ergens tussen paradise en dashboard vloog hij als een bat out of hell de nacht in....quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je em in de Thai Princess laten liggen?
Ja, ik ben thuis! Jammer dat je niet mee was naar Utrecht, was gezellig daarquote:
ze hadden ook nummers van The Damned op hun karaoke-playlistquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben niet gegaan, had visite en het was zwaar kut weer om 20minuten door te fietsen voor 1 knuffel van moemoe.
Oeh The Damned.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ze hadden ook nummers van The Damned op hun karaoke-playlistweet niet of je van The Damned houdt, maar iig
Joy Divisionquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
én Joy Division ook trouwens... (was dat nou een sarcastische smiley of niet?)
Ik heb deze keer maar niet gezongen. Maar als ik het doe is het iets van Frank Sinatra of Dean Martinquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:34 schreef OldJeller het volgende:
Remlof, kan je zingen?
De enige wat jij in je hand en naar de mond bracht was geen microfoon maar een glas bier, of niet?
Waren er nog schöne mädchen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb deze keer maar niet gezongen. Maar als ik het doe is het iets van Frank Sinatra of Dean Martin
En ik maar op je wachten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben niet gegaan, had visite en het was zwaar kut weer om 20minuten door te fietsen voor 1 knuffel van moemoe.
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waren er nog schöne mädchen?
Daarom had je geen aandacht voor de karaoke en dus ook niet gezongen?
You did great!quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:00 schreef DaMart het volgende:
Het was zeker gezelli en ik krijg geloof ik weer iets van een stem terug nadat ik met Moemoe Ironic heb lopen blèren.
Ga je gang, ik zal geen meet meer organiserenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:31 schreef Tennessee het volgende:
Uhm, ik heb eigenlijk wel zin in nóg een karaoke-meet op korte termijn... Gisteravond heb ik geloof ik ook al zoiets tegen MoeMoe gezegd dus als MoeMoe er niet weer eentje wil organiseren binnenkort wil ik dat misschien wel zelf doen... Wie heeft er nog meer zin? ben zelf al begonnen met oefenen voorzover dat gaat zonder stem...
remlof dus alvast genoteerd als "zeker" voor de volgende karaoke-meet, ongeacht waar of wanneer...quote:
oww, kee, maar jullie komen wél toch dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:59 schreef moemoe het volgende:
...
Ga je gang, ik zal geen meet meer organiseren.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
remlof dus alvast genoteerd als "zeker" voor de volgende karaoke-meet, ongeacht waar of wanneer...
Naar een karaoke bar gaan is een uitnodiging die ik zelden zal afslaan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
oww, kee, maar jullie komen wél toch dan?
Voel je je weer wat beter?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:51 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook niet gezongen.
Ik stelde nog een duet voor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:12 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Ik ben zeker voor een volgende karaoke meet! Ik had wel een nummer gevonden, maar aangezien een verkoudheid en rooklucht niet echt goed vielen, niet meer gedaan... Volgende keer maar een duet proberen...
quote:
Nee, The Damned en Joy Division al helemaal zijn goede bands.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
én Joy Division ook trouwens... (was dat nou een sarcastische smiley of niet?)
Sorry.quote:
Als de volgende meet in een goed (lees: kindvrij) weekend valt kom ik zekerquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
oww, kee, maar jullie komen wél toch dan?
Ik vond het geen teringherrie hoor, lekker dansen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:38 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]Niet meer gehoord
(Wat een teringherrie kwam er ook tussendoor. Voor zij die er niet bij waren: Je verlangde gewoon naar de Karaoke muziek.)
Volgende keer dan maar?
Je wordt er gewoon verlegen vanquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:32 schreef remlof het volgende:
Doe je de groeten van me aan Eva, moemoe?
Als je dan toch bezig bent, ik groet haar ook!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je wordt er gewoon verlegen van.
I will.
Als het op een zaterdag is.(en da's niet 8 of 29 december en 5 januari) dan ben ik van de partij.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:31 schreef Tennessee het volgende:
Uhm, ik heb eigenlijk wel zin in nóg een karaoke-meet op korte termijn... Gisteravond heb ik geloof ik ook al zoiets tegen MoeMoe gezegd dus als MoeMoe er niet weer eentje wil organiseren binnenkort wil ik dat misschien wel zelf doen... Wie heeft er nog meer zin? ben zelf al begonnen met oefenen voorzover dat gaat zonder stem...
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ga je gang, ik zal geen meet meer organiseren.
15 december moet ik naar een bruiloftquote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef Tennessee het volgende:
Wat vinden jullie van zaterdag 15 december? Dan trakteer ik om 0:00 op een verjaarsrondje
kan je die niet even uitstellen of zo?quote:Op zondag 2 december 2007 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
15 december moet ik naar een bruiloft
Dat is veel te snel, liever volgend jaar ergens.quote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef Tennessee het volgende:
Wat vinden jullie van zaterdag 15 december? Dan trakteer ik om 0:00 op een verjaarsrondje
Ik zal het voorstellen aan het bruidspaarquote:Op zondag 2 december 2007 00:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
kan je die niet even uitstellen of zo?
Hij heeft niet gezegd om welke zaterdag 15 december het ging.quote:Op zondag 2 december 2007 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is veel te snel, liever volgend jaar ergens.
voor een verjaarsrondje moet je dan nog wel 12,5 maanden wachten hoor!quote:Op zondag 2 december 2007 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is veel te snel, liever volgend jaar ergens.
Kan je dat dan niet even uitstellenquote:Op zondag 2 december 2007 00:20 schreef Tennessee het volgende:
[..]
voor een verjaarsrondje moet je dan nog wel 12,5 maanden wachten hoor!
quote:
Denk je ook niet dat het een beetje overkill wordt? Besides that, ik ga natuurlijk niet elke maand een keer naar Den Haag karren.quote:Op zondag 2 december 2007 11:19 schreef Tennessee het volgende:
Ok, ik heb het volgende bedacht, voorlopig;
We gaan vanaf nu elke derde zaterdag van de maand Karaoke doen, van 17:00 tot 20:00 of 21:00, dán eten, en dán feesten tot laat. Meningen?
Zaterdag 15 december 2007
Zaterdag 19 januari 2008
Zaterdag 16 februari 2008
Zaterdag 15 maart 2008
Zaterdag 19 april 2008 enz.
Je bent ook niet verplicht om élke maand te komen, maar dat kan dus wél... en als er niemand op komt dagen was het inderdaad overkill, aan de andere kant, misschien wordt het wel een vast clubje dat (bijna) elke maand samen komt... wie weet...quote:Op zondag 2 december 2007 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat het een beetje overkill wordt? Besides that, ik ga natuurlijk niet elke maand een keer naar Den Haag karren.
Geen rel, niks aan de hand.quote:Op zondag 2 december 2007 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat voor rel heb ik nou weer gemist?
Ik ben het met RealZeus eens, elke maand is iets te veel van het goede. Naja ik ben sowieso wel vaak in een karaoke bar, maar elke maand een meet? Neh.quote:Op zondag 2 december 2007 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat het een beetje overkill wordt? Besides that, ik ga natuurlijk niet elke maand een keer naar Den Haag karren.
Elke 6 maandenquote:Op zondag 2 december 2007 20:37 schreef Tennessee het volgende:
ok, en elke 2 maanden dan?
Eva. Die heb ik ook gezien geloof ik. Naam vergeten enzo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:32 schreef remlof het volgende:
Doe je de groeten van me aan Eva, moemoe?
Kom ik jullie gewoon twee mooie dames afleveren in de Zwarte Ruiter en dan onthoud je hun naam niet eens!?!?!!?!?!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Eva. Die heb ik ook gezien geloof ik. Naam vergeten enzo..
Ik maak het wel weer goed bij moemoe door nog eens samen met haar te gaan zingen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Kom ik jullie gewoon twee mooie dames afleveren in de Zwarte Ruiter en dan onthoud je hun naam niet eens!?!?!!?!?!![]()
*opschrijft*quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik maak het wel weer goed bij moemoe door nog eens samen met haar te gaan zingen..
Och joh! Je hebt ons goed begeleid hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:44 schreef Tennessee het volgende:
moemoe, sorry hoor, als ik dit had geweten... En vooral excuses aan Eva dus...
Dan kan ik niet. Ben dan naar een concert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:57 schreef moemoe het volgende:
Psssst Blight, raad eens wat ik vrijdag in Amsterdam ga doen?
Dat doe je goed! Ik ga morgen naar PT verkleed als bruine piet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:00 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan kan ik niet. Ben dan naar een concert.
Tennessee toch!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:44 schreef NJ het volgende:
Tennessee dreigt over een user bij zijn werkgever te gaan klagen, omdat hij het niet eens is met een post op een internetforum. Die zien we dit jaar in ieder geval niet meer terug.
Damn.quote:
Tennessee is ook geen persoon maar mijn schuilnaam op Fok! en de persoon erachter doet zich helemaal niet anders voor dan hij is/ik ben... Jij kent me verder helemaal niet dus what the fok do you know?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef BonJovi het volgende:
Tennessee is niet het persoon dat jullie denken dat hij is, hij heeft zijn vreemde gewoontes.
ik begrijp ook niet waar ze blijven, ik heb zelfs nog een filmpje gemaakt...quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
PICS !
Zet es op youtubequote:Op woensdag 2 januari 2008 01:40 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik begrijp ook niet waar ze blijven, ik heb zelfs nog een filmpje gemaakt...
ik heb hem zelf niet helaas, anders had het er echt al heel lang opgestaan, ik heb de telefooncamera van een van de andere aanwezigen gebruikt...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |