abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58330037
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar je weet niet of de geruchten daadwerkelijk kloppen?
Hoorde vandaag nog dat het al rond was.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58331136
Volgend seizoen een nieuwe doorstart maar.
That's all folks!
pi_58915808
quote:
Zuidam naar Go Ahead Eagles

DEVENTER - Jordy Zuidam tekent deze week een driejarig contract bij Go Ahead Eagles. Dat maakte de voetbalclub uit Deventer maandag bekend. De 27-jarige middenvelder komt transfervrij over van streekgenoot FC Zwolle.

Zuidam sloeg afgelopen weekeinde nog een contractverlenging bij Zwolle af. Hij speelde een paar jaar geleden ook al voor Go Ahead Eagles. Zuidam werd toen gehuurd van FC Utrecht, de club waar hij ooit debuteerde in het betaald voetbal.
pi_58992437
Er gaan ook geruchten dat Danny Holla komend seizoen wordt gehuurd van FCG, verder zou Schotman naar Olle vertrekken.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_58992767
Wow, dan zal GAE vast een mooier aanbod hebben gehad. Ik dacht dat Zuidam het sportief hogerop wilde zoeken.
That's all folks!
pi_59457700
Vlug op huurbasis naar GAE, goede zet.
That's all folks!
pi_59458494
Netjes
pi_59464591
Go Ahead Eagles huurt Vlug

Hij komt inderdaad, enkele andere clubs afgetroefd dus. Hopelijk doet ie het bij GAE beter dan bij RBC en de laatste maanden bij Sparta....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59645765
Broer van Arnautovic (van Twente) op proef.

Ax bijna rond met Germania Groesboek. Wel opvallend dat hij al stopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TerroRobbie op 24-06-2008 10:38:46 ]
pi_59645828
Doe maar Germania Groesbeek Rob.
That's all folks!
  donderdag 26 juni 2008 @ 16:49:07 #161
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_59709299
Sjoerd Ars dus definitief naar RBC. Jammer, maar ik denk dat hij niet in het toekomstige plaatje van Overmars en Ulderink paste.

Het goede contact met Heerenveen doet mij ook vermoeden dat binnenkort Cecilio Lopez als nieuwe aanvalsleider gepresenteerd wordt. Dat zou een zeer goede versterking voor ons zijn.

Sjoerd bedankt.
  donderdag 26 juni 2008 @ 17:08:48 #162
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_59709749
Het hele elfal gaat op de schop.

Wie vertrekken er:
  • Patrick Ax
  • Jeffrey Brammer
  • Sjors Brugge
  • Alper Göbel
  • Jesse Schotman
  • Leon Koopman
  • Melchior Schoenmakers
  • Orlando Smeekes
  • Rik Platvoet
  • Sjoerd Ars

Wie komen ons tot nu toe versterken:
  • Jordy Zuidam (terug op het oude nest )
  • Dave Bus (gaat concureren voor de plek van Schoenmakers?)
  • Remco Pasveer (als stand in voor Moeliker mag ik hopen?)
  • Jeffrey Vlug (rechterspits, leuke atractieve speler om te zien )

Vergeet ik nog namen
  •   donderdag 26 juni 2008 @ 17:29:25 #163
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59710189
    Volgend seizoen wellicht een 442 formatie, zoiets:

--------------------------------Moeliker-----------------------------

---Bakkati/aankoop?---Maruanaya/Bus---Parnela--Vosselman

---Vlug-------------Aankoop----------Zuiddam-----------van Dijk

------------------Ahahaoui--------Cicilio Lopez?------------------

In ieder geval moet er een middenvelder en aanvaller bijkomen.
      maandag 30 juni 2008 @ 00:39:50 #164
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59784782
    quote:
    GA Eagles huurt Colak en test De Bock
    Geschreven op vrijdag, 27 juni om 20:45

Go Ahead Eagles huurt komend seizoen Halil Colak van FC Twente. Daarover bereikten beide clubs vrijdag overeenstemming. De twintigjarige aanvaller heeft in Enschede nog een contract tot volgend jaar zomer.

De geboren en getogen Deventenaar doorliep de hele jeugdopleiding van de Tukkers en was afgelopen seizoen enkele maanden aan Cambuur verhuurd. De spits speelde elf wedstrijden en scoorde daarin een keer. Bij de Friezen mocht hij ook blijven.

Na Remko Pasveer (Heracles), Oguzhan Türk (Heerenveen) en Jeffrey Vlug (Sparta) is Colak de vierde huurling in de Deventer selectie. Jordy Zuidam (FC Zwolle) en Dave Bus (De Graafschap) werden gecontracteerd.

Tevens sluit verdediger Jelle de Bock maandag aan bij de Deventer club. De Belgisch jeugdinternational, die mag vertrekken bij PSV, komt op proef en krijgt de kans een contract af te dwingen. De Bock speelde eerder op huurbasis voor FC Eindhoven.
      maandag 30 juni 2008 @ 08:44:05 #165
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_59786625
    Benieuwd hoe Colak het gaat doen, bij Cambuur deed ie het wel leuk.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_59793845
    En er is een spits uit Zweden aangetrokken. Hij komt over van IFK Göteborg.

Mathias Ranégie
    pi_59794849
    Hij is nog wel geblesseerd.
    pi_59795184
    Niet zo zwaar gelukkig.

Ik denk trouwens dat Moeliker geen eerste keeper meer is straks, zou wel jammer zijn. Pasveer vind ik maar niks.

Bus is voor de basis gehaald, Wissink en Oosthout zullen minuten blijven maken en worden als belangrijk voor de toekomst gezien. Oguzhan Türk is er verder ook nog, voor op het middenveld.
    That's all folks!
      maandag 30 juni 2008 @ 18:23:23 #169
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59799238
    quote:
    DEVENTER - GA Eagles heeft de vierentwintigjarige spits Mathias Ranégie gecontracteerd. Hij is de vervanger van Sjoerd Ars. Ranégie is afkomstig van de Zweedse club IFK Göteborg.

Ranégie is een makkelijk scorende spits van enige leingte; hij is maar liefst 1.96 lang. Ranégie is niet meteen inzetbaar, hij heeft een lichte liesblessure. Hij wordt eind deze week in Deventer verwacht.

quote:
    GA Eagles heeft zich uitgebreid laten informeren over Mathias Ranégie. Aangezien de Zweedse competitie stil ligt vanwege het EK voetbal kon GA Eagles hem niet aan het werk zien, maar de diverse scoutingsrapporten van bevriende clubs spraken boekdelen. "Ranégie is balvast, sterk aan de bal en kan goed koppen", zegt trainer Andries Ulderink.
    quote:
    "Voor een club als GA Eagles doen we een forse investering", verklaart De Vroome. Daarom is het logisch dat we deze jongen uitgebreid medisch zullen testen". Wellicht maakt Mathias Ranégie volgende week zijn debuut in het shirt van GA Eagles.
    Alle ballen op Mathias!

Verassend en het klinkt veelbelovend.

[ Bericht 21% gewijzigd door Martijn_fijn op 30-06-2008 18:30:56 ]
      woensdag 2 juli 2008 @ 16:39:36 #170
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59845144
    Er is een heuse international van Kameroen op proef, bij ons aller Go Ahead.

De nieuwe Obikulu.

Er wordt ook geprobeerd om een Nederlandse verdediger te contracteren. Blijkbaar heeft men geen vertrouwen in de Bock en Arnautovic.
    pi_59845769
    Olympisch international toch? Volgens mij moet hij zijn debuut in het A-team van Kameroen nog maken, al zat ie wel een keer bij de selectie toen er veel blessures waren voorin.
    www.thuisuiteten.nl
      woensdag 2 juli 2008 @ 17:10:58 #172
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59845815
    Het is ook onbegrijpelijk dat hij achter Samuel Eto'o in de pikorde bij Kameroen is.
      woensdag 2 juli 2008 @ 21:53:20 #173
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_59852128
    quote:
    Eagles haalt Broers en test Ajdarevic
    Geschreven op woensdag, 2 juli om 21:47

Go Ahead Eagles heeft Frank Broers aan de selectie toegevoegd. De dertigjarige verdediger komt transfervrij over van Emmen en tekent voor één seizoen. Daarnaast heeft de Deventer club de Zweedse linkermiddenvelder Astrit Ajdarevic op proef. Broers stelde volgens Emmen te hoge salariseisen aan contractverlenging. De mandekker kwam tot 21 wedstrijden in Drentse dienst, nadat een kuitblessure hem lange tijd aan de kant hield. Daarvoor speelde hij voor VVV-Venlo.

De achttienjarige Ajdarevic is afkomstig van Liverpool, waar hij sinds twee jaar deel uitmaakt van de jeugdopleiding. Met de Zweedse nationale ploeg maakte hij op het EK onder 17 jaar indruk, waarna Liverpool hem inlijfde. Op eigen verzoek zoekt Ajdarevic onderdak bij een andere werkgever om ervaring op te doen.
    pi_59853875
    Jaaa, goed gedaan GAE. Ervaring achterin en een goede verdediger ook, voor Jupilerbegrippen.
    That's all folks!
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:06:54 #175
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59854138
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 16:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
    Er wordt ook geprobeerd om een Nederlandse verdediger te contracteren. Blijkbaar heeft men geen vertrouwen in de Bock en Arnautovic.
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Messenga het volgende:

[..]
    WOW, dat is snel goede zaken doen!

Overmars en Somer
    pi_59854384
    Er staat nu wel een as waar je zeker mee bij de eerste zes kunt komen. Maar of dat zo snel goed komt weet je nooit. Dat zal ook van die Zweed afhangen.
    That's all folks!
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:18:37 #177
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59854452
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik denk trouwens dat Moeliker geen eerste keeper meer is straks, zou wel jammer zijn. Pasveer vind ik maar niks.
    Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen..
    quote:
    GA Eagles start voorbereiding met 0-12 zege

Traditioneel werkte GA Eagles zijn eerste oefenduel van het nieuwe seizoen af tegen SV Terwolde. Op Sportpark De Woldermarck, waar 750 toeschouwers afkwamen op de seizoensouverture, won GA Eagles met 0-12. Bij rust stond de stand van 0-5 op het scorebord.
    Zoals gebruikelijk in de voorbereiding speelde GA Eagles in beide helften met een vrijwel compleet ander elftal. Alleen doelman Remko Pasveer en aanvaller Jeffrey Vlug maakten de volle 90 minuten vol.

In de eerste helft speelde GA Eagles met Remko Pasveer in het doel, achterin Kevin Siemelink, Daniel Arnautovic, Robbert Maruanaya en Jonathan Vosselman, op het middenveld Luuk te Boekhorst, Oguzhan Türk en Rogier Wissink en in de voorhoede Jeffrey Vlug, Guy Madjo en Halil Colak.

Zoals te verwachten was speelde het spel zich hoofdzakelijk af op de helft van SV Terwolde. De eerste tien minuten was het nog een beetje aftasten, maar na 11 minuten kwam de eerste treffer op het scorebord. De eer van de eerste seizoenstreffer ging naar Guy Madjo, die de rebound van een schot van Jeffrey Vlug achter Terwolde-doelman Jansen schoot. De Kameroense spits was bij veel aanvallen betrokken en liet zien een neusje voor doelpunten te hebben. In de 45 minuten tijd waarin hij zijn talenten mocht tonen wist hij driemaal te scoren. Nadat Jeffrey Vlug GA Eagles op 0-2 had gezet, breidde Madjo de score uit naar 0-3 en 0-4, waarna Vlug op aangeven van Colak de ruststand op 0-5 bepaalde.

Na rust wisselde trainer Andries Ulderink zoals gemeld zijn team op 9 plaatsen. Pasveer bleef in het doel staan, achterin kwamen Said Bakkati, Jelle de Bock, Dave Bus en Django Ngutra, op het middenveld Jordy Zuidam, Ceriel Oosthout en Astrit Ajdarevic, en in de aanval Jeffrey Vlug, Achmed Ahahaoui en Dominque van Dijk. Astrit Ajdarevic voegde zich vandaag als testspeler bij de selectie, de Zweeds/Kroatische middenvelder is afkomstig van Liverpool.

Meteen na de aftrap zette Ceriel Oosthout GA Eagles op 0-6, waarna de productie enige tijd stokte. Vanaf de 65e minuut ging de doelpuntenproductie weer verder en liep GA Eagles door doelpunten van Dominique van Dijk (3x), Achmed Ahahaoui (2x) en Ajdarevic uit naar de eindstand van 0-12. Van Dijk maakte daarmee zijn rentree na een lange periode van blessureleed.

Na afloop werd bekend dat de proefperiode van Daniel Arnautovic en Jelle de Bock ten einde is. Beide spelers zullen morgen vetrekken. Guy Madjo blijft tot en met vrijdag bij GA Eagles.

Zaterdag speelt GA Eagles de volgende oefenwedstrijd. Het treedt dan aan in Emst, aanvang 19.00 uur.

Karakteristieken

SV Terwolde - GA Eagles 0-12 (0-5)
    11. Guy Madjo 0-1, 18. Jeffrey Vlug 0-2, 26. Madjo 0-3, 37. Madjo 0-4, 38. Vlug 0-5, 48. Ceriel Oosthout 0-6, 65. Dominique van Dijk 0-7, 68. Ached Ahahaoui 0-8, 78, Astrit Ajdarevic 0-9, 80. Van Dijk 0-10, 81. Ahahaoui 0-11, 86. Van Dijk 0-12.

Scheidsrechter: Wilco Jansen

Toeschouwers: 750

GA Eagles 1e helft: Remko Pasveer, Kevin Siemelink, Daniel Arnautovic, Robbert Maruanaya, Jonathan Vosselman, Luuk te Boekhorst, Jeffrey Vlug, Oguzhan Türk, Guy Madjo, Rogier Wissink, Halil Colak.

GA Eagles 2e helft: Remko Pasveer, Said Bakkati, Jelle de Bock, Dave Bus, Django Ngutra, Jordy Zuidam, Ceriel Oosthout, Astrit Ajdarevic, Dominique van Dijk, Achmed Ahahaoui, Jeffrey Vlug.
    Leuk dat Ngutra steeds dichter bij het 1e eltal komt.
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:21:59 #178
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59854539
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
    Er staat nu wel een as waar je zeker mee bij de eerste zes kunt komen. Maar of dat zo snel goed komt weet je nooit. Dat zal ook van die Zweed afhangen.
    Ja, wanneer komt die Zweed aansluiten bij de selectie? Ik wil hem wel eens in een oefenpot aan het werk zien.
    pi_59854689
    Geen idee.

Dank voor het plaatsen van het verslag, we gaan de rest van de voorbereiding volgen qua opstellingen en dergelijke.
    That's all folks!
    pi_59854770
    Pasveer, sterkte ermee inderdaad. Onbegrijpelijk dat Heracles zijn contract heeft verlengd. Altijd een ongemotiveerde, chagrijnige kop op de training en stoeltjes die sneuvelen als hij uit frustratie weer een stoeltje kapot trapt na 1 van zijn vele bokken.
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:38:47 #181
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_59854924
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
    Geen idee.

Dank voor het plaatsen van het verslag, we gaan de rest van de voorbereiding volgen qua opstellingen en dergelijke.
    Ik ben ook benieuwd. Op 18 juli komen ze naar mijn cluppie Schalkhaar. Litex Lovech en Ergotelis zijn ook leuk om evt. mee te pakken.
    quote:
    30 juni: eerste training in Terwolde
    2 juli: SV Terwolde-GA Eagles (19.00, terrein SV Terwolde)
    5 juli: Streekteam Emst/Epe-GA Eagles (19.00, terrein vv Emst)
    8 juli: Streekteam Zutphen-GA Eagles (19.00, terrein sv Almen)
    10 juli: SV Twello-GA Eagles (Twello)
    12 juli: PFC Litex Lovech (Bul)-GA Eagles (19.00, terrein SV Terwolde)
    14-18 juli: Trainingskamp Billerbeck
    18 juli: SV Schalkhaar-GA Eagles (19.00, terrein SV Schalkhaar)
    22 juli: Excelsior R’dam-GA Eagles (19.00, terrein SV Terwolde).
    26 juli: Streekteam Salland-GA Eagles (19.00 vv Heeten)
    29 juli: Ergotelis FC (Gri)-GA Eagles (19.00 SV Terwolde)
    2 augustus: GA Eagles-Aberdeen (14.30, De Adelaarshorst)
    2 augustus: Open Dag 16.30-20.00, De Adelaarshorst)
    8 augustus: Start competitie
    pi_59855621
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Messenga het volgende:

[..]
    Zijn jullie toch een amateurclub te snel af geweest
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_59968270
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ja, wanneer komt die Zweed aansluiten bij de selectie? Ik wil hem wel eens in een oefenpot aan het werk zien.
    Astrit Ajdarevic. Zeer goeie speler. Heb em zien spelen bij de 0 - 12 tegen Ter Wolde. Halil Colak vond ik ook goed spelen en zal voor veel gevaar zorgen het komend seizoen. Ik zal er weer staan
    Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
    pi_59996530
    Ik denk dat hij die andere bedoelt, die boomlange spits die bij IFK Göteborg heeft gespeeld.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_60380040
    Ranagie komt dus (nog) niet, GAE gaat op zoek naar een andere spits vanwege een blessure bij de Zweed.
    That's all folks!
    pi_60399078
    Zweedse spits alweer weg bij Eagles

Precies, toch jammer. Zo'n boomlange aanvaller kan een goed wapen zijn. Misschien Jeroen Ketting van Cambuur?
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 28 juli 2008 @ 17:46:00 #187
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_60400160
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 11:57 schreef daftme het volgende:

[..]

Astrit Ajdarevic. Zeer goeie speler. Heb em zien spelen bij de 0 - 12 tegen Ter Wolde. Halil Colak vond ik ook goed spelen en zal voor veel gevaar zorgen het komend seizoen. Ik zal er weer staan
    Ook die Zweed komt zeer waarschijnlijk niet. Ajdarevic is momenteel op proef bij NEC en wil daar graag blijven in Nijmegen.
    pi_60437039
    Zaterdag geen wedstrijd tegen Aberdeen wegens angst voor een herhaling van vorig jaar
    De politie heeft geen eens een negatief advies gegeven, een beetje jammer dit.
    pi_60652805
    Er staat een aardig stuk over Ranegie in de Stentor van vandaag. Komt erop neer dat ie met heimwee weer is vertrokken, maar dat er blijkbaar nog een aardige kans bestaat dat GA Eagles hem nog binnenhaalt. Ook schijnt ie een paar centimeter korter te zijn dan 1.97, volgens het artikel .
    quote:
    Mathias Ranégie heeft GA Eagles nog niet uit zijn hoofd gezet. ,,Ik hoop over een week de training te hervatten'', zegt hij vanuit Gotenburg. ,,Ik heb nu geen pijn meer.

Als ik fit ben bel ik de trainer, zo hebben we afgesproken. Nee, de afgelopen twee weken heb ik met niemand contact gehad.'' Heimwee zal hem niet klein krijgen, zegt hij. ,,Mijn vriendin moest terug omdat ze nog studeert, maar ik zal me erop instellen dat ik een tijdje zonder haar en onze dochter moet leven. GA Eagles is voor mij nog altijd een optie.''
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:36:52 #190
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_60652873
    Ben benieuwd hoe de Eagles het gaan doen. Vooral kijk ik naar de twente huurlingen
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_60681757
    Jezus, 5-0 op de klote gekregen.
    Lekker begin weer.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:59:27 #192
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_60682868
    Inderdaad, precies het tegenovergestelde van het seizoenstart van vorig seizoen tegen Emmen
    pi_60722261
    Hmm wat dat betreft dus niks gemist vrijdag.

Wel een opzienbarend bericht vanavond:
    quote:
    Marc Overmars maakt rentree bij Go Ahead Eagles

DEVENTER - Marc Overmars keert terug op het voetbalveld. De 35-jarige oud-international speelt de rest van het seizoen bij Go Ahead Eagles, de club waar hij sinds drie jaar ook bestuurslid technische zaken is en in 1991 zijn debuut in het betaalde voetbal maakte.

Destijds ook al in de eerste divisie. ,,Ik doe het voor Go Ahead’’, zegt Overmars. ,,Om de club vooruit te helpen. En natuurlijk vind ik het ook leuk om weer te spelen.’’

Het verlangen om weer te spelen won het van de pijn in zijn rechterknie. Kort na het EK van 2004 stopte Overmars met voetballen en leverde zijn doorlopende contract in bij Barcelona. Een chronische blessure aan de knie maakte het de rappe vleugelspits onmogelijk langer op topniveau te voetballen

Tijdens de afscheidswedstrijd van Jaap Stam, ruim drie weken geleden, maakte Overmars indruk door Ajax-rechtsback en Roemeens international Ogararu zoek te spelen. Na die wedstrijd in Zwolle werd Overmars voortdurend gevraagd waarom hij niet meer speelde. Mede op verzoek van trainer Andries Ulderink trekt de meest succesvolle speler uit de historie van de Deventer club vandaag zijn voetbalschoenen weer aan. Overmars: ,,Ik was zelf ook verbaasd dat het in die wedstrijd met Jaap Stam nog zo makkelijk ging en de snelheid er nog was. Ik ben al vier jaar gestopt en train nog maar één keer per week. Maar op wilskracht kan veel. Dat hoop ik ook bij Go Ahead op de ploeg over te brengen.’’

De rentree van Overmars heeft niets te maken met de smadelijk nederlaag die de Deventenaren vrijdag in de openingswedstrijd van het seizoen tegen VVV leden (5-0). Tot een rentree werd een dag voor de wedstrijd al besloten. Om de rust voor de wedstrijd niet te verstoren werd besloten de terugkeer pas na de wedstrijd bekend te maken.

Ulderink, die in maart door bestuurslid Overmars werd aangesteld, vroeg Overmars overigens kort na zijn komst in Deventer al om terug te keren. ,,Maar dat was toen nog een beetje in een lacherige sfeer’’, zegt Ulderink. ,,Maar na die eerste training zag ik al hoe goed hij nog was. Pas op het trainingskamp in Billerbeck heb ik serieus aan hem gevraagd of hij niet serieus over een come-back na wilde denken

Maandag traint Overmars al mee met de Deventer selectie. Vrijdagavond speelt GA Eagles thuis tegen Fortuna Sittard, volgens plan maakt hij dan al officieel zijn rentree.
    Bron: http://www.destentor.nl/s(...)-Go-Ahead-Eagles.ece
    pi_60722352
    In zijn topic is het ook en over en weer. Ik weet niet of dit een lang leven beschoren is, deze comeback.
    That's all folks!
    pi_60722420
    seizoentje...misschien 2?

zou zalig zijn
    you might aswell do the white line
      maandag 11 augustus 2008 @ 01:43:46 #196
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_60723043
    Overmars HELD
    pi_60724901
    Schitterend nieuws, hopelijk veel meer aanvallend gevaar vanaf nu Alleen wel hopen dat hij blessure vrij blijft
    pi_60725431
    Overmars geniaal
    pi_60725629
    Leuk dat Said Bakkati er nog steeds speelt.
    Had vroeger nooit gedacht dat het hem nog zou lukken ook met zijn dikke waggelreet .
    Al kon hij toen hij een jaar of 12 was al aardig ballen, fysiek behoorlijk sterk toen voor zijn leeftijd, schopte steeds je schenen kapot.

Maar dat ie profvoetballer zou worden... Nee.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60727813
    Ik ga GAE volgen
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')