Vooral het thuispubliek ja...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies, ze bieden het publiek weer wat!
domme kaarten. Vooral die tackle op het eind was totaal niet nodig.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:54 schreef GeneraalUli het volgende:
Gelijkspel en ook 2 keer direct rood...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef borisz het volgende:
[..]
domme kaarten. Vooral die tackle op het eind was totaal niet nodig.
Inderdaad dat interview was wel briljant leuk ja. Was duidelijk te zien en te horen dat ie een echte Deventernaar was.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:39 schreef Messenga het volgende:
Prachtige reactie van Siemelink wel bij dat interview. Wat een Deventernaar.
Nee hoor, we hebben 2 wedstrijden minder.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef Xurk het volgende:
Yeah, goede zaken gedaan vanavond! MVV verslagenEn Volendam heeft gelijkgespeeld, evenals Zwolle, dus daar lopen ze ook op in... en Den Bosch is ingehaald, als die zondag punten morsen blijft dat ook zo
Hij beweerde dat hij pas een echte Deventernaar was wanneer de Adelaar op zn rechterarm stond.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:47 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het niet gezienWat zei hij dan allemaal??
Je kunt he took nog op internet terugkijken als je wilt: http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/jupiler_league/video/ (even naar de reacties scrollen).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:47 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het niet gezienWat zei hij dan allemaal??
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:12 schreef Sassie het volgende:
[..]
Je kunt het ook nog op internet terugkijken als je wilt: http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/jupiler_league/video/ (even naar de reacties scrollen).
Op RTV Oost werd gemeld dat hij eerst wou wachten op de plannen van PSV.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef methodmich het volgende:
Heeft Dwight Lodeweges al een keuze gemaakt? Volgens bronnen van eerder deze week zou hij woensdag aan GAE laten weten of ie trainer zou worden.
Gedurfde uitspraakquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:55 schreef Xurk het volgende:
Nu maar hopen dat ze zich tijdens de play-offs weer kunnen motiveren, want met de algemene ranglijst gaat het niets meer worden dit jaar vrees ik.
Helemaal nergens ook weer niet, ik zou liever pas in de 2e ronde instromen dan al in de 1e, het verschil tussen plaats 5 en 6 dacht ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraakmaar goed, het gaat toch ook nergens meer over? Laat ze zich idd maar focussen op de POs
Die stopt met profvoetbal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar gaat Schoenmakers heen?
quote:
quote:Go Ahead niet verder met Snoei
Geschreven op dinsdag, 4 maart om 15:49
Trainer Mike Snoei is per direct op non-actief gesteld door Go Ahead Eagles, zo meldt het Algemeen Dagblad. Eerder al maakte de Overijsselse club bekend niet verder te willen gaan met Snoei na dit seizoen.
Onder leiding van Snoei kende Go Ahead een voorvarende start van het seizoen waarin een periodetitel werd behaald. Na een matige periode is de Jupiler League-ploeg nu terug te vinden op plek acht.
De Rotterdammer was bezig aan zijn derde baan als hoofdtrainer, na eerder Sparta en Vitesse te hebben geleid. Technisch manager Gerard Somer neemt tijdelijk het roer over in Deventer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |