de bank in Doetinchem. In januari werd hij uitgeleend aan het Schotse FC Aberdeen.

    Bij Go Ahead Eagles komt Bus in coach Andries Ulderink een oude bekende tegen. De trainer was in het verleden jeugd- en assistent-trainer, hoofd opleidingen en vijf duels interim-hoofdtrainer bij de Superboeren. ``Als je aanvallend en dominant voetbal wilt spelen, heb je verdedigend een goede aan Dave Bus", aldus Ulderink.

    Bron: De Gelderlander
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_58301752
    Bus is een uistekende aanwinst. Martha hoeft niet te komen.
    That's all folks!
    pi_58306803
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 09:36 schreef GeneraalUli het volgende:
    Martha speelde het vorige seizoen toch aardig goed bij RBC? Dit seizoen niet veel van 'm gezien, dus weet niet precies hoe hij zich ontwikkeld heeft.

    Die van Spakenburg zegt mij eerlijk gezegd vrij weinig, omdat ik het amateurvoetbal niet volg.
    Maar je weet niet of de geruchten daadwerkelijk kloppen?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_58307545
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Maar je weet niet of de geruchten daadwerkelijk kloppen?
    Geen idee.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_58329673
    3-0 dat was het dan weer...
    Ligt het aan mij of wordt er echt bij vlagen dramatisch verdedigd?
    pi_58330037
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Maar je weet niet of de geruchten daadwerkelijk kloppen?
    Hoorde vandaag nog dat het al rond was.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_58331136
    Volgend seizoen een nieuwe doorstart maar.
    That's all folks!
    pi_58915808
    quote:
    Zuidam naar Go Ahead Eagles

    DEVENTER - Jordy Zuidam tekent deze week een driejarig contract bij Go Ahead Eagles. Dat maakte de voetbalclub uit Deventer maandag bekend. De 27-jarige middenvelder komt transfervrij over van streekgenoot FC Zwolle.

    Zuidam sloeg afgelopen weekeinde nog een contractverlenging bij Zwolle af. Hij speelde een paar jaar geleden ook al voor Go Ahead Eagles. Zuidam werd toen gehuurd van FC Utrecht, de club waar hij ooit debuteerde in het betaald voetbal.
    pi_58992437
    Er gaan ook geruchten dat Danny Holla komend seizoen wordt gehuurd van FCG, verder zou Schotman naar Olle vertrekken.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_58992767
    Wow, dan zal GAE vast een mooier aanbod hebben gehad. Ik dacht dat Zuidam het sportief hogerop wilde zoeken.
    That's all folks!
    pi_59457700
    Vlug op huurbasis naar GAE, goede zet.
    That's all folks!
    pi_59458494
    Netjes
    pi_59464591
    Go Ahead Eagles huurt Vlug

    Hij komt inderdaad, enkele andere clubs afgetroefd dus. Hopelijk doet ie het bij GAE beter dan bij RBC en de laatste maanden bij Sparta....
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_59645765
    Broer van Arnautovic (van Twente) op proef.

    Ax bijna rond met Germania Groesboek. Wel opvallend dat hij al stopt.

    [ Bericht 0% gewijzigd door TerroRobbie op 24-06-2008 10:38:46 ]
    pi_59645828
    Doe maar Germania Groesbeek Rob.
    That's all folks!
      donderdag 26 juni 2008 @ 16:49:07 #161
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59709299
    Sjoerd Ars dus definitief naar RBC. Jammer, maar ik denk dat hij niet in het toekomstige plaatje van Overmars en Ulderink paste.

    Het goede contact met Heerenveen doet mij ook vermoeden dat binnenkort Cecilio Lopez als nieuwe aanvalsleider gepresenteerd wordt. Dat zou een zeer goede versterking voor ons zijn.

    Sjoerd bedankt.
      donderdag 26 juni 2008 @ 17:08:48 #162
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59709749
    Het hele elfal gaat op de schop.

    Wie vertrekken er:
  • Patrick Ax
  • Jeffrey Brammer
  • Sjors Brugge
  • Alper Göbel
  • Jesse Schotman
  • Leon Koopman
  • Melchior Schoenmakers
  • Orlando Smeekes
  • Rik Platvoet
  • Sjoerd Ars

    Wie komen ons tot nu toe versterken:
  • Jordy Zuidam (terug op het oude nest )
  • Dave Bus (gaat concureren voor de plek van Schoenmakers?)
  • Remco Pasveer (als stand in voor Moeliker mag ik hopen?)
  • Jeffrey Vlug (rechterspits, leuke atractieve speler om te zien )

    Vergeet ik nog namen
  •   donderdag 26 juni 2008 @ 17:29:25 #163
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59710189
    Volgend seizoen wellicht een 442 formatie, zoiets:

    --------------------------------Moeliker-----------------------------

    ---Bakkati/aankoop?---Maruanaya/Bus---Parnela--Vosselman

    ---Vlug-------------Aankoop----------Zuiddam-----------van Dijk

    ------------------Ahahaoui--------Cicilio Lopez?------------------

    In ieder geval moet er een middenvelder en aanvaller bijkomen.
      maandag 30 juni 2008 @ 00:39:50 #164
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59784782
    quote:
    GA Eagles huurt Colak en test De Bock
    Geschreven op vrijdag, 27 juni om 20:45

    Go Ahead Eagles huurt komend seizoen Halil Colak van FC Twente. Daarover bereikten beide clubs vrijdag overeenstemming. De twintigjarige aanvaller heeft in Enschede nog een contract tot volgend jaar zomer.

    De geboren en getogen Deventenaar doorliep de hele jeugdopleiding van de Tukkers en was afgelopen seizoen enkele maanden aan Cambuur verhuurd. De spits speelde elf wedstrijden en scoorde daarin een keer. Bij de Friezen mocht hij ook blijven.

    Na Remko Pasveer (Heracles), Oguzhan Türk (Heerenveen) en Jeffrey Vlug (Sparta) is Colak de vierde huurling in de Deventer selectie. Jordy Zuidam (FC Zwolle) en Dave Bus (De Graafschap) werden gecontracteerd.

    Tevens sluit verdediger Jelle de Bock maandag aan bij de Deventer club. De Belgisch jeugdinternational, die mag vertrekken bij PSV, komt op proef en krijgt de kans een contract af te dwingen. De Bock speelde eerder op huurbasis voor FC Eindhoven.
      maandag 30 juni 2008 @ 08:44:05 #165
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_59786625
    Benieuwd hoe Colak het gaat doen, bij Cambuur deed ie het wel leuk.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_59793845
    En er is een spits uit Zweden aangetrokken. Hij komt over van IFK Göteborg.

    Mathias Ranégie
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_59794849
    Hij is nog wel geblesseerd.
    pi_59795184
    Niet zo zwaar gelukkig.

    Ik denk trouwens dat Moeliker geen eerste keeper meer is straks, zou wel jammer zijn. Pasveer vind ik maar niks.

    Bus is voor de basis gehaald, Wissink en Oosthout zullen minuten blijven maken en worden als belangrijk voor de toekomst gezien. Oguzhan Türk is er verder ook nog, voor op het middenveld.
    That's all folks!
      maandag 30 juni 2008 @ 18:23:23 #169
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59799238
    quote:
    DEVENTER - GA Eagles heeft de vierentwintigjarige spits Mathias Ranégie gecontracteerd. Hij is de vervanger van Sjoerd Ars. Ranégie is afkomstig van de Zweedse club IFK Göteborg.

    Ranégie is een makkelijk scorende spits van enige leingte; hij is maar liefst 1.96 lang. Ranégie is niet meteen inzetbaar, hij heeft een lichte liesblessure. Hij wordt eind deze week in Deventer verwacht.

    quote:
    GA Eagles heeft zich uitgebreid laten informeren over Mathias Ranégie. Aangezien de Zweedse competitie stil ligt vanwege het EK voetbal kon GA Eagles hem niet aan het werk zien, maar de diverse scoutingsrapporten van bevriende clubs spraken boekdelen. "Ranégie is balvast, sterk aan de bal en kan goed koppen", zegt trainer Andries Ulderink.
    quote:
    "Voor een club als GA Eagles doen we een forse investering", verklaart De Vroome. Daarom is het logisch dat we deze jongen uitgebreid medisch zullen testen". Wellicht maakt Mathias Ranégie volgende week zijn debuut in het shirt van GA Eagles.
    Alle ballen op Mathias!

    Verassend en het klinkt veelbelovend.

    [ Bericht 21% gewijzigd door Martijn_fijn op 30-06-2008 18:30:56 ]
      woensdag 2 juli 2008 @ 16:39:36 #170
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59845144
    Er is een heuse international van Kameroen op proef, bij ons aller Go Ahead.





    De nieuwe Obikulu.

    Er wordt ook geprobeerd om een Nederlandse verdediger te contracteren. Blijkbaar heeft men geen vertrouwen in de Bock en Arnautovic.
    pi_59845769
    Olympisch international toch? Volgens mij moet hij zijn debuut in het A-team van Kameroen nog maken, al zat ie wel een keer bij de selectie toen er veel blessures waren voorin.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      woensdag 2 juli 2008 @ 17:10:58 #172
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59845815
    Het is ook onbegrijpelijk dat hij achter Samuel Eto'o in de pikorde bij Kameroen is.
      woensdag 2 juli 2008 @ 21:53:20 #173
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_59852128
    quote:
    Eagles haalt Broers en test Ajdarevic
    Geschreven op woensdag, 2 juli om 21:47

    Go Ahead Eagles heeft Frank Broers aan de selectie toegevoegd. De dertigjarige verdediger komt transfervrij over van Emmen en tekent voor één seizoen. Daarnaast heeft de Deventer club de Zweedse linkermiddenvelder Astrit Ajdarevic op proef. Broers stelde volgens Emmen te hoge salariseisen aan contractverlenging. De mandekker kwam tot 21 wedstrijden in Drentse dienst, nadat een kuitblessure hem lange tijd aan de kant hield. Daarvoor speelde hij voor VVV-Venlo.

    De achttienjarige Ajdarevic is afkomstig van Liverpool, waar hij sinds twee jaar deel uitmaakt van de jeugdopleiding. Met de Zweedse nationale ploeg maakte hij op het EK onder 17 jaar indruk, waarna Liverpool hem inlijfde. Op eigen verzoek zoekt Ajdarevic onderdak bij een andere werkgever om ervaring op te doen.
    pi_59853875
    Jaaa, goed gedaan GAE. Ervaring achterin en een goede verdediger ook, voor Jupilerbegrippen.
    That's all folks!
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:06:54 #175
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59854138
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 16:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
    Er wordt ook geprobeerd om een Nederlandse verdediger te contracteren. Blijkbaar heeft men geen vertrouwen in de Bock en Arnautovic.
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Messenga het volgende:

    [..]
    WOW, dat is snel goede zaken doen!

    Overmars en Somer
    pi_59854384
    Er staat nu wel een as waar je zeker mee bij de eerste zes kunt komen. Maar of dat zo snel goed komt weet je nooit. Dat zal ook van die Zweed afhangen.
    That's all folks!
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:18:37 #177
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59854452
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik denk trouwens dat Moeliker geen eerste keeper meer is straks, zou wel jammer zijn. Pasveer vind ik maar niks.
    Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen..
    quote:
    GA Eagles start voorbereiding met 0-12 zege

    Traditioneel werkte GA Eagles zijn eerste oefenduel van het nieuwe seizoen af tegen SV Terwolde. Op Sportpark De Woldermarck, waar 750 toeschouwers afkwamen op de seizoensouverture, won GA Eagles met 0-12. Bij rust stond de stand van 0-5 op het scorebord.
    Zoals gebruikelijk in de voorbereiding speelde GA Eagles in beide helften met een vrijwel compleet ander elftal. Alleen doelman Remko Pasveer en aanvaller Jeffrey Vlug maakten de volle 90 minuten vol.

    In de eerste helft speelde GA Eagles met Remko Pasveer in het doel, achterin Kevin Siemelink, Daniel Arnautovic, Robbert Maruanaya en Jonathan Vosselman, op het middenveld Luuk te Boekhorst, Oguzhan Türk en Rogier Wissink en in de voorhoede Jeffrey Vlug, Guy Madjo en Halil Colak.

    Zoals te verwachten was speelde het spel zich hoofdzakelijk af op de helft van SV Terwolde. De eerste tien minuten was het nog een beetje aftasten, maar na 11 minuten kwam de eerste treffer op het scorebord. De eer van de eerste seizoenstreffer ging naar Guy Madjo, die de rebound van een schot van Jeffrey Vlug achter Terwolde-doelman Jansen schoot. De Kameroense spits was bij veel aanvallen betrokken en liet zien een neusje voor doelpunten te hebben. In de 45 minuten tijd waarin hij zijn talenten mocht tonen wist hij driemaal te scoren. Nadat Jeffrey Vlug GA Eagles op 0-2 had gezet, breidde Madjo de score uit naar 0-3 en 0-4, waarna Vlug op aangeven van Colak de ruststand op 0-5 bepaalde.

    Na rust wisselde trainer Andries Ulderink zoals gemeld zijn team op 9 plaatsen. Pasveer bleef in het doel staan, achterin kwamen Said Bakkati, Jelle de Bock, Dave Bus en Django Ngutra, op het middenveld Jordy Zuidam, Ceriel Oosthout en Astrit Ajdarevic, en in de aanval Jeffrey Vlug, Achmed Ahahaoui en Dominque van Dijk. Astrit Ajdarevic voegde zich vandaag als testspeler bij de selectie, de Zweeds/Kroatische middenvelder is afkomstig van Liverpool.

    Meteen na de aftrap zette Ceriel Oosthout GA Eagles op 0-6, waarna de productie enige tijd stokte. Vanaf de 65e minuut ging de doelpuntenproductie weer verder en liep GA Eagles door doelpunten van Dominique van Dijk (3x), Achmed Ahahaoui (2x) en Ajdarevic uit naar de eindstand van 0-12. Van Dijk maakte daarmee zijn rentree na een lange periode van blessureleed.

    Na afloop werd bekend dat de proefperiode van Daniel Arnautovic en Jelle de Bock ten einde is. Beide spelers zullen morgen vetrekken. Guy Madjo blijft tot en met vrijdag bij GA Eagles.

    Zaterdag speelt GA Eagles de volgende oefenwedstrijd. Het treedt dan aan in Emst, aanvang 19.00 uur.

    Karakteristieken

    SV Terwolde - GA Eagles 0-12 (0-5)
    11. Guy Madjo 0-1, 18. Jeffrey Vlug 0-2, 26. Madjo 0-3, 37. Madjo 0-4, 38. Vlug 0-5, 48. Ceriel Oosthout 0-6, 65. Dominique van Dijk 0-7, 68. Ached Ahahaoui 0-8, 78, Astrit Ajdarevic 0-9, 80. Van Dijk 0-10, 81. Ahahaoui 0-11, 86. Van Dijk 0-12.

    Scheidsrechter: Wilco Jansen

    Toeschouwers: 750

    GA Eagles 1e helft: Remko Pasveer, Kevin Siemelink, Daniel Arnautovic, Robbert Maruanaya, Jonathan Vosselman, Luuk te Boekhorst, Jeffrey Vlug, Oguzhan Türk, Guy Madjo, Rogier Wissink, Halil Colak.

    GA Eagles 2e helft: Remko Pasveer, Said Bakkati, Jelle de Bock, Dave Bus, Django Ngutra, Jordy Zuidam, Ceriel Oosthout, Astrit Ajdarevic, Dominique van Dijk, Achmed Ahahaoui, Jeffrey Vlug.
    Leuk dat Ngutra steeds dichter bij het 1e eltal komt.
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:21:59 #178
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59854539
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
    Er staat nu wel een as waar je zeker mee bij de eerste zes kunt komen. Maar of dat zo snel goed komt weet je nooit. Dat zal ook van die Zweed afhangen.
    Ja, wanneer komt die Zweed aansluiten bij de selectie? Ik wil hem wel eens in een oefenpot aan het werk zien.
    pi_59854689
    Geen idee.

    Dank voor het plaatsen van het verslag, we gaan de rest van de voorbereiding volgen qua opstellingen en dergelijke.
    That's all folks!
    pi_59854770
    Pasveer, sterkte ermee inderdaad. Onbegrijpelijk dat Heracles zijn contract heeft verlengd. Altijd een ongemotiveerde, chagrijnige kop op de training en stoeltjes die sneuvelen als hij uit frustratie weer een stoeltje kapot trapt na 1 van zijn vele bokken.
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:38:47 #181
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59854924
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
    Geen idee.

    Dank voor het plaatsen van het verslag, we gaan de rest van de voorbereiding volgen qua opstellingen en dergelijke.
    Ik ben ook benieuwd. Op 18 juli komen ze naar mijn cluppie Schalkhaar. Litex Lovech en Ergotelis zijn ook leuk om evt. mee te pakken.
    quote:
    30 juni: eerste training in Terwolde
    2 juli: SV Terwolde-GA Eagles (19.00, terrein SV Terwolde)
    5 juli: Streekteam Emst/Epe-GA Eagles (19.00, terrein vv Emst)
    8 juli: Streekteam Zutphen-GA Eagles (19.00, terrein sv Almen)
    10 juli: SV Twello-GA Eagles (Twello)
    12 juli: PFC Litex Lovech (Bul)-GA Eagles (19.00, terrein SV Terwolde)
    14-18 juli: Trainingskamp Billerbeck
    18 juli: SV Schalkhaar-GA Eagles (19.00, terrein SV Schalkhaar)
    22 juli: Excelsior R’dam-GA Eagles (19.00, terrein SV Terwolde).
    26 juli: Streekteam Salland-GA Eagles (19.00 vv Heeten)
    29 juli: Ergotelis FC (Gri)-GA Eagles (19.00 SV Terwolde)
    2 augustus: GA Eagles-Aberdeen (14.30, De Adelaarshorst)
    2 augustus: Open Dag 16.30-20.00, De Adelaarshorst)
    8 augustus: Start competitie
    pi_59855621
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Messenga het volgende:

    [..]
    Zijn jullie toch een amateurclub te snel af geweest
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_59968270
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:

    [..]

    Ja, wanneer komt die Zweed aansluiten bij de selectie? Ik wil hem wel eens in een oefenpot aan het werk zien.
    Astrit Ajdarevic. Zeer goeie speler. Heb em zien spelen bij de 0 - 12 tegen Ter Wolde. Halil Colak vond ik ook goed spelen en zal voor veel gevaar zorgen het komend seizoen. Ik zal er weer staan
    Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
    pi_59996530
    Ik denk dat hij die andere bedoelt, die boomlange spits die bij IFK Göteborg heeft gespeeld.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_60380040
    Ranagie komt dus (nog) niet, GAE gaat op zoek naar een andere spits vanwege een blessure bij de Zweed.
    That's all folks!
    pi_60399078
    Zweedse spits alweer weg bij Eagles

    Precies, toch jammer. Zo'n boomlange aanvaller kan een goed wapen zijn. Misschien Jeroen Ketting van Cambuur?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 28 juli 2008 @ 17:46:00 #187
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_60400160
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 11:57 schreef daftme het volgende:

    [..]

    Astrit Ajdarevic. Zeer goeie speler. Heb em zien spelen bij de 0 - 12 tegen Ter Wolde. Halil Colak vond ik ook goed spelen en zal voor veel gevaar zorgen het komend seizoen. Ik zal er weer staan
    Ook die Zweed komt zeer waarschijnlijk niet. Ajdarevic is momenteel op proef bij NEC en wil daar graag blijven in Nijmegen.
    pi_60437039
    Zaterdag geen wedstrijd tegen Aberdeen wegens angst voor een herhaling van vorig jaar
    De politie heeft geen eens een negatief advies gegeven, een beetje jammer dit.
    pi_60652805
    Er staat een aardig stuk over Ranegie in de Stentor van vandaag. Komt erop neer dat ie met heimwee weer is vertrokken, maar dat er blijkbaar nog een aardige kans bestaat dat GA Eagles hem nog binnenhaalt. Ook schijnt ie een paar centimeter korter te zijn dan 1.97, volgens het artikel .
    quote:
    Mathias Ranégie heeft GA Eagles nog niet uit zijn hoofd gezet. ,,Ik hoop over een week de training te hervatten'', zegt hij vanuit Gotenburg. ,,Ik heb nu geen pijn meer.

    Als ik fit ben bel ik de trainer, zo hebben we afgesproken. Nee, de afgelopen twee weken heb ik met niemand contact gehad.'' Heimwee zal hem niet klein krijgen, zegt hij. ,,Mijn vriendin moest terug omdat ze nog studeert, maar ik zal me erop instellen dat ik een tijdje zonder haar en onze dochter moet leven. GA Eagles is voor mij nog altijd een optie.''
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:36:52 #190
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_60652873
    Ben benieuwd hoe de Eagles het gaan doen. Vooral kijk ik naar de twente huurlingen
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_60681757
    Jezus, 5-0 op de klote gekregen.
    Lekker begin weer.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:59:27 #192
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_60682868
    Inderdaad, precies het tegenovergestelde van het seizoenstart van vorig seizoen tegen Emmen
    pi_60722261
    Hmm wat dat betreft dus niks gemist vrijdag.


    Wel een opzienbarend bericht vanavond:
    quote:
    Marc Overmars maakt rentree bij Go Ahead Eagles

    DEVENTER - Marc Overmars keert terug op het voetbalveld. De 35-jarige oud-international speelt de rest van het seizoen bij Go Ahead Eagles, de club waar hij sinds drie jaar ook bestuurslid technische zaken is en in 1991 zijn debuut in het betaalde voetbal maakte.

    Destijds ook al in de eerste divisie. ,,Ik doe het voor Go Ahead’’, zegt Overmars. ,,Om de club vooruit te helpen. En natuurlijk vind ik het ook leuk om weer te spelen.’’

    Het verlangen om weer te spelen won het van de pijn in zijn rechterknie. Kort na het EK van 2004 stopte Overmars met voetballen en leverde zijn doorlopende contract in bij Barcelona. Een chronische blessure aan de knie maakte het de rappe vleugelspits onmogelijk langer op topniveau te voetballen

    Tijdens de afscheidswedstrijd van Jaap Stam, ruim drie weken geleden, maakte Overmars indruk door Ajax-rechtsback en Roemeens international Ogararu zoek te spelen. Na die wedstrijd in Zwolle werd Overmars voortdurend gevraagd waarom hij niet meer speelde. Mede op verzoek van trainer Andries Ulderink trekt de meest succesvolle speler uit de historie van de Deventer club vandaag zijn voetbalschoenen weer aan. Overmars: ,,Ik was zelf ook verbaasd dat het in die wedstrijd met Jaap Stam nog zo makkelijk ging en de snelheid er nog was. Ik ben al vier jaar gestopt en train nog maar één keer per week. Maar op wilskracht kan veel. Dat hoop ik ook bij Go Ahead op de ploeg over te brengen.’’

    De rentree van Overmars heeft niets te maken met de smadelijk nederlaag die de Deventenaren vrijdag in de openingswedstrijd van het seizoen tegen VVV leden (5-0). Tot een rentree werd een dag voor de wedstrijd al besloten. Om de rust voor de wedstrijd niet te verstoren werd besloten de terugkeer pas na de wedstrijd bekend te maken.

    Ulderink, die in maart door bestuurslid Overmars werd aangesteld, vroeg Overmars overigens kort na zijn komst in Deventer al om terug te keren. ,,Maar dat was toen nog een beetje in een lacherige sfeer’’, zegt Ulderink. ,,Maar na die eerste training zag ik al hoe goed hij nog was. Pas op het trainingskamp in Billerbeck heb ik serieus aan hem gevraagd of hij niet serieus over een come-back na wilde denken

    Maandag traint Overmars al mee met de Deventer selectie. Vrijdagavond speelt GA Eagles thuis tegen Fortuna Sittard, volgens plan maakt hij dan al officieel zijn rentree.
    Bron: http://www.destentor.nl/s(...)-Go-Ahead-Eagles.ece
    pi_60722352
    In zijn topic is het ook en over en weer. Ik weet niet of dit een lang leven beschoren is, deze comeback.
    That's all folks!
    pi_60722420
    seizoentje...misschien 2?


    zou zalig zijn
    you might aswell do the white line
      maandag 11 augustus 2008 @ 01:43:46 #196
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_60723043
    Overmars HELD
    pi_60724901
    Schitterend nieuws, hopelijk veel meer aanvallend gevaar vanaf nu Alleen wel hopen dat hij blessure vrij blijft
    pi_60725431
    Overmars geniaal
    pi_60725629
    Leuk dat Said Bakkati er nog steeds speelt.
    Had vroeger nooit gedacht dat het hem nog zou lukken ook met zijn dikke waggelreet .
    Al kon hij toen hij een jaar of 12 was al aardig ballen, fysiek behoorlijk sterk toen voor zijn leeftijd, schopte steeds je schenen kapot.

    Maar dat ie profvoetballer zou worden... Nee.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60727813
    Ik ga GAE volgen
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_60727907
    Overmars
    pi_60728621
    !
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_60728933
    nu al veel zin in de nieuwe football manager...lekker met Ajax Overmars kopen hahaha
    you might aswell do the white line
    pi_60731472
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 09:29 schreef venomsnake het volgende:
    Leuk dat Said Bakkati er nog steeds speelt.
    Had vroeger nooit gedacht dat het hem nog zou lukken ook met zijn dikke waggelreet .
    Al kon hij toen hij een jaar of 12 was al aardig ballen, fysiek behoorlijk sterk toen voor zijn leeftijd, schopte steeds je schenen kapot.

    Maar dat ie profvoetballer zou worden... Nee.
    Hij presteert overigens niet zo goed, ik had meer van hem verwacht.
    That's all folks!
    pi_60732288
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:

    [..]

    Hij presteert overigens niet zo goed, ik had meer van hem verwacht.
    Hij haalt geen niveau top eerste divisie helaas.
    pi_60739796
    Wordt weer een leuk seizoen
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_60740349
    vage gerucht hoor (maatje van me is GAE volger van dichtbij) dat Bosvelt ook gepolst is voor comeback.
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_60745426
    Dat zou het feest helemaal compleet maken.

    Straks komt Dennis Hulshoff ook nog terug.
    That's all folks!
      maandag 11 augustus 2008 @ 22:04:47 #209
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_60745615
    Geweldig nieuws van Overmars Ik denk dat het alleen één seizoentje wordt, maar het zou leuk zijn als hij het niveau van de ploeg ook écht wat omhoog weet te brengen en het niet zoiets wordt als Winter en Kluivert toen ze weer naar NL kwamen

    Maar goed, wat een clubliefde!
    pi_60748902
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 19:40 schreef Longmen het volgende:
    vage gerucht hoor (maatje van me is GAE volger van dichtbij) dat Bosvelt ook gepolst is voor comeback.
    Zal helaas niet op korte termijn gebeuren, want Bosvelt heeft zijn kruisbanden afgescheurd.
    pi_60751219
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:

    [..]

    Hij presteert overigens niet zo goed, ik had meer van hem verwacht.
    Hij heeft het bij Heerenveen wel een tijdje aardig gedaan.
    Maar sinds hij naar ADO is gegaan is het eigenlijk alleen maar achteruit gegaan.

    Neemt niet weg dat ik het nog steeds erg leuk vind om hem af en toe aan het werk te zien.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:35:32 #212
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_60760957
    Overmars, geweldige gozer. Helaas dat z'n broer moest stoppen met voetballen, die was zelfs beter dan Marc. Maargoed, aan één Overmars hebben we ook genoeg.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
    pi_60761040
    Edwin was in aanleg minder, meen ik me te herinneren.
    That's all folks!
    pi_60798722
    Minder goed nieuws lijkt me:

    Oosthout scheurt kruisband
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_60849544
    quote:
    DEVENTER - Grote kans dat de langverwachte spits van GA Eagles toch uit Zweden komt.

    Mathias Ranégie is opnieuw in beeld, nu hij nagenoeg fit lijkt.

    Ranégie keerde drie weken geleden terug, omdat hij heimwee had en zijn liesblessure niet genas. De Zweedse spits van IFK Göteborg wil nu zelf terugkeren naar Deventer en ook GA Eagles ziet zijn komst wel zitten. ,,We zijn inderdaad met Mathias Ranégie in gesprek'', zegt voorzitter Hans de Vroome. ,,Hij is weer bijna fit. Het gaat wel de goede kant op. Zijn terugkeer is een reële optie.''

    Verder heeft de Deventer club het oog laten vallen op Gardar Gunnlaugsson van de Zweedse club IFK Norrköping. Probleem is alleen dat de Bulgaarse landskampioen CSKA Sofia ook in de markt is voor de IJslander. Gunnlaugsson staat nog tot eind december onder contract bij Norrköping, maar speelde mede door enkele blessures nauwelijks. Het contract van de spits wordt niet verlengd. GA Eagles wilde de IJslander (25 jaar, 1.83 meter lang) morgen een testwedstrijd met Jong GA Eagles laten spelen. Volgens Gunnlaugssons zaakwaarnemer wilde Norrköping hem niet laten gaan. Maar gisteren bleek dat hij wel in Sofia is, waar hij tot en met zondag op proef is. Of hij daarna nog in Deventer komt is onduidelijk.

    GA Eagles heeft de afgelopen weken tientallen spitsen de revue laten passeren. Ook oud-Zwollenaar Tozé werd via ene makelaar aangeboden. De Portugees heeft nog steeds geen club, maar was ook niet het type targetman waar GA Eagles naar op zoek is.

    Tientallen?
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_60923882
    En weer een stuk in de stentor:
    quote:
    Go Ahead Eagles doet er alles aan om nog vóór het einde van de transferperiode één of twee spitsen te contracteren. De Est Sander Post (FC Flora), de Argentijn David Solari en de Jordaniër Thaer Bawab trainen de komende dagen met de selectie van Andries Ulderink mee, zo meldt De Stentor maandag. Ulderink verbleef afgelopen weekeinde in Estland om Tarmo Kink aan het werk te zien, de centrumspits van Levadia Tallinn die eerder enkele dagen bij De Graafschap op proef was. De Estse international werd door Ulderink niet als een versterking voor GA Eagles beoordeeld. Bij de tegenstander, FC Flora Tallinn, zag hij wel een interessante speler: Post.

    Post, 23 jaar en 1.99 meter lang, heeft een doorlopend contract in Tallinn en is daarom niet transfervrij. De aanvaller met de Nederlands klinkende naam stond ook al eens kortstondig onder contract bij het Deense Vejle. De eenmalig international is dit seizoen met negentien treffers in achttien competitieduels bijzonder op dreef.

    Met de Argentijn Solari haalt de Deventer club de jongere broer van Santiago Solari in huis. De 22-jarige aanvaller speelde afgelopen seizoen in Ecuador bij Espoli en is nu transfervrij. Door zijn Italiaanse paspoort is hij een interessante optie voor GA Eagles.

    Thaer Bawab is Jordaans international en stond onder contract bij Real Madrid en Barcelona B. Bawab (23) trainde afgelopen weekeinde al met Jong GA Eagles mee en blijft tot en met woensdag in Deventer. Door zijn geringe gestalte lijkt hij in eerste instantie niet de targetman te zijn waar de club naarstig naar op zoek is.

    Verder hoopt GA Eagles ook nog de IJslander Gadar Gunlaugsson te verwelkomen. Hij staat nog een paar maanden onder contract bij het Zweedse Nörrkoping, maar kan daar in december vertrekken. Gunlaugsson was tot en met zondag op proef bij CSKA Sofia. Ook Mathias Ranégie (IFK Göteborg) is nog volop in beeld in Deventer.

    Maar waarom ze nou steeds aanvallers zoeken Ze kunnen beter op het middenveld versterking zoeken nu Oosthout zo lang geblesseerd is. Ook lijkt het me niet handig om iets van 8 aanvallers voor 3 plekken te hebben, 1 grote targetman is goed, maar daar moet het toch ook wel genoeg mee zijn..
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_60926068
    Prioriteit nummer 1 is een afmaker of afmakers. Begrijpelijk wel, Ars laat wel een leegte na op dit moment. Op het middenveld zijn er opties genoeg vind ik. Ook van achteruit zijn er een aantal die ook een linie doorgeschoven kunnen worden.
    That's all folks!
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:38:06 #218
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_60931805
    Ik bedenk me net dat ik van afgelopen vrijdag alleen de uitslag gezien heb... en was helemaal vergeten dat Overmars mee gaat voetballen, dus ik ben héél benieuwd of hij al opgesteld was?
    pi_60935176
    Ja, hij speelde een half uur. Kwam voor Vlug in de ploeg. Er gebeurde wel wat als hij aan de bal was, maar z'n stempel kon hij niet drukken in zijn speeltijd.
    That's all folks!
    pi_61032917
    Sander Post is gehuurd, met een optie tot koop.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_61032964
    Ik ben benieuwd of het wat is.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:46:49 #222
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_61034682
    quote:
    Go Ahead heeft 'reus' te pakken maar verliest Colak

    21/08/2008 17:49

    Go Ahead Eagles kan vrijdag tegen RKC Waalwijk al Sander Post (foto) opstellen. De club uit Deventer heeft de 1 meter 99 lange international gehuurd van Flora Tallinn en bedong eveneens een optie tot koop in de overeenkomst met de Estse club.

    Post is door Go Ahead zowel in de punt van de aanval als centraal in de verdediging te gebruiken. De 23-jarige reus speelde in de nationale ploeg van Estland in de defensie maar bij zijn club in de aanval.

    Go Ahead kwam Post op het spoor toen coach Andries Ulderink aanvaller Tarmo Kink van Levadia Tallinn bekeek in het duel met Flora Tallinn. Post overtuigde vervolgens tijdens zijn stage.

    Halil Colak zorgde voor slecht nieuws in De Adelaarshorst. De van FC Twente gehuurde aanvaller raakte op de training geblesseerd en blijkt zijn kuitbeen te hebben gebroken. Hij ligt er waarschijnlijk zes maanden uit.

    De ziekenboeg van The Eagles is sowieso al goed gevuld. Marc Overmars kampt met een heupblessure en Marco Parnela, Ceriel Oosthout en Kevin Moeliker zijn langdurig uitgeschakeld.
    Jammer voor Colak had hem wel aan het werk willen zien
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_61052994
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:43 schreef Urquhart het volgende:
    Ik ben benieuwd of het wat is.
    Hij scoort direct vanavond
    pi_61057515
    Die Post, wat een boom van een kerel is dat. En gelijk belangrijk zijn, balvast zijn, scoren.
    That's all folks!
    pi_61059884
    Wat een heerlijk debuut gewoon.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_61069949
    En dan die Zweed er ook nog bij. 2 keer 2 meter voorin
    pi_61083127
    waar waren de fans van GAE?
    pi_61083237
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 13:12 schreef Biertjuhhhh het volgende:
    waar waren de fans van GAE?
    Boycot van de combi
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_61083493
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 13:17 schreef Silver_Shark het volgende:

    [..]

    Boycot van de combi
    Goeie actie
    pi_61083750
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef Biertjuhhhh het volgende:

    [..]

    Goeie actie
    Alleen jammer dat het toch geen fuck uitmaakt, de autoriteiten houden daar toch geen rekening mee.
    pi_61093434
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef Biertjuhhhh het volgende:

    [..]

    Goeie actie
    De verplichte combi wordt al een aantal seizoenen geboycot, niet zo gek met prijzen van 35 voor alle uit wedstrijden.
    pi_61104198
    overmars nu al geblesseerd? dat belooft wat
    you might aswell do the white line
    pi_61120582
    quote:
    Knijnenburg keert terug naar Adelaarshorst
    25/08/2008 18:04

    Go Ahead Eagles heeft Geoffrey Knijnenburg opnieuw vastgelegd. De 25-jarige aanvaller dreigde na zijn vertrek bij ADO Den Haag zijn profstatus te verliezen.

    Knijnenburg tekende bij Go Ahead Eagles een contract voor één jaar met een optie voor een tweede seizoen. In de Adelaarshorst moet de Hagenaar de aanval meer diepgang geven. Marc Overmars, naast technisch commissaris weer speler in Deventer, ziet perspectief voor Knijnenburg.

    Onder trainer Mike Snoei was er een jaar geleden geen plaats meer in Deventer voor Knijnenburg. De aanvaller verkaste daarop naar ADO Den Haag, waar hij afgelopen seizoen met name in de nacompetitie een goede indruk achterliet. Desondanks was er geen plaats meer Knijnenburg, die daarop overschrijving aanvroeg naar zaterdaghoofdklasser Scheveningen.
    Vreemd..
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_61120656
    Haha, waren we daar eindelijk vanaf, komt hij weer terug.
    That's all folks!
    pi_61139290
    En Dominique van Dijk is weg naar Volendam, op huurbasis Jammer, ik had wel hoge verwachtingen van hem toen hij naar GAE ging.
    pi_61148613
    Hij maakt het toch nergens echt waar, een eeuwige belofte.
    That's all folks!
    pi_61222228
    hopelijk 4meter in de spits vanavond
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_61223275
    Ranegie is nog niet gecontracteerd, maar het kan nog.

    Opstelling volgens de stentor moet er vanavond ongeveer zo uit zien:

    Opstelling GA Eagles:
    Pasveer;
    Droste, Bus, Broers, Vosselman;
    Wissink, Zuidam, Türk;
    Ahahaoui, Post, Overmars.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_61223405
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef GeneraalUli het volgende:
    Ranegie is nog niet gecontracteerd, maar het kan nog.

    Opstelling volgens de stentor moet er vanavond ongeveer zo uit zien:

    Opstelling GA Eagles:
    Pasveer;
    Droste, Bus, Broers, Vosselman;
    Wissink, Zuidam, Türk;
    Ahahaoui, Post, Overmars.
    Ik dacht dat Ranegie al medisch gekeurt was
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_61223650
    quote:
    DEVENTER - GA Eagles heeft nog geen beslissing genomen over het al dan niet aantrekken van Mathias Ranégie.

    Gistermiddag werd Ranégie in Rotterdam andermaal onderzocht aan zijn gekwetste linkerlies. Op de echoscopie werd een ontsteking van de aanhechtingsspier vastgesteld. Ranégie hoeft daardoor niet onder het mes, maar is ook nog niet zomaar fit. Een revalidatie van enkele weken tot zelfs enkele maanden is niet uitgesloten.

    Met Ranégie en zijn club IFKGöteborg was al mondeling overeengekomen om hem tot eind december, als zijn contract afloopt, te huren om hem daarna te contracteren. Bij een langdurige revalidatie twijfelt GA Eagles erover om Ranégie nu al te huren.

    Het alternatief voor het direct huren van Ranégie is hoogstwaarschijnlijk ook niet voor handen. De technische staf van GA Eagles had de afgelopen weken De Graafschap-talent Luuk de Jong (18) uitvoerig bekeken. De Doetinchemmers blijken nu de centrumspits niet te willen laten gaan. ,,Als het met Mathias niet lukt, kan het zomaar zijn dat er niemand bijkomt'', zegt trainer Andries Ulderink. ,,Want wat erbij komt moet écht een versterking zijn.''
    tja.. gewoon niet halen Zonde van het geld kan je beter die Luuk de jong waar je nog kan op bouwen...


    anyway gewoon Post in de 16 laten... en via de vleugels spelen en de lange bal op Post..
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_61227118
    Het balletje kan snel rollen in de voetbalwereld:
    quote:
    GA Eagles legt Ranégie definitief vast

    vrijdag 29 augustus 2008 | 17:06 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 29 augustus 2008 | 17:15


    DEVENTER - GA Eagles huurt de Zweedse spits Mathias Ranégie tot eind dit jaar van IFK Göteborg. Daarna heeft de Deventer club een optie om Ranégie voor 2,5 jaar te contracteren.

    De rijzige spits kampt nog met een chronische liesblessure, die nog steeds niet is genezen. ,,Maar we durven het wel aan met Mathias'', zegt voorzitter Hans de Vroome. ,,Het risico is voor ons ook beperkt, omdat we hem eerst huren. In die periode kunnen we kijken hoe hij speelt. We gaan er vanuit dat hij op zijn vroegst over zes weken pas kan spelen. Maar dat kan ook iets langer zijn. Herstel van een liesblessure laat zich moeilijk voorspellen.''

    Ranégie werd donderdag in een Rotterdams ziekenhuis onderzocht. Daar werd een ontsteking in de aanhechtingsspier geconstateerd. De blessure hield Ranégie sinds juni al aan de kant. Daardoor heeft de technische staf van GA Eagles hem nog niet zien spelen.

    De komst van Ranégie werd op de eerste trainingsdag van het seizoen al bekend gemaakt. Toen de blessure van de 24-jarige Zweed niet genas en hij ook nog eens heimwee bleek te hebben, ging hij terug naar Zweden. Inmiddels is hij sinds een week weer in Deventer. ,,Mathias heeft het nu zichtbaar beter naar zijn zin'', zegt De Vroome.

    Ranégie deelt nu een appartement met collega-aanvaller Sander Post in de Deventer binnenstad. De Vroome: ,,Ze hebben het samen goed naar hun zin. We zijn alleen nog op zoek naar een goed bed voor hen. Ja, serieus. Ze passen niet in het bed dat er nu in het appartement staat.'' Post is maar liefst 1.99 meter lang, Ranégie is slechts enkele centimeters 'kleiner'.
    Bron: http://www.destentor.nl/s(...)-definitief-vast.ece

    Alleen nog een tripje naar de IKEA Auping voor extra lange bedden voor GAE's Sjors en Sjimmie.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Sassie op 29-08-2008 18:50:02 ]
    pi_61227499
    Geweldig, twee lange bomen voorin.
    That's all folks!
    pi_61235115
    Eindelijk weer eens een thuisoverwinning
    pi_61235167
    Hoe was het met Marc?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_61263811
    Overmars had een paar wel aardige acties, was af en toe wel weer erg snel bij de achterlijn. Ik vond hem wel wat afwachtend spelen, hij was niet heel erg dreigend.
    pi_61349859
    Zal GAE als Ranegie fit is met twee lange mannen gaan spelen voorin? Dan gaat het snel kick and rush worden ben ik bang.
    That's all folks!
    pi_61351727
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
    Zal GAE als Ranegie fit is met twee lange mannen gaan spelen voorin? Dan gaat het snel kick and rush worden ben ik bang.
    boeie als we maar veel doelpunten krijgen en kampioen worden. waardoor hun in de picture komen zodat GAE ze voor geld kunnen laten gaan
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
      zaterdag 6 september 2008 @ 11:10:59 #248
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_61422718
    Nou, bij het volgende deel maar de topictitel veranderen

    Ik begin wel wat minder enthousiasme voor de rol van Overmars te krijgen... eerst had ik er veel vertrouwen in dat het niveau van de ploeg er echt door omhoog zou gaan, maar volgens mij gaat hij dit seizoen maar erg weinig wedstrijden spelen. Van de vijf heeft hij er nu twee [of was het drie] meegespeeld?
    pi_61424662
    waarom speelde post en ranegie niet mee
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_61425026
    Post had griep, Ranegie is nog niet fit.

    En Overmars, het verbaast me niet dat hij nog steeds blessuregevoelig is. Het is een kwestie van profiteren van hem als hij er is. Na dit seizoen is het wel weer gebeurd.
    That's all folks!
    pi_61591994
    Mag Pasveer ook gelijk weer teruggestuurd worden? Wat een stumperd.
    That's all folks!
    pi_61595584
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
    Mag Pasveer ook gelijk weer teruggestuurd worden? Wat een stumperd.
    Wat een verschrikkelijike blunder inderdaad, dat mag toch nooit gebeuren.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_61601543
    Dat was inderdaad wel heel erg knullig, helaas lijkt dat bij hem iets structureels.
      zaterdag 13 september 2008 @ 22:46:33 #254
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_61610713
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 11:10 schreef Xurk het volgende:
    Nou, bij het volgende deel maar de topictitel veranderen
    Wow, het begint nu echt freaky te worden het contrast met vorig seizoen!
      maandag 15 september 2008 @ 11:57:02 #255
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_61641397
    Vinnige TT
    pi_61641650
    Maar even een TT-aanpassing gedaan.
    That's all folks!
    pi_61656029
    TT
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_61657246
    Alweer 2-0 achter tegen Excelsior, waarbij de 2-0 een ongelofelijke blunder van Pasveer zou zijn (bron: Radio Rijnmond).
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_61684088
    Dat was in dit geval niet zo, net voordat de bal Pasveer zou bereiken werd hij met de hand binnengeslagen door Voskamp.
    That's all folks!
    pi_61697940
    gaat goed met GAE
    Ze spelen als een natte dweil we hebben andere coach nodig
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
      woensdag 17 september 2008 @ 13:11:46 #261
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_61700402
    Ik begrijp ook niet waarom Ulderink werd gehaald. Hij heeft als trainer nauwelijks ervaring in het profvoetbal en bij de Graafschap had hij het als interim ook niet geweldig gedaan.

    Het is mij te vroeg om te zeggen dat hij nu al wegmoet, maar van wat hij tot nu toe heeft laten zien bij Go Ahead, heb ik zelfs nog liever Mike Snoei.

    De keuze van Pasveer boven Moeliker begrijp ik ook helemaal niets van.
    pi_61707058
    Vrezen jullie de bekerbeurt bij HHC Hardenberg van volgende week al een beetje? Toch een team dat de laatste jaren met harde hand regeert in de hoofdklasse C van de zaterdagamateurs en ook nu weer goed is begonnen aan het seizoen. De vorm bij de Eagles lijkt niet best, dus een stuntje zou kunnen..... Al kent Ulderink HHC dan wel weer goed.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 19 september 2008 @ 21:40:01 #263
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_61769631
    Staan ze goed te spelen ben ik er niet bij.

    1-0 door onze Estse cultheld.
    pi_61769748
    Doe nog eens 2 tegengoals krijgen aub
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      vrijdag 19 september 2008 @ 21:47:28 #265
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_61769807
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 21:45 schreef Paaskonijn het volgende:
    Doe nog eens 2 tegengoals krijgen aub
    Je zult de eerste in dit topic zijn die blij is met Pasveer in de goal.
    pi_61769973
    Feli met de overwinning
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_61773209
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 13:11 schreef Martijn_fijn het volgende:

    De keuze van Pasveer boven Moeliker begrijp ik ook helemaal niets van.
    Kevin kampt al een tijdje met een liesbreuk, is nu zo goed als hersteld.
    That's all folks!
      dinsdag 23 september 2008 @ 22:16:08 #268
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_61863084
    Kolere zeg, 1-1 uit bij Hardenberg. Altijd lastig.
      dinsdag 23 september 2008 @ 22:55:44 #269
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_61864750
    pi_61864949
    foi..
      woensdag 24 september 2008 @ 00:19:08 #271
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_61867184
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:
    Vrezen jullie de bekerbeurt bij HHC Hardenberg van volgende week al een beetje? Toch een team dat de laatste jaren met harde hand regeert in de hoofdklasse C van de zaterdagamateurs en ook nu weer goed is begonnen aan het seizoen. De vorm bij de Eagles lijkt niet best, dus een stuntje zou kunnen..... Al kent Ulderink HHC dan wel weer goed.
    pi_61871276
    Verschikkelijk
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_61874223
    Dit moet gewoon in reguliere speeltijd beslist zijn natuurlijk. Als ik het toch een amateurvereniging gun dan is het HHC wel.
    That's all folks!
    pi_61874724
    Edwin Evers komt toch uit Hardenberg
    pi_61874766
    Ja, maar dat hoeft geen aandacht te hebben.
    That's all folks!
    pi_61881373
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
    Edwin Evers komt toch uit Hardenberg
    Dat is een zeer groot supporter inderdaad. Zal wel geweest zijn.

    Maar toch opmerkelijk, zeker na de 0-5 die HHC moest slikken tegen Go-Ahead Kampen zaterdag. En waarom ging Ahahaoui een Van Bommel-armgebaar maken naar de fans of de keeper van HHC na de 0-1?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_61883299
    Beetje matig dit
    pi_61884278
    Tja
    pi_61886141
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef methodmich het volgende:

    Maar toch opmerkelijk, zeker na de 0-5 die HHC moest slikken tegen Go-Ahead Kampen zaterdag. En waarom ging Ahahaoui een Van Bommel-armgebaar maken naar de fans of de keeper van HHC na de 0-1?
    Komt vaker voor, een deel van de HHC fans kan het bloed onder de nagels van de tegenstander vandaan halen door niet zulke leuke dingen te roepen. Daar kon Erwin Looms ook altijd slecht tegen.
    That's all folks!
    pi_61938037
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_61939569
    Het gebaar is in ieder geval goed.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_61939582
    Verwacht er vanavond trouwens niet al te veel van. Volgende week wordt het nog zwaarder, Olle uit.


    -Edit: niks gezegd! 2-0 voor. 2-0 net gemaakt door...jawel...KNIEN! -

    [ Bericht 32% gewijzigd door GeneraalUli op 26-09-2008 21:11:09 ]
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_61944727
    Dn Knien Hij kwam met prima voorzetten, daar staat hij toch met name voor.

    Perfecte overwinning. Overmars brak een lans voor Ulderink na afloop.
    That's all folks!
    pi_61958104
    Die Post is volgens mij ook wel een potentiële cultspits. Toch een gevaarlijke klant.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      dinsdag 30 september 2008 @ 14:38:16 #285
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_62023995
    Vinden jullie het ook niet vreemd dat Yilderim zijn conditie op peil gaat houden bij Zwolle? Hij overweegt zelfs daar te gaan spelen als er geen andere club komt.
    pi_62024433
    Best apart ja, ik neem toch aan de GAE ook wel benaderd is.
    That's all folks!
      dinsdag 30 september 2008 @ 15:07:39 #287
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_62024755
    Als dat zo is hebben Overmars en co. echt zitten slapen.
    pi_62025190
    Maar hij wil via zwolle naar het buitenland. Ook al kan ie dan even spelen bij Olle, kan ie nog steeds gewoon weglopen naar een grotere club, zo gauw die komt.

    Weet niet echt hoe het ook zit met z'n fitheid enzo, dus je weet ook niet wat je er aan hebt.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_62025895
    Wat wel klote is, over de gehele lijn genomen, dat Go Ahead een minder elftal heeft ten opzichte van vorig jaar. Zelfs met de aankopen.
    That's all folks!
      dinsdag 30 september 2008 @ 16:13:03 #290
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_62026425
    Tja, er zijn vier sleutelspelers van vorig jaar vertrokken of verhuurd (Ars, Schoenmakers, Smeekes en van Dijk) waar geen betere spelers voor die posities terug zijn gehaald.

    Ik vind Sander Post wel een mooie aankoop. En ook Zuidam, al kan die ook niet altijd het verschil maken, maar wel hard werkt.
    pi_62104126
    Naast de vertrokken Ars hakt de afwezigheid van Parnela en Moeliker er ook wel in. Echte sleutelspelers wil ik Van Dijk en Smeekes niet noemen, maar ze brachten meer dan een enkeling nu. Ahaoui is erg wisselvallig, Turk vind ik wel een goede werker, maar ook niet veel meer, Maruanaya is vervangbaar, Bus kan veel beter, net als Bakkati. Zuidam en Post zijn lichtpuntjes, en Knijn maakt tot dusver een prima rentree.

    Zondag de derby live op RTV Oost.
    That's all folks!
    pi_62104239
    Voor Ahaoui hebben ze toch een ton neegeregeld. Best veel geld als hij zo wisselvallig is.
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:59:21 #293
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_62105101
    De goedlachse Bakkati is mij het meest tegen gevallen. Toen die kwam dacht ik, dat we een goede bruikbare back van eredivisieniveau (het is toch ex-Heerenveen) hadden binnen gehaald.

    Soms heb je dus ook simpelweg pech met je aankopen.
    pi_62121326
    Ja, Bakkati blijkt een meevoetballer, speelt mee met het niveau waarop hij acteert. Zonde.

    En Ahaoui, men had er meer van verwacht...
    That's all folks!
    pi_62124176
    Het is Ahahaoui, dus bijna al lachen als je zijn naam moet uitspreken. Wel een goede voetballer op zich, maar meer het type zaalvoetballer. Erg wisselvallig dus. Bij Haarlem was hij natuurlijk min of meer de grote man, met veel vrijheid. Dat is anders spelen dan bij GAE. Denk dat ze het fout hebben gezien door Ars te verkopen en hem te houden.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_62132329
    Ik dacht al dat er iets niet klopte toen ik zijn naam typte, niet verder nagedacht om te kijken wat er mis was.
    That's all folks!
    pi_62155085
    Aanvallend onmachtig, verdedigend opzich wel aardig. Je mag niet klagen dat je maar 1-0 verliest van Zwolle.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_62155174
    Eigenlijk een traditionele nederlaag als je kijkt naar de laatste jaren, zonde.
      zondag 5 oktober 2008 @ 22:42:00 #299
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_62160686
    Wat Blawh zegt, traditioneel verlies in het tegenwoordig ontzettende gedrocht van een stadion in Zwolle.
      maandag 6 oktober 2008 @ 16:07:51 #300
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_62175862
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 22:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
    Wat Blawh zegt, traditioneel verlies in het tegenwoordig ontzettende gedrocht van een stadion in Zwolle.
    Alweer verloren jonge.
    pi_62177464
    Een klote penalty ook nog eens. En ja, dat stadion is niet eens een stadion te noemen.
    That's all folks!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')